-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz #89309696 #188306 üzenetére
Befér a kutya, városban simán leelőzöd a lámpánál a forgalmat, egyrészt ecvt, nincs váltás, másrészt a villanymotor az elején többet segít. Apám amikor tesztelte az én P2met, akkor pályán 170 körül ment vele óra szerint. Nem egy szélvész ott, de tud menni. Facelift előtti modellek, főleg ha amcsi, akkor olyan 1.1 milliótól indulnak, a faceliftes, bőrös meg olyan 2.2 körül voltak, amikor utoljára néztem.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
rbalint88
addikt
válasz #89309696 #188306 üzenetére
Nem konnektoros, de van hozza plugin kit (ertelmetlen).
A gazpedalt ugy erdemes hasznalni, hogy negyedig, ha csak kozlekedni akarsz (emelkedon picit tobb kellhet neki), vagy ha tenyleg gyorsitani akarsz, akkor padlo. Akkor megy. Nem raketta, de kenyelmesen lehet vele orszaguton is elozni, palyan 140-et menni. Hasmagassaga eleg jo a szemelyautok kozott, nem verodik oda olyan konnyen.
Kutyabol nalunk csak egy kozepes termetu “laposkutya” (whippet) van, a csapott csonagterfedel nem annyira praktikus ilyen szempontbol, mert csak menetiranyban fer el a kutya feje. Nagy kutyanal lehet a segge se fer el allva a csomagterfedel alatt. -
rbalint88
addikt
válasz #89309696 #188336 üzenetére
Motorfek is tolti, meg intezi o maganak ugyesen.
Igen, ha hidegen padlozod, ugyanugy meg lehet olni, mint egy sima benzinest. Hidegben inditja a benzinest is rogton, tolti a nagy akkut vele, meg atmelegiti az olajat, vizet. Kis japok kitalaltak ezt nagyon
De a Priusban annyira nem is kivanod a padlozast, inkabb csak csendben tovabbterjedsz benne bp belvarosi vergodesre csak a villany jobb ennel, teljesen zenbe rak. Agglomeracios hasznalatnal is meg eleg csendes, palyan azert mar zajos. Nem az a kedvence, de megoldja.
Ha meg gyorsan akarsz vele menni, erdemes inkabb lenduletet megtartva, hogy csendes maradjon. Konnyu rafuggeni egyebkent, ha nulla sportcelu ambicioja van az embernek az autozast illetoen, akkor kb a legjobb valasztas a hsd. Ugy, hogy van melle az Audi, nekem abszolut kielegitene a mindennapi jaros autos igenyeimet, de asszonye a Prius a sima szopobenzin-kezivaltos ceges vas helyett is szivesebben megyek ezzel neha es nyulom le asszonytol -
CactuS
Arcképgyáros
válasz #89309696 #188336 üzenetére
Alapvetően induláskor Pben tartva 1-2 perc alaptt üzemmeleg lesz és le is állítja a motort az elektronika, baromi gyorsan melegszik. Hidegen jobban használja a villanyt, persze egy határon túl ráterhel a benzinmotorra is. Ha finoman fékezel, akkor azt hiszem 20 km/h-ig a regeneratív fékkel fékez csak, nem is használja az üzemi féket, szóval feltölt, ha máshogy nem, gázadásra tölt az akkuba is.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
nagyúr
válasz #89309696 #188378 üzenetére
Szerintem akkortájt én pont a kukorica miatt kedveltem A Dreher akkor se és most se jön be annyira. Akkor ha nem volt Ászok, Sopronit kértem.
A Staropramen még bejön. És biza gáz, de az ízesített szarok is, nyáron simán eliszogatom a 3 deci csapolt sör - 2 deci fanta borzadályt, mert jólesik
Radler jellegű cuccok is jók, mondjuk 2-3 sör után egy olyan eltünteti a keserű szájízem kicsit.
A Meggyes Soproni pl. parádés, Asszony is kedveli.
Vagy egy jó kávés jellegű barnasör. Hmmmm... Kicsit off lett bocsi[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
rbalint88
addikt
válasz #89309696 #188404 üzenetére
Nincs. Es esoben trukkos, ugy eltolja az orrat, mint a huzat. Vizes uton nagy gazzal kikanyarodni az utra izgalmas tud lenni, amikor kitekert kormannyal csak egyenesen kilosz (true story - szerencsere tobbsavos utra sikerult igy kikanyarodni, volt hova csuszni)
focvis: i3s kellene neked varosi rohangaszosnak -
veterán
válasz #89309696 #188411 üzenetére
Az i3 lényege az elektromosság, kis gördülési ellenállás. Egyszer vezettem, közel nem érződik 170 lónak, szerintem kis sebességen nyomatékot határol pont a kerekek miatt, én max 90 lóra tippeltem.
Egyik (német) munkatársamnak van, pedig itt olyan drága az áram hogy ugyan annyiba kerül vele járni, akkor meg mi értelme.
Van belőle rex (range extender) változat, abban van eldugva egy kis köbcentis aggregátor egy 9 literes tankkal, azzal 150 kilométert el lehet menni, tehát ha óránként megállsz a pályán tankolni akkor élhető. Ja és 150 a végsebessége.
Ja a hülyéje vett még egy gyári felniszettet és otthon cseréli kézzel. Centrirozni nem kéne?https://tinyurl.com/rasoapro
-
tboldi
nagyúr
válasz #89309696 #188529 üzenetére
Már vagy 8-9 éve nincs meg.
Így kaptam, én csak ~2 liter benzint meg némi hajtóműolajat (legolcsóbb MOL a Tescóból) öntöttem bele, kipucoltam a karbit, meg kerítettem egy használt gyertyát, aztán go. A tank tele volt trutyival, szó szerint csak az utca végéig tudtam vele elmenni, és vissza, de az utolsó métereken már dadogott, aztán jöhetett az újabb karbipucolás.
Alapjárat nem volt, full gáz folyamatosan, és amikor csúsztatás nélkül elengedtem a kuplungot, akkor a 3 lóból eltűnt hirtelen 2,7. A fék is alig fogott, de legalább nem is ment vissza a kar, úgy kellett alányúlni és visszanyomni a helyére. A rugók is egyből összezuhantak alattam, ja, és az ülés is lejárt.
Kb. 5-10 kört tudtam megtenni így vele az utcában, utána leégett a gyújtás. -
tboldi
nagyúr
válasz #89309696 #188810 üzenetére
Apum is elég szkeptikus volt, amikor megvettem a Michelin CC+-okat, most meg már ő is 4S-t venne a WagonR-re.
Amúgy ma a Jazz-zel mentem, kint 6 fok van, az utak pedig sósak és nedvesek. 2 hónap WagonR-ezés után újra rádöbbentem, hogy mennyivel jobban tapad a nyárias 4S ilyen körülmények között, mint Hankook W452.
-
brumi1024
veterán
válasz #89309696 #188946 üzenetére
Egyetertek, gyanus az a 160.
A benezesre meg: uj az ut es szokatlanul hirtelen van az a korforgalom. Nem azt mondom, hogy konnyu ennyire benezni (tabla es figyelmezteto felfestesek is vannak), de csak egy kicsit kell elbambulni, foleg ha 80-100km-t autopalyaztal elotte.
[ Szerkesztve ]
-
szebe
őstag
válasz #89309696 #188946 üzenetére
Elvileg 50 méter van két, út szélét jelző oszlop között. Ha ez valid, akkor a körforgalom előtt ~6 sec alatt tesz meg 250 métert, ami ~150km/h. Az értékek közelítőek, de annyira nem lőtt mellé a kamera, ha egyáltalán.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó