Új hozzászólás Aktív témák
-
-
elder troll
senior tag
Nagyon szépen kifejezve nem egy életbiztosítás 9 éves gyereknek ilyen "játékszert" venni.
Voltam 9 éves, vannak emlékképeim, hogy miket állatkodtam bmx-szel és az elődjével.
ES2 tulajként 20 km/h óra felett nem használom a gépet, mert életveszélyesnek érzem, pedig főleg 2 keréken közlekedtem. De még 20 km/h-s sebességnél is ki tud nyírni egy közepes kavics, és akkor a kátyúkról és egyéb úthibákról még egy szót sem ejtettem. Nagyon észnél kell lenni, és egy kisgyerek a haverok előtt elég nagy állatságokat tud művelni (magamból kiindulva). -
-
B-L-A-C-K
titán
Hát nem mondom hogy gratulálok, én rollerekkel mentem már 10 ezer km-t, minden fórumon/csoportban ott vagyok, és ezekkel is estek már akkorákat hogy csak pislognál ha láttad volna a delikvens fejét. De persze elhiszem hogy a gyerek boldogsága fontos, csak ha megvan a baj akkor gondolkodik az ember lehet nem kellett volna.
-
Horn Ákos
kezdő
válasz FőDudu #12885 üzenetére
Szerintem a felrakásánál sokkal nagyobb szívás a tömör gumi -- fújt gumi közötti viselkedésbeli különbség.
Vannak rollerok, ahol felemás gumi van, pl. Akai rollerei, de azoknál a hátsó a tömör, a hajtott első keret meghagyták tömlősnek.
Hatótáv, rázkódás területén sokkal rosszabb a tömör gumit, legyen bármilyen is annak a sejt szerkezete, de vannak akik a viselkedését is szidták (nem úgy gyorsul, nem úgy kanyarodik).Ha nem megy önállóan a tömlő kicserélése, akkor inkább vidd el szervizbe, minthogy a Pro2-ből egy ócskább rollert csinálj.
Tömör gumi mellé teleszkóp is kellene, nem csak a lelkedet rázná ki, hanem az elektronikának se tesz jót a folyamatos rázkódás. -
DigitXT
félisten
válasz FőDudu #12885 üzenetére
Meglehetősen nagy szívás, de ha van (nem biciklis) gumiszerelő vasad,
meg hőlégfúvód, és egy satu, akkor azért megugorható a dolog.
Illusztrációként egy kép, ezen még nincs bent a másik perem a helyén:Sajnos abban van valami, hogy a komfort rosszabb lesz, meg akár még
az akku meghibásodásához is vezethet a dolog (lásd ponthegesztések,
amik azért a Xiaomiban sem örökéletűek). Viszont szerintem "ócskább"
az a roller, amit tolni kell, mert defektes, mint ami kicsit zörög, de gurul:
egyéni preferencia kérdése. (Ahogy az is, hogy azokra hallgatsz-e, akik
valami nagyon más mozit néznek, vagy arra, aki látott már ilyet közelről.
Esetleg volt dolga vele, vagy van már némi tapasztalata a témában, LOL.
Semmi baj nincs azzal, ha valaki kezdő - csak ha szakértőként adja elő
a szemmel láthatóan hiányos tudását, az azért megmosolyogtató.) -
FőDudu
addikt
válasz FőDudu #12906 üzenetére
Tomor gumi felrakva.
Nem tudom hogyan, de fozes nelkul felraktak.
A kormany kicsit nyekergett, az imbusz csavaron huzva a csuklonal megszunt a hang.Gondolom ez idoleges. Van valahol a csukloba valo gumi betet - persze azt sem talalom sehol. Majd rendelek egy ujat - ezt meg akkor rendeltem amikor a rollert vettuk.
Amugy a tomor gumi szerintem eleg jo, nem tunik razosnak. Mondjuk en eleg nehez vagyok, boven a sulyhatar folott van amikor raallok. De megy szepen.
A fenyvisszavero csikok azok utan rendelhetok?
(amikor leszedtem oket, a ragaszto maradt a muanyagon, igy nem igazan lehet vissza rakni szepen)FőDudu
-
Peaceliker
őstag
válasz FőDudu #25844 üzenetére
Hiába cserélsz motort, semmi változás nem lesz. Áram kell több, azt meg be lehet küldeni gyári motorba is. De ha igazi powerup kell, akkor 48v ra érdemes akkut cserélni (vagy kevésbé ajánlott módon sorba kötni egy 12v os akkut a gyárival). Plusz szabályzó fel körüli részét meg kell erősíteni és gyári hulladék csatlakozókat (betáp részén is) ledobni és értelmeset rakni rá.
És kész is a zsebrakéta"Oh my Goa'uld!"
-
addikt
válasz FőDudu #25844 üzenetére
+1 Peacekillernek
48V-ra kell átalakíttatni, attól lesz erősebb, nem a kinézett motortól. Utána már motort is cserélhetsz akár, de úgy is úgy fogjátok megitélni, h nem lesz rá szükség, elég a 48V-os átalakítás.
Viszont szerintem ésszel csináljatok ilyesmit.
Lengéscsillapítók vannak már rajta?
Én anélkül nem mennék túl nagy sebességgel, hacsak nem valami tükörsima az út.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
DigitXT
félisten
válasz FőDudu #26035 üzenetére
Meg lehet oldani a motor kifűzése nélkül, bár nem egyszerű.
Amennyire emlékszem a hőlégfúvó sokat segített, meg a satu. -
polo493
tag
válasz FőDudu #26041 üzenetére
Működik a dolog ez sok mindentől függ nekem is volt szeg tüske a gumiba azt ki kell venni mert Szitás lesz a belső azzal már nem tud mit kezdeni a folyadék,elfolyik rendesen azt tudja megoldani 1-2mm alacsonyabb nyomáson tömít , és haza lehet menni legalább nekem mindenbe van amit használok nekem bevált , főleg a biconál ha eleve vastagabb minőségi belső van benne vastag falú igy könnyebben tartja a nyomást de még a folyadékot sem engedi át,2ev után kb 5 lyuk volt benne de nem hagyott cserben néha rafujtam, külsőt is cseréltem és akkor már az is ment.
-
alphamooncam
őstag
válasz FőDudu #26080 üzenetére
Dualtron Citym nem mondható kicsinek, vagy merevnek, de nekem jobb alkaromon, csuklómban egy óra után a hangyák mászkálnak.
Most éppen azon gondolkodom, hogy mivel elpattog az úthibákon, lehet puhítani kéne a futóművön.Még nem ellenőriztem, de talán fehér színű elasztomer van a gépben. Azt hiszem előre kettővel, hátra egy fokozattal puhább patron lesz a megfelelő.
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
alphamooncam
őstag
válasz FőDudu #26100 üzenetére
"A motor oldalan levo fedelben jo a csapagy (porgetheto a motor forgo reszen a fedel), az alloreszben sem erzek semmi gondot kezzel tekergetve. Lehet berakva feszult."
Ha érzel magadban annyit - de csak akkor -, hogy gond nélkül levedd a csapágyat, akkor érdemes lehetne elvinni egy csapácsboltba, megmutatni, hogy ilyet kérek, ott biztosan tudnának nála jobb minőségűt adni, mint ami benne van.Hosszú távon lehet megérné, hogy nem kell mondjuk 2 hónap múlva újra szétszedni a csapágyak miatt...
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
FőDudu
addikt
válasz FőDudu #26103 üzenetére
Szerk:
Ha mar rendeltem sarvedo tartot - most erosebbnek tuno utangyarottat rendeltem - akkor rendeltem 2 csapagyat is elore. Nem SKF, de jo lesz ez is.Igy majd eljatszadozom en is a kiutes/besajtolas temakorevel.
+1 nap, tehat nem holnap, hanem kedden lesz a nagy szerelesi nap...FőDudu
-
FőDudu
addikt
válasz FőDudu #26104 üzenetére
Szegeny ember vizzel foz. Csapagy kiszedo DIY.
Hatos alatet pontosan 17,77mm atmeroju, a csapagyhaz furata talan egy tizeddel tobb.
Ezzel ki lehetett utni - nem is kellett nagyot utni, a kezemben fogva kijott. A gyari csapagy C&U 6002RS (egysoros melyhornyu golyoscsapagy)A kiszedett csapagy valoban 'rag' tele van homokkal a feszke is.
A masikat majd holnap, ahhoz szet kell kapnom az akku takarot, kifuzni a motor kabelet, stb.
A visszarakashoz szukseges dologokat meg ki kell talalnom, nincs itthon olyan nagy csavar (15mm a csapagy furata) es alatet ami ezt megoldana. Beugrok Obi-ba (kezemben a kiszedett csapaggyal) es ossze valogatok egy csavar/anya/alatet kombot ami a besajtolast megoldja.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
alphamooncam
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen