-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Reggie0 #154400 üzenetére
Ezeket rögzít:
▶ a jármű egyes rendszereinek működése,
▶ a vezető és az utasok biztonsági övének állapota,
▶ a fék és gázpedál működtetése,
▶ a jármű sebessége a baleset időpontjáig.Valamint az alábbi segédletek adatait (inkaktív, beavatkozik vagy sem):
▶ Automatikus távolság-szabályozás (ACC)
▶ Sávtartás asszisztens (Lane Assist)
▶ Parkolási asszisztens (Parkolási segítség)
▶ Parkolási segítség
▶ Vészfékezési funkció (front assist)#nincsbennetarcsi
-
#89309696
törölt tag
válasz Reggie0 #154400 üzenetére
A fekete doboz gyanítom nem online, ha pedig nem hordod márkaszervizbe a kutya se fog ránézni, amíg baleseted nem lesz, akkor is csak a baleset előtti részeket nézik majd. Én ezen nem rugóznék annyit.
Majd akkor kell, ha már a mobilnet hozzáférést is kötelezővé teszik és a kocsi beugat neked, hogy ne nyomd annyira a Tescoba igyekezve, mert környezetet szennyezel, nem enged gyorsabban menni a táblaérzékelő vagy akár az alapján ki is küldik a büntetést. Ettől lehet félni, mert ilyen autó is lesz. Szerencsére még nem most. Amilyen ügyesen integrálják fokozatosan mindenféle hülyeséggel összevonva, burkolva, senkit nem is fog érdekelni páremberen kívül. Ma érdekel bárkit is pár emberen kívül mennyi adathalászat megy még ezen hozzászólás megírása közben is? Mégis itt írok és te is.
Magyar meg amúgy is leleményes, meglesz a hekkelés a rendszer kiiktatására.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz Reggie0 #154423 üzenetére
Sokat fog ez még fejlődni addig és nem csak a doboz adataira alapoznak majd ahogy ma se egy dolgot néznek, én nem látom ennyire rossznak. Pedig az is elég durva már amit a Tesla művel, mindent tud arról mit művelnek a kocsiban, talán még a fingások és dugások is regisztrálva vannak.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Reggie0 #154436 üzenetére
Miért? Mi a bajod a kocsi elérhetőségével távolról vagy mi a gond a Bluetoth rendszerekkel. Sokkal biztonságosabb úgy telefonálni vezetés közben, hogy nem a kezedben tartod a telefont hanem a kocsit használod kihangosítónak. Meg miért tiltanád GPS-t? Ha esetleg egy olyan tolja lopja el aki nem blokkolja a jelet akkor pillanatok alatt megtalálható.
De amúgy, persze mindenki más és mindenki másra vágyik. Valakinek elég egy fakocka a boldogsághoz más meg 10 perc alatt megunja a legújabb iPhone-t. Én pl imádom a technikát és minden autóvillamossági kütyüs dolgot. Csak a pénzem nem tart ott még, hogy a legújabb dolgokba betudjak szállni. Hosszú évek óta létezik pl az adaptív tempomat, de alig pár hónapja ismerkedtem meg vele először.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
#89309696
törölt tag
válasz Reggie0 #157604 üzenetére
Azt tudom melyik mit csinál, csak azt nem melyik különbözteti meg a teljesítmény elvételt vs. teljesítmény elvétel+ráfékezést a kipörgő kerékre. Ha sárban kipörgő kerékről beszélünk, elindulásnál. Ez ASR vagy TC néven fut addig oké, de nem mindig tud ráfékezni a kerékre és ezt nem szokásuk külön megemlíteni.
Az már csak hab a tortán, hogy minden gyártó másféle három betűs nevet ad ugyanannak a rendszernek.Melóban van egy 2010-es Caddy, az pl. nem fékez rá a kerékre ha elrúgom neki, csak visszaveszi a teljesítményt, fordulatot. Jégen, sárban, akárhol. Elég ciki szerintem egy ilyen korú autónál, ha ezt nem tudja. És nem hívja fel a figyelmet semmi ennek a tudásnak a hiányára. Mindegyik simán ASR vagy TC néven fut.
ESP az van, kicsit tempósabban veszek be egy murvás földútra kanyart már recseg meg villog is, de ha csak rántok a kormányon a földúton már arra is egyből vinnyog meg darál és dobja is vissza magát egyenesbe.
Ez a dolga. Kár, hogy az enyémbe nincs. Viszont elpörgő kerékre nem fékez rá. -
veterán
válasz Reggie0 #158092 üzenetére
Sz@r droidos telefon, túl éles képet lő.
Ja, itt még padlógázt kapott, gyorsított (a jobb oldali pöcök mutatja, hogy mennyi teljesítményt kérsz a géptől, fent van a max); ment tovább, aztán el kellett venni... tippre 240 a vége @4000 rpm; gyári érték 230. Következő kép bemozdult, itt már nincs padló.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
-
vicces
addikt
válasz Reggie0 #158477 üzenetére
ez nem csak svácban, hanem magyarországon is tilos. sehogy nem szabad előre figyelmezetni trafipaxozásra. pl villogással a szembejövőknek. csakhát hogy ellenőrződ?..
bár látam már olyan barmot, hogy a rendőr mellett elhaladva villogott a többieknek....
én is olvastam egy német cikket a témából pont ma, és az volt a vége, hogy az ellenőrzés még kétséges. ehhez képest a tomtom ma is jelezte mint a kisangyal a trafikat és az út szélén csak úgy parkoló rendőrautókat, gondolom valaki azt hitte, hogy trafiznak belőle.. - itt németországban:)
-
veterán
válasz Reggie0 #158526 üzenetére
A Mergát (E300de) venném legközelebb, igaz nem ismerem.
A D6 k.nehéz, 155 kmh felett csak a dízel viszi, autópályán olyan keveset nem fogyaszt; előnye a D5 motor (szép hangú, strapabíró) és szükség esetén az összkerékhajtás, és véletlenül sem néznek cigónak/bűnözőnek benne. -
EQMontoya
veterán
válasz Reggie0 #158600 üzenetére
Szerintem meg ha a vetítési kép rendben van (foncsor, projektor), és az izzó is szabvány alakú, akkor nem fog többet szórni a nagyobb teljesítményű sem, mert nem szór semerre
Viszont a szabályozó szerveknek tényleg az apja faszat a témában. Utólagos szabvány LED nincs, de az új suvoknak lassan a tetején lesz a fényszóró, az új Mercik lassan UV lilán világítanak és vakitanak mindenkit, aztan meg csodálkozunk, hogy az egyszerű autókba is megy be a kínai LED meg a gagyi xenon: legális alternatíva nincs, de az új autók is vakitanak, akkor neki miert is nem szabad?
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Reggie0 #158612 üzenetére
Oldalról azert latod a lámpát, mert valamennyit maga a bura is szór pl.
Projektoros halogennek is élesen vágott a vetítési képe, ez pedig nyilvan a projektoron múlik, mert az izzó világítania minden irányba.A lézerpointer pedig nyilvan erős sarkítás, ezt Te is érzed. A ledes izzókat is meg lehet ugy csinálni, hogy sok leddel, nagy tartományban világítanak, egyenletesen.
Ha nem igy lenne, akkor a szobában sem tudnál világítani vele, pedig ma már az E27 LED izzók kiválóan alkalmasak a szoba világításara, abszolut nincs irányított fényük.Same rules apply!
-
sugarforce
őstag
válasz Reggie0 #158588 üzenetére
+1
Pont tegnap ejszaka jottem vegig a 47esen Szeged fele es tobb volt a szarul beallitott fenyszoros kocsi, mint a jo. A csoda ledes megoldasokrol nem is beszelve.
Baromi irritalo, hogy a legtobb felfele vilagit bele a pofamba, aztan ha elb*szok valakit/valamit akkor meg igy jártam. Sokan nem fogják fel, hogy ez egy tarsasjatek.Csapajev: nem, egy rendes xenon nem vakit pofan. Persze abbol is sok a rosszul beallitott /nem működő szintezo/moso stb. Ami szinten vakit, az is gaz
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz Reggie0 #158621 üzenetére
Ennek részben az az oka, hogy nincs E jelű LED izzó. Biztosan meg lehetne csinálni, hogy megfelelő szórási képe legyen. Csak kene ra szabvány.
Igen, siman lehet, hogy lenne 10-20e egy ilyen izzó. De sokkal jobb lenne, mint hogy mindenki bebassza az aliexpresses szart, mert nincs legális alternatíva.A modern LED cuccok pedig azert drágák, mert ott az automatikus reflektor és kitakaras is megvan, ami nyilvan űttechnika egy sima izzóhoz kepest.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Reggie0 #158639 üzenetére
Mert, mint írtam, nem létezik hozzá elfogadott izzó, amit bele lehetne tenni.
Szóval rá vannak kényszerítve arra, hogy ami ledes, az egybe legyen építve.
Arról már nem is beszélve, hogy ha nem kell bele foglalat meg izzó, sokkal kompaktabbra építhető a ledes - és gyártani is olcsóbb utána. Nem kell foncsor, projektor, csak jó irányba világító ledek.A fejlesztés egyik oka pl. a helyigén, nézd meg mondjuk az MX5 ND lámpáját: abban azért van okosság, hogy ennyire kicsi tudott lenni.
És ha megnézed a full ledes aftermarket megoldásokat, pl. az Osram Golf7-hez gyártott cuccát, semmivel nem drágább, mint egy normál lámpatest.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Reggie0 #158724 üzenetére
Azt azert indokolnod kell, hogy az auto a munkaba jarasodhoz nelkulozhetetlen, vagy ceges esetben bevetelkiesest okozna a hianya.
De tenyleg egy faszsag az egesz. Torvenyileg szarul van megcsinalva. Egyreszt az, hogy olyan cegen kell bevasalni a karodat, akinek nem vagy ugyfele, tehat rohadtul nem erdekelt abban, hogy Te a korulmenyekhez kepest pozitiv tapasztalatokat szerezz.
Masreszt nem kotelesek fizetni olyan dolgokat, mint a sulyado, gfb, autopalya matrica es hasonlok idoaranyos dija, ami tenyleg wtf? Nyilvan nem nagy tetel, de baszd meg, az milyen mar, hogy a kocsid all, mert masok osszetortek, es arra az idore is Te fizetted a matricat.Szoval tipikus magyar megoldas az egesz, olcso, de legalabb szar is.
Engem is csunyan le akartak huzni, mikor az elozo IS-t osszetortek alattam, ilyenkor jol jon nemi jogi jartassag, vagy egy jogasz a csaladban. Esetleg ismeros szerelo, aki eleg arcpiritoan vastag szamlat ir az adott javitasrol. Bontott alkatresz, magas munkadij, azt nem tudjak avultatni.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
j.bravo
addikt
válasz Reggie0 #160827 üzenetére
#160827 Reggie0: a vényóc dögnehéz, a súlyeloszlás elmászik - igaz, a csóka azt mondja, mindent megtesz hogy a handling ne szenvedjen csorbát (végig kéne nézni újra, hogy is sikerült, mit módosított még), illetve méretéhez/súlyához képest a gyári sem alulmotorizált bár vannak akik szerint a zerő nem lehet túl sok, valamint a vényóc a pokolban is vényóc.
#160830 Jorus: valóban, bár ez azért cseppet nagyobb ótó
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
Qtya123
őstag
válasz Reggie0 #162770 üzenetére
Köszi és Molnarpeternek is. Akkor jól jártam el szerencsére. A kábel sorrendek mint említettem rendben voltak, csak mivel utólag 2-3 weboldalon is azt olvastam hogy mindkét autón levett gyújtás kell, így azt hittem hibáztam.
A bikazott autón nem volt ráadva a gyújtás. Az enyémen amellett, hogy járt fel volt kapcsolva a világítás, mondom biztos ami biztos ez talán fogja a hirtelen kilengést. Emellett miközben indított ismi, én úgy 2500as fordulatot tartottam.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Wuthering Waves
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen légkondit a lakásba?
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Projektor topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs