Új hozzászólás Aktív témák
-
Skynet258
veterán
Olyanom nem volt, itt a topikban ha rákeresel akkor láthatod majd, hogy van pár nyűgje (kormányba kell kis műanyagdarab ami kitölti a rést, hátsó sárvédőt meg kell erősíteni, végülis nem nagy dolgok de megvannak). És mivel pár éves széria ezért az akksik is kérdés milyenek... Én már nem feltétlen venném, inkább a mostani sorozatból választanék kicsit drágábban egy új, város darabot.
https://geekpulse.hu
-
veterán
válasz eFeMeR74 #9650 üzenetére
Nyilván ha sokat kell belefújni akkor a nagy kompresszort használnám. Viszont pl. ahogy beköszönt az ősz/tél akkor érdemes a nyomás ellenőrizni. Elmondható hogy 10 fokonként 0.1-bar-t esik a nyomás durván. Szóval ez a kis kompresszor arra is jó nekem hogy max 1-2 tized bar-t utánafújjak.
iPhone 13 Pro Max
-
PociAti
senior tag
Nekem Xiaomi Mi 1S-em van, az M365 utódja. Eddigi 2 hónap alapján az esetek 95%-ában elegendő lett volna a kisebb testvére az Essential is. Viszont nagyon sok embernek nem lenne elegendő. (Örülök neki, hogy a család középső tagját vettem meg, mert idővel valószínűleg nagyobb utakat is be fogok vállalni vele.)
Szerencsés helyen lakom nagyon jó minőségű, viszonylag kis forgalmú kerékpárúton tudok közlekedni a munkahelyemre, vagy az üzletekbe amiket látogatni szoktam.
X. Mi 1S végsebessége 25km/h (250W-os motor), Essential meg csak 20km/h (200W-os motor). Van olyan ismerős, aki korábban csúcsidőben, szűk és forgalmas kerékpárúton rollerezett 20km/h-s tempóban és az már zavaróan lassú volt neki. A kerékpár inkább 25 km/h sebességgel közlekedik, és nem kell lassítania minden útkereszteződésben a padka miatt, kátyúnál az úthibák miatt. Így ő volt az úton az idegesítő akadály, de ha kifogott egy kb. 17-18km/h-val kóricáló bringást, azt se tudta normálisan megelőzni.
YouTube-on mindenféle egzotikus nyelven beszélnek róla, hogy a Xiaomi Essential rollerből is ki lehet hozni 30km/h végsebességet.Ami a legfontosabb, hogy vásárlás előtt próbáld ki a Xiaomi rollereket, mert vannak emberek, akiknek egyszerűen nem jön be.
Arra pedig nem lehet egyértelmű választ adni, melyik lenne jobb: új Essential, vagy használt M365. Az kizárólag az M365 állapotától függ, de a 500km az nem sok. Rövid távokon használom, 2 hónap alatt tettem bele 300 km-t.
Sok hasznos javítást hajtottak végre generációváltáskor, pl. M365-nek nincs kijelzője, csak visszajelző ledjei vannak (BT kapcsolat van mindkettőn, így kormányra tett mobillal láthatók az értékek). Essentialnak már normális hátsó sárvédője van, jobb az energia menedzsment, erősebb első lámpa, kormánycsővel kapcsolatos típushibák orvoslása. M365 mellett szól az erősebb motor, komolyabb akku, és nagyobb sebesség.[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Skynet258 #9647 üzenetére
+PociAti: Köszi szépen. Igen, én is gondoltam a Xiaomira, de most pár napja rábukkantam a Joyor-ra, azon belül az A3-ra. Azért lenne számomra érdekes, mert Debrecenben kb. az egyetlen szerviz és bolt a Huskeebike és ők árulnak, így lenne hova vinni szereltetni, plusz magyar garis alapból a roller.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Laca1212 #9656 üzenetére
Persze értem hogy mire célzol, de szeretem ha a gumi nyomása az ajánlott környékén van. Vagy te nem szoktad ellenőrizni a keréknyomást? Ha 30 fokba beállítod 2.4-re, majd úgy hagyod és legközelebb -10 fokba nézel rá, akkor ne csodálkozz ha 2.4 helyett csak 2.0 környéke lesz. Erre is azt mondanád hogy minek vele foglalkozni?
iPhone 13 Pro Max
-
Laca1212
őstag
válasz jozsi252 #9660 üzenetére
Nem forgasd ki amit írtam. Pár tizeden b@szakodni nincs értelme!
"szeretem ha a gumi nyomása az ajánlott környékén van."
Tessék! A környéken, azaz pár tized pont a környéke!"Ha 30 fokba beállítod 2.4-re, majd úgy hagyod és legközelebb -10 fokba nézel rá, akkor ne csodálkozz ha 2.4 helyett csak 2.0 környéke lesz"
Megtisztelő hogy ennyire hülyének nézel. 🤣 De mondhatnám úgy is, hogy ez már a pofátlan kategória!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Laca1212 #9661 üzenetére
Pár tizeden b@szakodni nincs értelme!
Már hogy a fenébe ne lenne? Adott időközönként amúgy is ellenőrizni
ajánlott a guminyomást, amikor viszont ráteszed a mérőt, óhatatlanul
veszteséget okozol... Ha erre még rájön az, hogy amúgy is pár tizedet
rá kéne fújni, akkor miért ne fújnád bele? Vagy Te méred, konstatálod,
hogy kevés, és úgy hagyod? Mert csak pár tized? Akkor minek méred?Ui: nekem egyik hátsó gumi 0.8-ra eresztett, kanyarban picit fura volt,
de amúgy a normál közlekedésben nem zavart... hagytam volna úgy?
Vagy egyszer pl. motoron az elsőm eresztett le menet közben/szelep
hiba: csak a sebességmérés hibájából tűnt fel, mert nem hajtottam...
Viszont lehetett volna belőle nagy baj: egy pár éve használok TPMS-t,
szerintem tök hasznos, megelőzheti a balesetet. (Pont azért, mert ha
még nem is feltűnő a kicsi nyomásvesztés, nem kell megvárni a bajt.)Megjegyzem szelephiba esetén az a pár tized az út végére sok tized...
(Nyilván nem erre gondolt a kolléga, amikor a téli nyomás beállítására
célzott, de miért ne tehetné meg? Tán előírta neked, hogy kötelező, és
ezen vagy megsértődve, vagy mi? Ami pofátlan épp ez a kötekedés.)ON: rollerre is rendeltem egy ilyen kínai TPMS-t. Lehet, hogy nem lesz
a legpontosabb, de ha történik valami, amire avatkozni kell, kimutatja,
és ez épp elég. (Ha amúgy tartja jól a nyomást, kár hetente nézegetni,
de ha nem nézegeted, akkor meg honnan tudhatod, hogy tartja-e?)
Ja és amúgy is hiányzott az óra a kormányról, szóval ez ilyen 2 in 1.[ Szerkesztve ]
-
mézespálinka
senior tag
Sziasztok! Etwow rollerek milyenek? Egy-egy a lélektani (ár)határ közelében található, viszont a villanyautosok.hu oldalon olvasható etwow booster v roller tesztje nagyon elbizonytalanított (összeszerelés, a km/h sem annyi, amit ír, távolság se )
-
laskr99
addikt
válasz mézespálinka #9665 üzenetére
Ez mind igaz, egy idő után lazulni kezd, próbáltam egy 2000km körül futottat, minden irányba mozgott a kormány már, szar az egész
-
Reggie0
félisten
válasz Laca1212 #9671 üzenetére
Hat bizony, ezek a sportossabb kerekek es futomuvek ilyenek. Nyilvan trabantban ulve nehez elekepzelni...
Inkabb abba kene hagynod itt a balettozast es elkezdeni gondolkodnod azon mit is irt jozsi252. Nem azt irta, hogy 0.1-0.2-ot megerez, hanem hogy ennyit rafuj. Marpedig ha rendszeresen ellenorzod a guminyomast, akkor mar nem fogod lehuzni anelkul, hogy ne fujnad fel, mert hulyeseg, hiszen ott van radugva az eszkoz.
Ertjuk, hogy konfliktusfuggo vagy, de ne itt eld ki magad. Elore is koszi a topic neveben.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Laca1212 #9670 üzenetére
Bemutattad a kötekedés iskolapéldáját, és hülyének nézel mindenkit,
aki nem úgy gondolkodik, mint te, és még neked áll feljebb: vicces.
Azért még megengeded, hogy állítsak guminyomást kedvem szerint?Te ne állítsd, nekem ez nem fáj, szerinted értelmetlen baszakodás: jó
gondold így, más meg a karbantartás részének fogja fel, így szívesen
megcsinálja, mert törődik a járművével. Nyugodtabban alszik utána...Én érveltem, hogy annak ellenére, hogy vezetés közben nem feltétlen
érezni még, nem hülyeség utána állítani... te nem érveltél: kérdeztem,
hogy te mikor méred, mikor fújsz utána, de nem válaszoltál semmit...
Viszont sikerült két HSZ-ben is pofátlanul folytatni a kötekedést, LOL!Ui: sose vegyél felfújható kerekű rollert, mert az azzal való együttélés
része a guminyomás ellenőrzése és szükség esetén beállítása... -
IMIIKE1998
őstag
válasz DigitXT #9674 üzenetére
Btw tömörgumi. Lehet én vagyok fakír, de van egy Oxelo freestyle rollerem, azzal sokat járok városban is és ha jól "mozgok" a rolleren, emelem az első kerekét, akkor nem olyan zavaróak a 100mm-es, merev, tömör gumis kerekek, ezért sem aggaszt annyira a Joyor A3 full tömör gumis felszereltsége.(Pedig elég rossz utakon járok a belvárosban, járdán, bringasávban.) Vagy e-rollernél nagyon rossz, ha nem felfújható az abroncs? Mert a tömör előnyének tűnik, hogy az max elkopik, de nem durran ki, ami brutál szívás gondolom a rollereknél, kerékpáron 4 perces dolog az egész belső csere.
[ Szerkesztve ]
-
Laca1212
őstag
válasz Reggie0 #9673 üzenetére
"Nyilvan trabantban ulve nehez elekepzelni..."
🤣🤣🤣 Szeretnél te olyan trabival járni. 😉"Ertjuk, hogy konfliktusfuggo vagy, de ne itt eld ki magad. Elore is koszi a topic neveben."
Sajnos nem érted...(#9674) DigitXT és haverjaid: Sajnálom, hogy még mindig nem megy az értő olvasás.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Laca1212 #9676 üzenetére
Ja, hát senki nem érti csak te... Részemről teljesen világos a
dolog: itt mindenki hülye, csak te vagy helikopter. Gratulálok!Ui: senki nem lesz a haverom azért, mert épp egyetért velem,
ahogy te se leszel önmagában attól ignorálva, mert nem.
(Viszont, amellett se tudtam elmenni szó nélkül, hogy milyen
"magas szintű vitakultúrát" képviselsz. De folytasd! Egyedül.) -
DigitXT
félisten
válasz IMIIKE1998 #9675 üzenetére
E-rollernél nagyobb a sebesség és nehezebb is az egész szerkezet...
Elég zavaróan tud csörögni-zörögni, ha rossz az út. Mindazonáltal
elviselhető kategória: nekem jó 3000 km ment le végig tömör gumin.Különböző keménységű gumik léteznek. Ahogy írod, hatalmas előny,
hogy nem kaphatsz defektet (sőt, még a guminyomást sem kell rajta
ellenőrizni, hehe), viszont a tapadása is rosszabb: szoktak játszani
a gyártók a keménységgel, meg a gumi szerkezetével is (méhsejtes).A felfújható kerék elvileg a legkomfortosabb, viszont valóban eléggé
kellemetlen dolog a defekt. Főleg, ha durrdefekt.. Elvileg ezért jobb a
tömlő nélküli gumi. Cserébe nehezebb a cseréje, mert légtömör felni
kell hozzá, tehát nem lehet szétszedni, mint a legtöbb rollerkereket...A roller belső cseréje lehet is szívás (pl. M365*), főleg ha túl gyakran
szívod meg vele, a túl alacsony nomás miatti belső kidörzsölődés az
egyik leggyakoribb defekt ok. Ezért is kell figyelni pár tizedre...*: nem szétszedhető a felnije, nehezen jön le / megy fel a külső gumi.
Viszont emiatt elvileg be lehet játszani rajta a tömlő nélküli verziót. -
Laca1212
őstag
válasz PociAti #9680 üzenetére
Gyűjtsd (azért azt tegyük hozzá...szerinted) pici-Poci, ha ennyire ráérsz. Nem irigylem az életed. De tételes legyen ám és objektív! Okoskodás úgyis megy...ha meg szembesítve vagy, nem reagálsz. Én nem gyűjtöm ki ezeket, ha nem haragszol... 😉
"elhúzol máshová?"
Szerencsére nem Te mondod meg hol vagyok, hol nem. Ezt a stílust meg majd a homokozóban a 60 kilós haverjaiddal![ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
válasz DigitXT #9679 üzenetére
Köszi, akkor ezek alapján annyira nem borzasztó tömörrel sem. Nálam a helyi szerviz+magyar gari prioritás, mert én nem értek a szerelésükhöz, plusz alkatrészből is jó, ha van elérhető áron a helyi boltban.A másik dolog meg, hogy olyat fogok keresni, aminek a tervezési sebessége nem haladja meg a 25 km/h-t, mert a közelgő jogszabály változások szerint efelett tuti segédmotornak minősülne, akkor meg kötelező biztosítás kéne rá+jogsi.
[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
válasz IMIIKE1998 #9682 üzenetére
Én nem bíznék ennyire a Kedves Vezetőben, hogy képesek követni az
európai szabályozást... drónoknál is úgy volt, hogy a Mavic Mini-t épp
meg szabad venni, mert EU-ban röptethető. Nálunk csúszott persze a
szabályozás, ahogy most a KRESZ módosítás, végül kijött, hogy nem,
nem követjük az EU-t! Nálunk légtérhasználati engedély meg kiskutya
füle kell hozzá, így szerintem a rollerrel se lesz ez másképp: 25 km/h?
Ha szabályozzák is idővel, akkor is biztos vmi baromság sül ki belőle.
(Legvalószínűbb, hogy tényleg SMKP irányban fognak valamit alkotni,
tekintve, hogy már vagy 2 éve ezt kommunikálják... és szó nem volt pl.
300W-ról, vagy 25 km/h-ról: egyáltalán fel sem merült, hogy kerékpár.)De ne legyen igazam! Szerintem is diverzifikálni kéne, mert a kis roller
(nevezzük pálcikának, mindegy), teljesen úgy tud közlekedni, mint egy
kerékpár, így baromság lenne letiltani a kerékpár utakról, ám mondjuk
a nagy roller (nevezzük tanknak, mindegy), inkább tud menni közúton,
ettől függetlenül ha értelmes a pilóta, az se balesetveszélyes kerékpár
úton, mert mondjuk nem ott megy végsebességen. De ez bonyolult.
(SMKP-nál annyi van, hogy lakotton kívül mehet kerékpár úton is.)Ui: az SMKP tervezési sebessége 45 km/h, elvileg... Ehhez képest egy
átlag 50-es robogó bőven jó 60-70-re is: eljárt a szabály felett az idő...
Vagy nézz meg egy Bird-öt, húz mint állat, de megáll 25-nél... Szoftver
segedelmével. Erre vajon illene a tervezési sebesség 25? Nem tudom! -
DigitXT
félisten
válasz jozsi252 #9683 üzenetére
Jogos a kérdés! De, tartottam tőle... Viszont a motoromon lassan 3 éve
van rajta, és soha semmilyen problémát nem okozott... Igen, a tű be van
nyomva, így a mérővel ellátott "szelepsapka" tömít. De mivel kontraanya
védi a lelazulástól, nincs különösebben nagy kockázat benne. Ha mégis
ledobná magát valahogy, akkor meg a helyére ugrik a tű, így nem ereszt.Köztes állapotban, ha esetleg mégis ereszt, akkor riaszt, "defekt" miatt:
pont erre van... Egyszer talán volt is egy ilyen (téves) riasztásom.
De majd beszámolok hogy szuperál, egyelőre nincs kész a "nagy" roller,
a kicsivel meg már objektív okokból nem megyek többet, szétszedem... -
IMIIKE1998
őstag
válasz DigitXT #9685 üzenetére
Hajjaj, lehet várok akkor még a vétellel, elvileg aug vége felé már lesz valami hír az új szabályzatról. De szerintem ha SMKP lesz mindegyik roller, akkor annyi is a piacnak, mert a legtöbb ember szerintem egy hajtás nélküli kerékpárként tekint rá, de ha kell majd hozzá biztosítás, jogsi, meg stb. akkor lehet azt mondják, hogy a fenébe vele és vesznek inkább kerékpárt. Amúgy a robogós témában is igazad van, ott is debil a szabályozás, mert hiába van AM vagy B jogsid, az 50-es robik 90%-át nem vezetheted, mert 60-70 között van a végsebességük. Akkor meg le kell tenni a B125-öt, ami megint pénz, de így meg már sokan inkább 125-öst vesznek.(Vagy csak szabálytalankodnak a kategóriával, míg a rendőr el nem kapja őket.) Elavult az egész.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz IMIIKE1998 #9687 üzenetére
A jogosítvány szerintem a legtöbb felnőtt embernek nem lenne akadály,
mivel a kerékpárosok is azzal jönnek mindig, ha szabálytalanok éppen*,
hogy nekik is van jogosítványuk, csak éppen leszarják a piros lámpát.Az SMKP meg nem nagy durranás, 14 éves kortól le lehet vizsgázni rá...
*: néha találkozni olyannal, aki szabályos, szóval tisztelet a kivételnek...
Az SMKP vezethetőségét szerintem rosszul látod. Az SMKP, amit a jog
annak mond, tehát attól még nem veszíti el SMKP jellegét, mert tud 60
km/h-val is biztonsággal közlekedni... Sőt, elvileg olyan fojtásokkal jön
ki a szalonból (ha vki újat vesz), hogy ne menjen 45 km/h-nál többet.
Viszont az első dolga szokott lenni az új tulajnak, hogy ezeket kiszedi...
És természetesen van mögé (védhető) ideológia: a forgalom ritmusát a
fojtás miatt nem tudja felvenni, tehát jobban jár nélküle... Tényleg.
Nyilván, ha a rendőr kiszedi ~60-nál a forgalomból magyarázkodhat, de
hol vagyunk még a 70-es hengertől? Nem ezen múlik a világ dicsősége.Ui: ez olyan, mint megveszik a 25 km/h-ra limitált Xiaomit, aztán kb. az
első kérdés a fórumon, hogy szép, szép, de nem mehetne 30-35-öt?
És jellemzően egy szoftveres módosítás után már megy is annyival: ha
az új szabályozás nagyon szigorú lesz, akkor lesznek roller-bűnözők is.
(Németek nagyon szigorúan veszik, mobil fékpaddal járnak a zsaruk...)Ja és ott van egy még kisebb kategória, a MoFa, amire 25 km/h a limit:
mondanom se kell, hogy sokan kiütik, sőt, dalban mondják el a bajukat.[ Szerkesztve ]
-
hito
nagyúr
Ti védekeztek valamivel a menetszél ellen? Pénteken 22km-t lenyomtam egyhuzamban a városban és olyan huzatot kapott a fülem, hogy 2 napig kínlódtam vele. A bringás sisak sajnos nem védi a fülem.
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
PociAti
senior tag
válasz IMIIKE1998 #9687 üzenetére
Az augusztus végével nagyon optimista vagy!
És ha már az SMKP szóba került, a Totalcator rendszeresen előkerülő téma: minden robogóra rendszámot. Ez egy olyan méhkas, amibe nem mernek belenyúlni a jogalkotók, pedig már egy (vagy több) évtizede terítéken van.
Ahhoz, hogy az e-roller SMKP legyen, ahhoz az SMKP definíciójához is újra kellene fogalmazni, különben egyetlen e-roller sem felelne meg az előírásnak.
Szerintem felesleges emiatt várni a vásárlással, nem fognak olyan kretén szabályt bevezetni, ami lehetetlenné tenné az e-rollerek használatát (hacsak nem valami szörnyeteget vennél, de az már tényleg más kategória). Nyugati példákból kiindulva a zsúfolt nagyvárosok közlekedésének javításában a mikromobilitásnak is komoly szerepe van. Nem mindegy, hogy rövid távú közlekedést 20 kilós vagy 2 tonnás járművekkel tesszük meg. A pandémia pedig rávilágított arra, hogy a tömegközlekedésnek is vannak árnyoldalai. Nem előnyös közös légtérbe sok embert összezsúfolni, de sokan joggal tartanak még attól is, hogy közvetlenül mások után üljenek be egy taxiba, vagy bérautóba.Szabályozással nem arra fognak reagálni hogy mi volt a múltban, hanem inkább hogy mi ne legyen a jövőben! (Pl. milyen útszakaszon ne közlekedhessenek.)
Jelenleg egyáltalán nem kritikus a helyzet, nem kell azonnal megoldani valamit. Egy-két kirívó esettől eltekintve az élet nagyjából szabályozza önmagát. Erre alapozom azt a feltételezést, hogy még egy darabig húzni fogják ezt a témát, vagy ha lesz is valami, az lényegében nem hoz jelentős változást (korlátozást).
A bérrollerek a turizmussal érintett nagyvárosok fontos eszközei, milliónyi érv szól amellett, miért nem lesznek ezek a járművek ellehetetlenítve a jövőben.
-
Tomi881
tag
Sziasztok!
2 napja tulajdonosa lettem egy Xiaomi Mi Scooter Pro 2 rollernek.
108 kg súlyommal nagyon szépen gyorsul és fel is visz egy meredekebb emelkedőn is, viszont a gyári, 81%-os töltöttségi szint 13,8 km után (2 alkalommal használva, elöször 4,5 km, másodjára 9,3 km) kifogyott.
Ez szerintem nagyon rossz eredmény, figyelembe vettem a teherbírást, de szerintem akkor sem legjobb. Érdemes visszavinnem, vagy csak a gyári töltés miatt merült le ilyen hamar; kell neki pár töltés hogy beálljon az akku? -
DigitXT
félisten
válasz Tomi881 #9692 üzenetére
Százaléknak nem hinni, akkut használat előtt feltölteni, emelkedő távot
meg nagyjából hárommal szorozni. Gyári hatótávot meg ugyanennyivel
osztani, akkor nagyjából kijön a valóság: elsőre tuti nem vinném vissza.
(Gyári hatótávot picike pilótával érik el, síkon, takarékon, szélcsendben,
és ezt apróbetűs részben le is írják; nehéz pilóta, gyorsan, emelkedőn...
nem garanciális probléma. Ha több távolság kell, menj lassabban.)Ui: ha hibás lenne az akku, valószínűleg sokkal hamarabb letérdelne.
Mindazonáltal a dolog tesztelhető, ha gyanús, de dobozból kivéve első
a töltés kellett volna legyen, ennyiben várható, hogy javulni fog valamit. -
oszy
veterán
Van egy ilyen: Xiaomi Mijia 1S 7.8Ah, 36V, 8.5in, 500W
Most 128-ért megtudom venni! Megéri? Igaz, ezt külföldről. A garancia miatt lehet ez fontos…Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!
-
PociAti
senior tag
Idehaza is ennyi az ára az árukereső alapján a Xiaomi Mi Electric 1S (FBC4019GL) rollernek, vagyis jelenleg idehaza olcsóbb is pár ezressel.
Az 500W az csúcsteljesítmény, ami indulás első másodpercében jelentkezik, a névleges érték 250W. -
DigitXT
félisten
válasz jozsi252 #9683 üzenetére
Na, ahogy ígértem beszámolok az első tapasztalatokról. Tetszik a cucc,
de egy kicsit bumszli a jeladó. Motor keréken abszolút nem volt feltűnő,
roller keréken viszont beleérhet ebbe-abba: egyelőre jobb híján levettem
a kitámasztót, mert annak a csavarja hosszan átnyúlt a hátsó villán.
(Abba bele se merek gondolni, hogy elrontja-e a centrírozásomat... Ez a
kerék eredetileg ütött mint állat. Az előző tulaj szerint menet közben ezt
nem lehetett érezni, de engem elvből is zavart, így ment rá némi súly: ha
újra összeraktam az akkut és a vezérlőket, tesztelem, lehet kell rá több.)Érdekes a töltő portja, nem szabvány USB, hanem mágneses, gondolom
a vízállóság végett. Ami nem tetszik, hogy közel 0.3 bar kiszökik, mire a
"szelepsapka" a helyére kerül. Amúgy lehet patasztvakítás a két tizedes,
de természetesen tud PSI-t is, és ott is marad egy. 9K-t bőven megért.Ja és a kötelező kép: mondtam már, hogy óra is van rajta? (Hasznos!)
Szerk: lehet hogy azt a derékszögű szelepet kellene rövidebb egyenesre
cserélni, úgy nem lógna ki annyira oldalra. Na még meglátom mi legyen.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz DigitXT #9686 üzenetére
Megtennéd hogy elküldöd a linket hogy honnan vetted?
hito
Full face sisakom van így nem kell védekeznem. Viszont túl sok lehetőséged nincsen egy sima bicajos sisakba. Mondanám hogy füldugó de az kb felér egy öngyilkossággal a forgalomban.Tomi881
Az az igazság hogy te is beleestél abba a hibába mint páran. A teherbírás nem azt jelenti hogy azt kimaxolva mindenhol felvisz és tudni fogja azt a hatótávot amit ráírnak, hanem hogy a váz annyit tutira ki fog bírni! A gyári hatótáv az 70-80kg környéki emberrel van tesztelve kis fokozaton sík úton. Na most a sport mód + nagyobb súly + emelkedő miatt nagyon meg se fogod közelíteni a hatótávot. Durván fogalmazva nem a roller tehet róla hogy ennyit tud. Mindenesetre néhány töltési merítési ciklust adj neki mert nőni fog valamennyit a hatótáv, viszont ilyen súlyra alkalmatlan ez a roller ha értelmezhető hatótávot szeretnél kicsikarni belőle. Ne érts félre én is közel vagyok hozzád (105kg), de sajnos be kell látni ha a mi súlyunkhoz akarunk rollert venni és szeretnénk nagy hatótávot akkor zsebbe kell nyúlni!iPhone 13 Pro Max
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #9685 üzenetére
Igen, ha a szoftver megallitja 25-nel, akkor a tervezesi sebesseg 25.
#9682 IMIIKE1998: Nekem a mehsejtes tomor gumi teljesen bejott. Ok, van egy kis extra vesztesege a tomor gumihoz kepest, de azert joval puhabb erzes.
#9676 Laca1212: Latatlanban az a sejtesem, hogy nem szeretnek.
[ Szerkesztve ]