-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Majd kiderül. nem akarok találgatni, simán lehet Iza megírja a nekrológomat addig.
ToAll: http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/passat/volkswagen_passat_1.9_pd_tdi_trendline-9329391 Mi lett AdrwTDIvel?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Snoop-y
veterán
Egy egy modell mar most is ilyen. Mondjuk egy mai S osztalyu mercedesben megkotlik valami ( motorvezerlo vagy akar a kormany vezerles/savtarto automatika ) mehetsz a levesbe mert azt ember nem rakja ossze a Mercedes szerelokon kivul. Aztan mar mikor 10 eves az auto es te megvetted 3 millaert lehet nem akarsz a vezerlesre kifizetni mondjuk 5 millat
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Qru
MODERÁTOR
STi-ben nagyobb a hátsó diffi de a WRX-ben is még az a darab van amit az 1,5-höz adnak (nyilván nem az 1,5 100 lovára méretezett darab).
A középső diffit illetően ugyanaz van az összesben, annyi a különbség, hogy az STi-ben bele tudsz nyúlni a vezérlő elekltronikába a többiben meg teljesen automatikusan szabályozza magát a rendszer.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
éééss a végén igazad lesz a wrx és az sti kap csak részlegesen önzárót előre/hátra (nálam akkor a vdc-vel oldaja meg a dolgot ezek szerint).
A középső diffi ugyanaz a viszkokuplungos minden manuálisban, viszont az új sti/wrx-nél már dccd-s a rendszer, tehát bele tudsz nyúlni (alapból nem 50-50 hanem 49-51 a nyomaték elosztás).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Megnéztem a tc tesztet róla abban is azt írják, hogy viszko van középen.
"Mi van alul?
A Subaru mintegy védjegyeként kezeli a szimmetrikus összkerékhajtás kifejezést: a motort hosszában építi be autóiba, a hajtáslánc hosszanti elemeit középre rendezi, és persze a futóművek is szimmetrikusak. Ez nem csak szép, jó is, hiszen a kiegyensúlyozott súlyelosztás kezesebb viselkedést eredményez.
A kézi váltós Impreza alapesetben 50-50%-ban oszt nyomatékot az első és a hátsó tengelyre. A központi differenciálművet viszkókuplungos differenciálzárral egészítették ki, így csúszós kanyarokban stabilabb marad az autó. A négyfokozatú automatával szerelt Imprezában a nyomatékot elektronikus vezérlés osztja előre-hátra.
Bár a márka olasz származású marketingese vacsora közben büszkén elemezgette, milyen jó fej a Subaru, milyen technika-orientált, milyen kevés PR-műszót használ, azért egy jó kis háromkarakteres rövidítést csak sikerült becsempészni az autó alá. Ez a DC 3, ami a Dynamic Chassis Control Conceptet jelenti. Vagyis hogy a 2008-as Impreza direktebb kormányművet, segédkeretre épített két keresztlengőkaros hátsó futóművet, kisebb tömegű első felfüggesztést és gyorsabban reagáló fékeket kapott."
#nincsbennetarcsi
-
-
Elemental
addikt
-
deicide
veterán
És ezt én minden nap átélem Sukoró-Budaörs között. Azt a sok bamba, értetlen tekintetet, hogy jobbról és balról is mennek el mellettük az autók és tényleg nem értik, vagy nem mernek sávot váltani. Félelmetes. Meg van az a fajta, aki úgy gondolkodik, hogy f*szom menjen a szélén, az a kamionoknak van.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
parandroid
nagyúr
Egymást fogja túllicitálni a sok lúzer egy filléres roncsért, aminek épp most nyomták ki nyilvánosan a szemét. Tuti vétel.
Amúgy a nap híre:
"A Bild am Sonntag azt írta, hogy a Szövetségi Közúti Közlekedési Hatóság (KBA) felszólította a wolfsburgi székhelyű vállalatot, hogy október 7-ig határozza meg a szükséges intézkedéseket, amik segítségével dízelmotorjai az eredményeket meghamisító szoftver nélkül is képesek lesznek megfelelni a károsanyag-kibocsátási szabványoknak. Emellett azt is kérte, hogy állítsák fel az intézkedések végrehajtásának ütemtervét. Ha a 12 márkát összefogó autógyártó vállalat nem tesz eleget a kérésnek az október 7-i határidőig, a KBA bevonhatja a csalásban érintett minden autótípus engedélyét, azaz megtilthatja a német utakon való közlekedést az említett járműveknek."
Azért kíváncsi leszek, ha sorban dőlnek majd be az eddigi mérések, és kiderül, hogy pontosan melyik modell mennyivel lépi túl a megengedett határértékeket, hogy fognak hullani a szélvédőlről a grüne plakettek, meg mennek ki az értesítések, hogy "Lieber Herr Schmitt, kérjük, hozza vissza a szervízbe a prémium felső-középkategóriás gépjárművét, mert egy szoftverfrissítéssel kicsit visszaszabályoznánk a teljesítményét, hogy megfeleljen a környezetvédelmi szabályozásnak..."
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
tresh
addikt
Jó persze kinek mi. Mondjuk nekem VAG terén mindig ez a sorrend volt Seat=Skoda>>VW >> Audi. Az Audin kívül az anyaghasználat tényleg hagy némi kívánnivalót maga után (persze most alap modellekről beszélünk) és ebben a ford se remekel. De azért pl a4/a6 quattro-t nem mondanám extra dolognak az autó alatt és azért az a futómű/ hajtás nagyobb élményt tud adni mint pl egy frontos mondeo, vagy fóka. Ha meg valaki szeretne kis visszajelzést,élményt,teljesítményt mind két márkából(csoportból) megtalálja a megfelelőt árban pedig ott már nem lesz különbség vagy csak minimális. Fordnál ugye az ST széria , VW GTi , Skoda RS, SEAT Cupra , Audi S/RS ( jó ez más pénztárca kategória). Persze ez is csak az én véleményem, ültem vezetem már sok autót és pl anyám G5-jétől is hányok olyan kopogós fos műanyag az egész és jellemtelen, de ez alól nem kivétel nálam a fóka,mondeo se. (új mondeo más tészta azt befogadja a májam csak még nem sikerült kipróbálnom )
-
-
-
-
-
tomiii.
aktív tag
Már leírom, ha kitaláltam ezt a hasonlatot.
Gépészmérnöki képzés első félévében van programozás(mást is tanulunk ezeken az órákon, szóval a félév valójában nem is félév, emiatt nincs sok jelentősége, mert 1-2 óra alatt senki sem válik programozó zsenivé)
Szóval emiatt tegyük fel, hogy a követelmények irreálisak(egyébként nem, na de mindegy)
ZH írásakor kétféleképpen történt a jó jegy megszerzése.1. Kiküldték fényképen a kérdést, leprogramozták a külsősök, visszajött a megoldás, lemásolták vagy egyszerűen kinézték a feladatokat telefonból.
2. Voltam én, aki nem akart puskázni, mert az nem szép, hanem megtanultam azokat a sorokat, amik minden programkódban benne vannak, mert kellenek bele. A lényeges részeket pedig kihagytam, nem is gondolkoztam rajta. Mivel programsoronként pontoztak... ~hármasokat kaptam mindig.
Valós életben senki se tudna semmit, de én mégsem érzem magam bűnösnek, mert a követelményt teljesítettem becsületesen.
Na most már nyugodtan alszok, hogy ezt a remek hasonlatot leírtam.
-
-
8th
addikt
A többi gyártó motorja pontosan ugyanolyan paraméterekkel meg szoftverrel fut közúti forgalomban is, mint a mérésen.
És pont ugyanúgy elhasalnak valós körülmények között azok is innentől fogva számomra tökmindegy, hogy ki csalt és ki nem én egy kalap alá veszem mindet.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
tomiii.
aktív tag
Engem végül is annyira nem zavar, mert senki se ajánl 3 kerekű pannónia kis traktort meg ilyesmi, tehát helyén vannak az ajánlások, de akinek hondája van az hondát ajánl, volvós volvót, olaszos olaszt. Hirtelen ezek azok , amik visszatérőek.
On:
Egyébként lassan egyik haverom autót vásárol utcára, mert a Sandero nem az igazi. 100.000ft az árkeret, elvárások vannak. Szerintem egy 1-2 héten belül megtörténik a vásárlás, ha találunk valami faszát. Alig várom, hogy beszámoljak róla.
[ Szerkesztve ]
-
Melack
veterán
Egy egyszerű kérdést tettem fel, mert 475.000 Ft körüli áron láttam egyet. És felmerült, hogy Ödön helyett, ha már talán jön egy második (esetleg 3.) gyerek, akkor jó lenne vmi. Nem ragaszkodom a 3.8-as motorhoz, a Voyager maga mint széria jobban tetszik.
joamilestone: egyterű, sík padló, lehetőleg benzines. Egyelőre ennyi.
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
h1ght3chzor
őstag
Sportosabb kocsit keresnek igen, de bírja ne kelljen cserélni benne alkatrészeket mert annyira nem használnám évi 10k km. Egyébként a feher tényleg csúnya... Tényleg ennyire meghalnak ezek a motorok, mennyibe faj a javítása?
Kérlek tisztelj meg azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetre.
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs