Új hozzászólás Aktív témák

  • csubuka

    addikt

    válasz kisza25 #4855 üzenetére

    Köszönöm szépen a választ! :R

    Az sajnos a motor teljesítményéből látszik a D3Fa-nak, hogy kényszerkonstrukció, kizárólag az emisszió mérséklésére. Mondhatni "politikusok tervezték" lehet, nem mérnökök :D . Ritka az olyan dízel Dániában, ami dízelként belefér a minimum zöldadóba, a legtöbb szét van verve az adó által évi százezer vagy többszázezer nagyságrenddel. Ez papíron olyan jól fogyaszt, hogy okés adó szempontból. Ezért relatíve gyakori itt az autó ezzel a megoldással.

    Akkor itt nincs olyan, mint az i30-nál, hogy a benzin kevésbé ajánlott bizonyos esetekben, mert láncgyilkos meg olajat eszik, mint a dízel? Az 1,25 benzines motor kevésbé olajfogyasztásra hajlamos, mint az 1,4- ami az i30-ban volt? Mondjuk az i20/Rio-nak sosem volt 30 ezres csereperiódusa, csak 20 ezres... lehet ott nézte be a Kia.

    #4856 Robi_73:

    Köszönöm szépen a választ és a részleteket!

    Amúgy Dániában nem kell erős autó, csupa ilyen gyösz szaladgál, a pályán ahol a párom menne 100-110-el csorognak az emberek általában. Szóval az, hogy erőtlen és nem hozza turbódízel fickósságot az nem gond, itt minden ilyen.

    Mondjuk az, hogyha az életének a végére ér lassan az kevésbé vidám.

    Köszönöm a DPF megszakított regenerálás tippet, ha oda jutunk valahogy akkor egy ilyenbe bekérdezek.

    Ami igazán vonzó, hogy éppen a garancia végén van, ezt szervizelték legalább és a lízingcég nem szokott ezen sprórolni, titkos tipp, egyesek szerint (a 135k km-nél olajevős 10 éves 1,25 benzines i20 megszemlélése után kezdtem el én is ezen agyalni), hogy azoktól kell venni, csak benzineset nem láttam eladót lízincégtől. 10 évesek már túl sokat voltak helyi műszaki-beletojós emberek kezében és ez látszik a két éves olajcsere meg hasonló "okosságokkal"

    Rákérdezek, hogy mennyire volt cserélve a DPF-turbó-kettőstömegű Bermuda-háromszögből alkatrész...

    *KB. egy évet kell, hgoy kibírjon úgy, hogy ne legyen nagy értékvesztése és csak menjen. Így viszonylag új kocsit hajtva letudhatjuk a páromnak ezt a bejárós időszakot. 2,5M bukó lenne a lízing/hosszú távú bérlés, szóval ahhoz mérem a dolgokat. Ha a szervízszámla 1 év alatt megáll egy millió HUF alatt, akkor okés. Tekintve, hogy ezen ársávban a benzinesek sem úgy néznek ki, mint amik jajj-de-lazán, tutire szétüthetetlenül elviszik az évet. A szervízben a köszönés 100k HUF körül indul kis túlzással sajnos...

    Megnéztük, hogy a családban kódorgó "felesleges", 5 éves S-Crosst mennyi lenne behozni a szégyen használatautó állapotok miatt, de 3-4M lenne a honosítás kb. :DD Viccesek a dánok. Pedig abból legalább kinézném, hogy elvan 1 évet baj nélkül.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák