-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz Kornel #21791 üzenetére
Vicces vagy. Én sosem mondtam ilyet de még csak hasonlót sem ez tény nyugodtan rákereshetsz a hozzászólásaimra. Ellenben pont te szoktad tényként kijelenteni, hogy mi szar és mi nem és, rendszerint az az über alles amit épp hajtasz szóval előbb nézz tükörbe mielőtt oltogatni kezdesz másokat. Nem azt mondtam, hogy az ufó egy silány autó hanem azt, hogy sírva ülnék bele reggelente olyan ocsmány. Újkorában is az volt és az idő sem szépítette meg. Tipikus elbaszott belterjes japán dizájn amire ők könnyes szemmel tekintenek és a gatyájukba élveznek már a nevének említésétől is míg egy minimális szépérzékkel megáldott ember még a fejét elfordítja ha meglát egyet az utcán csak, hogy ne lássa azt a förtelmet. Az újabb generációnál még rá is tettek egy jó nagy lapáttal. A japcsiknak nem a formatervezés az erősségük valljuk be mondjuk ne is várjunk sokat azoktól akik kerekekre szerelt toi toi budikkal közlekednek a'la kei car. Nézz meg egy átlag olasz autót vagy akár egy franciát. Van stílusuk, kiállásuk, dizájnjuk néznek ki valahogy mindegy hogy kisautó vagy egyterű szinte egyik sem "oláh" közülük. Aztán nézz meg egy random Hondát vagy Toyotát. Szürke unalmas semmilyen dizájn eltúlzott részletekkel végtelenül bazári összképpel. Ott az új Prius vagy épp a Mirai. Utóbbira egyenesen büntető vámot kéne kivetni vizuális környezetszennyezés miatt. A japán végtelenül önfejű csökött népség a fejébe vesz valamit és makacsul ragaszkodik hozzá ha szar ha nem. Pont emiatt a szemlélet miatt nem vitték semmire az F1-ben sem. Toyota is csúfosan leszerepelt pedig qrva magabiztosak voltak és toronymagasan a legnagyobb költségvetéssel dolgozó csapat volt. Most épp a Honda játssza el ugyanazt.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Skillet
addikt
válasz Kornel #21800 üzenetére
Végtelenül birkák vagyunk. És addig fogják csinálni a dolgaikat, amíg a nép megengedi... és látod, megengedi.
És tudod, mindent lesz@rnék, szinte bármit kifizetnék... nem érdekel a megyei matrica lehúzás, nem érdekel a +30% kgfb adó, a dugódíj sem hatna meg... csak lennének rendben az utak!
De hányadék az egész és soha nem is lesznek rendben. Kirázza a belemet, szétkúrja az autót. A külső sávban lehetetlen haladni, de a belső is fos. A 70-es táblánál jó, ha 50-nel tudok menni.
Siralmas ez az egész. Én is remélem balhé lesz.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
stickermajom
addikt
válasz Kornel #21806 üzenetére
Én nagyon kíváncsi leszek, hogy kimegy-e egyáltalán valaki.. Birka nép vagyunk sajnos. Pedig én még emlékszem amikor 300Ft-ért népszavazás lett..
Részemről nem is lenne gond a 10 ronggyal, ha azt mondanák, hogy figyu ebből az összegből mondjuk felújítjuk ezt és ezt az utat, hogy pl. a Hungárián lévő már dilatációs hézagnak is elmenő keresztbordáknál ne kelljen a népnek attól tartania, hogy szétesik alatta az autó. Vagy hát ugye lehetne sorolni.. De nem, ez is megy abba a feneketlen zsákba, ahova az összes többi ilyen-olyan címen beszedett lehúzás.
-
válasz Kornel #21800 üzenetére
Valamit csinálni kell, mert Bp nem lehet közlekedni, szmog van, amiért te is sírtál pár napja, meg elektromos autókért... én felmegyek Bp-re 1 óra után fáj a fejem a szmogtól
Gondolj csak az esőnapokra mikor előkotorják az autót esernyő helyett, na azok lehet inkább nem tartanak autót, aki meg Bp-re megy a külvárosban lerakja a kocsit és tömeg közlekedik....
