-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skillet
addikt
válasz SzlobiG #21712 üzenetére
Kb olyan, mint a száz évvel ezelőtti galant koncepció. Mindenki ezt kezdi koppintani. Nem is baj, ha már a micu volt olyan balek, hogy nem csinálta meg.
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
runner 125
nagyúr
válasz SzlobiG #21712 üzenetére
Tudja franc, kb. hasonló érzéseim vannak elsőre, mint az XC90-nél. Nem rossz, de nem üt szíven.
Az 5 ajtós manapság divatos arányokkal megrajzolt hatchback vonalért amúgy sem rajongom. Sokkal közelebb áll hozzám egy S80, hagyományos szedán forma, egyenlőbb arányokkal.
Aztán élőben, más színben (pl. XC90 fehérben) lehet ütősebb lesz, de a hátulja tényleg furcsa, emészteni kell."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
EQMontoya
veterán
válasz SzlobiG #21976 üzenetére
Csak ennyi erő első kerékre felesleges szerintem.
Élvezetes autózáshoz nem feltétlen nyomatékhegyek kellenek.Azért érdemes belegondolni, hogy bőven erősebb, mint az NSX, nyomatékban meg legalább másfélszeresét adja le. Mégis arra mondja mindenki, hogy tökéletes.
Same rules apply!
-
-
-
MPowerPH
félisten
válasz SzlobiG #22251 üzenetére
Ezt nem tudom... Es nem is akarok vele kiserletezni. De igen, csere utan szamitogeppel a tudtara kell adni a dolgot.
Ezt talaltam rola BMW-s forumon:
"Az akkukezelés volt az egyik pont, amikor meginogtam, hogy BMW-t vegyek-e. (De aztán rájöttem, hogy más meg másutt szívat.)
Szóval akkukezelés.
A BMW-ben igen fejlett energiagazdálkodás van. (Ez már előkészület a hibridre, amikoris a fékenergiát visszatölti.)
Az akku negatív saruja maga a csoda, egy rendkívüli dinamikájú árammérő, ami 1000A-t is tud mérni, de az alvó autó 40mA fogyasztását is. (Tényleg hatalmas mérnöki teljesítmény.) Az áram mellett méri a feszültséget és a hőmérsékletet is. Ebből számolja a belső ellenállást, stb. Természetesen tárolja az akku történetét, hányszor, hogyan sütötték ki, stb.
Mindez alapján két állapotváltozót exportál: mennyire van feltöltve az akku és milyen állapotban van. Ezek után a töltés nem úgy megy, mint mezei autóknál, hogy adott feszültségig tölti, a generátor armatúravisszahatása az áramkorlát és kész, hanem mindig a helyzethez alkalmazkodva tölt. Olyan csodaszolgáltatásokat tudnak megvalósítani, mint pl. ha úgy gondolja az autó, hogy már csak egy indításnyi töltés van az akkuban, akkor kikapcsolja a fogyasztókat, korlátozza. (Akár menet közben is, pl. visszaveszi fél értékre az ülésfűtést!)"Szoval a lenyeg. Azert kell regisztralni, hogy az auto tudja, milyen arammal toltheti, mennyire toltse, homerseklet, kisutes.... Jo ez a menedzsment, csak tul van bonyolitva, igy mar egy sima akucseret sem lehet megcsinalni otthon.
TaaT: Nem figyeltem, hogy Premium es Premium kozott is van kulonbseg. Ezt kaptam, elvileg 2015 oktoberi, szoval eleg friss, jo lesz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
válasz SzlobiG #22344 üzenetére
Ausztria/ Németországában 90% diesel az 1-es autó, csak a 2. autó kicsi benzines, még a GTI golf is diesel
Viszont kint azt megcsinálja, hogy megáll az a6 a bolt elött és járva hagyja a motort amíg bemegy, mert még hideg, ezt próbáld ki itthon[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-v-
addikt
válasz SzlobiG #22376 üzenetére
Nem olyan rosszak ezek (amúgy csomó helyen van, ahol ezeken a TC-s meg egyéb térképeken - ahol gyűjtik őket - nem is jelölik). Már most mindenki visszavesz a környékükön, pedig még nem büntetnek.
Ok, kicsit tötymörgés van, de cserébe kevésbé balkáni feeling a mérőkapuk közelében -
K Norbi
addikt
válasz SzlobiG #22376 üzenetére
Durva!!
Összesen 15 milliárdba kerül a rendszer kiépítése, ebből a 160 mobil készülék tervezése, gyártása, szállítása, üzembe helyezése és további funkciókkal történő bővítése mintegy 900 millió forint.
Vajon visszahozza nekik az árát? Vagy esetleg még többet?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz SzlobiG #22549 üzenetére
szerintem rem kellemetlen az össze ilyen felirat, meg tabla...."öreg, de ki van fizetve" meg tarsai....nyugtassatok meg, hogy senkinek nincs ilyen
ezt viszont en nem is ertem....itt a poen arra akar iranyulni, hogy baj az ha nyugdijaskent valaki a elvezi azt amiert megdolgozott es nem otthon varja, hogy elpatkoljon es a gyere legyen a kis megtakaritas?
-
nepszter1
addikt
válasz SzlobiG #23179 üzenetére
Csak a történet lényege hogy először voltunk ennél a szerelőnel mert nem volt más megoldás egy termosztát illetve olaj cserére szerintem jól le is húzta barátnőmet... Azon kívül még 2 szerelő látta csinálta az autótők nem mondták, hogy baj lenne csak az egyik mondta hogy minimálisan lehet hallani. Szóval nem tudom mitevo legyek.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz SzlobiG #23201 üzenetére
Komolyan vette a "nagy gáz, nagy szerencse" mondást.
Btw engem is lepett meg már a gép, azóta alázattal kezelem a témát. Alagútnál túltoltam az éles kanyart és 4 kerékkel csúsztam a padka felé, na ott azért vigyázzba állt bennem a kakk rendesen.
mod:
Munez: Erről te jutottál eszembe: "És varázsütésre tele lesz az ország piros-fehér fénygömbökkel; ködlámpázó rettegőkkel egy reflektorozó idegbeteggel a seggükben." - [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
#03969024
törölt tag
válasz SzlobiG #23355 üzenetére
Régebben -15 fok alatt voltak problémáim, ha csak simán téli gázolaj volt a tankban, mostanában már ügyelek arra, hogy ne érjen meglepetés. Jártunk úgy még a 90-es években, hogy bejártuk Európa nyugati felét, semmi gond, aztán az első itthoni tankolás után megállt az autó. (Volvo 740) Azt most is tapasztalom, hogy egyszer szinte füstnélküli az autó, máskor pedig csúnyán füstöl... Mi mástól, éppen milyen üzemanyagot kaptam.
tomiii 1.8D Lancer, egyszerű adagolós motor. Nem kényes semmire, szinte bármivel elpöfögne. Le kéne már cserélni, de mire? Egy új Boxerrel járok munkahelyen, az öreg MMC 2 kilométer után üzemmeleg, a Peugeotban 15 után is alig lehel valami langyosat. Nem izgulok, ha messzire kell menni, agyonüthetetlen a szerkezet. Csak öreg, meg rohad...
[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz SzlobiG #23647 üzenetére
azért kérdezem, mert a skoda fabia-mon és a kia ceed-en is olyan lapát van ami tiszta műanyag, na azzal leszerelve sem tudnám betörni a szélvédőt
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz SzlobiG #23772 üzenetére
Én 10 évet ausztriában dolgoztam a hegyekben, télen napi 30-50 cm hó esett sokszor. Ez a falu.(900m a völgy körben 2000méteres hegyek)
Nagyon fura, hogy itthon 3 cm-től szinte megbénul minden és mennyire nem tudnak hóban vezetni az emberek.
Ahol laktam pár 100 méteren emelkedett 10-20 métert, volt, hogy csak lükvercben tudtam felmenni.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
runner 125
nagyúr
válasz SzlobiG #23830 üzenetére
12.000 alatt nekem is megeszik 5-6 decit belőle, de szinte mindenkinek eszi a Sustina-t, legalábbis a 8-10 évnél idősebb autók esetében.
Épp a minap cseréltem le. A 4 liter pont elég a 11-12.000-es periódushoz, 3,3 megy bele, többit meg eltöltöm.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
stickermajom
addikt
válasz SzlobiG #24152 üzenetére
Gondolom a két hátulról belemenés rátett egy lapáttal és eddig bírta a feszültséget. De amúgy tipikus, hogy azokkal történik ilyen, akik odafigyelnek az autójukra..
De majd mindjárt jól megmagyarázzák itt, hogy ez nem történhetett meg, ahogy az ablaktörlő által betört szélvédő sem.
-
Motion_Blur
félisten
válasz SzlobiG #24146 üzenetére
Pfff....
Velem is az történt hogy miután pénzt nem sajnálva, a legjobb anyagokkal átpolíroztattam az autót és kapott egy kerámia réteget is, a következő héten 2x is meghúzták a hátsó lököst, azelőtt 3 évig nem történt ilyen
Ne add fel szerintem és ne add el!
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
runner 125
nagyúr
válasz SzlobiG #24225 üzenetére
Ez már tényleg kemény.
Nem lehet h amikor belédmentek hátulról egy picit kapott a csomagtérajtó is? Könnyen el tudom képzelni, h egész eddig tartotta magát, feszült, de ahogy bejöttek a mínuszok már nem bírta.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen