-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Magnum_
nagyúr
-
lenko
aktív tag
válasz Kornel #50196 üzenetére
Pl. Shell V-Power Nitro+ (Premium Gasoline Fuel Testing) Ha esetleg nem érted, lefordítani nem fogom neked.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
z123456789
addikt
válasz Kornel #50123 üzenetére
(#50123) kornelka
Nekem 0 rossz tapasztalatom van Agip-pal/pel ( ? ) Több éve csak ott tankoltam a Civic-et is és a mostani autómat is. A Civic 362 000 Km-nél tartott, mikor megváltam tőle, 142 000 km-rel vettem. Még most is hajtják. Semmi kihagyást, döcögést, fura hangot nem tapasztaltam.(#50124) focvis
Kár, hogy csak év végéig érvényes.
(De azért megigényeltem. Köszi.)(#50131) tomcsi23
Illetve ha Raiffeisen OneCard-od van, akkor még az Agip kutaknál kapsz 8 Ft kedvezményt. Ha azzal fizetsz persze. És GyMS megyében Kisalföld kártyával is -8 Ft/l.
Ennél a Forensisnél bárki regisztrálhat? Bár ahogy most nézem, nem működik a felület. :S(#50141) MunezXBK
Messziről jött ember (khm... messzire ment...) akármit mondhat.(#50142) Qru
De valamelyik germán út során meg többet evett nem?(#50179) focvis
Akkor ez végül is egy benzinkártya?(#50221) lenko
Egyébként ahogy egyre többször előkerül ez a tankolás téma, mintha a keleti és nyugati autók különbséget tennének a benzinek között. Vagy rosszul látom? Egy VW-nek egyértelműen jobb szokott lenni egy OMV-s tankolás. Egy japánnak meg rosszabb egy varázsbenzin az adott német/osztrák kúttól.
Aztán lehet, hogy csak sötétben tapogatózom.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Kornel #50434 üzenetére
Megyek kedden Jaffa szerelőjéhez, (Köszi Jaffa!!!! ), szerintem tetetek be vele új gyertyákat illetve megnézetem szerinte miért eszik ennyit. Komolyan cseréljünk kocsit 1 hétre, teletank azt meglássuk mit baszok el
De vettem a kis szarosba night breaker lasereket (annyit beszéltetek róla ) és hozzá való ccol blue helyzetjelzőt. Kíváncsi leszekMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #50462 üzenetére
12000€-t kérnek olyanokért, amin vezérlést, féket meg gumit kell cserélni. Ez ugye még csak 4 éves és tényleg full.
13600- ért vettem és több mint 1000 eurót költöttem bele úgy, hogy nem romlott el semmi, csak a kötelező szervizek gyári alkatrészekkel. 2,5 sértő kicsit.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Kornel #50453 üzenetére
Én most egy 6,3-as fogyit hozó tankkal jártam meg Zakopane-t. Hegyi utak szakadó hóban, 4 fővel, teli csomagtartóval ~650km, illetve helyben (meg kicsit itthon) város, dugóban ~100km. Még jó amúgy, hogy az út előtt egy nappal megjött és feltetettem a télit, "jó ha van" alapon.
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz Kornel #50470 üzenetére
Nagy is, elférnék benne, mi kell még?
Havi 1 milka fizetés !
Különben szerintem neked ez nem tetszene amit linkeltél az (345LE) HaHun pedig 296LE az a baj hogy olyan mint egy hajó és dög nehéz + nem érzed benne a sebességet, egy iS250 sokkal játékosabb, abban minden megvan amire vágysz !
9 kornyeken elvan 100-on
Öltönyös 50km/h üzemódában biztosan, gyorsulgatással mindjárt 15L !
(#50474) kornelka
Bármi szétmegy benne egy vagyon ... iS250 a fedélzeti középkonzolon a kijelző ment tönkre amivel a fütéstől a rádióig mindent irányítasz, új ára 1.5M lett volna, így 600k -ért használt került bele !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Snoop-y
veterán
válasz Kornel #50477 üzenetére
Ez a lexus nem a te autod. Rideg, vezetesi elmeny a nullahoz konvergal. Kb olyan kategoria mint a Honda Legend. Hiaba eros meg minden nehez mint a sar plusz olyan mint egy hajo.
Allatkodni kisebb lexus IS250 vagy max 300.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Bögre
aktív tag
válasz Kornel #50658 üzenetére
Dugóban araszolni biztosan jobb, de legalábbis praktikusabb, mint az IS.
[link]Elmondom honnan az ötlet, aztán szívesen meghallgatom a javaslatokat.
Jelenleg naponta két órát töltök tömegközlekedéssel, ami mástól veszi el az időt, utóbbiból pedig alapvetően mostanában amúgyis kevés van. Autóval ugyanez a mutatvány még feltúrt hungáriával is megvan 80perc alatt. Ezért arra gondoltam, hogy költséghatékonyabb lenne egy CT -vel megoldani ugyanezt. A meló napi 30km (tudom, járjak bringával, de 0 fokban nem élvezem) plusz havi 500km szülők látogatása. Az IS rendbe van téve, csak ha a váltó megkotlik, az fájni fog. Egyelőre ennek semmi jele, de tíz éves és 240.000km van benne, és öregszik. Így az éves 4-500eFt benzinköltséget sokallanám. A banán/majom analógiát kihagyhatjuk, amikor vettem, kicsit több volt a költségvetésem. Egy CT-ben kevesebb rizikót és több józanságot látok.Egyébként vezetett itt valaki már rajtam kívül?
-
K Norbi
addikt
válasz Kornel #50751 üzenetére
Gyere akkor felénk 1x műszakira.
Valaki használ
Osram Cool Blue Intense 2825HCBI W5W jelzőizzót? -
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #51053 üzenetére
Erezhetoen nagyobb a Giulia belul mint a 159. Gyakorlatilag akkora mint a most futo 3-as, talan hossziranyba kicsit nagyobb a hely.
Munez: amig egy F30 es egy C osztaly minoseget (belterben) rohogve hozza, technikailag fejlettebb, addig baj nem lehet. Nyilvan egy A4 belul otthonosabb es jobban ramegy az anyagminosegre, ellenben dizajnban oskori, elobbit nem is varjak el az Alfatol, utobbiban viszont jobbat kap.
A vezethetoseg pedig azert erdekes, mert az osszes hiteles (nem, nem a TC) lap kifejezetten jonak allitotta be.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
tomiii.
aktív tag
válasz Kornel #51169 üzenetére
Végig néztem az összes nagyváros havi középhőmérsékletének az adatát. 6-6 hónap a nyári-téli és 4 évszakosok optimális alkalmazásánk az aránya középhőmérséklettel nézve. De ez túl általános, nézzük a csúcsforgalom idejét, ahol kb mindenhol a téli van jobb pozícióban az elmúlt napokban legalábbis. Szóval spórolásra ez logikus, de nem látom a húú de nagy különbséget, nálad lehet pont kijön az előnye, de aki télen a hegyekben jár, meg aki jobb időben nyomja neki, ott nem hinném, hogy dominálni.
Azt hiszem jól látható ki volt a főszponzora az utazásainknak, így volt mikkel kísérletezni, beleszólni a gumik fejlesztésébe, de így sem sikerült jóformán 10 fok különbséget sem lefedni egy gumival.
Tudod mi következik ebből ezek szerint? Hogy a megfelelő hatás érdekében mind a 3 féle gumitípust kéne alkalmazni.
Szóval a te móriczka "ábrád" azért végtelenül leegyszerűsített. Ebben szerintem egyetérthetünk.
-
válasz Kornel #51212 üzenetére
ja mondjuk én Ausztriában voltam az Alpokban az elmúlt 10 évben, télen napi 50 cm hó is szokott esni
Ha meg nincs hó akkor -10-20 fok van
Na szóval, a conti ts850-nel szinte meg sem csusztam ott, ahol a barum polarisal rükvercben kellett felmennem, mert előre menetben csak félútig lehetett felmenni, onnan meg a keresztben visszacsúszás a szakadék szélén, mosolyom nem volt őszinte, csak mint a vonatsinre kötözött emberé. Ja és ez az út vezetett a szálláshoz, tehát minden nap meg kellett tenni.
Ezért van mindkét autón most is ts850, bár most már itthon vagyok, de a sarasabb részeken pl. ma is jól jött a téli gumi. Igazad van ennyire nem lehet általánosítani, a főváros azért teljesen más, mint itt a mellékutak, tavaly a 20 cm hó mikor leesett pont fonyódi dombon kellett mutatnom házakat, ott sem tudtam volna felmenni egy 4 évszakossal az is tuti
amúgy a gumi az miért off egy autós topicban
melyik az ajánlott 4 évszakos?, mert azt mondjátok ennyire ok itthon, a 2. autóra most tavasszal kellene vennem nyári gumit, beneveznék egy 4 évszakosra, arra a 4-5e km-re jó lenne[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs