-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
tboy93 #184061 üzenetére
Ígérj a szerelőnek pluszban 5 rugót, hogy kezelje le az esetleges sérüléseket (noverox, korant, hammerite(?)) és ne kapkodjon.
75 ezer nem kevés, nézz körül. Természetesen nem vagyok otthon a japán autók szélvédő áraiban, Golfra 175 ezer volt márkaszerizben cascóra, gyári szélvédővel. Régebben ilyen 20-30 ezreket mondtak utángyártottra.
-
Integrale
veterán
-
válasz
tboy93 #184057 üzenetére
Subarura múlt hónapban 98k volt mindennel együtt a csere, ebből 58k volt az utángyártott szélvédő, a többi a ragasztó, kéderizé, munkadíj. Annyi a plusz, hogy lapátfűtős szélvédő kellett, a sima 44k lett volna.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
tboldi
nagyúr
válasz
tboy93 #187245 üzenetére
Én vettem már tőlük több mindent, bár jellemzően csak apróságokat, amiknél nem számít párszáz Ft plusz, mint mondjuk féktisztító vagy lítiumos zsír. Illetve olyanokat szoktam még, amik máshol nem kaphatók, ilyen pl. a nagyméretű Sealey olajpumpa vagy a fullos, mindent is tartalmazó defektjavító készlet.
Ja, meg egyszer rendeltem rajtuk keresztül gyári alkatrészt is, de az így is, úgy is fix áras, mindegy, kinek fizetek (EGR-szelep tömítés, 3600 Ft). -
válasz
tboy93 #187523 üzenetére
Látom, nem jött válasz. Nem tudom én se, de már korábban is gondolkodtam rajta. Az alufelninek van mélysége a kerékagynál, abba illeszkedik a gyűrű. Lemeznél viszont csak maga a lemez vastagsága van, ami sokkal vékonyabb az alu vastagságánál.
(Esetleg ki kell próbálni, ehhez fel tudok ajánlani egy 66,5 - 57,1, azaz Audi - VW gyűrűt.)
Kérdezz meg inkább egy gumist.
-
gzbotii
veterán
válasz
tboy93 #187858 üzenetére
Azért ez egy véges játék, ha sok a rövid út, és az autó nem tudja visszatölteni a kraftot bele, akkor rövid távon az autó melletti pingvinezéshez vezet.
Főleg, ha reggel gyakori a -10/-15.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz
tboy93 #187871 üzenetére
Nekem most 4.5 éves múlt, jövő héten is -19/-20 lesz.
Két véglet van, vagy a városban rohangálok 10km, 5 indítással, vagy 2x50km útat megyek.
Vírus miatt HO, sokszor 3-4 napot is áll egy ilyen városi kör után. És van, hogy utána is csak az következik, mert nem kell bemenni az irodába.
De mindegy, én töltögetem, itt áll az udvaron, kapacitásom van rá, lelki békémnek jobb ez így mindenképp, mert tudom azt, hogy jó eséllyel következő alkalommal is indulni fog.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz
tboy93 #187875 üzenetére
De itt nem az állással van a baj, hanem, hogy nem megy annyit a kocsi, hogy visszatöltse az akut. 4-5-6 indítás, amiből egy hidegindítás -5 fokban sokkal rosszabb, mint egy feltöltött akunak 4 hónap állás.
Hatalmas különbség, hogy egy dízelnek jóval több kraft kell induláshoz, mint egy benzinesnek.
Másik, hogy élettartam növelő az, ha az akku nem a lemerülés határán, utolsó elektronnal indítja be az autót, majd valahogy visszatölti az út alatt, hanem mindig az optimális szintre van töltve.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
válasz
tboy93 #188007 üzenetére
Én kispókot forgattam havon, vízen, szárazon; simán a városban. Klafa volt.
Aztán pár év kihagyással újra rámjött, első próbálkozásra a szalagkorlátba vittem az Astrát.80-100kmh-nál* nem fordult olyan könnyen.
Most meg elektromos kézifék van 5 éve, azt húzkodhatom... ***~20 éve volt, nem emlékszem pontosan.
** Ha menet közben behúzod az elektromost, akkor beleállsz a betonba, mind a 4 kerékkel vészfékez.[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz
tboy93 #188007 üzenetére
Sztem itt a topikban nincs senki aki ne csinálta volna.
De abban szerintem egyetértünk, hogy fasorban sincs egy tréninghez képest. Ha esetleg nem voltál, ajánlom
Évente járok már tizenegynéhány éve, és a 20 emberből 1-2 kivételével a többi olyan, mint mi, hogy ő is csúszkál(t) hogy kicsit megismerje az autót, stb. Na, elsőre általában 10ből 7 juzer elesik a feladatoknál, ebben nagy csoda nincs.Jah, egyes hidrós vasakon elől fogott a kézi, pl Xantia.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz
tboy93 #188020 üzenetére
Öhm, igen, fontos az öntudatos hozzáállás. Mi, a bátrabbak esünk a legtöbbet/legnagyobbat, akik azt hiszik már tudnak vezetni
. De a motoros is igen hasznos
Ja, tankoltam az oroszlánt, 4,47, pedig volt egy csomó helyi kör (<6km).EQ: Szép. Hamupipőke mód miatt?
focvis: Taníts mester, hogy csináltad?
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
stickermajom
addikt
válasz
tboy93 #188157 üzenetére
A J-vel tavaly mi is ott okoztunk orbitális dugót péntek este, amikor asszony autóját letarolta a billencs.
Nem voltak boldogok az emberek.
Szerk.: Ja az imént hívott a biztosító, elsőkörben az okozó KGFB-jére kell megpróbálni terhelni a kerítés kárt, ha nincs neki/nem ismeri el stb. akkor jön képbe a lakásbiztosítás.
[ Szerkesztve ]
-
HKorn
addikt
válasz
tboy93 #188789 üzenetére
Én erősen gondolkozok, mivel már csak kb 2 szezonja van a jelenlegi nyári és téi szettnek, hogy átállok 4 évszakosra, mivel keveset megyek, azt se nagy sebességgel. Legalább nem kellene cserélgetni meg télen a csúnya fekete lemezfelnit nézegetni a szép alu helyett és a gumik sem az öregedéstől mennének tönkre.
Run&Ride
-
Integrale
veterán
válasz
tboy93 #188798 üzenetére
Én pont a 4évszakos gumikat akarom eladni, 4 éves Kleber Quadraxer.
Mi lehet a realis ara ezeknek? Nagyjabol 15e km-t futottak.2 Michelin Energysavert adtam el hetfon 6-ert, 3 eves gumik voltak, FB-n nem tolongtak erte, pedig meg a futofelulet is szoros volt. :D
Kellett a hely.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Mikrotik routerek
- Jövedelem
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- Nők, nőügyek (18+)
- Bestbuy játékok
- További aktív témák...
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Beépített Gipe-3 ipari terület Ráckevén
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter