-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
válasz Reggie0 #137198 üzenetére
Két dologról beszélünk. Én a stressz növelésével szemben a csökkentés egy eszközét látom ebben. Leszarom a baleseti statisztikákat, azokat csak önvezető kocsival lehet javítani - amíg hülye rángatja a kormányt lesz baleset. De ha nem lesz miért tapodni a redvának mert nem lehet megelőzni a másikat akkor sok stresszt kivonhatunk az egyenletből.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
barnam_
nagyúr
válasz Reggie0 #137699 üzenetére
Erre a mosóra gondolsz, ugye?
Az pozitív, hogy van vagy 8 beálló, tehát kb. mindig van hely, és a Ft / mp arány tényleg elég jó.
Viszont nekem mosás után mindig foltos, vagyis koszos marad. Más mosóban 500 Ft-ból lemosom, és utána amikor szárazra törlöm, nem a koszt kell letörölni rólaBár ha te 2500 Ft-ot szórsz bele, akkor valószínűleg annyi idő alatt le tudja mosni
-
veterán
válasz Reggie0 #137756 üzenetére
Hát, akkor én duplán borítom a sztereotípiát, mert (1.) Volvo (2.) hibriddel végigtoltam az M7-et, egy Mercedes CLS és érthető okokból 2 rendőrmotoros volt gyorsabb.
A GTI azért csúzlibb.Negatív tapasztalat, hogy városban elém vágtak 2x. Majd ragasztok rá ugró szarvasos matricákat (a lá Ferrari).
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Reggie0 #137776 üzenetére
Kikérem magamnak. Az érdi emelkedőn is 110-el toltam neki tegnap felfele. Nem a pályán, mellette a hatoson. Ez hibrid mércével már nagyon durva
Most voltam egy BP-Dunaújváros távot a 6-os úton. Sok a település meg a lassító és Buda része is lassú. Ahhoz képest ezt a 66 km/h átlag nem hiszem, hogy annyira lassúzó. Én faszarági vagyok, de feltartani nem szoktam senkit, sőt ha valaki meg akar előzni, még le is húzódom neki, mert tudom, hogy sokan vannak akik főúton is 100-120 között mászkálnak.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Reggie0 #138161 üzenetére
Jah, hát a kisbuszosok külön állatfaj. Budakeszi úton felfelé menet a belsőben még anno a Skodával. Ő a külsőben ami ugye megszűnik. Simán áthúzott a sávba nem érdekelte, hogy ott vagyunk. És nem a holtterében voltunk, hanem full mellette egy 4,5 méter hosszú autóval. Rendőrt akartam hívni de elismerte a vétkességét és szépen aláírta a kék-sárgát. Majd utólag visszavonta azzal, hogy fenyegetve érezte magát azért ismerte csak el a vétkességét a helyszínen. Ami vicc mert sem a fizikumom nem fenyegető, sem a stílusom. Ebből lett egy kellemes 3 éves pereskedés mire végül a bíróság elmeszelte a csókát.
Tehát ezentúl bármi van rendőrt hívok, lesz@rom hogy elismeri-e ott helyben vagy sem.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
hacki87
senior tag
válasz Reggie0 #138291 üzenetére
amit fotóztam tárcsa az a hátsó. Igazából itthon az amerikai autó az "érdekesség". Szerintem egyik sincs egy európai sporthoz képest sehol. Bár se eu se amerikai nem lesz nekem sose mert az olcsó 15Mft-os mustangra se futná. Winkler anno megírta valamelyik Dodge R/T-nél, hogy az is csak egyenes versenypályára való nem kanyargosra.
-
Coyot
őstag
válasz Reggie0 #138291 üzenetére
A Mustang főleg az élményt adja, nem kell mindenkinek pályaversenyre alkalmas utcai autó - arra ott a Porsche GT szériája (picit más ársávban persze).
Ülj be egy ilyenbe a nagy értéke nem más, mint az érzés. De azzal nem spórol. Főleg ahogy észrevettem az igazi benzifejűek értékelik igazán, remek motor lett az a v8 5.0. Egyik ügyfelemnek van mentünk már vele pár kört, nagyon "fílinges". Arról nem is beszélve, hogy más vonalon kettes szorzót kell fizetni hasonló teljsítményért, és akkor fenntartásról szó sem esett.
Má' nem
-
rbalint88
addikt
válasz Reggie0 #138299 üzenetére
Azert szerintem nem sokan rugdosnak ki ezt az “amcsi szart” a garazsukbol... es ezeket az ero ellenere sportautokat nezni kb pont akkora fogalomzavar, mint a q7-et elitelni azert, mert a 20”-os sportgumikkal nem megy fel a somogybabodi siratofalon... muscle car =/= sportauto
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
-
nandow
aktív tag
válasz Reggie0 #138485 üzenetére
Előtte fotók sajnos nincsenek...
De szerencsére nem voltak vészes karcok, sőt, elég jó állapotban volt a felület.
Utána készült pár nem túl jó minőségű kép: 1, 2
Előtte állapotról nincs kép, nincs mihez hasonlítani, de legalább a végeredmény látható.(#138481) tboy93
Nem lesz olcsó, de nekem megéri. Eddig is volt rajta, és szeretném hasonlóan jó állapotban tartani az autót. -
Ļantos
aktív tag
válasz Reggie0 #138697 üzenetére
Köszönöm. Az a bajom, hogy nemrég vettem az autót és ez egy relative új akksi benne. Ettől függtelenül az is károsodhatott ezekszerint, hiába, hogy nem régi?
A linkelt töltőhöz hasonló a lidlis ami nekem van, viszont el sem kezdi tölteni ha ennyire le van merülve.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Reggie0 #138798 üzenetére
Akárhányszor töltöm a hibrid-akksit, olyankor mindig tölti a normál akkumulátort is. Azt nem tudom, hogy elektromos üzemben mit hajt meg a normál akkumulátor, de nem bőgetem a rádiót, kis fokozaton megy a ventilátor, stb. Az új fotó: [kép]
Rob210 megnézte akkuteszterrel, OK-t jelzett ki. Csak a kicsapódást furcsállom, más panaszom nincs.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Reggie0 #138798 üzenetére
Frissítem válaszom a fehéres kicsapódás kapcsán az AGM akksi oldalán.
2 helyről is kaptam olyan infót, hogy döglődhet már az akksi, ezért észlelek furcsa anomáliákat. Lassan 6 éves - 43 e. Ft-tól indul a Varta AGM 70 Ah, 760 A - szóval feleslegesen azért nem kísérleteznék a cserével.
- Vasárnap este feltettem a Lidl okostöltőre, előtte 230 km-t autóztam vele. Először 12,6 Voltot mutatott, de 20 perccel korábban állítottam le a motort. Egy pöcökről kezdte a töltést és kb. 6--6,5 órát töltötte (4 pöcök).
- Hétfő (tegnap) este megismételtem, 12,5 Voltról indult, előtte városi 9 km-t mentem elektromos üzemben, ezt megelőzően pedig feltöltöttem a hibrid-akksit, mikor is elvileg a normál akkut is tölti. Most kb. 5-5,5 órát töltött a lidlis mire végzett.Ma délután a munkahelyen feszültséget mértünk (reggel, indulás előtt húztam le a lidlis töltőről, majd jöttem elektromosan 8 km-t) voltmérővel:
- nyugalmi: 12,4-12,5 V
- ráteszem a gyújtást (ilyenkor "bekapcsol" / feléled a hibrid akksi): felmegy 14-14,1 V-ra
- elindítom a dízelmotort: 13,8 V , aztán kb. fél-egy perc múlva szépen elkezd csökkenni 12,5-ig. Itt gondolom az van, hogy az üzemanyag-takarékosság miatt nem tölt folyamatosan a generátor.
- leveszem a gyújtást: lemegy 12,3 V-ra.
- elindítom a konnektoros töltését a hibrid-akkunak, akkor felmegy 13,6-13,8 V-ra.A fentieket megismételtem, ugyanezt (pár tized +/-) az eredményt kaptam.
Ezek szerint döglődik az (indító-)akkumulátor? Ismétlem, 6 éves és nem olcsó, természetesen cserélem, ha szükséges.
Mindenki véleményére - aki kicsit is jártas a témában - kíváncsi vagyok, thx!
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen