Új hozzászólás Aktív témák
-
Skynet258
veterán
A sárvédő túl messze van a keréktől, a v3-nál már a csomag része az a kis téglatest távtartó (külön megveheted cirka 3k-ért) ami közelebb hozza a sárvédőt a kerékhez és nem is mozog vele. Ez v2 lehet de igazából maga a szerkezet ugyanaz. V4-nél meg adnak hozzá még valami kis basz biztonsági zárat is, hogy ne mozogjon.
Viszont a most rajta lévő kerék tömör gumi, ha leszeded róla a lengéscsillapítót nem lesz ember aki megveszi (max egy hozzánemértő). Tömör gumihoz mindenképp kell a lengéscsillapítás, különben szétrázza az agyad és a rollert is idővel. Ebben az esetben én lehet rajta hagynám...
https://geekpulse.hu
-
Laca1212
őstag
válasz Stylerr #9139 üzenetére
Tegnap éjfél után voltak árváltozások. Egy újracsomagolt ("Eredeti csomagolás megbontva, a használat apró jelei látszódnak a terméken") Kugoo G2 Pro-t lőttem 156.705 Ft-ért. Meglátom mennyire használt, legrosszabb esetben megy vissza.
[ Szerkesztve ]
-
CreativeShop
újonc
Sziasztok!
Tudna valaki ajánlani kifejezetten rollerhez táskát?
A roller típusa: https://xiaomishop.hu/lifestyle/elektromos_rollerek/mi-electric-scooter-pro-2-nordic-edition-20km-h-fekete -
hito
nagyúr
válasz Skynet258 #9151 üzenetére
Köszi a tippet, akkor nem is agyalok rajta tovább.
DigitXT: ahhoz képest, hogy 18eFt árról hallottam a felszereléssel kapcsolatban, nem tűnt soknak a 10eFt. Van amit nem órabérben mérnek, ha munkadíjról van szó, ezért nincs értelme órabérre váltani. Fodrász pl. 10 perc alatt letolja a hajad 3-4eFt-ért. Akkor annak meg 20eFt-os órabére van?
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
DigitXT
félisten
Akkor annak meg 20eFt-os órabére van?
Ha 10 perc után fogadja a következő vendéget, akkor igen.
Ha viszont takarítania is kell és fél óránként jön csak vendég,
akkor hibás a számítás. Mindenesetre én sose kértem pénzt,
ha haveri alapon szerelgettem (akár motor olajcsere, ilyenek).A kérdés arra vonatkozott, hogy ez a 10 000 Ft egy szerviz-e,
járulékos költségekkel, vagy magánszemély, papírok nélkül...
Csak a miheztartás végett. Nyilván, ha az embernek tök nulla
az érzéke az ilyesmihez, s nincs otthon semmilyen szerszám,
nem fog nekiveselkedni otthon... Anno a motorszerelő kért el
4000 Ft/óra díjat. Zsebbe. (Amihez kellett, nem volt mit tenni.
De kisebb dolgokat én csináltam, nem volt lelkiismeretes...
Azért amikor a szerelő után* otthon kell javítani, az elég gáz.)*: hopp egy kimaradt csavar, hopp ez letört, de nem szól róla.
Lassan 7 éve készült ez a szarkasztikus videó a helyzetről. -
nagyt0m
tag
válasz Laca1212 #9152 üzenetére
Szia
Én ezt már 2x megvettem 1 hónapja, akkor mind a 2x készlethiányra hivatkozva törölték a rendelésem. Beszéltem az ügyfélszolgálattal is a 2. rendelés alatt, hogy biztos készleten van a G2 pro. Megnyugtattak, hogy igen. A pénzem kb 2 hét alatt kaptam vissza De hátha neked szerencséd lesz. A kérdések/válaszoknál van márc 3.-i és ápr. 15.-i kérdés a használtsggal kapcsolatban .... ez árulkodó lehet.
Amikor törölték az első megrendelésem akkor ismét megvásárolható lett.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #6386 üzenetére
Volt szerencsém ma egy hasonló tesztet csinálni ugyanott, GPS loggal.
10 Hz GPS, azt mondják viszonylag pontos/pár századot téved max.Azóta 48V a rendszer, talán fogytam is, mások a vezérlők, de 3.95s lett:
Szerk: és 8 méteren belül megáll 25-ről, bár megcsúszik a hátsó kerék.
Valószínűleg még gyakorolni kell a vészfékezést, úgy lehet jobb...Szerk: itt egy csomó rollert tesztelnek hasonló módszerrel. 0-24 km/h
az alap, ugyaninnen a fékút. Egyébként 8 km/h-ás lépcsők: 32, 40, stb.
Ez ugyan nem 4 mp-en belüli, de végig nyomtam az összes lépcsőt.
(Már ameddig a Kugoo S1 Dual Turbo képes felküzdeni magát, <42...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csokaym #9166 üzenetére
Ilyen pontosság nem jön ki telefonos GPS-ből... Ez egy "célhardver",
az ún. Dragy, viszont ettől eltekintve igen, zsebre vágom, hadd szóljon.
(Mondjuk most poénból lemértem volna a Bird-öt is, de nem akarta az
igazat. Egyszerűen nem vette figyelembe a custom módokat. Egy 1/8
mérföld eredménnyel lettem csak gazdagabb, ami meg nem érdekel.)Valószínűleg itt a magas házak mellett nem fogott elég jó jelet.
Amúgy egyszerű: összefutunk, és mérünk egyet, vmi nyíltabb terepen.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Rendeltem egy ilyen visszapillantót, kíváncsi vagyok milyen lesz. Többet nem akartam rákölteni, illetve csak a kormányvéges jöhet szóba mert max középtájon lenne hely, de oda akarok még lámpát is rakni.
Kerékpár visszapillantó tükör 100-as ELOPSiPhone 13 Pro Max
-
-
hito
nagyúr
-
Laca1212
őstag
Akit érint, Emag-on bizonyos rollerekre van most 10% kupon ("kert10"). Többek közt a Kugoo G2Pro-ra, KUGOO KIRIN M4 Pro-ra (újracsomagoltra is viszi kupont), Kugoo G-Max-ra. Kugoo G2Pro 263.681 Ft-ért szvsz nem rossz 3 év garanciával. Ennyiért mennek itthon a Kínából rendelt, kvázi garancia nélküliek.
[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
M365 Plus almás vonalon, a zöld robotra pedig m365 Tools az applikáció neve.
Lehetséges, hogy két egymástól eltérő csapat fejleszti, de akár lehetnek közös gyökerei is.
A lényeg, hogy ez csak tájékoztató jellegű információk. Feltételezve, hogy nem teljesen balfékek fejlesztik ezt a két appot, így valami köze lehet a valóságból. Bizonyos értékekből próbálnak - nem túl pontos és szakszerű - következtetést levonni. -
Skynet258
veterán
Ez a "második" eset mostanság, közös pont a két cider fogyasztása, a Deák tér és a 15 méter megtett táv (érdekes egybeesés) - illetve a cikkben Pintér Sándor "múlt heti" nyilatkozata szerepel... én ezzel nem találkoztam, csak 2019 novemberi nyilatkozatról tudok részéről roller ügyben.
Ezt a cikket megmondom őszintén kevésbé tudom komolyan venni, ne olvass ilyen szarokat.Ezzel együtt egy eset biztos volt, a belvárosban egy lány, ő kapott 100 ezres büntit meg éjjel hurcibálták a rendőrök őrsről őrsre. Illetve a Lime küldött pénteken egy emailt, hogy beszüntetik a tevékenységüket két kerületben (I. és V.). Szóval mozgolódás az van, rémhírterjesztő újságírás szintén, csak új kresz nincs - egyelőre. Nekem a sisak és a bukó ok, biztosítást is kötöttem biztos ami biztos - de a 18 év alattiak kizárása nettó baromság.
PC4200: nem, a nő az friss sztori.
[ Szerkesztve ]
https://geekpulse.hu
-
PC4200
tag
Sry..
annyi egyforma rémhír van.. összekevertCSAK a puffin :)
-
veterán
Az az igazság hogy max a büntetés összege miatt tudom sajnálni, más miatt nem. Nem 100k-ra kellett volna, hanem mondjuk csak 30-40k-ra. Mivel napi szinten azért minimum 80 de inkább 90-100km-t vezetek, sokszor tapasztalom Pesten hogy a bringások mellett a rolleresek is pont leszarják a szabályokat. Persze tisztelet a kivételnek mert van bőven!!
Alapból mivel nincs a jelenlegi szabályozásba a roller besorolva sehova, segédmotorként kellene rá tekinteni! Azaz kellene rá bukósisak, jogosítvány, biztosítás.
- Biztosítás: hello.hu-n 2500ft/év áron kötöttem biztosítás ami épp arra a járgányra jó amivel megyek. Mindegy hogy elektromos roller, vagy bicikli. Viszont a rendőr nem tud érte baszogatni hogy biztosítás nélkül megyek.
- Bukósisak: Minden olyan járműre kellene ami önerőből legalább 20-25km/h sebességgel tud menni.
- Jogsi: Van sajnos 2 féle réteg. Egyik aki ismeri a szabályokat de nem érdekli, a másik pedig aki nem ismeri, és halvány fingja sincs róla hogy egy sárgán villogó közlekedési lámpánál mit kellene tennie. Ha már jogsira nem is lehet kötelezni az embert, legalább egy KRESZ vizsgára kellene hogy tisztában legyen a szabályokkal hogy mikor kinek van elsőbbsége.Sokan azért megpróbálják kihasználni a joghézagokat mivel normális szabályozás nincs az elektromos rollerekre. Viszont ha valakit baleset ér akkor arról csak saját maga tehet nem a szabályozás hiánya. Egy segédmotorra nem olyan nagy összeg letenni a jogsit, plusz egy nagyon belépő sisakot 20k környékén már lehet venni. Mivel akad bőven szabálysértő így a rendőrök tartok tőle egyre jobban fogják baszogatni a rollereseket..
iPhone 13 Pro Max
-
PociAti
senior tag
válasz Reggie0 #9178 üzenetére
Hát ige, az eMAG keményen megdolgozik azért, hogy az egyik leggyűlöltebb céggé váljon!
Persze akik csak felületesen szemlélik, azok keveset vesznek észere belőle.
Viszont aki Marketplace-en keresztül jobban belelát a tákolt rendszerükbe, illetve kifinomultabb eszközökkel figyeli az árazásukat, "akcióikat", vagy necces úton forgalmazott termékek garanciális ügyintézésébe fut bele, az biztos másként látja a dolgokat, mint a naiv vásárló.
Én már eljutottam arra a pontra, hogy bárhonnan szívesebben vásárlok, mint tőlük. -
PC4200
tag
xiaomi m365 után írom ezt
szeretnék venni egy jobbat mert ez kotvány..
kugoo g boosterre gondoltam de ahogy néztem/olvastam elég gyenge a rugózása(többek között) .. gondolok arra hogy 4 Poliuretán rudat toltak bele egy kockába és azt gyömöszöli egy másik kocka egy darabig.. aztán leereszt mint a8-ban a légrugó...
olyat szeretnék ami 50-60 km/h-val tud menni és nem hullik szét..
Van köztetek valaki, aki ilyesmit használ?
4km-re van a munkahelyem szval nem az akku kapacitás a fő szempont.
köszönöm előre is![ Szerkesztve ]
CSAK a puffin :)
-
DigitXT
félisten
válasz jozsi252 #9187 üzenetére
Bukósisak: Minden olyan járműre kellene ami önerőből legalább 20-25km/h sebességgel tud menni.
Nekem pont ma este szólt be egy dohányzó délsvéd ribi, hogy "Most komolyan motoros sisakban csinálod az izét?", mondjuk lehet, hogy valami másra gondolt a pici agyával, mindenesetre le se szartam: a fogyasztást dokumentáltam, aztán mentem tovább. Talán két megjegyzésem lett volna (magamban azért röhögtem rajta), hogy egyrészt ez nem motoros sisak, hanem biciklis, másrészt meg igen, bizonyám... ha egy olyan ketyerén gurulok, ami 40 km/h fölött képes menni, és ezt a tempót akár 13 mp alatt el is éri, akkor igen, teljesen komolyan gondolom, hogy van rajtam bukósisak. Aki már esett pofára rollerrel, szintén ugyanígy fogja gondolni, és ehhez nem KRESZ módosítás kell, hanem csak a józan ész. (Mondjuk nem értem, hogy ha SMKP, akkor miért kéne ez a 25 km/h korlát rá? Nagyon össze vannak keveredve ezek a "döntéshozók" ebben a témában...) Sima kerékpáros is tekerhet 40 km/h-val, és ha onnan elesik, akkor már teljesen tök mindegy, hogy motor gyorsította fel, vagy saját erőből jutott odáig... Szerintem.Ui: 11.9 km-en 6.419Ah-t evett. (318.2 Wh) 51.12A csúcs áram mellett, jobbára 30-40-es tempóval, néhány* piros lámpát leszámítva... Meg mondjuk akkor is mindig lefékezek, ha szembe jön egy biciklis, és szűk a bicikliút: egyrészt kontrolláltabban tudok a lehető legszélére húzódni, másrészt, ha mégis baj lenne, kisebb a lendület. (Persze volt minden, babakocsival bicikliúton edző anyuka, kutyát alig visszafogni bíró ember, minden.)
Ha le leszünk terelve az útra idővel, akkor ez persze megoldódik, egyben viszont motorra váltok újra, mert oda nagyon kevés ez a felfüggesztés, kicsi a 8" kerék, és a végsebesség is határeset (42 km/h síkon). Én azt mondanám, hogy rohadtul nem egy kaptafa az összes elektromos roller bármelyik SMKP-val: az enyém is határeset az előbb felsorolt hiányosságai miatt, de szerintem csak azokat szabadna fixen az autók közé terelni, akik erre valóban képesek (Dualtron és társaik ugye). Kerékpározni is lehet a járdán, ha az úttest erre alkalmatlan.
Szerk: további 1.173Ah kellett az utolsó nagy nekifutásra (1.5 km emelkedő). Mivel most a gyári** vezérlő hajt hátul, ezért most kb. 4 km/h-val lassabb az emelkedő közepén, ott el tudna viselni még egy pár ampert... C'est la vie.
*: átlagsebesség 24 km/h körül.
**: gyári, de 20A korlátos...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz DigitXT #9190 üzenetére
Nekem ami van Mantis Dual az olyan 60-65km/h sebességgel tud menni, az már azért az a kategória ami alkalmas arra hogy lakott területen belül használjam az úton. Hozzáteszem hogy használom is mivel egy aránylag kis lélekszámú településen lakom, így kerékpárút nincsen, járdát meg inkább nem használnám.
Viszont van nagyon fasza minőségű főút ami nemrég lett megcsinálva és egyetlen egy kátyú sincs rajta. Plusz a mellékutcák is mondhatni jó állapotban vannak.
Sokan kinevetik az embert amiért rolleren bukót használ, de kasztni nélkül esni 40-50-60km/h sebességnél iszonyat durva lehet. Jó pár videót meg képet láttam a neten és remélem hogy soha nem lesz benne részem!!
30-40km/h nekem elegendő, a 2 motor meg azért kell hogy emelkedőn is kényelmesen felmenjen.Nem tudom hogy mikor jön ki végre az új KRESZ amiben már benne lesz az elektromos roller is, de már nagyon ideje lenne!
PC4200
Következő szint a G Booster után a Mantis Dual. A 2021-es verzió azért nem lett rossz az előzőekhez képest. Csak sajnos nem kapható mert úgy viszik mint a cukrot.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
mrrr74
aktív tag
-
eFeMeR74
senior tag
-
veterán
válasz eFeMeR74 #9196 üzenetére
Ennyi erővel azt is írhattad volna hogy a kutya is tud futni 30km/h-val mégsincs rajta bukó. Nem fontos 50-60km/h sebességgel menni hogy valaki nagyot essen. 20-30-cal is lehet szép nagyot bukni rollerral. Persze ez már mindenkinek egyéni döntése hogy mennyire vigyáz magára.
iPhone 13 Pro Max
-
PociAti
senior tag
válasz jozsi252 #9197 üzenetére
Kerékpáros körökben is rendkívül megosztó a két tábor, már ami a bukósisak viselését illeti.
Mert mindenki tud olyan szerencsétlen esetről beszámolni, amikor valaki viszonylag kis sebességnél szenvedett halálos balesetet, de a bukósisak talán megmenthette volna az életét.
Viszont az sem véletlen, hogy azokban az országokban, ahol igazán népszerű a kerékpározás, ott egyáltalán nem kötelező a bukósisak. Sisak megkövetelésének nagyon rossz üzenete lenne, sokak számára szinte teljesen ellehetetlenítené a közlekedést, hamis biztonságérzetet ad, stb. Ez utóbbihoz kapcsolódik, hogy körültekintő közlekedés százszor többet ér, mint bármelyik protektor.
Ez ellen szól, hogy a közlekedésben résztvevőknél a közlekedési kultúra idehaza még mindig elég alacsony szinten van, bár erős javulás tapasztalható (Pest az külön világ, lényegesen rosszabb a helyzet). Korábban kialakított úthálózatunk nem igazán optimális, és sajnos az újak tervezésekor is gyakran tapasztalni, hogy 10km/h sebességgel haladó, jó szlalomozási képességgel rendelkező fatbike-okra tervezik a kerékpárutakat.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz jozsi252 #9197 üzenetére
Hja kérem, a kolléga csak azt felejtette el, hogy járművekről volt szó.
Teljesen más, ha az ember magától fut 30-cal, mintha áll(!), és egyszer
csak kiesik alóla a száguldó vasdarab (és végigszánkózik az aszfalton).Futás közben is lehet nagyot esni, de akkor kontrolláltabb a történet.
Nem is szokott az ember 30 km/h-val futkározni, rollerrel meg bárki tud.
Nem vagyok meggyőződve róla, hogy az átlagember erre képes. Főleg
hosszútávon: élsportolókat idekeverni meg külön vicces, de ha már foci:Ui: a kutya majd akkor veszi fel a bukót, ha motorra ül. Tiszta sor.
-
DigitXT
félisten
válasz PociAti #9198 üzenetére
körültekintő közlekedés százszor többet ér, mint bármelyik protektor
Maximálisan osztom a véleményed! Ellenberger, mikor elszáll az összes fék
(G-Booster), vagy kitörik a kerék (Kugoo S1), esetleg a kormányrúd marad
a kezedben (régi Mantis), akkor igen jó lenne, ha az ember épp nem puszta
kézzel, vagy arccal, esetleg "poló-protektoros" bordákkal hárítaná az esést.Nem beszélve előre nem látható kátyúkról (G2 Pro), bokorból kiugró gyalog
csövesről (utóbbiból nem lett esés!), vagy "simán" egy gázolásról (e-Twow):
van olyan, mikor kvázi nem tudsz mit kezdeni, nem tudtál elég defenzív lenni.(A protektor természetesen passzív biztonsági elem, így sokkal jobb dolog,
ha soha nincs rá szükség, és csak "dísznek" hordod, de nem hinném, hogy
hamis biztonságérzeted adna. Annak, aki amúgy tisztában van a kétkerekű
közlekedés mibenlétével. Oké, sokan vannak full retardáltak két keréken is,
de azok sajnos akkor is azok lennének, ha van rajtuk sapka, ha nincs.)Szerk: jozsi252 azt mondja, hogy kellene. Szerintem nem tenné kötelezővé,
ahogy a kerékpáros-országokban is az egyén döntési joga ez: valószínűleg
ott rolleren is lehet bukó nélkül közlekedni.Az első esés után majd vesznek.Régebben amúgy SMKP-ra se volt kötelező lakotton belül. Aztán mégis az
lett. Viszont a mai napig látni postásokat bukó nélkül grasszálni. (A szabály
az szabály, viszont ők meg kifejezetten nem száguldoznak = megértem...
A magam részéről motoron bukó és gerincvédő nélkül soha... Kesztyű és a
többiek néha-néha elmaradnak, de nyilván nem akkor fogok köridőt javítani.
Ha mondjuk versenypályára akarsz felmenni motorral, akkor bizony ott meg
fogják követelni a védőfelszerelést is, és nem hagyják rád a döntést...)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- LG LCD és LED TV-k
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Okos Otthon / Smart Home
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Autós topik
- Hálózatokról alaposan
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...