Skillet: Kevesebb autó kevésbé cseszi szét az utakat + több pénz lesz a karbantartásra (ha tényleg oda megy)
trassher: én voltam anno Romániában mikor a főutakon kocsiszéles 15-20 cm mély kráterek voltak, volt, hogy a fűben kerültük a főúton lévő krátert
És fizetős lett minden és lett miből megcsinálni[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Kornel #22176 üzenetére
én 2x tankoltam ott, mind a 2x ~1 literrel többet evett a kocsi átlagban, inkább maradok OMV és Shell kutaknál.
Ausztriában éltem 10 évet, ott meg további 1 literrel eszik kevesebbet a kocsi. A jelenlegi kia ceedem kint 6,5 lityi felett nem evett soha és volt 5,8 is. itthon még nem tudtam 7 lityi alá vinni és 1x volt 8,4 is az ominózus kút után, vicc mindig 35-40 lityit tankolok[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tomcsi23
veterán
válasz Kornel #22198 üzenetére
Toltam én is anno, egész jól viselkedett. Viszont fent (placebosan ) elfogyott, míg a mm leforog szépen. A fogyasztást passzolom, sokkal nagyobb különbségek adódnak a használatból fakadóan, no meg amúgy sem foglalkozom vele.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz Kornel #22201 üzenetére
Igen, alul is jól viselkedett. Már amennyire nincs tartalék ugyebár...
A bioetanol miatt is lehet, de hogy pl. ehhez képest milyen a mm vagy vpower, az passz.Hehe, a jó könnyű felni jó drága is. Keményen kell fizetni a kilók kiányáért. Ha van a méretedben persze.
Amúgy a szélesebb gumi miatt is lehet a plusz fogyi....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
-
-
-
Skillet
addikt
válasz Kornel #22209 üzenetére
én is most szemezgetek ezzel
KATT
csak nem szívesen válnék meg a mostanitól :S az egy rays av3. de csak 7" széles. jobban mutatna az autó alatt egy szélesebb. talán ebből a jr11-ból is inkább 18-as kellene. csak akkor meg nehogy szekérkerék hangulata legyen
próbálok utánajárni, hogy egyáltalán milyen széles felni az, amit még gond nélkül elvisel az autó... mármint, hogy nem ér bele sehova, se belül, se kívül. sárvédőt görgőzni meg nem igazán szeretnék.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
MPowerPH
félisten
válasz Kornel #22579 üzenetére
Jah, az atomhulladekba meg belefulladunk. Mire lebomlik, mar a Fold sem lesz lakhato, mert megeszi a Nap. Meg majd hozok Neked halat a Dunanak azon szakaszabol, ahol a hutoviz visszaaramlik.(legjobb pecahely, 5 kg es a folotti pontyok imadjak a meleget) Es akkor egyel csak onnan par evig. Aztan majd beszelgetunk. Vagy menj el kirandulni Fukusimaba, nagyon szep hely.
Mágus2: Az a gond, hogy az nyilt csalas, es az osszes ilyennel rendelkezo motor egytol egyig megbukik. Azert mas gyartonal nincs ilyen. Trukkozes es csalas kozott van kulonbseg. A csalas tiltott, es buntetni kell, a trukkozes pedig nem tiltott, csak kijatsza a kiskapukat, avagy a rendszer hibait, amit nem lehet buntetni, csak bezarni a kapukat. A problema itt maga a meres. Tessek valtoztatni rajta, es normal, real life korulmenyek kozott merni a kibocsatast a labor meg a tesztpad helyett.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Kornel #22590 üzenetére
Paks 2 ketto azert epul, mert igy lehetett sok sok milliardot zsebbre vagni. Hany evre lett titkositva?
A nemetek erdekes mod talaltak megoldast. Igaz, ido mire kiteljesedik, de mire meglesz Paks 2, addigra mar ok sem fognak az atmenetileg hasznalt szeneromuvektol fuggni.
Paksrol meg tudnek meg meselni, mivel ott lakom. Azzal nem dicsekednek, hogy az ott eloknel, tehat a bent dolgozoknal, es a szemkozti oldalon levo telepulesek lakoinak mennyire gyakori a magasabb sugarzas miatt kialalulo betegsegeknek a szama.
Az atomhulladekra pedig nem talaltak meg megoldast. Vagyis egy dolgot megis. Betemetni, fold ala zarni. Majd az unokaink elvezhetik a gyumolcset.En most fejeztem be. Majd ha lekoltozol Paksra, es dolgozol az eromuben, akkor beszelgetunk errol. 130 km-rol konnyu dumalni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
válasz Kornel #22664 üzenetére
+1 előző példámat leszámítva csak bukni lehet a kocsikon, kivétel, ha kintről hurcibálod befele, de már az sem akkora biznisz, mint régen és ott is sok a buktató, főleg mióta az összes kereskedő purutya (török), 2 haver azért hoz be évi 5-10 autót, az egyiknek a hobbija, hogy rendbe vágja a kocsikat és azért keres is rajta 1-2 százast
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #22777 üzenetére
mai takony retek időben szemtanúja voltam a tetőre rakásnak: [link]
srác sokkot kapott, de pár karcolással megúszta... pontosan nem láttam mi történt mert akkor értem oda amikor már visszacsapódott az árokba. rendes téli gumi volt rajta, enyhe jobbos ívről jött ki egyenesre, gondolom megindult a hátulja, valszeg nem 50-60-nál...
ez akkor tragédia, ha az árok túloldalán járda van és elkaszál valakit..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
válasz Kornel #22787 üzenetére
2011-ben 4,25M volt az új akciós ára, majdnem vettem egyet, na nem ennek, hanem az 1,5 109 lovasnak, csak asszonynak nem tetszett a sedan így lett a kia, ezt sem bántam meg, de azt jobban szerettem volna.
Most, hogy megvan a g4 neki lehet lecserélem a kia-tEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Kornel #22789 üzenetére
ja gyorsan meg is néztem 4,15M ért láttam az újat, azért biztos bele lehet még kérni 1-2 dolgot ebbe az árba, skodánál (fabia kombi) vagy 600eFt extrát beletudtam alkudni az árába (nekem megfelel a felszereltsége, Trabantban nevelkedtem), kia meg 800eFt-al lett olcsóbb a listaárnál
nekem elég lenne az 1,6 115ló, én már lenyugodtam, évek óta nem pördültem meg autóval
jól számoltam jövőre jön az új[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Skillet
addikt
válasz Kornel #22793 üzenetére
Megéri én nehezen vágtam bele... de aztán úgy voltam vele, hogy egyszer élünk. Biztos okosabban is el lehetett volna költeni azt a pénzt... de jobban tuti nem és nem bántam meg, pedig 4 év alatt már ez is megeshetett volna.
Előtte mindig fájt minden fillér, amit az autókra kellett költeni. Na ennél a vasnál az elmúlt.
De az biztos, hogy szerelem kell legyen, másképp nem működikMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
-
Skillet
addikt
válasz Kornel #22801 üzenetére
ja, neeeem. enyém egy jóval régebbi láv. 18 lehettem, amikor szerelem volt első látásra és annak már 18 éve
ez egy 8G galant, de japán belpiacos, VR4
evo-k alól ismert aktív awd hajtással. motor kicsit más, mint az evo-ban, ez V6 2.5 literes, iker turbós. 280 ló.
lényegében egy dagadt evo
korábban már linkeltem, de
moci
régi orr
új orr
dash
popsijövőre amúgy 20 éves lesz az én drágám. el sem hiszem
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #22884 üzenetére
Én most kikalkuláltam kíváncsiságból és 20%-al fizetek többet (5-6e-s kisvárosból 100e-s megyeszékhelyre).
Sőt, Groupamanal 12k-ra jött ki, adóval együtt 16k. Mondjuk én még csak B06-ba leszek. Ami olcsóbb mint a mostani Uniqua-s díjam.
Nyilván BP más tészta, ott elhiszem hogy megéri amit írsz
Közben megnéztem, fordulónap előtt legkorábban 60 nappal lehet lemondani az aktuálisat és megkötni az újat. 30 nap van rá, mert 1 hóval a forduló előtt már nem lehet variálni.
szabonagyur: thx
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen