Új hozzászólás Aktív témák

  • csubuka

    addikt

    válasz Robi_73 #4867 üzenetére

    Sziasztok ismét!

    bocsi, hogy ennyit kérdezgetek, csak annyira nem vágom azért sajnos a kocsik lelki világát...

    Na a nagy "dízel elengedés"után megnéztem ma még két kocsit. Az egyik i20, benzin, 10 éves, végig évente márkaszervizes (legutóbbi pecsét 4 hónapos, de csak valami karosszéria átrozsdásodás ellenőrzés), és 12 ezer km/évet toltak bele. Jó hangja van a motornak, semmi lánchang, pedig itt már relatív hideg van. Ez tényleg talán okés motorikusan, patika a motortér is.

    -Tök jó. Csak nem alvázvédték le, így azt sürgősen intézni kéne, megfogni még ezen normál állapotban.

    -Ezen felül nincs benne klíma (ez Dániában 10 éve még okés volt felteszem, ma már azért a nyarak egész melegek)

    -Illetve fékezéskor periodikus hang jön hátulról

    -És a sebváltókar nem megy vissza magától középre. Ment a lódítás hogy ez megesik sokat állt autónál stb. Én még nem tapasztaltam, pedig pl nagymamám Matiza is évente kétszer megy... azzal sosem volt ilyen. Ezt amúgy bele lehet írni a szerződésbe pl, hogy megcsinálják.

    -A jobb első foncsoron van pár lepattanás

    -Illetve hátul van egy "kiállás" az utánfutó villamosságnak. Ez azt jelentheti, hogy vontattak vele, csak leszerelték a horgot, hogy ez ne ijessze el az egyszeri vásárlót?

    Eddigi legszimpibb, 3M-ből névre kerülne, csak a klíma ne lenne nemlétező...

    A fékhang meg a sebváltós dolog az komoly lehet szerintetek?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák