-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
cOxeR
Ármester
Tegnapi fogyi: [kép]
Átlag fogyi nem valós, ezt nem is értem honnan veszi.
54kWh-t töltöttem be összesen, tehát 19 kWh/100km -
cOxeR
Ármester
válasz kisza25 #290345 üzenetére
A “hó a ludas”, mert a meredek tetőrészen lecsúszik a hó, de van egy lapos tető rész is utána aztán van az eresz, a lapos részen szintén vannak panelek, na az ott megfogja a fenti havat és az ott kezd elolvadni, 2-3 cserép magasan ez ugye víztorlaszt eredményez. Na a cserép a fölfelé emelkedő vízszintre nehezen fog jól reagálni/zárni.
-
cOxeR
Ármester
válasz macilaci78 #290401 üzenetére
Valami láncot úgy is fel szoktam tekerni a tárcsára amilyen szerencsém szokott lenni, arra majd dobok egy lakatot aztán jónapot.
szabonagyur
Tuti valami elektromos autó lesz ez.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
Jó volt mint mindig. - nekem nyitott tetővel hideg volt - a pulcsi/mellény nem volt elég menetközbenre, meg a nyári gumi ebben a hőmérsékletben... úgyhogy hazafelé is csak óvatoskodtam, nem igazán volt tapadás
M1/M7 elágazásnál amúgy pont összefutottam egy másik Z4-el, ő okosan nem nyitott tetővel ment.
Mivel lecsapattam a port 300 Ft-ból odafele, ezért csak dobtam az instára egy videót: [link]#290556 Szada85
Nem volt igazán meleg a motor, meg a forgalom se jött ki annyira, de akkor örülök, hogy lehetett bent is hallani.#290580 cappa7
Szerintem ez egy elég tágas autó, 2 főre minden is elfér.#290506 szőröscica
Köszi, hogy megleshettem milyen méretek vannak az autódba, így van értelme megnéznem majd a Volvot ha már elérhető lesz, azért az I3-nál sokkal tágasabb - hátul mindenképpen. -
cOxeR
Ármester
válasz Corsa02 #290588 üzenetére
Miért ami az elektromos autók töltését illeti… ott is vicc árak lettek… 289 Ft/kWh (MOL), miközben ha egy 17-18 kWh/100 km alapon számolsz, akkor ez már nem egy barátságos összeg, kb 7,5l benzin, ha meg valami nagyobb autót nézel, 20-22 kWh is simán kijön. Nem véletlenül lőttek be ide… mindegy mennyi az alapanyag, legyen kb azonos a volumen amit kifizetsz, mindegy mivel is közlekedsz.
Azt várom, miként fogjak majd szabályozni, hogy a magadnak termelt áramot ha autóba teszed adózz plusszba. Sok elektromos auto lesz, biztosan ezt is okosba megoldják. -
cOxeR
Ármester
válasz brumi1024 #290612 üzenetére
Pláne… lesz nagyobb akkus autóm, nekem is kell előfizetés, de az mindent elárul, hogy egy sok éves I3 tudja ezt az 50kW-os töltést, bármi újabb ennél csak gyorsabb… rég jóval fölötte kellenne lenni ezeknek a töltőknen, egy ilyen tőkeerős töltési hálózatnál.
Tesla mellett főleg a töltőhálózat meg az alacsony fogyasztás szól. -
cOxeR
Ármester
Azért ez nehéz, mi van ha napelem mellett van akku, az is ugyanúgy töltődik, akkor azt is auto töltésnek veszik?
Nehez kör lesz, de biztos megoldják… Leleményessegből nem kell messze menni, mint az 5Ft-os túltermelési átvételi ár…
Viszont ez mifene állatfaj? Nyúlfejű zebra? Nem láttam hallottam ilyenről. Most jött előttem, meglehetősen kapkodta a lábát… családdal voltam csak úgy okosba próbáltam mögötte maradni.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
But why? - így jobban kilóg mintha normálisan állt volna be
[kép] -
cOxeR
Ármester
Búék!
-
cOxeR
Ármester
válasz macilaci78 #290941 üzenetére
Köszi, nem itt próbáltam, de most beregisztráltam ide.
f4lcon Neked is!
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz bitpork #290934 üzenetére
Nem értem mi a péket akartok ilyen kamu villanyos hatótávval főleg ilyen böszme autók esetén.
2,6T erre van bruttó 31 kWh akku, ha jól láttam, I3 is megeszik 28 kWh/100-at pályán 150 tempomattal, pedig csak fele ilyen nehéz. Légellenállásban nem igazán jobb az is igaz.
Ez az oldal nálam olyan értékeket ír ami sose létezett, legalább is ahogy én vezetek. -
cOxeR
Ármester
válasz Tsebacsi #291060 üzenetére
Nem kell megmagyarázni, de egy ilyen 30M-ós guruló panellakás, nem igazán való a városba giga helyet foglal, de tovább megyek autópályára is minek, tolni a levegőt?
Szóval nekem az egész giga méretű auto vegyes hajtással, nem megy át sehova érdemben rbalint88.
Minden mást értek státusz meg giga tér belül, meg megy is, meg beül 4 üzletember mindenkinek kényelmes, de európai léptékben mi értelme miközben minden erőforrás a habokba.
Ez picit olyan üres teherautóval megyek egyedül szerpentinezni irányzék számomra. -
cOxeR
Ármester
válasz rbalint88 #291088 üzenetére
Bárki megveheti, meg lehet neki praktikus, csak nekem fura, mert se városba nem igazán való, se pályára, meg én nem tudom elképzelni, hogy egy ekkora autó többnyire nem kong az ürességtől. Ettől még nyugodtan járhat vele bárhol bármennyit, okozhat Neki örömet sőt, okozzon is hiszen azért veszi. Nem kekeckedés, csak magát a koncepciót én felfogásban nem látom.
Tsebacsi
Sose volt első autó a Z4, az se való se városba, se pályára, az szerpentinre való, 2 embernek, kevés csomaggal, no és nem is a gazdaságosságáról híres, ha csak egy autóm lenne, nem hiszem, hogy erre esne a választásom.
Ezért írtam, ha neki ez tetszik, neki ez okoz örömet, de ettől még az nem lesz koncepcionálisan igazán jó.tototos
Tesla Modell3 LongRange RWD, az spec nagyon közel van ehhez. - de ezt írták is
Az elektromos autó se jó minden esetben, pályán egyértelműen elvérzik egy benzines/diesel autó mellett, mert ha nagy az akku nehéz, ha kicsi meg nem jutsz el vele nagy távra.Napi fogyi:
I3 - 2 felnőtt, egy gyerek, csomagtartó tele, 20 fok fűtés
159 km ebből kb 20 km lakott terület, többi M0/M1 110 tempomat oda-vissza
Indulás 100%- érkezés 19% (38 km-t írt még a tippel óra, de biztos nem maradt ennyi, szerintem ma 15-20km), elhasznált energia 28 kWh
17,5 kWh/100km -
cOxeR
Ármester
válasz flash- #292301 üzenetére
M0 az “autópálya” nem tudtad? Most mondjam azt, naponta megyek rajta, 150-nél is rámelőznek ha épp valakinek olyanja van.
2 napja egy távolsági busz ment előttem a 6-os úton befelé, nem hittem a szememnek, 110-115-el a 70-es szakaszon, egészen a Savoya utáni szakaszig folyamatosan, 2 sáv rendre bemenet a belsőbe előzni. (üres volt a busz sietett a népligetbe)
Sok a béna az utakon mindenhol… akinek a fele tényleg azt se tudja mi van… és ha ez párosul a gyorshajtással akkor van a legnagyobb gond. -
cOxeR
Ármester
válasz Gergőke88 #292682 üzenetére
Nem lehet teljesen kiszámítani mit miért változtatnak, lehet a Modell 2 miatt tekergetik az árakat, lehet készülnek egy Y frissítésre. Ami biztos, mennek le a használt árak is, M3P 16M, MYP 18M. Illetve pl ami engem érint az I3 is megy lefelé, pl a I3s 120Ah is van már 8M felett picivel, szerencsére a sima még nem megy ennyire le... mikor én vettem lent voltak az árak, akkor 9,5-10M környékén volt a fapad 120Ah-s, aztán volt 11-12M, az enyém is kb 5,5M körülre lement, de látszik a használt árakon is a káosz...
-
cOxeR
Ármester
válasz szőröscica #293047 üzenetére
Jajjajjaajajjjajj, ezt neee, mert jön a főmérnök úr és az egész csoportot szétveri a “tudásával”.
-
cOxeR
Ármester
Holnap érdemes telecsepegtetni a Z4-et 100-assal, mit gondoltok? mielőtt itt zajlanak ezek a fejlemények.
-
cOxeR
Ármester
válasz Tom1939 #294262 üzenetére
Elég sok olyan hely van Bp körül, ahol megszűnő sáv elég hosszú és 2-3 autót is át lehet ugrani, én is csak szélsőséges esetben teszem, pl emelkedő teherautó ami nem tud menni… vagy valaki nagyon töketlen, de többnyire azért ha nincs nagy erőkülönbség nem szabad belemenni ilyenbe.
Egy tipikus amerre többször járok, Bp 7-es út felől fel akarsz menni az M0-ra, bal szélre kanyarodás van, jobb oldalon minden is kedvez a haladásnak: [link]
Másik kedvencem ez, itt rendre próbálnak jobbról elmenni… emelkedik a végén egy erős kanyar… [link][ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz ArthurShelby #294770 üzenetére
Szerintem megérne egy hsz-t mi is volt pontosan a felni/gumi típus/állapot, hátha valaki itt a fórumon beleszalad… egy eladásba.
-
cOxeR
Ármester
Nyárigumi felrakással kacérkodik valaki?
-
cOxeR
Ármester
Nekem meg van írva pl a Z4, az is ugye szívó, jobb is lett, de azért padon nem teszem le a nagy esküt, hogy giga különbség lenne a gyárihoz képest.
Le-ben 5% nyomatékban 8-9% kb amit lehet hozni, utóbbit lehet inkább érezni, illetve a fogyasztás változott normal használatban kevesebbet eszik, viszont ha bolond gomba vagy simán 2-3 literrel többet eszik mint előtte padlón. -
cOxeR
Ármester
Mai fogyi, Visegrád reggel 6-os út városon keresztül a dugóban a 11-es úton végig 68km, érkezés 68%-on, vissza hegyen át (Pilisszentlászló/Szentendre) majd nullás körbe Bp körül vmax.
Összesen 156km, 91% ment el, 28 kWh betöltött, átlag: 17,9kWh (3 fő, babakocsi, táskák, 20kg gyerekkönyv az útra)
[kép]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Győri autós topiktali - 2024. 05. 31. 13:30-tól a Praktiker parkolóban.
#nincsbennetarcsi
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest