-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz CactuS #173588 üzenetére
Mondjuk most jobban megnéztem, csak szélvédőn a napellenző csíkja fólia a többi gyárilag ilyen baromi sötét. Azért a pici csík miatt is piszkálhatnak mostanában?
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Szoszo94
őstag
válasz CactuS #173589 üzenetére
Ha jól rémlik, a napellenző aljáig mehet a fólia és azért nem szólhatnak. Ha lehajtod a napellenzőt és kilóg alóla, azt már leszedethetik. Én is akarok majd felrakni, csak nem tudom helyben hol tudnék venni. Átmenetest akarok.
Magnum:
Én ma kívülről faszáztam, a belső marad holnapra.
Megkapta a kerámia bevonatot is, mutatós lett
Lámpát írtam már? Múlt hétvégén nekiálltunk, lecsiszoltuk a lakkot, aztán kapott újat. A következő 15 évet ki kell bírja mattulás nélkül[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
veterán
-
Ádám16
addikt
válasz CactuS #173679 üzenetére
Átérzem. Úgy megyek be a rendelőbe, hogy automatikusan fekszek az ágyra, mondom a miatyánkat, a nővérek pedig mosolyognak rajtam.
Kórházba kerültem tavalyelőtt nyáron az infektre, minden reggel 5kor jöttek vért venni. Azt hittem, hozzászokok. Majdnem, azóta még jobban szenvedek. -
-
veterán
válasz CactuS #173708 üzenetére
Tüzes 1.6i. Meglepően keveset fogyasztott.
T25? Nem ismerem a számozást, a legutolsó szériás Avensis. A klímára költött el 350 körül, a maradékra nem emlékszem részleteiben. Demoklész kardjaként ott lebegett még egy 250-400 közötti összegre tippelt kézifék javítás - ezt végül megúszta.
Most Prius3-at használ, erre is költöget, de nem vészes; csak márkaszervizbe hordja. -
Szoszo94
őstag
-
rbalint88
addikt
válasz CactuS #173813 üzenetére
A megane spagetti, nagyon tekeredik. Astra tt vagy volvo c70 2.gen, ha egesz eves autot akarsz nem tul nagy budzsebol es fosol a ponyvatol. Hozzateszem az a4 teteje is birja, ha jol van kezelve. Telen jol bemelegszik, stb. Viszont a kemenytetos kabrionak megvan az az elonye, hogy tobb uveget lehet rakni ra. Az audibol ferden hatra eselytelen kilatni, ezert varosi harcra nemileg korlatozottabban alkalmas. C70-bol egy 2.4i automata hibatlan valasztas, astrabol 1.8 kezit vennek. Ugyse sietni vannak ezek. Vagy abarth 500c, a gyerek meg nagyon osszehuzza magat hatul Hozzateszem a negyszemelyes kabriok se igazi negyszemelyesek, csak 2+2.
eost csak azert nem mondom, mert 1:fsi, tfsi motorok, 2: a teteje ha beszarik, akkor az nagyon be van szarva, kb ennek a legbonyolultabb a mozgatomechanikaja. Es altalaban be is szarik, ha szerencsed van, nem nalad, hanem az elozo vagy kovetkezo tulajnal. -
rbalint88
addikt
válasz CactuS #173828 üzenetére
500e cabrio: hat konnyebb a vasznat belevagni, mint elektromosra atepiteni
& Magnum: mindegyik mozgo teto be tud szarni es be is szarik idovel (panoramateto, napfenyteto is). A ponyva is. Sot, ott az anyag is el tud faradni es ponyvat kell cserelni, az se olcso mutatvany (200k minimum).
Telen egy jo vaszon max a csapadekot birja kicsit kevesbe, mint egy kemenyteto. Ha jol meg van csinalva, hoszigetelese meg jobb is.
-
nagyúr
válasz CactuS #173813 üzenetére
"Az ilyenekkel amúgy mennyire szívás télen járni?" - én már túl vagyok két keménytetős kabrión (Astra TT és 4-es BMW), szerintem semmilyen szinten nem szívás a téli használatuk! Kb észre sem veszed, h kabriód van, szval ez alapján én simán ajánlanám első számú autónak is! Egy dologra kell nagyon figyelni vásárláskor: mindenképp sérülésmentes legyen az autó. Sajnos baráti körben két ismerősömnek is sérült a keménytetős kabriója (az egyik csak egy nagyobb koccanás volt), és a káresemény után sehogy sem tudták "beázásmentesre" visszaállítani az autóikat. Ennek sajnos a tesztelése sem túl egyszerű feladat..
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz CactuS #174023 üzenetére
Pont mostanában volt a hírhedt Youtube csatornán egy videó, hogy a záróvonalon megforduló BMW-t ledudálta egy ilyen, aztán utóbbi persze utánament emberkedni. Nyilván gáz a reakció, de én már az alapszituációt sem értettem, eszembe nem jutna egy üres úton megfordulót ledudálni.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz CactuS #174134 üzenetére
Az oké, hogy beletapos, de ha szr a gumi (márpedig a gyári eco az szerintem), akkor már úgyis mindegy. Múltkor is volt egy vészfékezés pályán, hát, meglepett, hogy mennyire tud nyikorogni és mennyire nem lassul az autó. Azóta eresztettem is a nyomásból (a normál és az eco értéket között volt), de ezeknek a gumiknak a tapadására sok mindent nem bíznék. Mondjuk normál használatnál nincs gond velük.
-
-
bexinho23
őstag
válasz CactuS #174224 üzenetére
Koszonom a megnyugtato valaszt. Nyugtalanul forgolodtam emiatt... Nem bianko volt, belyegzo alairas szerepelt a dokumentumon. Mondta amugy, hogy mivel javitva lesz az auto, nem nezne ki jol, ha a kovetkezo vevo latna a hibakat felsorolva. De en sem orulnek, ha az ugy olyanba fordulna, hogy engem keresnenek.
-
whitezo88
nagyúr
válasz CactuS #174324 üzenetére
Ennek a videónak az elején [link] ; illetve az ST mikor ment vele [link] nem tudom ez miért jó, kb hülyét kapnék ha így pattogna folyamatosan az autóm... (meg eleve cikinek érezném)
peterkeT Igaz, de ilyenek YT előtt is voltak, ez csak egy plusz visszacsatolás meg circlejerk egymás közt. Hasonlóan mint a kondizásnál [link]
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz CactuS #174338 üzenetére
pár videón látszik hogy valahol az autó közepe alatt van láng, nem a kipuffból. Nem értek hozzá, de szerintem nem egészséges. Bár úgyis cserélgetik mielőtt komoly problémájuk lenne vele. Bár csodálom azt is hogy nem veszik le a rendszámukat ezeknek és kis túlzással ejnye bejnye van csak. Most az a 2-300 euró amiket mondott Ausztriában, kb szotyi, pedig ott pláne nem szeretik ezeket.
-
-
-
AMD Power
titán
válasz CactuS #174489 üzenetére
Hiszek neked! Amúgy csúnyán hangzik de én valahogy semmikor semmilyen BMW nem vennék. Ha már a "prémium" kategória az nálam a Lexus és társait jelentik.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz CactuS #174492 üzenetére
Elég szégyen ,hogy ilyesmi előfordulhat egy ilyen drága autónál. De ahogy olvasgatom más nagy márkáknál is elég komoly problémák vannak ilyen és ehhez hasonló területeken!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Ádám16
addikt
válasz CactuS #174617 üzenetére
Mondd, hogy márkaszervizben történt! Legalább egy kis hercehurca után kaptok bele új motort.
ú, akartam is kérdezni: bátyám T25 Avensisében olajcsere volt tavaly, és a szerelő úr nem tette rá vissza az olajsapit, vagy a leeresztőcsavarral volt gond, már meg nem mondom.
A lényeg, hogy a bátyámnak másnap felvillant az olajlámpa, Kicsit használta, majd elhúzta apámmal a szerelőhöz, aki esedezett, hogy sose volt ilyen, és sajnálja, ő bacta el. Tesám mondta neki, hogy oké nem lett gond, új olaj, és azóta is használja.Szerintem viszont keletkezhetett olyan kopás a motorban, amitől sokkal rövidebb lesz az élettartama a motornak, ezt akkor is mondtam neki, de mivel nem ért hozzá, és gurul az autója, en vagyok a hülye.
Ha olaj nélkül/nagyon kevés olajjal mész kb 30 km-t, az mennyire para?[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz CactuS #174621 üzenetére
az mondjuk fura hogy nem jelzett a szint miatt, se sárgán se pirosan? Meg ezt hangra nem jön át már első kanyarba már? Évekkel ezelőtt én is sütöttem meg így motort de ott tudom hogy hibás volt a jelző. És kerregett a motor mikor már kevés (szinte semmi) volt az olaj, de addigra már lecsapágyasodott.
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz CactuS #174617 üzenetére
Na kicsit pontosabban: az autó semmilyen visszajelzést nem adott, hogy baja van, csak egy nagy durranás volt és utána rövid ideig még csörömpölés. Elsőre azt hitték durrdefektet kaptak és a felni csörömpöl így.
Még tegnap bevizsgálták az autót, a szerelő rosszul tette fel az olajszűrőt, a tömítőgyűrű meggyűrődött. A 7 liter olajból 0,5 liter volt csak a motorban (kb. 5 perc alatt kinyomta magából azt a 6,5 litert), nincs benne egy ép elem sem, minden szétvert mindent, komplett motorcsere jön, több hetes átfutással. Minden költséget vállal természetesen a Jaguár (nem tudom hány millió egy ilyen biturbós motor, de biztos nem dicsérik meg a szerelőt).
Ami viszont korrekt, hogy azonnal adtak egy másik XF-et, hogy használjuk a javítás idejére.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Revolut
- Politika
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Nyaralás topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mini-ITX
- Vicces képek
- További aktív témák...
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs