Új hozzászólás Aktív témák
-
albiosz
őstag
-
albiosz
őstag
Köszi, akkor inkább off az I10.
Amúgy én vagyok a legkíváncsibb, hogy mit vesz majd édesapám. Most épp megkért, hogy kérdezzek azért rá a Stonicra, de ehhez már 1.4-es motort szeretne. Gondolom kell is.
Kértem ajánlatokat és úgy tűnik mégiscsak van mozgástér, mert 200K különbség van a legolcsóbb és legdrágább között eddig.
(#667) Atlantis: köszi! megkérdezhetem honnan és mennyibe fájt?[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
hmm, van egy stonic és egy kona (ev) a cégemben, hát messze nem a párja...
A stonic sokkal kisebb és puritánabb
Tudom, papíron csak 4cm-el rövidebb, 4cm-el keskenyebb, és 3-al alacsonyabb, de annyira más az elosztása a beltérnek, hogy ez jön ki (no meg közel 20 literrel kisebb a csomagtere)
Ellenben a stonic mint használati tárgy, tökéletes
Kia Stonic 1.4 Mpi LX Exclusive 100 LE van mondjuk, 4,4m volt kedvezményesen (de oplízingben van)Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
albiosz
őstag
4M volt a limit, de a Stonic nagyon bejött neki, ezért lehet, hogy szán rá kicsit többet. A magasabb építés is szempont volt az elején, így inkább a Stonic, mint ix20/venga.
biker: köszi. Mondom neki, hogy nézzen rá a konara, tetszik-e egyáltalán. Bár elég kicsi a garázs, már az F Astra is neccesen fér be.
[ Szerkesztve ]
-
prsq
tag
A leírtakból kiindulva:
Stonic szélesség 176 cm (tükrökkel 202.5)
Rio szélesség 172.5 cm (tükrökkel 199)Ha ezek nem férnek be, akkor tényleg csak városi mini fog.
Elektromosan bezáródó tükör a Stonicban és a Rio-ban is csak az EX Premiumban van. Kicsit rátenni a keretre? Egy Rio 1.4 EX Premium 150e Ft-al van többe, mint a kinézett Stonic, és becsukott tükrökkel csak befér már. A Picanto tükrökkel együtt 188 cm széles.
-
bajnokpityu
félisten
12-14 l körül van városban, hintazos, puha futómű, fékek se hirtelenek, és jó nagy. Egyáltalán nem sportos. 2.2 kb 9et eszik városon kívül.
Smax jóval szemelyautosabb, de feszesebb is. Feke hirtelenebb kormanyzasa kevéssé szintetikus. Valamivel kisebb, de egyik se elég nagy valódi 7 szemelyesnek.
Én diesel smaxot vettem ezek közül, titanium felszereltséggel.
Nekem se a business ford, se a fapad kiak, se skodak ülése nem volt elég jó.Sorentobol meg csak a fapadokra lesz komoly támogatás. És min 6 hónap, mire megjon. De inkább 8. Egy olyan autóra, amit még se tudnak mutatni, mert csak a magas felszereltségű Sorentobol van készlet.
Ja, általában igazat adok, de ez a 30e hogy jött ki? Sztem nettó hülyeség. Ilyen nagy szekrényeket nem mozgat jól benzin, pláne nem hiszem, hogy 1.5 majd tartós lesz belőle.
Mai benyasok ugyanúgy kapnak koromszurot, kettomegu meg egyrészt nem túl drága, másrészt, ha nem 1500 alatt forgató, akkor tartós is lesz.2.0 hdi meg atom tartós blokk. És takarékos is.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Gombinyó
őstag
Megane...
Olcsobb az azonos felszereltség. Jól megy, kevesebbet fogyaszt, halkabb, kényelmesebb, nem zörög. Viszont gyengébb belső anyagok a műszerfalon (ahol amúgy nem nyúlsz hozzá) és kevesebb gari (5 év / 100e km).Egymás után néztem meg a héten a két autót, vezettem is mindkettőt. Nekem azonos áron is (amúgy egy fél milla áraelőny van ott) a Megane inkább most a tesztkörök után, amit nem gondoltam volna előtte.
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
Volt gond az 1.5 dci-vel, meg a korai TCe-vel. Mára jó motorok lettek belőlük. A szívó motorokkal nem nagyon volt gond. Az M1, M3 és M4 is jó konstrukció, M2-nek volt sok nyűge. Én simán mernék venni, ma már szerintem nem jelent semmit, hogy francia, japán, német vagy olasz.
[ Szerkesztve ]
-
Akula
őstag
Ez, mióta világ a világ mindig arról fog szólni, hogy ki miből mibe ül át.
Én erre akkor jöttem rá, amikor elvittem a szomszédomat a kórházba a műtétjére egy G-s Astrával. Nem szólt semmit, csak úgy ült mellettem, mintha minden szarból lenne körülötte. Neki egy fullos X5-öse volt szalonból. Szenvedett. Én meg egy Punto-ból ültem át, amit minden vasárnap szereltem, hogy el tudjak vele menni dolgozni. Ez ilyen.
Csak a lényeg: értékvesztés, szervízköltség, fenntartás, megbízhatóság. Más nem számít, így kiesnek a német prémium márkák és tapasztalatom alapján a franciák, olaszok, fordok, stb. Eddig ilyen kocsik voltak alattam, új Tipo-m tényleg nem volt még"Akula Sub, ready for the deep!"
-
Akula
őstag
Sógoromnak volt/van Volvo-ja. Nekem nem tetszett a beltér és műszerfal. Bömbije apunak volt, még Graz mellől hozták be 16 évvel ezelőtt 525-ös és a fartolás jó volt, de amennyit ráköltött azért két másikat megvett volna.
Ez a Carens vs. Tipo meglepett. Nekem fontos, hogy a középső üléssor tologatható legyen, mert sokat variál a család és néha lomokat is cipelgetek.
Mercit még soha nem vezettem, talán ha taxiban ültem. A Jász plasztiknál mondták a szervizesek, hogy a merci tartja el őket, mert a kiákon csak olajat kell cserélni. Szóval hiába gyönyörű, nem kezdenék el rá spórolni.
Ami most nagy vágyam (a Stingert már írtam) az egy Optima SW GT. Szalonban csücsültem be amíg a hátsóajtó teleszkópot cserélték é nagyon megtetszett."Akula Sub, ready for the deep!"
-
-
-
dioka7
senior tag
-
Akula
őstag
-
ribarszki
őstag
Igen, ezt írtam már 3héttel ezelőtt. Bátyám akart rendelni, de mondták, hogy nem lesz Optima. Vége, soha többet, se benzin, se dízel, se hybrid. Pedig most volt a facelift.. (Mondjuk azt hittem a távol keleti piacon marad valamilyen formában, de ezek szerint ott sem.)
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
Ez nagyon szomorú hír
Pedig a PHEV nálam befutó modell lett volna pár év múlva használtan. Most kb semennyi nincs belőle a piacon és az is rohadt drágán. Akkor sajna később sem lesz. Egyszerűen nem létezik normális megbízható PHEV kombi.
Már csak abban tudok bízni, hogy a Hyundai Kona tömegmodell lesz mint egy i30/ceed és megkapom olcsón
Gyanítom, hogy a Passat mellett nem vitte senki, ennyiért új áron már én sem ezt választanám. Ott a Passat GTE ami komolyabb kocsi.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Akula
őstag
igen, erre gondoltam én is
amúgy anno a 100-as skodánkat öcsém 4 évesen elvitte a szomszéd kapujába úgy, hogy a kulcsot ráfordította és az indítómotort picit megdolgoztatta. tolatásban volt lerakva, persze ki se látszott, pláne nem tudott kormányozni. de a cocializmusban az ismerős ismerőse szilvapálinkáért kilakatolta az oldalát."Akula Sub, ready for the deep!"
-
siege5
aktív tag
A gumis sem tudta megmondani első blikkre, úgyhogy abban maradtunk hogy passzív és absról mér, ez alapján járunk el. Legfeljebb később ahogy írtad rendelünk hozzá szelep szenzort és lesz még egy kör (igaz pont ezt akartam volna elkerülni, szóval azért hátha valaki tudni fogja).
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Elden Ring
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Arch Linux
- Horgász topik
- További aktív témák...
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen