-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
cOxeR
Ármester
Tegnapi 300km, Bp-Győr(helyben egy 40km)-Bp
Szokás szerint oda 110 tempomat, helyben szabályosan, vissza 130 tempomat. (forgalom függvényében picit felette)
18,6 kWh/100km
Továbbra is vicc, hogy sokan pikkelnek bármire ami elektromos… 110-el oda is megelőztem vagy 7-8 személyautót, kamiont/buszt többet is… illetve ha látja, hogy gyorsabb vagy droszt nem akar kihúzódni, hazafelé rendre ki kellett esnem a tempomatos sebességből - de jó lenne egy távolságtartó tempomat… meg a kedvencem a rágyorsít aztán mikor rájön, hogy ez a gyösz 130-150 között is jobban megy mint a régi vasak, akkor meg látom az értetlen fejet. Z4-el ilyen sosincs, nem kekeckednek, pedig pont így vezetek.
Vicces töltés, erdő szélén üres dugalj (nagymama háza Ikrényben a szántó mellett): [kép] -
cOxeR
Ármester
válasz focvis #301521 üzenetére
Én azért megyek pályán, nem sok teljesen elektromost látok, nem is értem nagyon, hogy állandóan az megy pl Tesla Fb csoportokba mennyit megy el 130-140-el... papírforma szerint az I3 3kwh/100km-el is többet kér 130-nál, mint egy Tesla pl Modell 3, cserébe 1/3-ad annyi akkukapacitásom van, ennek ellenére néha látok én is csak Teslat aki megelőz, de leginkább nem is találkozom velük.
Tegnap pl volt 2 db IX, ők mentek rendesen (már ahol a terelés/forgalom miatt tudtak), Tesla 1 db volt Y rwd, azt 130-al megelőztem, vélhetően már tartalékolt, igaz én megálltam bedobtam 9kWh-t Tatán, hogy lehessen “száguldani”. Nekem nehéz azért elfogadni ezt a sebességet, ha lenne 60-70 kWh akku, biztosan inkább tennék több megállót, mintsem lassan menjek, de 130-al nekem nagyon kicsi a táv amit el tudok menni… -
cOxeR
Ármester
válasz focvis #301525 üzenetére
Aki használja is, az annyit ír, hogy 300km fölött bármikor lehet számolni LR esetén (320-360km), a felette extra km meg domborzat, hőmérséklet, létszám, de akár széljárás függő... minden is befolyásolja a km-eket ugye, a többi "versenyző" meg nagyon kozmetikázik... mint az I3 esetén a 12-14 kWh-s fogyasztás... aztán a végén kiderül ez a nettó, nincs benne a veszteség (ami nem elkerülhető töltéskor ugye... tehát kell vele számolni) meg mennek tojással a pedál alatt, ecoproplusszplusszplussz üzemben.
Holnap jön megint valaki megnézni a Z4-et, meglátjuk... az a racionális irány nekem ha elmegy a Z4, az is bőven az ingerküszöböm felett van értékben, lsd. I3 esete a parkolóban... -
cOxeR
Ármester
válasz stickermajom #301410 üzenetére
Nekem ez a szín nagyon bejön.
-
cOxeR
Ármester
válasz Tsebacsi #301980 üzenetére
TPMS hibával járok 2 éve... mert a mérőműszer szerint a 4 db szenzor jó, a téli gumiban levő szenzorokat felismeri a központ, a nyáriban levőket meg nem. Van tartalék 4 db TPMS-em, de senki nem meri azt mondani, hogy az jó lesz... és a központ elfogadja őket, ha újragumiztatom a felniket. Egy ember nem volt képes sorozat/típust megállapítani és az alapján azt mondani, hogy ez jó ez nem jó... mindegyik gyári TPMS, csak ezekkszerint valamiben más...
-
cOxeR
Ármester
válasz Peter.70 #301983 üzenetére
Legalább 7 vagy 8 helyen próbáltam megoldást találni, de senki nem tudott egzakt választ adni, pedig nem gondolom, hogy ez agysebészet lenne…
Szenzor cseréhez le kell venni a gumit teljesen, vagy elég leereszteni és ki lehet cserélni emelőn a szelepet?
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz molnarpeter #301990 üzenetére
Nem is kerestem, de feltűnt volna a menüben ez már korábban is, meglesem majd tüzetesebben
-
cOxeR
Ármester
válasz Atomgeszi #302272 üzenetére
Azért a kamionosokat se kell félteni... meglehetősen sok paraszt van köztük.
Mondjuk tegnap jöttem egy teherautó után, aki mindenáron a nulláson be akart menni a kamion elé, záróvonalon keresztül, az meg nem hagyta a végén csak behúzta elé... én elhagytam egy 3-4 autó távolságot biztos ami tuti. Majd megállt a kamion előtt és elkezdett neki magyarázni, miközben amúgy az a sor ahonnan átsorolt teljesen üres volt, kb átértem ezen a remek hídon mire a teherautós utolért a középső sávban.
Mondjuk az is botrány, hogy nap óta a hangterelő miatt, tele van bójával a nullás a 6-os út Budai oldalról felhajtva és össze vissza állnak, mert annyinak mentek már neki...
Be is jelentem, ki tudja hol lehet ezt megtenni? -
cOxeR
Ármester
válasz rbalint88 #302344 üzenetére
Várom a lottó ötöst. Z4 ha elmegy vélhetően az lesz, long range vagy performance, 2022 utáni, Y lenne a praktikus de azért még többet kellene nyújtózkodni és így is autóba ennyi pénzt tenni… még az is megfordult a fejembe, hogy 21 előtti 100+e km felettit veszek 10M alatt (még garisat)… nagyon nem látom az árakat meddig mennek le elektromos vonalon. Egy ismerősöm vett MYP-et újat 1,5-2 éve talán, 21M körül (akkor brutál jó áron) most 17M-ért nem viszik el… 30e km-el.
Nekem ugye 6,2 helyett ha 5,2-ért eladom vagy akar 5-ért, nincs nagy bukó, 70e km alatt eleget fogtam a “benzinen”, de 10+M-s összegeknél nem így néz ki a matek. -
cOxeR
Ármester
válasz Tsebacsi #302556 üzenetére
Zállatokról jut eszembe, inkább egy gyorshajtási bírság esett volna mára jól, mint állatkórház... mai napom mérlege, kutya szarul van, kivizsgálás közel 130e, csütörtök műtét egy órás, 400e (kb 2 helyen vállalnak ilyen epeműtétet) ha nincs komplikáció, persze inkább ezt fizetem... + havi 40e gyógyszer, till the end.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Tsebacsi #302583 üzenetére
Majdnem, ez egyel drágább talán, ide járnak a technikai felszereltség miatt onnan is az orvosok, pl erre vagy hasonló a műtétekre. NÚSZ-al van szembe, ha már autós topik, nem is offolok tovább.
stickermajom
Nem egyszerű semmilyen gyógyászati téma, úgyhogy nehéz mérlegelni, ha valami sikeres, ha nem, hogy valójában mennyire volt az ellátó körültekintő/profi, mindegyik esetben lehet bármelyik lehetőség is sajnos állapot/baj függvényében.Bizakodunk köszi!
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
Újabb 1000km-es fogyasztási adat:
[kép]
Van benne minden mint a búcsúban… 1,5 órás araszolgatás a városban, 110-es tempomat pályán, vmax tempomat, tegnap pl 2,5 órát ültem a kocsiban várakozva, ment végig a fűtés, kint 7,5-9 fok volt, bent 20 fok. 6%-ot vitt el, azaz óránként 0,7 kwh elmegy… álló fűtésre . -
cOxeR
Ármester
válasz sagesz93 #304675 üzenetére
Nem hagyunk autótetőt nyitva, az emberek, 99%-a ugyan nem fog hozzányúlni, ha nyitva van az autó akkor se, de állandóan van az az 1% aki ilyenkor éli ki magát... bedobja a rágót a csikket, sorolhatnám... amúgy meg nem praktikus, elég egy poros nap, tökig lesz porral az egész, vagy levelekkel, madárkakával.
Mai vicces forgalmi rend változás (lámpa lesz) van hazafelé jövet, balra kanyarodni tilos részen bekanyarodott a főszer előttem, szinte a szembejövő sávba (már a lámpatartók is fent vannak az új lámpás kereszteződés indításhoz), ahol épp egy rendőr jött vele szembe, no és mi lett? Semmi, rendőr lassított elengedte és mindenki ment tovább mintha semmi se történt volna. - én vagyok az tuti lekaszálnak.
Más, Veresegyház Medveotthon, hát hogy is mondjam, nem voltunk vagy 8-9 éve szerintem, de most meglehetősen negatív volt a tapasztalat.. minden le van lakva, mosdó retek, csöpögő csap... igazából a terület is olyan elhanyagolt volt... nem érte meg elmenni.
Az meg hab a tortán, hogy elkérnek közel 3k-t belépőre, majd képesek a puszta közepén, még 500 Ft-ot legombolni parkolási díjnak, a bevezető utón meg nem lehet parkolni... azt persze tökig kitáblázták. Vicc az egész... kérnének inkább 3200 Ft-ot és lenne ingyen a parkolás.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
Már megint mibe keveredtem...
[kép]
Mai fogyasztás elég szélsőséges lett, sikerült letolnom 21 kwh/100k-t vele... -
cOxeR
Ármester
válasz szőröscica #305607 üzenetére
Alig bírtam átjönni a városon, állt a víz mindenhol.
Annyi balfék ember van jön a szirénás autó ezerrel villog csörget sötét volt már ennél feltűnőbb nem is lehetett volna, a sok idióta meg áll bámul (ezerrel zenét hallgattam, de így is levágtam), átmentem miatta a piroson (kereszt forgalom ügyesen el se indult zöldre), hogy többiek is szétszéledhessenek, erre mindenki áll mint a malac, senki nem mert tiloson bemenni a kereszteződésbe, hogy elférjen a 3 sávban… nem is értem, kb a Barázda utcánál ért utol az auto… addig tartott atvergődni.
[kép] beteszek egy képet, a taxi helyén álltam elöl
Persze kiderült csak egy rendőr furgon, aki utána rohadtul ráért és villogva poroszokált picit előttem, majd visszafordult a Hunyadiról a nyári rezidencia felé… -
cOxeR
Ármester
válasz MasterMark #305610 üzenetére
Na ja, az megy… ebben igazad van.
Én tudom, hogy bemehetnek piroson is, többiek lehet nem tudták. - mondjuk azért veszélyes… én is ötször körbenéztem
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
Tegnap… azt hittem kandikamera felvétel van… vidéki mosó, volt 25 percem munka előtt, mondom lemosom a kocsit bőven van idő.
Két állásos mosó vidéken, mindkettő foglalt, de ilyet nem láttam még soha, első 5 percben ideges voltam a következő 15 percben kb röhögtem az egészen igen összesen 20 percig nem tudtak végezni … bácsi bal oldalon folyamatosan a csomagtartóban matatott, kivett szőnyeget visszarakta, próbált mosni majd megint csomagtartó pakolgatás, de nem tudom mit csinált mert a végén száraz, koszos kocsival ment el, maradt a gépben még vagy 100 Ft is, de a legjobb a jobb oldal volt, anyukavál üvöltött a nagyobb gyerek, hogy mennyire rosszul csinálja, majd 15 percig kb a koszos vízzel meg két nyeles kefével dörzsölték az autót ahol érték. Összes ajtó nyitva, volt motormosás, volt nyitott ajtók/csomagtartó mellett küszöb mosás víz fröcsögött mindenhova… utastérbe csomagtartóba…
[kép]
I3 fogyasztás volt bőven töltés nem spóroltam el: 23 kWh/100km -
cOxeR
Ármester
Ennek is eljött az ideje közel 7 év után, egy darabig biztosan nem lesz benzines autóm, szerintem jó helyre került, legalább is nagyon bízom benne, 7 év után nem volt jó érzés elengedni, nagyon nem - mégha annyiért kelt el amit szerettem volna érte alku nélkül… de rengeteg emlék fűz hozzá, egy jó vállalkozás indítás után vettem, majd annak eladása covid lejtmenet miatt, de tengernyi élmény, nyaralás kötődik hozzá, utoljára igazán kihasználva feleségem várandóssága alatt volt, de nagyon jók voltak vele a fórumos találkozók is.
I3 felkészül… kiváncsi vagyok a racionális napi igás eladása milyen érzés lesz, az biztos üzemeltetésben a lehető legjobb választás volt, picit tartok is a továbblépéstől, viszont jöhet valami új, jöhet a keresgélés, “vadászat”, elektromos vonalon, azt már vélhetően térkövön fogom begurítani a garázsba.
-
cOxeR
Ármester
brumi1024
Arra én is, nem is annyira egyszerű, megfelelőt választani. Leginkább egy sedan kellene, összkerekes, de a pakolhatósági szempontot nem igazán tudom elengedni - az meg ugye pl Tesla vonalon egy S (ahol van fenntartásom, pl fogyasztás terén - ez csak hosszú út esetén gond amúgy nem érdekel, hogy 15 kwh/100 vagy 25 kWh no meg akár a légrugót figyelembe véve), vagy ugye I4 (szintén, főleg az ára miatt) nem igazán, a Tesla Modell 3 - ami leginkább árban beleférne, miközben többnyire városi/elővárosi közlekedésre használjuk, normális mennyiségű dolgokkal, ami nem indokol hatchback felépítést.
Hatótávban azért drasztikus előrelépés kellene az I3 hoz képest legalább 60 kwh-s akku, de inkább fölötte, különben nem látom racionálisan értelmát a váltásnak, hiszen pár idegesítő dolgot leszámítva (hátsó ajtó, pályatempó és hatótáv, kanyarstabilitás), maximálisan ellátja a feladatát, 2-2,5M Ft többletből meg simán veszek egy 120Ah-s S-t és az nem fog fájni, mint további 4-4,5M Ft.tototos
Taycan az ára miatt se igazán jön képbe, meg vannak vele bajok, illetve maga a szervizelése is, ha jók az információim, szóval szivatni nem akarom magam. Összességébe pedig nagyon tetszene, de na...szőröscica
Macilaci is belefért, ugyan vezetni nem tudta volna.radi8tor
Lemaradtam, mi ez a váltás? Ez van el kell engednem a durrogást... marad a chilisbab. -
cOxeR
Ármester
Ez a ****tenger nyilvantarto.hu miért nem képes működni?!
… itt szenvedek rajta 1,5 órája, nem megy el egy platformon se, 5-600 kb-os képekkel.focvis
Szerintem is.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz macilaci78 #306234 üzenetére
I3-ba befernél bőven…
-
cOxeR
Ármester
válasz rbalint88 #306236 üzenetére
E-tron kimaradt meglepően értelmezhető áron van az 55-ös. Mindről van igazából véleményem, este kerítek időt, írok egyesével nekem melyikkel mi a pro contra.
Skoda enyaq rs az mozgatna engem is, de az megint keret fölötti. I4-ek fognak esni mert itt az új… azt is érdemes fejben tartani szerintem.
Más, ma délelőtt egy barátom Tesla M3P-át zúzták be ráfutásos baleset pályán , még meg se tudtam nézni… 4-én kapott magyar rendszámot, vélhetően tk. elment az egész hátsó része kerekek még egybe maradtak… hiteles, benne rakás spórolt pénz, ilyenkor mindig felhördül bennem a hang, kocsiba pénzt tenni nagyon kockázatos…
Mindent is megcsináltak rajta behozatal után, első szélvédő csere, karbantartás, hajtóműolaj, felni felújítás, polírozás… pont olyan amit vennék én is szívesen, FL csak még nem Ryzen.
Ez a hónap kemény másik barátainknak meg kigyulladt az Audija, szénné égett az eleje (régi A3, 2005-ős talán)… azt is 1 hónapja fényezték újra eladásra felkészítve.
Képeket nem ”tudok” betenni, de ezek inkább a minél kevesebb pénzt tartsak kocsiba irányt tolják. -
cOxeR
Ármester
válasz macilaci78 #306298 üzenetére
Na igen fejtér, fölfelé nem gondolkoztam, csak szélességben meg hosszúságban.
-
cOxeR
Ármester
válasz Corsa02 #306313 üzenetére
Na ezt nem tudtam, köszi ennyivel kevesebbe kell kutakodnom utána … mondjuk csak most kezdtem nézni, olvasni mi van velük. Ez kb az, hogy bemész egy specifikus auto csoportba, össze vissza megy az ajnározás, aztán ha jobban belekerülsz látod, hogy mindegyiknél van szar bőven.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz brumi1024 #306307 üzenetére
Biztos látják a puritán Tesla volumeneket és gondolták ha azt megveszik minek “feszüljenek”.
Viccet félretéve nem látok semmit az újban… amennyire az I3-at eltalálták a kategóriájában, egyszerűen nem érzik a következő nagy dobást, kb mint a sokadik filmsorozat elve.
No de rengeteg az egyéni preferencia, eleg egy apró dolog ami nem tetszik egy autóban hiába lenne teljesen az ideális.
Nekem pl modell 3 esetén a csomagtartó, az összes többivel tudnék élni, fogyasztás akku méret, beltér, anyagok. Ki mire mennyire kényes.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz rbalint88 #306335 üzenetére
Kicsit hosszú lett, I3-hoz viszonyítok illetve a saját preferenciáim szerint ezért szubjektív is lesz, de hátha mondok vele bármit.
10M alatt:
Hyundai Ioniq facelift
Előnye az ajtók, csomagtartó nyílása, DC tölthetőség viszont csak 44 kWh, az akku méretben sem látom a nagy előrelépést +10 kWh, illetve AC tölthetőség is 7,2kwh csak, valamint lomha 10 sec a 100km/h.
Előnye, hogy 7M körül megáll.Kona 64kwh
Méretben ugye sokat nyernék, akku méret terén is, leginkább az elsőkerék hajtás nem tetszik, meg a forma se, beltér se, de árban ez is emészthető, legyen 8M. Tölthetőség ac-ugyanaz mint az ioniq, dc 77kwh se hoz lázba, ekkora akku esetén, viszont jobban gyorsul, pályán meglepően keveset fogyaszt, végsebesség még itt is gyengusz 167 km/h. Építményben viszont mivel kiesett a kanyarvadász ezért nem biztos, hogy egy “hintázó csónak” annyira örvendetes lenne állandóan, ha vezetési élményt próbálnék keresni, ez sok másikra is igaz.Kia Niro es Soul 64kwh
Niro kb ugyanaz mint a Kona csak nagyobb picivel, első kerék ez is, formára jobban tetszik, de ami hátrány dc töltése itt is csak 80 kWh, cserébe ac meg 11kwh, azt gondolom, hogy 50+ kWh netto akku felett legalább egy 100kwh dc töltés szükséges, mert sose végzel és hiába a nagy akku, ott rostokolsz a töltőn ha egyszer lekerül.
Ez a soul rettenetesen néz ki teljes defekt az én nézetemben. :)Nissan Leaf 62kwh
Itt ugye már inkább 9M körül járunk... fürgébb mint a 40 kWh-s verziók, végsebesség is alakul, de első kerék hajtás, és a fekete leves a chademo, elkerülném messzire, jah nincs akku hűtés, töltési görbékben ez is megmutatkozik.sok km-es Model3
Egy std range 130e km-el 9M alatt is van már, hátsó kerék, töltőhálózat előnye, akku fűtés töltőre, technikailag rengeteg jóság van. Ez már kellően gyors, 225 km/h a vége több mint kellhet. DC tölthetősége messze jobb az előzőeknél, 170kwh, persze mindegyiknél hozzáadódik, hogy milyen környezeti viszonyban, meg töltöttségi mértékben állsz neki tölteni, de akkor is előbbre vagy az előzőekhez képest. Keveset fogyaszt, méretben elegendő nem feleslegesen nagy, de ennyi pénzért ez pár évvel idősebb ergo garancia lejárat is ehhez mérten értékelendő már.Id3 Pro S kimaradt 10M alatt is van már, létezik pl 82 kWh-s akkuval (ezt láttam 9,9-ért pl ma, igaz km is volt benne)
Nekem ez formára nagyon bejön, ac/dc tölthetőség remek, gyorsulás végsebesség nem igazán előnye, viszont igazi hatótáv bajnok… 120-al 300+ km megtehető, ami azért kifejezetten jó, jól pakolható, de még pici auto, többet fogyaszt mint az előző azonos áru Tesla kerek 10M ársávban, viszont nagyobb az akku, bár van LR-is ennyiért azzal kb pariban van ezen a téren, minél nagyobb a pályatempó annál szerencsésebb a Modell 3 felépítése Id3-al szemben. Szerintem ez a kettő a dobogós 10M alatt nálam, dobfék ide vagy oda, na meg csak 4 személyes az akku mérete miatt. De pl ez jó vétel: [link]10-15M savban:
Cupra Born, Mustang mach-e, Hyundai Ioniq5, Kia EV6, uj Niro, faceliftes Leaf 62kwh, Polestar 2, Renault Megane e-tech 60, Skoda Enyaq iv60, Tesla Model 3, Model Y
Itt nagyon szélesedik a paletta, kb ez a sorrend nálam:
Modell 3 perf., Ioniq5, Modell Y, itt viszont pikk-pakk inkább 15M-nál és felette vagyunk, pl ha összkerekest veszünk akár csak az ioniq 5 esetén.
Born, Mach-e túlárazott ahhoz képest amit ad biztosan nem venném, Polestar, Renault nekem nagyon nem, 10M alatt kerülnének képbe kb.Állami támogatás nekem nincs, ezt se rám szabták, új autó kiesett az első pár éves értékvesztést meghagyom másnak, így a Volvo EX30 is.
Mivel én nem vagyok egy spórolós lábú, ezért minden ami nagyobb légellenállás és hajlamos ugrás szerűen növekedni fogyasztás terén az annyira nem jó választás.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz rbalint88 #306443 üzenetére
Ez nem egyedi eset... elmúlt pár éves tendencia, sok gyártónál.
Ennyi pénzért, kapsz egy normális méretű, 4 embernek elfogadható méretű, 82 kWh-s akkuval szerelt elektromos autót... ez így árkategóriában nem igazán van itt.
Mindegyiknek van baja... Teslának is, de szerintem a prémium gyártók is elbújhatnak... mert túl van nagyon misztifikálva ez a prémiumság sokszor.
Szóval igen, én megkóstolnék vagy egy ID3-at, azt lehet pakolni, nagyobb mint az I3, hátul hajt és batár akku van benne, vagy ugye a Modell 3, S-t nem mernék bevállalni, az jobban pakolható, de többet fogyaszt, régebbi konstrukció.
Meglesem a Meganet azért.bandus
Jogos teljes mértékben, túl fáradt voltam, örülök, ha bármi is érthető volt belőle.
Az a baj, annyira szét lehet cincálni ezt a sok elektromos autót, de teljes átfogó lista nem is nagyon van, mert jön egy FL, vagy pl van 2-3 akku méret, ami visz magával egy csomó mást is... töltési sebességeket, nehéz nagyon összevetni. Arról nem beszélve, hogy melyiknek milyen az agya... mennyire gyors, mennyire megbízható, az külön megér egy misét.
A csomagtartóra megoldás az S azonos árkategóriában, de én meg azt nem merném bevállalni, pedig külsőre jobban tetszik, itt van pl ez így hirtelen: [link] .Qru
Pedig nem vicc, annyi. Miért a Dacia Spring 19 sec akkor micsoda?
Szerintem rá lehet kattanni, meg lehet találni benne a jóságot, eltöltesz vele pár napot, hetet, hónapot és sok dolog van amit tudsz értékelni, átértékelni és utána nem érted a robbanó motoros hátrányokat. Szerintem pl az instant nyomaték az annyira jó tényezője, hogy rengeteg dolgot tud feledtetni... és persze a fordulaton érkező erő is hasonló érzés, csak más.
Nem zavar a FWD, csak társuljon mellé egy RWD is. Amúgy nagyon megszoktam az évek alatt, hogy hátul hajtanak az autók, régen is nagyon szerettem, családi autó amin a friss jogsival tanultam is egy kocka Lada volt, egyszerűen az érzés, mikor kanyarba megtaposod... annyira más, mint egy első kerekesnek és nem kell keresztbe menni, csak egyszerűen nekem valahogy nagyon adja. Meg amúgy I3-al is szoktam picit csúszkálni kanyarokba, ha épp olyanom van, no nem kilinccsel előre, csak úgy jelképesen engedem megindulni... ezt nem biztos, hogy elengedném.
Az összkerék meg azért lenne szimpatikus, mert az tényleg megindul, megtapad... Z4 is meg az I3 is ebben volt gyenge, egyszerűen a rajt eleje azért pocsék, mert nem tapad be 2 hajtott kerék igazán csak az összkerekes. -
cOxeR
Ármester
rbalint88
Ez nem egyedi eset... elmúlt pár éves tendencia, sok gyártónál.
Ennyi pénzért, kapsz egy normális méretű, 4 embernek elfogadható méretű, 82 kWh-s akkuval szerelt elektromos autót... ez így árkategóriában nem igazán van itt.
Mindegyiknek van baja... Teslának is, de szerintem a prémium gyártók is elbújhatnak... mert túl van nagyon misztifikálva ez a prémiumság sokszor.
Szóval igen, én megkóstolnék vagy egy ID3-at, azt lehet pakolni, nagyobb mint az I3, hátul hajt és batár akku van benne, vagy ugye a Modell 3, S-t nem mernék bevállalni, az jobban pakolható, de többet fogyaszt, régebbi konstrukció.
Meglesem a Meganet azért.bandus
Jogos teljes mértékben, túl fáradt voltam, örülök, ha bármi is érthető volt belőle.
Az a baj, annyira szét lehet cincálni ezt a sok elektromos autót, de teljes átfogó lista nem is nagyon van, mert jön egy FL, vagy pl van 2-3 akku méret, ami visz magával egy csomó mást is... töltési sebességeket, nehéz nagyon összevetni. Arról nem beszélve, hogy melyiknek milyen az agya... mennyire gyors, mennyire megbízható, az külön megér egy misét.
A csomagtartóra megoldás az S azonos árkategóriában, de én meg azt nem merném bevállalni, pedig külsőre jobban tetszik, itt van pl ez így hirtelen: [link] .Qru
Pedig nem vicc, annyi. Miért a Dacia Spring 19 sec akkor micsoda?
Szerintem rá lehet kattanni, meg lehet találni benne a jóságot, eltöltesz vele pár napot, hetet, hónapot és sok dolog van amit tudsz értékelni, átértékelni és utána nem érted a robbanó motoros hátrányokat. Szerintem pl az instant nyomaték az annyira jó tényezője, hogy rengeteg dolgot tud feledtetni... és persze a fordulaton érkező erő is hasonló érzés, csak más.
Nem zavar a FWD, csak társuljon mellé egy RWD is. Amúgy nagyon megszoktam az évek alatt, hogy hátul hajtanak az autók, régen is nagyon szerettem, családi autó amin a friss jogsival tanultam is egy kocka Lada volt, egyszerűen az érzés, mikor kanyarba megtaposod... annyira más, mint egy első kerekesnek és nem kell keresztbe menni, csak egyszerűen nekem valahogy nagyon adja. Meg amúgy I3-al is szoktam picit csúszkálni kanyarokba, ha épp olyanom van, no nem kilinccsel előre, csak úgy jelképesen engedem megindulni... ezt nem biztos, hogy elengedném.
Az összkerék meg azért lenne szimpatikus, mert az tényleg megindul, megtapad... Z4 is meg az I3 is ebben volt gyenge, egyszerűen a rajt eleje azért pocsék, mert nem tapad be 2 hajtott kerék igazán csak az összkerekes.Győr tali
Sajnos változott a program, csak vasárnap leszek Győrben... köszönhető a dilettáns Nivo kerítésnek, akik 1 hete nem tudnak információt adni, hogy szaros 3 fém oszlop mikor vehető át... igazából csak 1-1,5 hónapot fog minden késni miattuk... és akkor még azt se tudják, hogy hegesztéssel vagy csavarozással kell kapumotort feltenni, mint valami kezdő vállalkozás komolyan.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs