-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz Doki16 #122995 üzenetére
Azt csak (tele) toltesenkent irja ki. 45-50km jon ki most 10.5kwh-bol, reggel-este dugoban allva, normalisan futve.
Tegnap elugrottunk kajalni asszonnyal melo utan egy hummus barba, ra tudtam tolteni kicsit a parlamentnel, este a tok ures varoson keresztul jottunk haza, 11.4kwh volt 59.5km-re.
-
szőröscica
addikt
válasz Doki16 #122997 üzenetére
Az szerintem zsenialis. Nekem 95km volt a rekordom egy toltessel, az Alfoldon nyugisan, Gyulara menet.
Nyaron en 75-80km-t megyek el elovarosi, varosi forgalomban, ovatosan, odafigyelve. Az ugye kb 13-14kwh/100km. Persze az ampera eleg nehez, stb, de ugy gondolom, hogy atlag 15kwh/100km, telen, palyan esszel inkabb 20-25 tajan.
-
bbubby00
őstag
válasz Doki16 #123163 üzenetére
De ugye van UV vedelem stb. Ahol ugyan ennyi egy uj szelvedo, sztem erdemes megelozni a bajt es beruhazni ra. Kijelzovedo foliak olvasgatasa utan leltem ra erre a cuccra.
De jo ezt tudni, h van szelvedore rakhato legalis folia.Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
SzlobiG
félisten
válasz Doki16 #123175 üzenetére
Asszem még november vége fele igényeltem.
Háát ez egy jó kérdés sok minden van a fejembe, hogy mit kéne, vagy megérné-e egyáltalán.
A mondit lényegében szeretem, de erre a felhasználásra nem való még ha bírja is. (szinte csak város 1km-es távok).Ha marad a jelenlegi felállás azaz ez a munkahely, akkor a legjobb választás az Ampera ezt már lejátszottam magamba mivel az pont erre jó, hogy kis távok és ingyen utazok, így nem lenne szükség se a garázsra se a robogóra (el is adnám mind2-t) mert mindenhova az amperával járnék az ingyen töltés végett. Télen szintén nagy előny, hogy van benne állófűtés innét a lakásból csak bekapcsolom azt mire lebattyogok le van olvadva.
Ami ellene szól, hogy nem kombi, a belseje erősen szokást igényel mert kb ránézek és elhányom magam, nyaranta szeretünk csavarogni pályán utazni ott már hátrányba van a mondival szembe mind fogyasztás, mind dinamika téren amihez adódik a vezetési élmény is.
Ha nem a realitást nézem és olyat vennék ami valóban tetszik kívül belül az az F31-es bmw, de az meg megint csak dízel és az első télen kinyírnám ezekkel a rövid távokkal.
Szóval ha váltani fogok, akkor jelenállapotba az Ampera a nyerő arra lenne értelme váltani még egy Tsi-vel szemben is. -
válasz Doki16 #123348 üzenetére
Nálam a 2 fő okból szintén ez az egyik.
Pl. A mostani autómmal megegyező felszereltségű, méretű, évjáratú,stb. elektromos autó árában, van egy bő 3x-os szorzó.
A másik, hogy sem itthon, sem a munkahelyemen nincs lehetőség tölteni.
Pedig létjogosultsága abszolút lenne a napi 60km-es ingázásra.Úgy gondolom én is, hogy idő kell ennek, és ahogy írjátok, nem 1-2év, hanem egy jó 10, mire érdemben használható lesz.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #123538 üzenetére
Ismerősnek van egy generációval fiatalabb plugin HSD-je, agglomerációból ingázik be melóba és vissza (melóhelyen ingyen tölt) erre tökéletes és ha mégis leugrana/nál vele a Balcsira vagy akár tengerpartra az is sima ügy.
HSD-t én is néztem anno (ct200h) de az akkori (és mostani) felhasználási szokásom mellé nem ideális választás. Igazából ahhoz egy dízel lenne de azt nem szeretem, így maradt a szívóbenzin.
#nincsbennetarcsi
-
-
gzbotii
veterán
válasz Doki16 #123640 üzenetére
De legalább az ország tele van olyan dízel roncsokkal, hogy fehér füst tolja előre (nem a tuningolt szomkerek) illetve olyan Swift és F Astra, hogy nincs ajtók allja és küszöb. Senki ne mondja, hogy egy év alatt eltűnik az autón körbe 2-3cm lemez.
Ezeknek meg ilyenekkel van bajuk.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz Doki16 #123701 üzenetére
Kezelésiben nálam is bent vagy a 16", a 17" és a 18" is, de egyedül csak a 18-as méretnél van kiegészítés, hogy nem mindegyik S60-ra tehető. Szóval kezelési alapján a 16" és a 17" is jöhetne. De igen, a matrica szerintem a biztosabb, ott már csak a 16" szerepel nálam.
-
Jaffa75
őstag
válasz Doki16 #123777 üzenetére
Semmi nem volt takarítva... sem előzetesen felsózva
Se M0í (keleti szektor, egyik oldalt sem ; a kollégáim a régi 0-ás felől jöttek, ott is hajszálra ugyanez a helyzet),
sem Budapest 17 is havas, hókásás, letaposott... Nem is értem, egy kis jóérzés sem szorult beléjük? Vagy csak le van sz@rva az összes polgár? -
Integrale
veterán
válasz Doki16 #123867 üzenetére
Ilyet láttam én is, Helsinkin sötétedéskor egy első generációs S40, izzott a hátsó féktárcsa és húzta a farát az autó. Vagy a fék fogott be, vagy nem engedte ki a kéziféket.
gzboti: Angliában Írországban ezek mindennapos dolgok. Fotóztam a városban egy 2013-as Ceed-et, 4 keréken 4 különböző gumi.
"Bad reklám is reklám too"
-
HoaryFox
őstag
válasz Doki16 #123886 üzenetére
és persze mindenki más:
Felhívtam őket, holnap délutánra viszem vissza másodszemlét tartani, remélem meg fogják tudni ezt oldani. Minden máshol klassz a hang, csak pont azon a 3800-4200 fordulaton búg. Abból köszönöm, nem kérek
[ Szerkesztve ]
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
-
stickermajom
addikt
válasz Doki16 #124145 üzenetére
& Tsebacsi
Fél éves, bőven garis.
Típushiba amúgy, elvileg visszahívás is lesz/van rá. Állítólag valamelyik csatlakozót alumíniumból csinálták és ez okozza a problémát. Cserélik az egész fényszórót ilyenkor. Bíztam benne, hogy kibírja két éves koráig, addigra úgyis mattul picit. -
forceberg
veterán
válasz Doki16 #124589 üzenetére
[link]
Silverstar-t használok már jó régen. Nézd meg a mérési eredményeket, a low beam a lényeg, az, hogy refiben középre telibever(Peak High Beam Brightness), az nem sokat számít szerintem. A Hella meg a Bosch tűnik a legjobbaknak.(#124599) dantre : a Lux mérő sem megoldás, mert hiába van egy nagyon fényes rész, ha körülötte meg sötétebb, sőt szerintem az a fontos, hogy lehetőleg egyenletesen világítsa meg a kocsi előtti területet.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
válasz Doki16 #124616 üzenetére
Nem megoldás a sunnyogás. Fellebbezni kell, és kijárni az igazát az embernek. Meg lehet olyan irányban támogatni , amely hajlandó tenni az ilyen buta szabályok ellen. Megint csak fel kell emlegetnem az annó érdeklődés hiányában elmaradt ph-s autós önszerveződést.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
gzbotii
veterán
válasz Doki16 #124747 üzenetére
Alapvetően nem kerékcseréhez kell, hanem alap barkácsolás a ház körül, csak volt itt párszor róla szó, gondoltam tapasztalat is van velük.
Mindenképpen akusat szeretnék.Amúgy Sipi jól eltűnt a TC-től
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest