Új hozzászólás Aktív témák
-
B.i.L
senior tag
Sziasztok Szakik
A feleségem kitalálta,hogy roller kell neki : napi 2x5 km a max amit menne.Olcsó,de megbízható rollert tudnátok ajánlani? Ha nem jön be neki,mégse bukjak rajta százerkeket. Világítás jó ha van,ha nincs ott a Decha.[ Szerkesztve ]
Horgászni mentem...B.i.L
-
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #8550 üzenetére
Mert te gyári vezérlővel mész, a kolléga meg dupla erőssel, pont
azért, mert a Pro gumi elég sz.rul gurul, ha nagyon megterhelik...
(Alattam is kb. 3 km/h-val kevesebb volt a végsebessége, mint a
sima gumival. A Raptor gumi meg nagyjából olyan, mint a sima.)csokaym: valóban szép, csak tolatásra van optimalizálva.
Jó, mondjuk eleve nem kell esőben menni, de a minta fordítva jó.Eldenisa: eredetileg is ilyen irányban volt rajta az a Pro gumi?
Esetleg megagyarázhatja az átlagnál rosszabb gurulást/kopást...[ Szerkesztve ]
-
Eldenisa
csendes tag
válasz DigitXT #8553 üzenetére
ugye most szivatsz, hogy tényleg meg kéne fordítanom?
ah most nézem egy régi képen, pont fordítva van a gumi
nem... nem kizárt, hogy szétszedjem, inkább veszek egy másik rollert, minthogy azt a gumit onnan leszedjem úgy, hogy nem teszek benne kárt T_T
szerk: max rendelek egy 50 szélest és majd ha az megjött ezt fogom és egyszerűen levágom róla[ Szerkesztve ]
-
őstag
Srácok, Xiaomi Essential rollernél mennyire normális a 9km hatótáv 100kg-s sofőrnél? Ennyit ment el az első feltöltéssel. Emelkedő nemigazán van.
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
-
DigitXT
félisten
válasz csokaym #8542 üzenetére
Nem fog rémisztően kicsit. Amikor a Dual GT elengedi mindkét féket
14 km/h-nál, na az ijesztő... Majdnem lenyomtam az e-fék gombját a
kormányról, hogy állj már meg! Nálam az eBike vezérlő eléggé erőset
fékez tempónál, és szép lassan fogy el. Lépésben haladás esetén ott
a Kugoo vezérlő, ami nem tölt vissza, cserébe kb. állóra tud fékezni...Nyilván rohadt kevés az e-fék, ha nagyon meg kéne állni. De egyelőre
nincs saját villa, majd lesz idővel remélem, addig meg belereszeltem:Sponsored by FID
Szerk: tudnám értékelni, ha nem törne el az első úton, pl. holnap.
(Tudom, nagyon igénytelen az a sok kábelkötegelő, de fogadjunk, ha
rendesen megcsinálom menetfúróval azonnal kitörik a hátsó kerék...
Akkor meg kár a gőzért: kicsit bontós feeling, csak menjen...)Az első villa ugye fehér, mert már az is eltört egyszer. Szóval ez van.
Tesco-gazdaságos Kugoo S1-be oltott Raptor. Ha most építenék,
nem így csinálnám. Eleve valami jobb vázat kéne találni, ami bírja...[ Szerkesztve ]
-
csokaym
csendes tag
válasz DigitXT #8559 üzenetére
Mert volt olyan, hogy GT-vel mentél és elszálltak a fékek? Erről lemaradtem
Amúgy amíg teszt fázisban van a hátsó villa, elég az a kötegelő. Pláne ha szeretnél gyártani magadnak, akkor kár reszkírozni, hogy megrogyjon ez most. Elég, hogy kiszolgáljon a kék villa addig, amíg kész lesz az új majd (bár gondolom az még egy hosszabb menet lesz, mire elkészül)
Azért azok a raptor gumik nagyon ott vannak
Én meg... Hajtom nagyban a rollert, hallom, hogy csörög zörög... Hát mondom, jó, biztos az a két kis sz*r alátét a menetes száron, belül a roller nyakban. Hát nem az volt!
Az egész első felfüggesztésem ki volt lazulva, már az anyákat borító műanyag 4-4 csavarja is, azok is lötyék voltak, és maga a kerék tengelyén lévő anyák is olyan lazák voltak, ha levettem a műanyagot, hogy ujjal le tudtam pörgetni őket.
Még jó, hogy nem ugrott ki a helyéről 35-nél.Nagyon rázós úton is mentem biztos, és slehet, hogy nem húztam meg elég erősen azokat a tetves csavarokat, anyákat.... Most jóp meghúztam, aztán a napokban menetrögzítőzöm is, ha változást észlelek.
a dekkre ragasztott zongora csúnyán koszolódik egyébként... A fehér szín a kosznak nem jó barátja... van még egy adag karbonmintás öntapadós borításom tekercsben, ha menthetetlenül retkes lesz, akkor arra cserélem majd.
-
DigitXT
félisten
válasz Eldenisa #8554 üzenetére
Nem szivatás, tényleg fordítva van... Amúgy nem muszáj
leszedni, ha meg akarod fordítani, hiszen ha leveszed mindkét
oldalt, akkor a felni megfordítható: gumi marad szépen rajta.
Tudom, a francnak van kedve szétszedni mikor pont kész lett...
Ha minden kötél szakad, van motorom 200x50 gumival, occón.Ui: le ne vágd róla, viccből se, nekem tetszik: inkább cseréljünk.
csokaym: ez friss élmény, kipróbáltam FID masináját, az játszik a
fékkel orosz rulettest. Amúgy nagyon tetszik, hogy rohadt könnyű,
és jól húz: 30A-re tippeltem volna elsőre, kiderült, hogy 2x14A volt.
50A-t 1 db akkura* nem lehet ráereszteni, viszont lesz +1 db akku,
ami pont hosszúkás: bemegy a táskába, úgy füstölős indulás lesz.
Az első kereket így is elforgatja, de úgy lehet, hogy a hátsót is...*: ebbe belefér a 48V 10.5Ah a taposóba, pont annyival hosszabb.
A Booster V rövidebb, annak klónja a Kugoo S1: nem fér 13s3p.[ Szerkesztve ]
-
csokaym
csendes tag
válasz DigitXT #8561 üzenetére
Igen, a 13s3p nem fér be az s1 be (s1pro-ba), tapasztaltam illetve azt, hogy csak 13s2p fér be
Nem csodálom, hogy elforgatja az első kereket, nekem a 11A-es első vezérlés is elforgatja, ha nem dőlök jól előre induláskor. Ezért nem is húztam már az első vezérlőn. talán majd még a hátsón, csak el ne füstöljön
Tartósan amúgy valóban nem bírhatja az 18650-es pakk 3p-ben az 50A-t, max 45-öt, ha 15A-es folyamatos kisütést tudnak. De ha 3500mAh-s cellákról van szó, valószínűleg csak 10A-t bír per cella, az meg összesen 30A.
-
DigitXT
félisten
válasz csokaym #8562 üzenetére
Állítólag Samsung 35E, szóval koppra meg lehet húzni 3x13A-rel...
Közel 40A egy darab (viszonylag kicsi) akkutól derék. Nyilván nem
egészséges neki hosszú távon, pl. emelkedőn, de tesztre elbírja.Szerk: tartósan 8A-t írnak, de két motor 24A-t bármikor beszipkáz.
Igazán durva indulásokat a 30A hátsó kerekes megoldás tud, csak
hát valóban párszor már sikerült leégetnem. Ezért lett az az eBike.
(Ami megjegyzem, nagyon light-os indulásokat csinál, de ez ilyen.)Azért raktam 20A-t előre, hogy legalább történjen vmi indulásnál...
[ Szerkesztve ]
-
Eldenisa
csendes tag
válasz DigitXT #8561 üzenetére
majd összeszedem az összes lelkierőmet, aztán valamelyik nap megfordítom, aztán a kövi 1-2hónap a költözésről/lakásberendezésről szól, utána lehet kereslek, motor (és ha a kis rollerműhelyedben tudsz építeni ilyen általatok említett 13s2p 48v akkut, akkor azzal is), mondjuk a napi használatból ki fog esni a roller, van vagy 600m a távolság amit szerintem legyaloglok csak ha menni kell valami távolabbi helyszínre jól jön egy 20-40km hatótáv, a mostani 10 helyett(ami amúgy még mindig olyan kevésnek tűnik az ígért gyári 30 helyett egy feleakkora emberrel, mint én), illetve az új gumival ma megyek egy próbakört mekkora lett a hatótáv, majd kiderül
-
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
DigitXT
félisten
válasz Eldenisa #8564 üzenetére
A 48V akku nem kifejezetten hatótávolságra van, sőt! +30% erőt jelent alapból,
és ugyanennyi végsebességet, ami rögtön nagyobb fogyasztást hoz magával...
Ráadásul a gyári helyre csak kisebb kapacitású fér, mint a gyári (10s3p helyett
csak 13s2p), tehát ha ultra hordozható akarsz maradni, azaz nem gondolkodsz
kiegészítő akkukban, egy ilyen váltással a hatótávolságot teljesen agyonvered...Ui: bejöttem ma dolgozni a kék villás géppel. Nem egy tűzijáték, amit előad, de
legalább nem nyilallt bele a fájdalom a bordámba minden kigyorsításnál.Érzésre inkább olyan, mint a 30A volt, már ami a megindulást illeti, valószínűleg
azért, mert praktikusan ez is 30A... Az első kerék nyöszörög az instant 20A-tól,
de a hátsó csak komótosan veszi fel a tempót. Kényelmes. Meg jól* megy.Így félig töltött akkuval 30 km/h fölött érezhetően elfogy az ereje, óra szerint már
csak ilyen 32-33-akat ment síkon, de a GPS szerint volt az 34-35 is. Nagyobb a
kerék, mint az S1 volt (a Pro-nál meg sokkal), utána kell menni a kalibrációval...*: relatíve. Volt egyszer olyan érzésem, hogy mi van, csak egy motor megy?!
Mondjuk tempomaton valóban. Az eBike vezérlő csak külön kapcsolóval tudja...
Összesen egyszer kapcsoltam be a Duna parton, túl macerás így a használata.[ Szerkesztve ]
-
válasz t.zolka #8566 üzenetére
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
csokaym
csendes tag
válasz DigitXT #8567 üzenetére
és ha átrakod az e-bike vezérlőt a 110%-os állásába? indulásnál... utána visszavenni, hogy ne csak az hajtson. Tiszta manuális váltós feelingje lenne
meghúztam minden csavart a sajátomon, a menetes szár dupla anya-imbusz kombót is, illetve az összes többit csavart, anyát is. Megszűnt a csörgés-zörgés, és azt kell, hogy mondjam, egész szerethető gép lett belőle! az, hogy 20-25 körül is bőven van benne erő, ha előzni kell, egyszerűen felbecsülhetetlen!
-
-
válasz t.zolka #8572 üzenetére
Mert nem akartam heteket várni, fontos volt a magyar garancia is. Valamint nem volt tervben, hogy ennyi mindent fogok idővel lecserélni.
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
DigitXT
félisten
Na a mai távolságmérés alapján 4%-ot húztam a kalibráción, így most 26.2 lett
a "kerékméret", viszont "100 db mágnes van". Lényeg, hogy a 36 km/h annyi.
(GPS értékeket adott szakaszon kiátlagolva 35.7 km/h valós sebesség adódik.)
Még egyféleképp ellenőriztem: 700 m 70 mp alatt, az pont 10 m/s. Jó lesz ez...
Ui: ez amúgy a végsebesség síkon, 49V terhelt feszültség mellett. Nem sikerült
teljesen feltölteni a cégnél (6 óra alatt), mert már legalább félig le volt merülve...25.2 volt, mert az 7.56-ra számolható, ami a sima S1 gumihoz szerintem pontos.
26.2-ből ugye 7.86" adódik, tehát még ez sem teljesen 8", viszont pontos...
Ja és igen jó közelítéssel kiadja a 200 mm-t. (199.64: tudnak ezek a kínaiak!)Ilyen hamburgerformán elrendezve nem tűnik sokkal nagyobbnak... szélesebb...
Raptor szendvics:
Sima aszfalton egyébként meglepően jól/csöndesen gurul: elégedett vagyok vele.Szerk: már csak az a dobfék kéne hátra. csokaym kolléga hívta fel a figyelmem,
hogy az Ultimate R3 az valójában egy Techlife X5, szóval lehet lopni ötleteket.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #8575 üzenetére
Köszi, de nincs teteje ennél pontosabban, mivel nem teljesen
lineáris, így inkább arra lőttem, hogy 36 körül legyen pontos...
Szerk: 45 km/h után picit fölé mér, de annyival nem megyek...Ugye a vezérlő méri a motor egy-egy ciklus idejét, beszorozza
a mágnesek számával, és küldi fel a kijelzőnek ms-ban. Ebből
pontosan kéne adódnia a fordulatszámnak, de nem tökéletes:
alsó fordulatszám tartományban alá, fent meg már fölé mér...Viszont az nem különösebben zavar, hogy 16-nál 15-öt mutat,
szóval ezzel játszva lőttem be pontosra, úgyse nézegetem, ha
megyek normálisan. Addig volt érdekes, amíg kerestem, hogy
melyik gumi lesz nekem a jó: sebesség/tapadás/fogyasztás.*Ez a 200x60, bár nehezen ment a helyére, eddig nekem bevált,
tehát mondhatom véget ért a kísérletezés: ezzel megyek, pont.*: természetesen a távolság mérést se szeretem ha hamisítja,
inkább ilyen szempontból vagyok háklis a kalibrációra.Szerk: korábban dilemma volt, hogy inkább kisebb fogyasztás,
nagyobb végsebesség, de rosszabb komfort és tapadás (sima
S1), vagy ennek fordítottja (Pro). (Dupla Pro nagyon nem ment,
azt kb. 1 út után visszacseréltem...) A Raptor mindenre IS jó.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csokaym #8578 üzenetére
Saccra. 13.5 km távon 100 méteren belül van a pontossága a GPS-hez és a Google gyalogos útvonalterveihez képest (ha épp hajlandó adott útvonalra tervezni: a Duna partra istennek se lehet lerángatni). Mivel eleve 100 méter pontossággal olvasható le (nem tudhatod, mikor váltott/fog váltani tizedest), azt hiszem korrekt.
Kugoo vs. GPS
2.9 km - 2896 m
4.0 km - 4054 m
6.4 km - 6435 m
11.9 km - 11783 m (hiba a mátrixban: épp válthatott 11.8-ról)
12.0 km - 11935 m
13.0 km - 12928 m
13.5 km - 13397 m (ha nem ugrik át, azt hihetném*, hibátlan!)Útvonaltervvel a Szerémi úton 3500-at ír egy jókora szakaszra (Dombóvári-Mezőkövesd). Nekem az Kugoo-méterben 6.4 és 2.9 közé esett, GPS adatokból 3539-et számoltam. Azt hiszem, erre mondja a művelt német, hogy good enough!
Ui: azt tudja valaki, miért nem lehet kerékpáros útvonaltervet csinálni Budapesten? (Miközben azért rajzolgat határozottan bicikliút szerűségeket, de akkor sem...)
*: ha nagyon sokat mennék "lépésben", lehet, elmászna kicsit. Marginálisan...
[ Szerkesztve ]
-
Rellind
senior tag
Sziasztok.
Tudtok ajanlani olyan rollert,ami
-nagyon jo csillapitassal rendelkezik (gerinc problema miatt)
-190cm/107kg kompatibilis
-max 150ezer huf (illetve ha van dragabb megneznem de ez olyan lelektani hatar most )
-nem szaguldozni kell,varosban kozlekedni,munkaba bejarni (2,5km)Koszonom
-
csokaym
csendes tag
válasz DigitXT #8579 üzenetére
Akkor egész frankó lett a beállítás
Nekem meg így 1000 km-en túl meglett az első tisztességes méretű esésem. Nem mentem gyorsan, kb 20-22 km/h-val (még az alaprollerrel is mehettem volna gyorsabban). Az úton, ami bicikli/gyalogos út, a burkolat nagyon szar lett hirtelen, egy gödör-bukkanó megdobott. A roller előre/oldalra repült, az egyik oldalán csúszott kicsit, én hassal előre. Komolyabb sérülés nem történt, a kezemet megütöttem, a bal csuklóm fájlalom, de tudom mozgatni. A kabátom kiszakadt, lehet venni újat... de legalább a rollerezős kabát innentől megvan.
A gépnek funkcionálisan nem lett baja - a lámpa kicsit megtörött a sarkánál és az új markolat egy részét megreszelte a beton. de ennyi, menni megy mindene ugyanúgy. -
csokaym
csendes tag
válasz DigitXT #8582 üzenetére
Köszi! Hát ja.. sokkal rosszabb is lehetett volna, szerencsére tényleg nem nagy tempóval mentem. Viszont lehet, hogy egy darabig nem erőltetem a rollert, mert rossz most ráfogni a kormányra, nem akarom zötyögtetni rajta a csuklóm, mert az valószínűleg fájna. Legalább addig megérkeznek a kínai rendelések
A másik nagy szerencsém, hogy az órámat nem hordom, mikor rollerezek, mert nagyon féltem. Jól is tettem, hogy ma sem volt rajtam -
kano
nagyúr
válasz csokaym #8583 üzenetére
Milyen igazad van! Ilyenkor azok is sérülnek rendesen.
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
csokaym
csendes tag
válasz #68216320 #8589 üzenetére
Mi itt páran Kugoo s1/s1pro-t hajtunk, illetve tuningolgatunk. 15 km-t amúgy engem simán elvitt anno még alaproller állapotában (munkába+vissza akkor összesen kb 15 km volt az út, arra elég volt, ha nem töltöttem munkahelyen, akkor is) (65kg vagyok, hatótávnál azért számít a súly)
A kugoo-t akkor merném ajánlani jó szívvel, ha szeretsz szerelgetni, mert azért vannak nyűgjei.Xiaomikat is használnak itt a fórumon többen is, arról ők szerintem többet tudnak mondani. Én egyszer próbáltam Xiaomi m365-öt, kugoo s1pro alap verziójához képest kicsit jobban megy.
Ennél a xiaomi 1S, pro1, pro2 azért valamivel drágább, valamennyivel többet is mennek el.
A régebbi típusú Xiaomiknál is azért vannak gyári nyűgök.Használtan egyébként szoktam látni FB-n viszonylag korrekt áron extrákkal felszerelt Xiaomi m365 ill pro gépeket. Ha nincsenek szétnyektetve és jó állapotú az akksijuk, akkor lehet szerintem az is jó választás.
használtan vagy újonnan 100-150 között azért hozzájuk lehet jutni. Én személy szerint inkább vennék Xiaomiból egy magasabb fokozatú modellt használtan, mint alacsonyabb fokozatút újonnan, ha hasonló áron vannak.A többi kolléga majd mondja, hogy még milyen alternatívákat lát, én ezeket.
[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
Sziasztok,
a 13 éves fiamnak szeretnék E-rollert venni.
Tavasszal és ősszel ha az idő engedi ezzel járna haza suliból. Reggel kocsival elviszik suliba aztán a délután haza megy vele. Persze nem csak erre lenne használva, de ez a fő cél.Én a következőt néztem ki: Mi Electric Scooter Essential - 90K
Ebben az árkategóriában megfelelő vételnek számít, vagy mást lenne érdemes nézni?
A 20Km/H max sebesség bőségesen elég. Legyen könnyen összecsukató és ne legyen túl nehéz és nagy. A MI 12kg és 8.5" kerekekkel.
-
BabMester
senior tag
Sziasztok! A Mi Pro 2 és a Pro 2 Nordic edition csak abban különbözik, hogy a Nordic végsebessége limitalva van 20hm/h-ra?
-
#68216320
törölt tag
válasz csokaym #8590 üzenetére
Köszi. A szerelés belefér, sőt. Nehezemre esik megállni, ha valamit megveszek, hogy ne nyúljak bele itt-ott kicsit feljavítani/átalakítani.
Kicsivel 100kg felett vagyok és elég magas is. Ezeknek a rollereknek emelhető a kormányuk? Nem volna kényelmes görnyednem használat közben.
Használtat nem szeretnék venni, mindenképpen újban gondolkodom. A terv az volna, hogy hajtom egy darabig aztán később megkapja az asszony és remélhetőleg az idő alatt összeszedek annyi infót és kritériumot, hogy a második roller választás már pontosabb lesz.Xiaomi pro2-t néztem én is, de csak 100kg-ig terhelhető, én pedig felette vagyok sajnos.
Kugo s1 pro tetszik, elméletileg 120kg-ig terhelhető (mondjuk hátizsákkal megközelítem). Persze kérdés mekkora távot tud megtenni ekkora tömeggel. Esetleg valami plusz akupakk nincs ezekhez?[ Szerkesztve ]
-
tonermagus
aktív tag
Sziasztok!
Felnőttnek városi közlekedésre tudnátok ajánlani sima hagyományos rollert?
A max keret rá ~60e Ft lenne. Ebből kellene a legjobbat kihozni.Feleségem kísérné vele a gyereket aki még most tanul biciklizni
Lehet hogy néha én is használnám így jó lenne ha elbírna (90kg)Fontos hogy fékkaros legyen. Nem tudom hogy azt utólag lehet-e rá szerelni, vagy célszerű egyből olyat venni?
Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz #68216320 #8593 üzenetére
Kugoo S1-et 100 kg fölött én nem igazán ajánlanék. A kormány beállítható,
de a legmagasabb állásában se olyan magas, mint mondjuk egy M4 Pro-n.
Ha kifogsz egy régebbi verziót, szarul van meghegesztve, kitörhet a kereke.A rugózás sem valami acélos (de legalább van), az első villa nyaka kikopik.
Hosszú távú nyektetéssel el lehet törni a hátsó rugóstagot is. A sima S1
hátsó kereke borzalmas, kemény műanyag, nem tapad, csúszik, és zörög.Szokták cserélni E-Twow hátsó kerékre (1:1 belemegy, ennek a klónja), az
puhább, így sokkal komfortosabb, viszont valami 15K (ha egyáltalán kapni).Alternatíva a pneumatikus hátsó kerék, amivel még komfortosabb. De ugye
ezzel az ember bevállalja a defekt lehetőségét. Az S1 Pro jobb választás...
(Erősített villa, szélesebb, puhább kerekek...) Mondjuk a puhább abroncs is
lehet hátrány, főleg 100 kg fölött. Nyöszörög, mert deformálódik, melegszik,
és viszonylag sokat fogyaszt emiatt. (Erről amúgy a gyártó is tud, mivel tök
ugyanakkora hatótávot adnak meg, miközben 25%-kal nagyobb akkuja van.)Inkább az M4 felé kéne nézelődni, ha relatíve olcsó modell kell, rugózással.
A Xiaominak semmilyen felfüggesztése nincs, csak a felfújható kerék segít,
de az se tökéletes, ha meg tuningolod Monorimmel, úgy alsó hangon +30K.
Csak az első kerékre, de szoktak rakni a hátsóra is: összesen min. 50K.Szerk a szerkre: hatótáv a vázat koppra kiterhelve a béka segge alatt lesz...
Kiegészítő akkupakkot lehet hozzá venni persze, vagy egyedileg gyártani.
Nálam összegyűlt az elmúlt hónapok során vagy 2kWh-nyi 36V akku...
Szerk: de ezen a képen nincs is rajta még egy S1 Pro akku, ami táskában
simán felrakható a kormányra, úgy dupla hatótávolsággal lehet számolni.
De nem a reklám helye csak mondom: a szerelgetéssel el lehet szórakozni.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz tonermagus #8594 üzenetére
En toldysport flex pro-t hasznaltam az elektromos elott, az araert teljesen rendben van. Van par nyugje, de legalabb van labfek es kezifek is.
-
DigitXT
félisten
Roller Sheriff, ez jó... Hogy kéne-e Bp-re? Természetesen.
Lépten-nyomon kretének által "leparkolt" Lime-okat látni.
Az se segít, hogy bringások úgy oldják meg a problémát,
hogy lerúgják a bicikliútról az útonálló rollert. Persze tuti
nem így volt, csak a szél fújta el. (Egy Sheriff nem Sheriff,
viszont nem lehet minden pofon mellé rendőrt állítani.) -
hdman
őstag
Csak halkan jegyzem meg, hogy nekem van egy eladó m365 pro, 10" kerekekkel, cfw-vel. Táska és telotarto is van, ha gondolja a kedves vevojelolt. :)
Sopron city :)
-
csokaym
csendes tag
válasz DigitXT #8597 üzenetére
Nem rossz gondolat, alapvetően tetszik. Viszont a "figyelmeztetés", amit említ a cikk, szerintem nem lesz olyan erős ráhatással, mivel szankcionáló jogkörrel nem rendelkeznek a sheriffek. Vagy ha látta esetleg, hogy a helytelenül parkoló pilóta hagyta úgy a járgányt, ahonnan aztán ő "gondozásba veszi", és ezt valahol jegyezni tudja, ami alapján valamilyen büntit kap a bizonyos utolsó felhasználó, akkor értelme is lehet. (pl. a következő x órában az appban a bérlési funkció letiltásra kerül, vagy hasonló)
Bár ezzel meg a saját vevőiket büntetnék meg, ami miatt sok - egyébként felelőtlen - kuncsaftot is veszthetnek. Ez pedig ugyebár nincs a profitorientált cégek hasznára.
Illetve fontos, hogy tényleg csak akkor legyen az utolsó felhasználó büntetve, ha tényleg miatta került oda a roller, ahol útban van, nem pedig csak valaki arrébb dobta az egyébként helyesen leparkolt rollert, mert ebben az esetben a bünti nem lenne jogos.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Xbox Series X|S
- Androidos tablet topic
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- World of Tanks - MMO
- PlayStation 5
- Háztartási gépek
- Windows 11
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...