-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
_q
addikt
válasz tboy93 #115968 üzenetére
Renault Lodgy-ban próbáltam még. Ott se sikerült csatlakozni, viszont olyan eladótól vettem az ELM327-et, aki 2000+ eladással rendelkezett.
Illetve elfelejtettem említeni, hogy próbáltam egy ELM327 v1.5-ös régebbi, dupla PCB-s eszközzel is, azzal meg csatlakozni se tudtam a kocsira. Akitől kaptam neki működött az 1.5-ös egy ford focus mk 2.5-el.Nem tudom mire gondoljak, a kütyü a rossz vagy az obd2 támogatás hiánya.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
nagyúr
válasz tboy93 #117100 üzenetére
Bár úgy lenne
Reggel az Árpád híd még király, este fél6kor meg halál, a Flórián tértől áll a sor az M3 felhajtóig. Így kénytelen vagyok az M0 felé menni, ami gyors, de ekkora táv, és még ott is az M2 lehajtó miatt van lépésben haladás...[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
EQMontoya
veterán
válasz tboy93 #117114 üzenetére
Jelenleg 6-7km-re jarok napi szinten bringaval, hatamon altalaban van hatizsak: edzos cucc, ceges noti, ilyesmi. Siman elheto, 25-30p alatt bent vagyok, gyorsabb az autonal es a BKV-nal is, es meg nemi kaloriat is egetek.
De a legnagyobb pozitivuma talan az, hogy nem baszom fel magam a kocsiban ulve a dugoban. Hetkoznap nap kozben en nem vezetek Pesten, ha nem muszaj, mert egy agyfasz, sokkal rosszabb, mint 5 eve volt pl.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
gzbotii
veterán
válasz tboy93 #117573 üzenetére
Én úgy vettem havertól, hogy két hetes tárcsa van rajta, úgy mentem vele kb 2200km, és nagyon durván vert. Elvittem szervizbe, lecserélték, majd a 8km hazaúton újra maki lett. Vissza. Ők még két szettet elbactak ott. Úgy adták ide, hogy kaki, de nem tudják mi a baj. Mindez Dingolfing, Bajorország.
Aztán úgy hazajöttem, gyergyói szaki fél óra alatt megkapta mi a baj (2016 szeptember) - azóta azok vannak fent elől.
Előtte haver még 4x cserélte két év alatt, négy külön péknél, mindenki azt mondta, hogy rossz minőségű tárcsa/gyári hibás/nem vigyáz/vízbe ment...When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
BigBlackDog
veterán
válasz tboy93 #118237 üzenetére
"Hondánál amikor megnyekkent az akku, akkor tekert az önindító, de nem indult be az autó."
Akkor én vagyok tájékozatlan. Eddig mindig akkuhalál esetén az volt a tünet, hogy nem indult, csak tekert egyre lassabban, aztán már azt sem. Vége felé csak kattant egyet és elsötétült minden, mikor indítózni próbáltam.
-
válasz tboy93 #118235 üzenetére
Ez inkább üzemanyagszűrő, vagy pumpa
Esetleg immobiliser letiltja a pumpát, ilyenkor kiszállsz bezárod központit, majd nyitod visszaszállsz és úgy próbálod, de ez lemerült aksinál szokott lenni[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #118248 üzenetére
Nem tudom, még csak lelkes amatőr vagyok. Annál többet én sem tudok mondani jelen állás szerint, mint amit már leírtak a többiek.
szerk.: Jut eszembe, a tanfolyamon volt egy Chevrolet/Daewoo Tacoma (mindegy, GM, mint az Opel), ami elég hasonló tüneteket produkált, annak immo baja volt.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz tboy93 #118335 üzenetére
Gondolom gyilkolták és/vagy betartották a 30e km-es olajcsere intervallumot... feltételezem nem cseréltek benne 3 havonta olajat, pedig ekkora futásnál úgy jött volna ki a 15e km-es periódus.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #118338 üzenetére
Eddig 10k-s periódust tartottam én is, most longlife olajjal 15k-t megyek és féltávnál cserélem majd a levegő szűrőket. Bár ez az új olaj nem annyira jön be, szóval ha ez kifut visszaállok a 10k-s periódusra a nem longlife olajjal.
mod:
Aggregátor: Hehe az a porszívózás jó tipp. Köszi!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
gzbotii
veterán
válasz tboy93 #118365 üzenetére
Én egyszer vontattam, kb 5km. Azért olyan sofőr kell, aki tud vezetni, szóval nem kezdővel indulnek el.
Ha téged vontatnak, helyzet- ill elakadasjelzo szerintem elég - az meg csak kibírja, ha nem nagyon kuka az aku
Saint_: kösz a felvilágosítást[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #118374 üzenetére
Elég a vészvillogó meg a helyzetjelző (bár nem szabályos). Arra figyeljetek, hogy a kötél végig feszes maradjon, ne rángassátok az autót. Tehát mindig a hátul lévő kezd el fékezni, hogy a kötél ne lazuljon meg.*
A háromszöget úgy helyezd el hátul, hogy azért kiláss tőle és természetesen legyen rajta a gyújtás, nehogy bekapcsoljon a kormányzár.
mod:
*: Erről a vicc jut eszembe, hogy honnan tudja a vak ejtőernyős, hogy közeledik a talaj? Lazul a póráz...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- OLED TV topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Okos Otthon kezdőknek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Parfüm topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen