-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz SzlobiG #118025 üzenetére
Január közepén vettem 2017-ben Lidl töltőt, szvsz megint lesz akkor.
(#118029) Tsebacsi: Enyém ma kapta meg az injektor- és szeleptisztító adalékot + kapott (nem fekete) pénteki akciós puruttya Shellt 343,9-ért (GO 399,9, Haller).
Btw: Van valami ajánlott BF cucc? Eddig csak a meló ment.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz SzlobiG #118312 üzenetére
Vajon mennyibe fáj tokkal vonóval egy ilyen generál? Gondolom millió fölött bőven...
És vajon gondos szervizeléssel és használattal megelőzhető-e az ilyen mértékű kokszosodás?
hoppá BMW topikban mit látok: [link]
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
-
-
-
-
forceberg
veterán
válasz SzlobiG #118792 üzenetére
Ha az autónak 60mA nyugalmi áramfogyasztása van, az egy hét alatt elfogyaszt 10Ah-t.
(valójában kevesebbet, mert kis árammal terhelve a névleges kapacitásuknál többet tudnak az aksik)(#118793) Saint_: nekem meg van egy pótaksim.
Egy ismerős kibaxta(Gigawatt márkájú), nekem adta, aztán természetesen kiderült, hogy nem az aksi miatt voltak indítási nehézségei.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #119057 üzenetére
Én meg most hétvégén ebben a jó hidegben mentem két nap alatt 420 km-t a kocsival. Kérdezted, hogy télen milyen lehet a valódi fogyasztása. Egész végig -3 és 0 fok körül mozgott az idő. Leugrottunk Szegedre és vissza. Ebben most volt 200km autópálya és a maradék 220 meg országút. A teljes táv átlaga így kereken 5 liter. Végig ment a fűtés természetesen. Maximálisan megvagyok vele elégedve.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
zoo8800
veterán
válasz SzlobiG #119063 üzenetére
Áprilisban vettem, akkor egy flottát adtak el, legalább 4 tök egyforma kombit hirdettek. Ebből háromban ültem is, végül a legkevesebbet futott darabot vettem meg.
A kocsival elégedett vagyok, amolyan tisztes iparosmunka. Nem zörög, egyben van rossz úton is. Az extrák többnyire jól működnek, de pl. a parkolóradar túl óvatos nekem. Az automata ablaktörlő késve reagál az esőre, vagy annak hiányára.
A motor az előd TJet után érzetre és hangra is visszalépés, cserébe keveset eszik: országút kb. 4,5L, pálya 130-nál 6L. A motor 1400-as fordulat alatt halott, ami városban nagyon nem jó. Körforgóban inkább a 2. sebesség a jó, sokat kell visszaváltani. Olyan 3500-as fordulattól lesz szép hangja. Olaj nem fogy, 11000 km alatt lement a nívón maxról 1/2-re.
Ha ez szempont neked, ebben hátul is van hely, az egyik legtágasabb kompakt.
A futóművet is jól eltalalták, nem zötyög de stabil. Egyszer 300 kg szárazbetont hoztam haza vele, akkor már ült a segge de akkor is stabil maradt.rip and tear, until it is done
-
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #119122 üzenetére
Nagyon résen kell lenni, hogy jót találjon Golfból az ember. Nehéz kifogni egy igazán jól felszerelt példányt.
Leonokat én is néztem, teljesen jó Golf alternatíva Azzal a 150 loval meg jól szedheti a lábát is.(#119125) sky11: Golf 7 és Auris között egyértelműen a Golf a jobb. Executive felszereltség veheti fel valamelyest a versenyt egy Highline Golf-al.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
válasz SzlobiG #119917 üzenetére
A motor hőfokjelző érdekel vagy hogy mennyi idő után fúj meleget? Az utóbbi pár perc, persze forgalomfüggő. Az előbbi meg szerintem max. 10 perc. Ha nem feledem, este hazafelé meglesem.
DRL témához: A DRL nálam a lámpa felkapcsolására kicsit halványabb lesz, de ég tovább. És már akkor kigyújtja, ha kinyitom a központi zárat vagy az ajtót.
(#119927) bitpork : Ez mennyire tuti?
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
stickermajom
addikt
válasz SzlobiG #119929 üzenetére
Az enyém az utca végére már langyosat fújna, ha hagynám.
Autó indít, várok kb 20-30 másodpercet, kiállok, kaput bezárom és indulok. 2000-es fordulaton tartom a lámpáig, ami 500 méterre van és ott már emelné automata módban a ventilátor fordulatát, hogy fújja a langyos levegőt.
Amúgy kb. 3 km városi forgalom után mutat 90 fokot, de nem tudom ez mennyire valós. E46 75-110 között 90 fokot mutatott, de legalább volt titkos menüje ahol írta pontosan. Ennél még nem találtam meg. -
-
nagyúr
válasz SzlobiG #119929 üzenetére
Azt nem mondtam, hogy otthon 18 fokos garázsból állok ki, szóval nincs ledermedve semmi. Munkahelyen kint áll, szóval az lesz a mérvadó.
Stickermajom: A kelepelés szerintem azért van, mert az is közvetlen befecsis benzines nem? Ilyen a hangja...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
válasz SzlobiG #119929 üzenetére
December első hétvégéjén voltam a szüleimnél, ott a szabadban parkolok: plusz pár fokból indultam, kb. 6-8 perc mire kiérek a városból, 21 km-t mentem mire a motorolaj elérte a normál üzemi hőfokot (100 °C). Ugyanezen az útvonalon, de tavaszias időben kb. 10 km kell a 90 fokhoz, utána lehet rúgni neki.
Budapesten napi 2x9 km a munkába-járásom, ezen a 9 km-en a mostani időben is eléri a 98-100 °C-t az olaj.A vízhőfokmérő teljesen más sztori, az 1-2 km után beáll középre, ami a kamu 90 °C-t jelöli.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz SzlobiG #119988 üzenetére
Budapesten igen.
2018. október 1. után szmogriadó esetén korlátozzák a 7-es és a 8-as környezetvédelmi osztályú – Euro 3-as, dízelüzemű – gépjárművek forgalmát, s ez a gyakorlatban ez annyit tesz, hogy a 2005 (!) előtt gyártott személyautókat és furgonokat tilos lesz használni, miként az összes kis- és nagymotort is.
A motorok tiltása elég banális szmogriadó esetén de az ok az, hogy a vonatkozó szabály szerint nem közlekedhetnek a fővárosban környezetvédelmi besorolás nélküli járművek – ez a gyakorlatban annyit jelent, hogy szmogriadó esetén immáron semmilyen motorkerékpárral nem szabad közlekedni Budapesten.
Motoros topikba inkább nem írom be mert abból népharag lenne.
De itt az egész cikk, érdemes átfutni. Megtudhatod belőle, hogy nincs ingyen tömegközlekedés sem parkolás mint ezelőtt volt. És azt is, hogy 2019. október 1-től tovább szigorodik és az Euro 4-es dízelek is tiltva lesznek szmog riadó esetén Budapesten belül.
mod:
Munez: Jó akkor mégis mehetek látogatóba hozzád Bubival. Cool. Át is javítottam a hsz-t, ne legyen félrevezető.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz SzlobiG #119929 üzenetére
Nálam 3km után éri el a 90-et a víz (volvoban pontosan jelzi a mutató, első ilyen autó amiben ezt látom, tehát ha lecövekel az 90), ez 95-100-as tempó mellett, addig nem megyek gyorsabban, mert itt már 2500 a fordulat.
Városban kb. a duplája időben.Én is csak ott tolom rá a fűtést, ugyanazon elv alapján, amit Integrale írt, ide is érvényes.
[ Szerkesztve ]
-
426os
őstag
válasz SzlobiG #120254 üzenetére
Jól emlékszem, hogy Te használsz dízel Mondeót rövid távokra?
Milyen körülmények között, mekkora távokra? Hogy bírja?Úgy néz ki kicsit több városozás, illetve rövidtáv kerül majd az Alfába, mint eredetileg terveztem és zavar a dolog. Kb kéthetente megy bele 2x100+ km pálya+országút, de akkor sem az igazi. Tegnap kísérleteztem és kikapcsolt fűtéssel kellett neki 5km míg 90 fokos lett a víz a városban (nem volt dugó). Ha megy a fűtés, netán dugó is van, ez a duplája.
.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen