Új hozzászólás Aktív témák

  • csubuka

    addikt

    válasz kisza25 #4858 üzenetére

    Persze, jogos, értem én. Akkor a fő hiba az volt az i30-nál, hogy 30 ezres periódust is engedtek és ezzel "elbizakodtak" a tulajok...

    Az i20-nál soha nem is volt 20 ezernél nagyobb a hivatalosan ajánlott periódus, most meg leginkább 15k, ha jól gondolom, legalábbis a Stonic, 1.25 szívónál úgy van a szüleimnél... lehet amiatt voltak a tulajok talán jobban kényszerítve.

    Azt látom, hogy sajnos Dániában tényleg igyekeznek akár kétévente vinni csak szerelőhöz, mert ha épp mondjuk 20 ezer is engedve van, akkor ők azt nem "max 20 ezrenként, de max 1 évente"-ként értelmezik, hanem 20 ezrenként, amikor kiadja elven. A Honda Jazz alertel meg mindent csinál amikor lemegy a kb 10 ezres periódusa ha jól gondolom, ezért azelől kevésbé tud "elbújni" az egyszeri tulaj.

    Gondolom akkor a dízel D3FA-nak sem ideális a 30 ezres periódus, még ha autopályán megy végig akkor sem feltétlen... Sajnos az lehetett a gyári könyvében feléteszem, szóval tuti akkor cserélték, nem voltak proaktívak. Lízingcégnél legalább azt betartják, magánban ki tudja :D

    *De valamennyire elment a kedvem így a dízel i20-tól... Nem annyira ideális az sem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák