-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #51536 üzenetére
Dodi72
-
z123456789
addikt
válasz bajnokpityu #51536 üzenetére
Vagy Kicsee. Autóápolós topiocban találsz referencia képeket is tőlük. Dodi Fehérvári, Kicsee BP.
De a kerámia sem fog megvédeni a karcoktól.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #52135 üzenetére
Azért nem naés, mert azt hinné az ember, hogy van kis önállóság bennük, és nem állnak be másolni a konkurenciát. Persze így is lehet autót gyártani meg eladni, akár még haszonnal is, csak épp a stílus kicsit kínais
Kornél: Nem rossz amúgy, csak ránézek, és nem az jut eszembe, hogy igen, ez egy opel, hanem ez most VW, vagy BMW, vagy miafene? És nem csak nekünk fog ez eszünkbejutni. És amikor a hátad mögött röhögnek rajtad. Oké, van aki elviseli, én kevésbé élvezném.
Vicces, mert ha új autót kéne vegyek ebben a kategóriában, akkor csak vakarnám a fejem. Mondeo-Passat-i40-Insignia-Talisman között vergődnék.
(#52141) Declare: De ez most a hivatalos kép Ismétlés a tudás fattya A memóriám meg olyan, amilyen Az én koromban jó, ha az ember emlékszik, hol lakik
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Declare
őstag
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #52758 üzenetére
Pályatempónál egy Dízel 1.6TDCI focus halkabb nála. Nemtudom, nem zajos a benzinmotor annyira, de a zajszigetelése szerintem ezen a téren (futómű felől) hiányosabb.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #52783 üzenetére
+1
-
Richard!
addikt
válasz bajnokpityu #52802 üzenetére
Akkor én vagyok az egyetlen, akit nem vertek át márkaszervizben
(#52803) Evil Snowman: NAgyon könnyű sok pénzt elb*szni, ha azt hiszi az ember, hogy sok van neki. Elég pár korábbi lottó 5-ös nyertest meginterjúvolni erről itthon. Mert ők gyökerek voltak. A vastagabbik fajtából
Eladó inverteres, wifi-s hűtő/fűtő Fisher klímám: https://hardverapro.hu/apro/fisher_comfort_plus_inverteres_split_klima/hsz_1-200.html
-
Richard!
addikt
válasz bajnokpityu #52807 üzenetére
Ha le akarok hülyézni valakit, azt megteszem. Innentől kezdve nem érdekel. Apám lehetne? ÉS?
Én csak a véleményemet fejtetem ki a történetéről. Ez pedig ugyebár egy fórum, ahol ezt meg lehet tenni[ Szerkesztve ]
Eladó inverteres, wifi-s hűtő/fűtő Fisher klímám: https://hardverapro.hu/apro/fisher_comfort_plus_inverteres_split_klima/hsz_1-200.html
-
tomiii.
aktív tag
válasz bajnokpityu #52970 üzenetére
Persze, a motort mar azert en is sajnalom.
-
z123456789
addikt
válasz bajnokpityu #53091 üzenetére
Én pont fordítva tapasztaltam.
Ez szerintem mindenkinél szubjektív.
Abban megállapodhatunk, hogy kiég a picsába mindegyik, jó hamar. -
veterán
válasz bajnokpityu #53504 üzenetére
Mercedes R osztály? Böszme nagy.
Volkswagen Multivan? A fricc nagycsaládosok kedvence. 8/9 személyes Transporterként viszont inkább munkásszállító, zötyögős futóművel.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz bajnokpityu #53504 üzenetére
Xc90?
Az kelloen nagy, sot.
Van vele tapasztalat, tenyleg nagy auto.I humbly and respectfully decline™
-
brumi1024
veterán
válasz bajnokpityu #53504 üzenetére
SQ7? Van vagy 3*300 Nm, és több mint 2*200 ló, hengerben is duplája egy Smaxnak.
Komolyra fordítva a szót: Pathfinder? Bár én is inkább az Xc90-et mondanám. Vagy valami amerikai?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bajnokpityu #53509 üzenetére
X5? Mondjuk az elég paraszt, de talán passzol bele 3 gyerekülés.
Hoppá! Bitpork-féle Touareg 3.0 TDI?
V10 TDI?
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz bajnokpityu #53511 üzenetére
nem akarok évi fél millákat költeni alkatrészre
Akkor minden prémium kihúzva
Opel zafira?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bajnokpityu #53509 üzenetére
Gondolkodtam a koreai SUV-okon; az unokaöcsémnek vmi olyanból (Kia vagy Hyundai, de inkább Kia...) van a nagyobbik (ha van kisebb és nagyobb) típus, kb. 1-2 éves.
3 lánya és 1 felesége van, a lányok közül a pici még biztos gyereküléses és elférnek az autóban.Meg eszembe jutott még a Chevy Captiva / Opel Antara páros. Előbbiből van 7 személyes kivitel, a belseje elég puritán; utóbbi csak 5 személyes verzióban létezik, egy fokkal gusztusosabb a belseje. Műszakilag azonos alapra épülnek, nem drága a szervizük.
De ezek az autók nem 200 lóerősek! Ha továbbra is feltétel...
@joamilestoné: R280 / 320 CDI-re gondoltam. R500?!
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz bajnokpityu #53504 üzenetére
Superb? Az a baj, hogy sokkal nagyobb autók már nem nagyon vannak, max sokkal magasabbak (suvok), de azokban nincs több hely.
Same rules apply!
-
BigBlackDog
veterán
válasz bajnokpityu #53518 üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #53515 üzenetére
Pathfinder hátul spirál-, nem laprugós, mint a legtöbb terepjáró, érdemes felvenni a listára szerintem is
-
válasz bajnokpityu #53518 üzenetére
Esetleg Kia Sorento? Megbízható,tágas,erős.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Magnum_
nagyúr
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #54356 üzenetére
Én nem itt látom a gondot.
Ma reggel is, tömeg nélkül (nincs meg iskola, nem mindenhol kezdtek még dolgozni), szöttyögnek, nem bír elindulni, alszik, nem figyel, szenilis, nő, szőke, stb.
Tudom, türelem, meg stb., de ezeken az erős autó se segit, attól ugyanennyi birka lesz az úton.
Méregetni tudnak, de az ilyeneket forgalomba engedik.
Persze nem azt mondom, hogy egy 1.0-as szívó kompakttal kell közlekedni, de van az a határ, ami (főleg bp-re) teljesen felesleges.Saint: az internet bezárt mára
Mod: megyek én is, mert tényleg inni kell még valamit, ha így folytatom.
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz bajnokpityu #54451 üzenetére
Ha engem kérdezel csak feltételesen ajánlom a feketét. A kék már vehető, ezüst nagyon jó.
Nem támogatom az áruházi akkumulátor vételt sem, ha mégis így tennél, akkor gyártási dátumot azért keress rajta!
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Brumi˘
addikt
válasz bajnokpityu #54451 üzenetére
Varta alja a black. Silver a teteje, de az alá nem adnám. Ha más is játszik Exide Premium inkább.
-
Qru
MODERÁTOR
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #54791 üzenetére
Nem mondtam egy szóval se, hogy ezt kell venni.
Ellenben tudom, hogy nekem mi az, ami megfelel, tovább nem akarom ragozni.
Topictalin mondtam bárki mehet vele egy kört. -
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #54791 üzenetére
Ja és általában a sebességhatár felett közlekedem.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #54791 üzenetére
A CC pl kimondottan jó vizen. Szóval csak ne általánosítsunk...
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
válasz bajnokpityu #55062 üzenetére
Bubu, összkerék, nagy szívó, automata... Ez ilyen. Cserébe 250k után is megy.
Same rules apply!
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #55068 üzenetére
Segítek, úgy értette, hogy mindennemű motorhoz nyúlás/javítás/felújítás nélkül. Azért 200k körül a Turbó, kettőstömegű vagy valami hajlamos arra, hogy cserére/javításra szoruljon, ez viszont egy szívó boxer.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
EQMontoya
veterán
válasz bajnokpityu #55075 üzenetére
Sajnos még a szívók is kokszosodnak, csak nem annyira, mint mondjuk a Prince.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz bajnokpityu #55078 üzenetére
ami szvsz nem oké velük, az a károsanyag.
Ezzel teljesen egyetértünk, ugye az elég nyilvánvaló, hogy az égéstérben a kis része rakódik le, a zöme meg kijön.
Nyilván a kokszosodás nagyon sok dolog függvénye, pl. üzemanyag minősége, vezetési stílus, felhasználás. Gyakrabban leforgatott vagy sokat autópályán használt autó nyilván kevéssé fog kokszosodni.
Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #55182 üzenetére
Jaja.
Amúgy jó ez az Exide prémium akksi (72Ah) ami benne van, reggel a -9,5-ben is csak 2x forgatta meg a főtengelyt és már be is indult.
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
válasz bajnokpityu #55223 üzenetére
Nem nyitásra kapcsolja fel? Leaving home funkció jelleggel?
Nálam nyitáskor üdvözlőfény van, és gyújtásra csak akkor kapcsolja fel a Xenont (Auto állásban, 0-ban nappali menetfény van, helyzetjelzőben meg helyzetjelző), ha sötét van/esik az eső/egyéb dolog indokolja. Indítózáskor csak kalibrálja a magasságállítót.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #55223 üzenetére
44-es? Nekem a H4-be is 47-es kell minima, pedig azokat könnyű beindítani.
Am miért rakod offba ha egyszer témába vág? Ez vmi topik betegség az egész ph-n ez az egyetlen topik aol ahol az on témát rendre offba rakják és nekem kell on-ba átteni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
válasz bajnokpityu #55231 üzenetére
5 év kiváló, nekem nem bírt ki négyet az előző akku.
Same rules apply!
-
Magnum_
nagyúr
válasz bajnokpityu #55263 üzenetére
hát a kereskedésnek van haszna az autókon, ezt sejtem. nem is értem, miért írod.
Kornél, ok!
nem gondolnám, hogy bárki kinéz most is a Jettával, hát még egy kotta új Lancerral :-)
Nekem szerintem 3 körül menne el a JEtta. Akkor már nagyon kimaxolnám magam, a Jetta meg jó meg szeretem, meg apué volt.
de ha 4-5-6k-t kellene rátolni, akkor azt még gondolkodás nélkül megtenném (+ forgalomba helyezés + felnik, mert a 16" azon is kicsi)[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
w333
félisten
válasz bajnokpityu #55287 üzenetére
Az igen ... ezt nem tudtam !
(#55288) kornelka
Renault Megane ? az azért egy kicsivel komolyabb autó !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #55331 üzenetére
Szerintem kicsi a mérnökök szerint meg nem.
TSI-nél a vezérléssel voltak a fő gondok a direkt befecsis motor meg kokszolódik ccm-től és gyártótól függetlenül. Lexus is lekokszolódik nem csak a VAG. Az a megoldás ha szívócső és direkt befecsi is van (új TSI-k pl).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #55341 üzenetére
De csinál. Ugyanúgy lekokszolódik a szívószelep az 1,8-2,0 TSI-ken is. Nem függ össze a motor űrtartalmától.
Ha van legalább részlegesen szívőcső befecsi akkor lemossa a kokszot a keverék ha nincs akkor meg nem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #55346 üzenetére
"tudod, nem az számit, h mit mondanak, hanem, h ki mondja"
Ha Novoth mondja nem igaz ha Mági ugyanazt akkor meg igaz?
Lehet nem tartod szakmai tálentumnak de attól a tény még tény, amit megkérdőjelezni szimplán butaság.A direkt befecsis autó lekokszolódik egy idő után. Nem 2 km után nyilván. Nálunk sok TSI autó van a cégnél 1,4-1,8-2,0 sokban már 200k feletti km van és egyiknek sem volt még ilyen jellegű problémája.
Jó hát eszik az olajat meg szakadnak a vezérműszíjjak de kokszosodni nem kokszosodott még le egyik sem brutálisan. Nem kell túl tolni: lekokszolódik majd egyszer, erősen felhasználás függő mikor. A 60k-s tisztítási periódus feleslegesen gyakori ha amúgy nem produkál hibát a gép, ebben egyetértek.Montoya: Hát annyira biztos nem tiszta mint a folyamatos szívócső befecsis megoldás esetén de a semmitől azért sokkal több/jobb. Attól is függ mennyit megy direkt befecsis üzemben ugye...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz bajnokpityu #55346 üzenetére
+1 szintén agyérgörcs, meg a nepper is érdekes.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #55360 üzenetére
Céges autók ,ezeket senki sem kíméli tudod. Persze hogy eszik az olajat. A vezérlés szakadás az viszont para, ismerősnek az M7-esen szakad el előzés közben (2.0 TSI). Háát nem volt őszinte a mosolya gondolhatod...
A Skoda tervezte 1.2 a legrosszabb ilyen téren, nem is kaptak több motort projektet a Csehek.
mod:
Szent: Gondoltam rád, csak 19 másodperces.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #55364 üzenetére
De tesók azok is. Még a kettős feltöltésű (turbo+kompresszor) is. Bár azt is hamar kukázták mert azzal is sok gond volt cserébe még gyártani is költséges volt.
Turbósokról volt szó ugyan csak mellékadalékként hoztam be az 1,2 HTP-t, azt tervezte a Skoda. Botrány car konstrukció. Az 1,2-1,4 TSI német fejlesztés ott is voltak gyerekbetegségek amiket idővel kinőtt."A motor, amelyről a VW-csoport legszívesebben hallani sem akarna már, az EA111. Pedig valójában az összes, VW-csoportos TSI-motor vezérműlánc-kórban szenved, de leginkább a 2011 nyaráig gyártott pöttöm 1.2 TSI. A gyártás 2009-es kezdete óta ez nem nagy időintervallum, de iszonyatos mennyiségben gyártották, és a legkeresettebb motorváltozat lett."
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
K Norbi
addikt
válasz bajnokpityu #55535 üzenetére
Milyen fos gumid van? Hát itt csak a 4 évszakos gumi az isten! [link] Gyorsan cseréld le fasza 4 évszakosra. Mert még télivel beleborulsz egyszer az árokba.
-
Declare
őstag
válasz bajnokpityu #55542 üzenetére
Gondolom nem nekem szantad . Amugy +1. En azon szoktam mosolyogni, amikor valaki kb 0 tapasztalattal, 0 összehasonlitasi alappal beirja, hogy huuu betapad, mint az allat Sokan pislognanak komolyabban, ha ugyan azon az uton vegigmennenek egy ertelmes gumival is
Nekem 3 eve van meg a kocsim, kb 60k km t mentem, nagyjabol hasonlo utakon.
Elsö nyaron 7 eves Michelin nyari volt rajta...profil jo lett volna meg a köv evre is. Gomis mondta, mindenkepp csere! Következö nyari szezon uj michelin primacy 3....aztan jött a . Ugyan abban a kanyarban a regi x sebessegnel mar picit nyekegett, megmozdult, az uj joval gyorsabban sem csinal semmit. Palyan nagysebessegü fekezesnel is nagyon erezhetö a különbseg.Ugyan ez a telivel. A kocsihoz 4 ev körüli, asszem valami Bridgestone low budgate teli volt....böven jo mintaval....gumisom: "haaat jaaa, vegülis telinek teli"....1 szezon fent volt, utanna csere. Conti TS850...hat a különbseg meginkabb . Ja hogy azzal a gumival a havas uton csinaltam egy jobbra balra kormanyzast 30-40 el es lehetett csusztatgatni....amiota a contik vannak ezt nem tudom megcsinalni döbbenet a különbseg. Pont a napokban esett onos esö, mellekut total sikos. Megyek, probalgatom, jah csuszik....elöttem kb 20 al valaki es laom, hogy enyhe kanyarban is tenyleg mozog az autoja....na en öt kb 40-50 el ertem utol, picit követtem, aztan, siman kielöztem, mert siman megvolt az a kontroll es tapadas ami kellett.
Ezen tapasztalatok utan mondhat nekem barki, barmit, hogy hülyeseg a gumi, meg ovatosan kell vezetni, meg ilyen okossagokat, gondolatban megy egy buksi simit es mar el is engedtem
Amugy ha valaki keveset megy, meg tenyleg olyan helyen, ahol ritka a tel, meg eldöntheti, hogy elöveszi e ma az autot vagy nem, ott egy michelin CC "4evszakos" szerintem is vallalhato. Noname meg öreg gumi az viszont semmire nem valo
A Top mondjuk amikor valaki azzal probalt meggyözni, hogy a teli gumi amugy nyaron is kivalo, söt jobb, mert puha, hogy ö multkor nyomott egy satut 100 al az uton es hat olyat lassult a kocsi, mint az allat hat most erre mit lehet mondani?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #55608 üzenetére
Nem mind. Pl: [link]
mod:
Peter.70: Jah de ez egy hamradik amivel egy negyedik lett bebikázva.
Sajnos nem volt elég jó kábelünk ezért nem sikerült a bikázás. Csak 380A-t tud átvinni ami egy D5 indításához kevés (ezek szerint).trassher: Móriczon a Lidliben volt még pár darab. Pedig haverral 2-t hoztunk el.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #55618 üzenetére
Kispók is meg a Trabi is 6V-os akksival megy csak szólok...
Az a fura hogy egy hete egy 1,2 TSI-ről a kábellel még sikerült elindítani ugyanezt a D5-öt. Valószínűleg akkor még nem volt csumára lemerülve az akksi azért.
Nem baj, amire nekem kell arra elég, ő meg vegyen vmi jobbat magának.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
#64118272
törölt tag
válasz bajnokpityu #55618 üzenetére
Legolcsóbb Auchan-os kábellel(az volt kéznél...) indítottunk tegnap egy 6-os Golfról(1.6TDI) egy Alfa Giuliettat(2.0-s dízel, 170 lovas...), Golfba 74Ah-s akksi, Alfába 85Ah-s Varta. Nem bírta a hideget.
-
z123456789
addikt
válasz bajnokpityu #55618 üzenetére
(#55618) bajnokpityu
Bárcsak lett volna akksi a Simsonomban azidőtájt.
Fuuh de utáltam a simsonomat.(#55659) kisza25
Ezt, hogy kevesebb naftát kapsz, már én is hallottam. Vettem is egy 5 literes kannát, és ki fogom próbálni a kutakon. Ja, a kanna űrtartalmát is már lemértem több mérőedénnyel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Milyen okostelefont vegyek?
- Battlefield 2042
- Politika
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Toyota topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs