-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #28731 üzenetére
Borzalmas amúgy tényleg, legalábbis a premier. DS-hez nem volt szerencsém. Eleve kisebb is a betét felülete, mint kéne szvsz.
Na meg a lassú mozgásnál is recseg/nyikorog. Ja, melegen is nyikorog. Onnan szoktam tudni, hogy üzemmeleg....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Skillet
addikt
válasz Mágus2 #29267 üzenetére
Arra a részre fel sem megyek. Eszméletlen, gyakorlatilag el sem hiszem. Anno sógornőmékhez mentünk le herceghalomra, több alkalommal. Végig hintáztunk hosszú kilométereken át... értem én, hogy kemény a futóművem, na de az valami siralmas.
Osztrákokhoz kifelé (hegyeshalom?) van még egy hosszú ilyen rész[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
szőröscica
addikt
válasz Mágus2 #29267 üzenetére
Én az M31-es becsatlakozásától (nagytarcsai kihajtó) az M3 bevezetőig, vagy a Váci útnál lévő kihajtóig szoktam használni reggel és este. Érdekes módon a Fiesta, de még a Transit Custom is sokkal stabilabbnak érződik a Nissannál. A Fiestán abszolút semmit nem érzek, a Transit picit ringatózik, a Nissan viszont elég hajósan imbolyog rajta.
Én arra tippelek, hogy a lengéscsillapítói fáradtak már, és azért. De nem tudom, hogy ezt miképpen lehetne ellenőrizni, mert ahogy olvasgattam, egy egyszerű guminyomás-állítással teljesen más eredményeket ad vissza egy rázópados mérés, így nem tudom mennyire megbízható az általa adott eredmény.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mágus2 #29703 üzenetére
Ahhhaaaa! Az a baj, hogy nem én hoztam el a szerelőtől így azon kívül hogy EGR baja volt és főnök a DPF-et is kipucultuk semmi részletet nem tudok.
Mindegy most jó, hozza a szokásos 10-13 literes fogyit városban mint eddig és nem is erőtlen. Szóval olyan mint volt. Gurul, dudál, világít.
mod:
Zack: Fogyit nem dobja meg ha ledugózod?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz Mágus2 #29751 üzenetére
Én nem értem az embereket akik márkaszervizbe viszik olajcserére az autót.
A legfosabb kommersz 10W40-eket rakják bele 5K/liter áron + beteg munkadíjat számolnak fel érte....
Láttam olyan számlát ahol 4l Shell 5W40-re számoltak fel 24e Ft-ot... miközben egy Sustina ennek a fele kb.
Én mindig megveszem magam az anyagokat és elmegyek az olajos emberemhez aki pl. 2 hete 3K-ért lecserélte az olajat + váltóolajat és hagyta kicsöpögni is rendesen + végig láttam hogy mit csinál, valóban azt önti-e bele stb. Ha lenne aknám megcsinálnám magam. (mondjuk váltóolajat azt nem, mert az nagyon macerás, fel kell pumpálni, önteni nem lehet)
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#94529552
törölt tag
válasz Mágus2 #29751 üzenetére
Egyes márkaszervizekbe hozott anyagból is lehet szervizeltetni, csak megfelelő minősítése legyen az olajnak, persze ez nem tetszik általában a szerviznek, duzzogva ugyan, de azért megcsinálják.
Szerintem neked sem újdonság, hogy hiába villog az INSP a műszerfalon, a kutyát nem érdekli, tehát ennek alapján nem lehetetlen éppen az alfában is 3 évig ugyanaz az olaj, mint ahogy Qtya123 írta
TaaT, Igen, a márkafüggetlen is csinálhat kötelező szervizt.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Mágus2 #29730 üzenetére
Hajlamosak vagyunk altalanositani, de ez szerintem normalis. Persze nem art ha az ember az elmeje melyen tudja, hogy nem szabad en pl a franciakkal vagyok igy. Egyszerüen nem volt a közelemben olyan francia, ami tetszett volna, vagy ne lett volna folyamatosan elektronikai baja....volt citroen c5, peugeot 307cc, sima 307, 207 ....de van renault megane a csaladban (5-6 evente uj) es minden alkalommal, amikor ki kell probalni, hogy milyen jo, elborzadva szallok ki, hogy inkabb az 1.4 vw polonk.....
Ezek miatt en francia autora pl ra sem neznek sajat magamnak, de masnak sem ajanlanam....ettöl meg nyilvan van olyan evjarat/motor/felszereltseg stb. ami tuti es szerethetö, meg a design is biztosan van akinek bejön, de azert erzelmi alapon is müködik az auto valasztas szvsz es abban nekem a francia = -
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mágus2 #30386 üzenetére
Bubber? Fingom sincs, 190-nél leszabályoz az ecu.
mod:
Tehát 190-et.
mod2: Kerék? Hááát az folyamatban van. Gyárit vadásznék de az elég drága. Az ilyen aranyreplika felniket meg nem élem...
mod3: Engem az 1,6-os 4-es Golftól felfelé mindenki kb.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
SzlobiG
félisten
válasz Mágus2 #30417 üzenetére
Biztos, mert nem rég volt akku cserélve benne. Szerencsétlen nagyon a végét járja elindulunk vele pár km és már indítja is egészen addig ameddig nem állunk meg vele és várunk pár percet alapjáraton. Nem tudom meddig fogja bírni múltkor már vészüzembe lépett azt alig lehetett menni vele.
Aham, akkor a delphivel azért nem ment VCDS-em nincs. Köszi.
-
SzlobiG
félisten
válasz Mágus2 #30423 üzenetére
Pedig tuti regenerál azért ezres az alapjárat. Múltkor is a DPF miatt tiltott le azt a szervizbe is azt mondták, hogy csak ideiglenes megoldással tudták megcsinálni. Gondolom nyomtak egy kényszerített regent, mert ahogy vissza jött rá kb 150k km után kidobta a dpf hibát, de ki kormoltam a száját.
-
nagyúr
válasz Mágus2 #30828 üzenetére
Én nem csak motor alapján veszek autót, akkor igencsak szomorú lennék. Sokmindent számba veszek, tetszen kívül-belül, legyen benne extra, amire szükségem van (vagy azt higgyem), jó automatája legyen, stb.
A lista nem sorrendlista, írtam is. Nagy bajban lennék, mert hasraütésre BMW 320d vagy hasonló lenne az első, utána C250 vagy 250d, aztán fej-fej mellett az új Mondeo kombi 2.0 dízellel vagy nagyobbal vagy pedig a Focus ST dízel kombi, illetve a Skoda Octavia DSG-vel és 2.0 CR TDI vagy 1.4 TSI. Szóval az lesz, amelyik a legtöbbet adja minden térem, kényelem, menés, technika, váltó, kinézet tekintetében. Amúgy a VAG csoportból csak az Audi tetszik igazán, de hogy a listámban miért nincs. Nemtudom, kevés szép van itthon belőle, de tegyük be a német kettős mögé
Természetesen az egész lista ahogy Qru írta a saját izlésem tükrözi, ami olyan, amilyen. Letojnám, ha nem lenne jó a BMW dízele ha minden másban az tetszik a legjobban
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #30936 üzenetére
pénteken hozom el, magánszemélytől.
ma átnézettük.
2008-as 1.8 kuvik, szokásos sport felszereltség, ami nekem így is a bőség tengere, amik eddig voltak nekem.
135k km, 2. tulaj, hátsó sárvédő volt fényezve, de nem telibe, csak ködölve.
első tárcsa és betét kell, meg egy nyarasak a gumik.
képeket majd később
ja szürke. -
nagyúr
válasz Mágus2 #30978 üzenetére
Ültem és annyira nem volt halálos. Miért nehéz elhinni hogy mindenki más? Lehet hogy neki a lába hosszabb. Én a fejem szoktam beverni vagy súrolja a tetőt a kobakom pedig csak 175 cm vagyok.
Hurenzon: ez is sima német példány még ülés fűtés sincs benne.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #30966 üzenetére
Splash-be jóval nagyobb a hely, a középkonzol hiánya miatt, lehet terpeszkedni, lógatni a lábad. Illetve a magas üléspozíció miatt is nagyobbnak érződik, lefelé lóg a lábad, nem oldalra.
Swift2 már jóval szűkösebb ennél, de ott nem is a kényelem volt a cél, hanem hogy egy évig élvezkedjek vele, ami aztán nem jött össze.
Viszont most 2-2,5M-ért már nem akarok semmilyen kompromisszumot kötni.
Az esetem részben azért egyedi lehet, mert 184 cm-m mellett viszonylag hosszúak a lábaim, ezért is a nyűglődés.
Ahol erőteljes, széles a középkonzol, ott rendszerint ütöm a térdemmel.(#30968) hurenzon :magyart, igazolható futással, jó műszaki állapottal, sport felszereltséggel nem nagyon.
mindenütt van kis bi-bi. vagy kinti, kamu szervizkönyvvel, vagy törött volt, stb.(#30972) w333: kinti az autó.
kint egy ilyen (jó) ugyanennyi+regadó.
rendesen utánanéztem.
illetve itt vettem a SSS-ot, aztán eltűnt.
az ördög sose alszik.a ködölés meg nem vészes, parkolási sérülés lehetett, mert nincs telibe fújva az elem.
(#30976) w333:
nem azon múlik.
egyszerűen nem veszek kintit, pont.
akkor már kimentem volna én érte, de az többe lett volna.
linkeljek olyat, ami kint van, és jó?
gondolom nem akartok unatkozni, és 10-20-100 civicet nézni, mert én ezt tettem most[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
válasz Mágus2 #30978 üzenetére
Ma reggel vezettem az említett 159SW Ti-t. Szép nagy, jó kényelmes, de ha azt akarom, hogy mögöttem elférjen valaki, akkor állandóan piszkálom a térdemmel a tempomatkart... Más a kialakítás, másak az emberek, valakinek ez jó, valakinek az
kornelka
Akkor lassan üdvözölhetünk a klubban?[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
lenko
aktív tag
válasz Mágus2 #31949 üzenetére
Gyári 170 lovassal már akadtam össze. Villogás kormányrángatás, pedig 140el haladtam. Olyan helyen ahol nem szoktak mérni lenyomtam a pedált, kb. 160-165-ig. Ekkor lemaradt, aztán megint kamion, így nyilván nem satuztam be mögé, de addigra visszaáltam 140-re, érdekes mód utána nem villognak ezek...
Az embereknek fáj az igazság!
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen