Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz jozsi252 #10100 üzenetére
Szia!
Köszi a választ neked is és DigitXT-nek is!
Egyelőre csak érdeklődés szintjén mozog a téma, nyár vége van, nagyon nem tudnám már használni sehol, max otthon, ott meg gyalog is elérhető távra van a bolt :)Jól látszik, hogy le kell adni az
igényekbőltestsúlyból
Nagyon hegyet mászni amúgy se kell, nincs mit.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
PociAti
senior tag
válasz Tsebacsi #10098 üzenetére
Mivel azt írod, "nem melóbajárásra kell, hanem nyaranta pár km-t menni vele", így egy 500-800W körül roller is teljesítené ezt a feladatot, amennyiben normális felépítése van.
Amennyiben tényleg csak ennyire alkalomszerűen lenne használva, talán még egy erősebb pálcikaroller is elegendő lenne a 130 kg ellenére. Csomó videót látni, ahol Xiaomi rolleren két felnőtt utazik, vagy egy felnőtt és egy gyerek. Nyilván nem erre lett kitalálva és méretezve, de rövid távon működhet, mert a feltüntetett értékek mindennapi használatra vannak megadva, nem alkalmi gurulásra. -
nagyúr
válasz PociAti #10102 üzenetére
Szia!
Köszi, valahol ebben bízok én is, és mivel nem asap a dolog, van időm kipróbálni őket. A Bécsi lime tetszett nagyon(szemre ) , de elegendő német tudás nélkül sajnos nem jöttem rá / nem találtam meg, hogy ott milyen rollerek vannak használatban.
Itthon miből áll a flotta?[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #10104 üzenetére
Annyiban nem lamentálás, hogy motorral se mennék az autópályán egy
szál bukóban, pedig annál nagyságrendekkel kisebb a baleset esélye.
Egy ilyen miniatűr kerekű "járművön" ekkora tempót legfeljebb minőségi
úton (zárt pályán leginkább) és full bőrben: még ha nem is csapódsz be
semmibe (bukótér a barátod), akkor is inkább a marhabőr kopjon, nem?
(Bár az is egy nagy marha aki ezt a videót csinálta, akkor is ha nekem is
volt néhány hülyeségem több mint tíz éves motoros pályafutásom alatt.
De hát mondom le is írja: bolondok voltak. De túlélték szerencséjükre...)Ui: FB-n volt egy baleset videó, szintén Dualtron. Vmi 70-80-nál esett ki
alóla a roller, vízátfolyáson. Gondolom slicken volt, mert az tapad jól.
Ami igaz, csak nem közúton. Viszont megúszta, mert full bőrben ment.Ui: megint gurul a "nagy vas", egyelőre ugyanaz a setup, de látom, hogy
vissza kell venni a teljesítményt, hiába írnak 1200W-ot a motorra, ha kb.
pont ugyanaz a bele, mint a Kugoo S1-é, amire 350W-ot vésett a gyártó.
Pár mm-rel szélesebbek a mágnesek, de ugyanolyan tyúkbeleken hajt... -
synar
őstag
Próbálta már valaki ezt: M365 Dashboard v2.0 jópofa cucc, nekem tetszik, csak kicsit drága €49, plusz a posta meg a járulékos költségek gondolom. Alapból ilyennel kellene árulni.
Videó
[ Szerkesztve ]
-
anderledani
őstag
válasz Gigi01 #10107 üzenetére
Szerintem egyszerűen a fordulatszámmérő max feszültséget adott ki magából egy pillanatra.
iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757
-
Reggie0
félisten
válasz anderledani #10110 üzenetére
Szerintem digitalis a fordulatszam-meres.
-
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #10112 üzenetére
Rákóczin estem saját hibából, úgy 60 körül. Még tudok írni, szóval nem
instant halál.* Nyilván, aki tereptárgyak között erőlteti a lapon fordulást,
erősen kockáztatja, hogy érintő irányba csúszva elkap valamit. DE ha a
hozzáállásuk az úgyis meghalsz, nem kell protektor, akkor bukó minek?*: persze, ha egy oszlopot fogsz 60-nal úgy valóban mindegy, nagyjából.
Mindegy, a véleményem elég sokat formálódott jópárezer km alatt, amit
Budapesten motorral közlekedve töltöttem... nem mondom, hogy tudom
a tutit, de egy ilyen lélekvesztőt csak full bőrben próbálnék ki 120-szal, s
ha lehet, csak olyan szakaszon, ahol garantáltan nincs kátyú... (Motoros
haverom nálam jóval több motoros tapasztalattal, kipróbálta az újonnan
vett G2 Pro-ját. Végsebességen beszitált alatta, esés. Abszolút nem halt
meg, hálistennek, de elég csúnya horzsolásokat szedett össze... Nyilván,
ha nem rollerrel megy 45-öt, hanem motorral gurul, meg sem történik.
De ha már megtörtént, sokat csökkentett volna a sérülésein, ha nem úgy
csak lazán rááll rövidnadrág, pólóban. A tanulságot mindenki szűrje le...)Ui: nagyjából pont ugyanakkora baromság a hiper-roller utcai használata
végsebesség környékén, mint a bungie jumping kötél nélkül... Szerintem.[ Szerkesztve ]
-
anderledani
őstag
válasz Reggie0 #10111 üzenetére
Mit értesz digitális alatt? A legtöbb szenzor egy analóg jelet ad ki, amit digitálisra alakítanak.
A fordulatszám esetében épp lehet “digitális” - amikor elhalad a szenzor előtt a mágnes akkor ad egy magas jelet, és ebből számolnak fordulatot. Tehát valójában tévedhettem, de nem amiatt hogy digitális vagy sem.iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757
-
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #10114 üzenetére
Ez teljesen így van, viszont egy rolleren sokkal nagyobb esélyed van az
esésre. Ezért továbbra sem tartom értelmes dolognak 100 km/h fölött,
és főleg nem egy szál bukóban. Van különbség 2 kerék és 2 kerék közt.Ui: olyannyira így van, hogy anno 125-ös robogóra is felvettem csizmát,
meg is szóltak érte, de pont ezt mondtam, hogy mindegy, miről esel le... -
DigitXT
félisten
válasz anderledani #10115 üzenetére
Nem olyan elven működik egy BLDC motoron a fordulatszám mérés,
tehát nincs ami véletlenül feszültség tüskét adjon ki. Emiatt tévedés.Szerk: ha rossz jelet ad a szenzor, azt nem onnan veszed észre, hogy
a sebességkijelző hülyeséget mutat, hanem hogy befékez/darál/leáll
a motor... Szóval ötletnek érdekes, de rolleren nem lehet ilyen hiba.[ Szerkesztve ]
-
anderledani
őstag
válasz DigitXT #10118 üzenetére
A második hsz-emben már korrigáltam ezt, tehát én is rájöttem végül. És hát igen magához a motorvezérléshez is szükség van a fordulat jelre
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757
-
oszy
veterán
Nekem is az a véleményem, hogy ilyennek kellene alapból árulni. Inkább lenne ennyivel több, de sokkal informatívabb és hasznosabb lenne. Főleg, hogy még hely is van.
Akarok ilyet, de 3 év gari van a rollerre, így addig biztosan nem veszek.
Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!
-
PociAti
senior tag
Én teljesen ellentétes véleményen vagyok.
Ha lenne 2 ugyanolyan rollerem és ez ingyen lenne, akkor is legfeljebb csak az egyikre tenném fel, a másikra semmiképpen sem. Az egyszerűség, funkcionális minimalizmus a megbízhatóságról szól.
Soha nem szenvedtem attól, hogy kevés infót látok menet közben. A többi ami azon a kis kijelzőn van az vagy felesleges, vagy alkalomszerűen megnézem mobil applikáción keresztül.
Viszont árdrágító hatása lenne, újabb cucc, ami beázhat és egyéb okoból elektronikai hibák léphetnek fel.
(#10120) oszy,
az új rollereken már nincs hely, hála égnek egybefüggővé tették a kijelzőt, így kevésbé lesz hajlamos a beázásra.[ Szerkesztve ]
-
synar
őstag
Az 1S-hez is érdemes tenni hézagoló gumit a kormányrúd csuklóba, mint az eredeti M365-nél, vagy ennél már nem jellemző a lötyögés?
[ Szerkesztve ]
-
anderledani
őstag
Ezt én is akarom kérdezni.
tegnap mentem az első hosszabb útra a pro2-vel, kb 27km volt, már a végére zörgött a kormány. Kb 40km van a rollerben.iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757
-
Reggie0
félisten
Ezekrol a szerelesekrol jut eszembe: nektek 36-os konuszkulcsot honnan sikerult vasarolni?
-
Bibby
addikt
Xiaomin van másnak is nyikorgó "gázkar"?
Elég idegesítő, wd40 lehet a megoldás?Ελευθερια η θανατος
-
lehella
senior tag
Sziasztok, visszaolvastam rengeteg hozzászólást, jó ideje szemezgettem a Xiaomi rollerekkel. Most határoztam el, hogy vennék egyet. Két lehetőséget néztem ki:
-Xiaomi 1S Nordic, 127ezer a Xiaomishopban
-Xiaomi Pro 2, 160ezer a B-telnél.Jómagam 95kg vagyok, alkalomszerű rollerezés a cél. A pár km-re lévő környékbeli bevásárlás, óvoda nyilván nem falat neki. A munkahelyem már talán, 10km távoláságra van, végig bicikli út, odafele végig lejt, visszafele emelkedősebb, de nem vészes. Ez lenne a legnagyobb táv (oda-vissza 20km) amit megtennék vele egy nap.
Ez alapján úgy gondolom már az 1S Nordic is jó lehetne, de a kettő közül olyan ultimate megoldásnak a Pro 2-t gondoltam, abban több tartalék marad és megérheti azt a +33 ezer forintot, illetve nincs is limitálva 20km/h-ra.
Jó a meglátásom, kaphatok megerősítést?[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
synar
őstag
Megpróbálom ezt a tervet kinyomtatni, ehhez jó a PLA is, van belőle több vastagság is, új robogóhoz a 0,4 mm-es változat ajánlott. Majd beszámolok róla, hogy vált be.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #10089 üzenetére
Megelőzendő a következő leégést javítás után beállítottam egy takarék módot.
Mondhatnám, hogy mérnöki precizitással kiszámoltam, jó előre, de hazudnék:
valójában menet közben trial-and-error módszerrel lőttem be, hogy a két motor
áramfelvétele jó közelítéssel megegyezzen egy "takarékos" nyélgázon.Mivel a két motor hiába gyári, néz ki ugyanúgy (1200W névlegesen mindkettő),
másképp vannak tekercselve... a régi végsebessége 15%-kal nagyobb, mint az
újé... Mit ad isten, ha végsebességen nyektetjük, ezzel azt érjük el, hogy csak
ez a motor dolgozzon, ami egyenes út a leégéshez. Amíg a másik csak lazsál.
(Nyilván gyorsításnál bedolgozik, ám ha végsebességen mész akkor már nem.)Szóval takarék módban az egyik vezérlő 72%-on, a másik 62%-on dolgozik. Ez
elég 32 km/h tartásához nagyjából 500W-tal, 50-50% eloszlásban motoronként.
Rosszabb minőségű úton bőven elég. Ha meg jó az út, és előzni kell, akkor egy
kattintás a kormányon és megindul a technika 40 km/h fölé viszonylag könnyen.
A másik gyorsabb beállításom, szintén erre a túlmelegedésre megoldás... Csak
42 km/h végsebességre jó (~900W), de 60/40% arányban dolgoznak a motorok:
ezeket a beállításokat hosszú távon is bírnia kell, kigurulható az akkuból 50 km.Ui: állítottam a hátsó rugóstagok előfeszítésén, így már nem ver bele a kerék a
sárhányóba, ha kicsit hátrébb állok / erősebb gyorsításoknál. Egész jó gép lett.
(Fékbetét csere/fék beállítás után sokkal csendesebb, és jobban fog a fék stb.) -
lehella
senior tag
válasz Ezekiell #10136 üzenetére
Köszi a megerősítést Úgy látom vannak (szinte mindennek) ennek a típusnak is kezelésre szoruló problémái, pl ez a kormányrúd rázkódás, vagy a tempomat vissza élesítés, amiket találékonyan meglehet tenni. A tempomat visszarakáshoz, ha gyári firmwaret használok, akkor az nem jár garanciavesztéssel?
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
Horn Ákos
kezdő
válasz lehella #10143 üzenetére
Egy jelenségből, vagy helyzetből csak akkor lesz probléma, ha valaki problémát csinál belőle.
- A tempomat nem érintett mindenkit.
- A kormányrúd nyekergés valakinél meg csak addig nyekergett, amíg azokat a csavarokat meg nem húzta rendesen, amit összeszereléskor neki kellett a helyére tenni.
- Ilyen jellegű garanciavesztésről még egyszer sem olvastam. Talán mert nem is kell sűrűn garanciáztatni a Xiaomi rollereket, illetve ha nem a motor lett leégetve, és nem az eredeti fw van a rolleren, akkor valószínűleg nem fogják a szervizben valamilyen diagnosztikai szofverrel annak a nyomát kutatni, hogy előtte volt-e cfw a rolleren.
-
uniqm1
tag
válasz realmadrid #10073 üzenetére
Nekem is a Max G30 II a szimpi, de már nem rendelhető. Pedig pár napja még volt és már rábeszéltem magam (eredetileg Pro2-t akartam). Még várok a csodára, de azt válaszolták az érdeklődésemre, hogy a nagyker szerint idén már valószínűleg nem is lesz...WTF? Még csak szeptember van.
-
oszy
veterán
Érdemes bekapcsolni a KERS-t vagy sem? Ha nincs bekapcsolva, akkor lehet vele gurulni, de fékezni kell. Így jobban kopik a fék. Ha be van kapcsolva, akkor már a kereszteződés előtt elengedhetem a gézt és mire odaérek lelassít, ez esetben talán vissza is töltődik valamennyi energia az akksiba.
Ki mit gondol erről?
________________
És valaki levédte már a csatlakozókat a víz ellen 1S-en? Már egyszer kérdeztem (nem is akarom esőben használni), de páran azt mondtátok, hogy mentek vizes úton is vele. Én nem merek. Viszont garancia miatt fontos lenne tudni, hogy mit lehet használni.
Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!
-
DigitXT
félisten
-
PociAti
senior tag
Elég gyorsan rá lehet érezni arra, hogy
gázelvétel után hol fog megállni a roller.
Szeretem, hogy nem a fékkel kell lassí-
tani, hanem magát fékezi a roller. Ezzel
a módszerrel sokkal kellemesebb érzés
a megállás. És biztonsági szempontból
is előnyt jelent, hogy nem csak egyetlen
féken múlik a megállás, hanem van egy
lassító fék. Tempomat mellett a gázkart
amúgy se kell piszkálni jó útszakaszon.
Érdekes ez a tömbösített írás, nem sok
értelme van, de látom más is használja,
gondoltam kipróbálom. Nem tetszik, és
még csak nem is hasznos.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motoros topic
- Spórolós topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nők, nőügyek (18+)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Az akkumulátor AI lehet a Galaxy S25 fegyvere
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kétventilátoros ASUS Radeon VGA-k az AMD-s felsőházban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest