-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
válasz Mágus2 #85032 üzenetére
Ez is durva ... rögtön az első videó
Második is kemény !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #85419 üzenetére
Van patika állapotú használt autó, csak az annyiba is kerül.
Igen, lehet venni 50.000km-t futott 5 éves autót, csak nem annyiba fog kerülni, mint a 120-at futott, hanem mondjuk 15%-kal többe. Ami ezen a szinten több száz rongy, azt meg a legtöbben sajnálják rá.brumi: nem maga a festék lesz a sok, hanem a mindenféle alapozás, mert nem sikerült szintbe hozni az elemet.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
brumi1024
veterán
-
gzbotii
veterán
-
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Mágus2 #85705 üzenetére
1.6 TDCI csak nekem remegős alapjáraton, vagy én vagyok elkényeztetve? Legalábbis 2012 tájékáról kettőben is éreztem (lehet regenerálni akartak? ). Hangja valóban hordoz Transit géneket
Fotó: casco miatt itt 10 kép kell kb, de annyira nem részletesen (csak a gumi és óraállás kell külön).
[ Szerkesztve ]
-
HoaryFox
őstag
válasz Mágus2 #85806 üzenetére
Uh, ne is mondd
A minap elég sokat mentem a nullások (M6 -> Fóti lehajtó) és rendes rángatott az autó, azt hittem valami az autóval van, de nem, ilyen sz*r az út. Persze még meg voltak tarkítva a dolgok (útfeltúrás, ahol egy db munkást nem láttam, kamion az árokban...), de talán így is gyorsabban értem oda, mint városon keresztül
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Mágus2 #86808 üzenetére
Én azt nagyon jól tudom.
Viszont közösen voltak, és a másik srác lemérette az autokorbelnél is, ahol a tc mérések vannak és elég nagy lett a difi a dynos-hoz képest.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
-
-
Reaper
őstag
válasz Mágus2 #87392 üzenetére
Ez biztatóan hangzik, hosszú a hétvége, ezt ki fogom próbálni, örülnék, ha csak ennyi lenne. Gondolom akkor a motorindító sprét is hanyagoljam inkább.
(#87398) szerk.: oké, csak biztosra akartam menni, nem szeretem a hidegindítót használni, ha meg elindul úgy, ahogy mondtad, akkor nagy lesz az öröm
focvis: Akkor már inkább egy ilyet: yt kink
Osztrákoknál láttam ilyet eladót, kicsit elrohadva, de elég olcsón, már nem emlékszem mennyi volt, de nagyon vicc áron[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
válasz Mágus2 #87392 üzenetére
És a helyes megoldás az öné A leírást követve, pár köhintés után, de csak felsírt újra a dízel kellemes traktoros hangja. Egy ideig kereste önmagát volt füstje is, de utána helyreállt a rend. Most már csak a CE ég, arra jön majd egy ember kiolvassa mi a baja, és remélhetőleg ennyi volt a gond.
Köszi, mégegyszerszerk.: mondjuk az azért érdekelne, hogy miért állt le alattam a pályán, és hogy ezt hogyan lehetne elkerülni a jövőben.
[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
válasz Mágus2 #87425 üzenetére
Hmm, sanszos, hogy akkor az lehetett, hogy amikor legutóbb eltömődött a tankszűrő, akkor mivel a régi nem zárt rendesen, ki lett cserélve, ekkor viszont nem cseréltek elöl szűrőt és onnan mehetett be valami. A tankban csak a szűrő van, ha van ebben pumpa, akkor az elöl van. Szeretném remélni, hogy mostantól nem fog leállni alattam, mert elég kellemetlen szokás
szerk.: Kicsit érthetőbb így, de azt még mindig nem értem, valószínűleg nem nagyon fog kiderülni, hogy akkor miként kaphatott levegőt a rendszer menet közben, a tank tele volt szinte, Mátrafüredről indulva, az M3on Pest felé a Hatvani lehajtót elhagyva állt le tempomatozás közben, minden előjel nélkül, ez kb. fél óra járatás.
Azért most megint el fog tartani egy darabig, mire megint megbízok benne.[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz Mágus2 #87447 üzenetére
Köszönöm a tippet... talán 65-ös van benne most? A 77-es épp 25% pluszt jelentene, azért az combos, amikor a legnagyobb terhelés során beszélünk egy hidegindításnál (meg komoly áramfelvételről)...
Bozont: szép-szép, de kedden volt az enyém szervizben... Az egyetlen szerencse, hogy a Go! Assistance már az első héten behozta így az árát!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #87676 üzenetére
Ér észrevenni a végén smileyt, csak szurkálódtam.
Egyébként nem az 1995 a legfőbb oka, azt már korábban is írtam, hogy az az 1.4 VW moci gyengusz és ahhoz képest nagyon sokat eszik, egyik exeméknek volt ilyen motoros Poloja, fater 1.5 Mazdája meg az én 1.6 Corollám is kevesebbet vagy max ugyanannyit evett, pedig nagyobb és erősebb autók.
Nyilván 350 Eur aprópénz, annyiért bőven jó szaladgálósnak.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #87684 üzenetére
A jó öreg 1.9 tdi, ami még nem pd?
Hát igen... Nem véletlen lett belőle a smoke&charm hülyegyerekek kedvence, mindent kibír.brumi: ez azért közel sem egy prémium beltér, lehet, hogy valakinek jobban tetszik, mint mondjuk egy konkurens Kia/Mazda/Ford, de ami prémium, az mondjuk a Lexus CT/A3, és az tényleg más liga, ha belenézel.
Szerintem a VW beltér tökéletesen beleillik az első halmazba és fényévekre van a másodiktól.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!