Új hozzászólás Aktív témák
-
csiga8
senior tag
válasz Intruder2k5 #3749 üzenetére
Melóhelyen vagyok most. Otthon tán még meg van a mentett képem, már sok évvel ezelőtt is kb 70 néven jelent meg ugyanaz az Einhell gép.
Egyszer már utánanéztem, de az Aldi-Lidl műszaki beszállítója nem az Einhell volt, más-más, de most hirtelen nem ugrik be kik. Az egyik meg most váltott is, ha minden igaz.
szerkesztve:
Tévedtem: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Intruder2k5 #3749 üzenetére
Na megnéztem a műhelybe, nekem ilyen fűrészem van most: Kraft Line KL-5200 + [kép]
[ Szerkesztve ]
-
kopepe
aktív tag
válasz Intruder2k5 #3752 üzenetére
Tipikus kínai,de nincs is ezzel gond amíg működik
-
isti732712
aktív tag
Köszi!
A következő egy Stihl ms 170 lesz haveromnál fekszik legyötört állapotba 2 éve.
Ha megérkezik megkezdem a hibafeltárást, aztán meglátjuk mi a nyűge baja,igaz itt már megpróbálok bütykölésbe szintet lépni
Aztán ha megvannak a hibák osztok szorzok, megkérdem havert kell e így neki és ha igen belekezdekMerek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember.
-
samuki
tag
Üdv mindenki
550xp alkatrészek úton. Egy gyors kérdés: ki hogy szokta?
Adott a dugattyú, benne a csapszeg. Két oldalán a biztosító gyűrű. Tűgörgő csere lesz.
Kérdés: a biztosító gyűrűt kell cserélni? Mindkettőt ? Merre álljon a kis fülecske? Azt hallottam nem mindegy…, miért? Ki miben hisz? Mindegy vagy nem? Köszi. -
csiga8
senior tag
Szia!
Husik sajátos betegsége, hogy gyenge a seeger, vagy zéger, ahogy jobban tetszik.
Ökölszabály, hogy a fül, vagy a zéger nyitott ( körhagyó) része arra felé nézzen, amerre a dugó jár, magyarul fent, vagy lent. ( alternáló tömegerők)
Amelyik zégert kiszeded, nem illik visszatenni, de a gyakorlatban, khnmmm, szóval én is szoktam bűnözni, de akkor kiszedésnél ne barmold szét...
Ha van a dugó csapszeg részénél könnyítés ( magyarul be tudsz nyúlni a zéger alá) akkor egyszerűen csípd le a fület, és úgy tedd vissza - lehetőleg az újat - ( kisebb tömeg)
Amikor zégert teszel a helyére, a két végét picit csiszold meg, hogy ne legyen sorjás, tudjad a helyére forgatni.
Azt a zégert szedd ki csak, amelyiket könnyebb kiszedni. Adja magát, melyik oldalhoz férsz hozzá jobban. Én pl ajánlom a fogantyú leszedését is.
-
Dolmar120Si
újonc
-
isti732712
aktív tag
válasz Dolmar120Si #3758 üzenetére
Cserélném mindenképp. De ez az én személyes véleményem.
Merek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember.
-
kopepe
aktív tag
válasz Dolmar120Si #3758 üzenetére
A dugónak szerintem látszólag semmi baja.A szoknyája csíkos?Nem az adja a kompótot.
-
csiga8
senior tag
válasz Dolmar120Si #3758 üzenetére
Ez a kipu oldal? Nem látom a stifteket a gyűrűnél.
Egyébként attól függ, mi a cél. Takarítás, gyűrűhézag ellenőrzés, dugó mennyire kotyog a hengerben ( hengert is takarítsd ki). Akkor jobb képet kapsz.
Ha saját részre kell és sokáig tervezel vele, lehet csere, de előbb nézd meg, mit cserélnél le.
Az, hogy dzsuvás, az egy dolog. A kopottság a lényeg. -
csiga8
senior tag
válasz kemenylegeny #3762 üzenetére
Nagyon köszönöm a segítséget, nézegetem én is a tömlőket.
Igaz picit drágább, de nagyobb a belső átmérője ( nagyobb légszállítás, kisebb veszteség) és olajálló gumi, 20 bar-ig [link]Ez meg nem is drága: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Peti66
senior tag
válasz Dolmar120Si #3758 üzenetére
Szia! Én, mint fotelfűrészes úgy láttom dugót,mintha fém morzsalék is lenne a dugattyú palástján nemcsak koksz.Én lemosnám 2T olajjal egy tiszta edénybe várnák, hogy leülepedjen,majd mágnessal megkotorosznám,hogy van-e benne fém pld.csapszeg biztosító rúgosgyűrű spénje.
Pio 99r ,Alpi 3539,,,+mrv f407,,, 5' Focal acces,,Hivi dmo 50 közép dóm, Dayton rs 28 f- 4 reference magas...
-
Taki55
újonc
Sziasztok igaz nem fűrész de fűkasza Dolmar ms4010 vagy makita dbc4010-hez henger nincs véletlen valakinek?
-
Dolmar120Si
újonc
Kipu oldal. Még nem tudom, hogy eladom-e? Ha megtartom, akkor inkább benne hagynám a dugót mert én legalább ki tudom cserélni ha kell. De ha eladó, így nem adom ki a kezemből. Viszont akkor max meteor vagy aip dugattyú lesz bele, biztos nem költök rá egy gyári dugattyút.
Csak a szoknyája karcos, a gyűrű és a fej épnek tűnik.Engem még mindig a féloldalas kopás zavar, mert az a dugattyú csere után újra lerövidítheti az élettartamot.
-
csiga8
senior tag
válasz Dolmar120Si #3768 üzenetére
Takarítsd el szépen, többet látsz. ( tegyél képeket ide is, több szem többet lát)
Ha a (tiszta) hengerbe becsavarod a gyertyát és a ( tiszta) dugót becsúsztatva az nem lóg benne, hanem szépen, lassan "úszik", az úgy hibátlan, főleg ha gyári dugó. Ha nem úszik, de nem lötyög, az még mehet vissza nyugodtan.
Gyűrűhézag ellenőrzés, 0,4 mm felett érdemes cserélni, ha már szét van szedve.
Utángyártott dugóból én Meteort tennék be, ha nagyon kell cserélni.
Az a félrekopás nem tudom mi lenne, mire érted.
-
Peti66
senior tag
válasz Dolmar120Si #3768 üzenetére
Milyen a benzined?mert a nagy szesz tartalmú jobban hűt.A szivóoldalt biztos.Szerintem,ha nagy az eltérés szívó ill. a kipu közötti területen még üzemközbenni eltérés is lehet az átmérőbben.Jó, lehet lóf@x de lehet van köze ehhez szesznek,merthogy az hűt.
Pio 99r ,Alpi 3539,,,+mrv f407,,, 5' Focal acces,,Hivi dmo 50 közép dóm, Dayton rs 28 f- 4 reference magas...
-
Dolmar120Si
újonc
A szívóoldali kopás a Dolmaroknál megvolt mikor megvettem őket. Mindegyiknél. Pedig innen-onnan vettem őket. 20-30 éves gépek, amikor még nem volt e10.
Először légszűrőre gyanakodtam, majd mikor Árpád valamelyik videójában bemutatott egy túlhűtéstől keletkezett szívóoldali kopást egy ms 361 (vagy 362?) hengerben, az nagyon ismerős kép volt.
-
csiga8
senior tag
válasz Dolmar120Si #3772 üzenetére
Képen majd inkább. Olyan van, hogy a szívó és a kipu oldal nem egyformán kopik.
A csapszegfurat sem biztos, hogy szimmetrikusan van a dudóban, szándékosan eltolják egyik irányban picit, hogy irányváltáskor ne billegjen a dugó, így az egyik oldal jobban fog kopni, mert munkaütemkor azt az oldalt jobban nyomja a hengerfalnak. Szíváskor meg nincs akkora terhelés.
Még mindig azt mondom, hogy takarítás, és utána nézzük meg.
-
Fonti86
lelkes újonc
válasz lemmy71 #3776 üzenetére
Én egy időben benzinnel,de annak macerás a tárolása, megsemmisítése. Át álltam mosószerekre:Stihl Varioclean, Husqvarna mosószere,de ár érték arányban a K2 akra a legjobb. Befújom az alkatrészeket,hagyom hatni,ecsettel átsikalom és meleg vizzel lemosom. Ha kell ismétlek. Biztos van jobb módszer, folyamatosan próbálgatok új szereket
-
Peti66
senior tag
válasz Fonti86 #3775 üzenetére
Mert a kokszot is meg a kormot is szépen leszedi.Lehet rosszul fogalmaztam,én csak dugattyú áttörlésére használom,ha áztatok petró,ha ecsettel lemosózok benzin.Vizes oldattal főleg Würth,de az már elfogyott rég
Pio 99r ,Alpi 3539,,,+mrv f407,,, 5' Focal acces,,Hivi dmo 50 közép dóm, Dayton rs 28 f- 4 reference magas...
-
lemmy71
őstag
Régen volt a MOL -nak vagy is ÁFOR -nak felsőkenő olaja, én azzal kenegettem a dugót csapszeget gyűrűt stb. és a 2T motorok bejáratásánál a benzinbe is tettem. Jó pár éve fogyott el nekem amit még a kilencvenes évek végén vettem, kár hogy már nincs kimondottan ilyen olaj.
-
Peti66
senior tag
válasz Dolmar120Si #3773 üzenetére
Én,lehet szereznék valahonan egy cserélhető betétes intót ,oszt jól belemérnék a henger fúratba több ponton forgatva,de Nállad lehet már kérdéses a dugattyú alsó harmadának körkörösége.Az egy másik elmélettem,hogy a "közép"blokk tömítés vastagságal is valami nem oké,de hiába is gyári originall.De,,ez az én elmélettem lehet fikció is
[ Szerkesztve ]
Pio 99r ,Alpi 3539,,,+mrv f407,,, 5' Focal acces,,Hivi dmo 50 közép dóm, Dayton rs 28 f- 4 reference magas...
-
Peti66
senior tag
válasz Fonti86 #3783 üzenetére
Nem az a lényeg,hogy ki tudja,ki nem tudja hanem,hogy így is működik.A lax-os,vagy vax-os,ki hogy mondja papír is okés,de ez nekem is bevált.
ui:Ha, ez számít én 40 éve szakma közeli vagyok
[ Szerkesztve ]
Pio 99r ,Alpi 3539,,,+mrv f407,,, 5' Focal acces,,Hivi dmo 50 közép dóm, Dayton rs 28 f- 4 reference magas...
-
isti732712
aktív tag
Sziasztok!
Adott egy most felújított kínai gép. Ma indítottam kicsit vagdostam vele,de nehéz volt szóra bírni,a jelenség hogy sokáig kellett még szívatón is rángatni kb12x utána 4re indult.Karbi új. Mi okozhatja ezt hogy ilyen nehezen veszi fel a benzint?Előre is köszi mindenkinek
Primer pumpa nincs!!Merek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember.
-
csiga8
senior tag
válasz isti732712 #3786 üzenetére
A távgyógyítás nem ilyen egyszerű.
Hidegen indul nehezen, vagy melegen?
Ha csak hidegen, akkor az L csavaron tekerj ( kezdésnek) kifelé kb 1/4-et.
Írd le hogy indul hidegen, melegen.
-
Peti66
senior tag
válasz isti732712 #3786 üzenetére
Szia! Benzinszagú,nedves a gyertya?mert,ha igen én szétnéznék utánna a gyújtás környékén.
Pio 99r ,Alpi 3539,,,+mrv f407,,, 5' Focal acces,,Hivi dmo 50 közép dóm, Dayton rs 28 f- 4 reference magas...
-
csiga8
senior tag
válasz isti732712 #3789 üzenetére
Az L csavaron 1/4-eket csavargass egyszerre max, próbálgasd, várd meg míg kihül.
Melegen az alapjárat csökkenni fog, a T-n majd lehet csavarni kell befele picit, hogy legen alapjáratod.
Ha ez nem segít, más lesz a baj.
-
axwel18
senior tag
Sziasztok
Valaki esetleg otthon van Stihl 039-ben ?
Leginkább az érdekelne hogy az olajpumpát és a gyújtást tartó csavarok mekkorák, szereztem egy ilyen gépet és ezek hiányoznak így a csavarjaik is, szóval azt is rendelnem kell hozzá de annyi féle van hogy nem tudom melyik az ami nekem kell.
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Politika
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Telekom mobilszolgáltatások
- HYTE THICC Q60: a legvaskosabb vízhűtés
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Milyen TV-t vegyek?
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest