-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomiii.
aktív tag
Szoktál erre járni? Valakivel mintha már említette volna, hogy jár Eger környékén, csak nem rémlik, hogy ki.
+mai "szakembör" képem: [link]
Természetesen nem szó szerint mai, csak ma küldték át. Ez kicsit már nekem is necces, bár alapból is magas az autó, szóval végül is nem para.
(#19197) [rvilike]: Hát a környékről nekem nem az ideális raccsingolós út jut eszembe De végül is élményt szerezni lehet rajta.
[ Szerkesztve ]
-
-
roberto211
őstag
-
roberto211
őstag
Régebben én nem néztem mert mindig felidegesítettem magam rajta h egy tankból milyen keveset megyek.
Most már jó szokott lenni.. Ilyen 480,500körül 36-7 literből.. Valamikor több km-t is elmegy de e betű alatt már nem merészkedek messzire.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
EQMontoya
veterán
Igen, a szembejövő, vakító autónál valóban nagyon kellemes és megszokható. Végülis ha becsukom a szemem, nem zavar, de valljuk meg, 100 körüli tempóban ez vakterpülés.
Az ilyen vakító parasztoktól megkérdezném szívesen, hogy ha az anyja/gyereke megy át mögötte a zebrán, mert épp kitette, engem meg - aki szemből jön - elvakít és elütöm, akkor mennyire lesz boldog?
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
-
K Norbi
addikt
Japóknak meg az amcsiknak a mániája ez a világítás [link] [link] Ott szeretik ezek szerint.
No nem mintha nekem nem lett volna régen körbe neonozva a golf alatt. +csomagtartó és lábtérvilágítás, mikor bejött a halálos iramban errefelé ki voltak világítva az autók! Természetesen én sem maradhattam ki a sorból[ Szerkesztve ]
-
Remekelek28
őstag
A dolog nem azzal a kérdéssel indult,hogy nektek tetszik e.. Én a bekötésről érdeklődtem. ha valóban tetszene és akarnám,hidd el,hogy nem az itteniek tartanának vissza.
K Norbi: Vigyázz a végén te is el leszel küldve esti mesét nézegetni Itt csak a gyári megoldások élnek.
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
Már lassan cserélni akarom valami fiatalabbra. Értékre ~300-500e állapottól függően, de láttam 700e-ért árult darabokat is.
Vegyük úgy hogy szerintem 400-ért tudnám eladni reálisan, hírdetni persze lehet akármennyiért
Nagyon max még 3 évig tartanám meg szerintem, ha rendbe is raknám fullosan a kasznit. De az is benne van a pakliban hogy 1 éven belül eladom. -
nagyúr
Nem rohogtetlek, errol az autorol van szo. 2007-es octavia. Ebben utaztam hatul 2x3 orat, hatarozottan kijelentem hogy kevesebb hely van benne mint a 7gen(!) sedan civicben. Egyebkent ultel mar mindket autoban? Civic motortere tok kicsi, emiatt a futomu is kicsit butabb mint az elozo gen-ekben, viszont tobb hely van. Hatul nincs kardanalagut sem, igy kozepen is turheto az utazas.
Mágus, nekem a fejter volt kicsit keveske, pedig csak 181 vagyok.
Gergoke: semmi bajom a skodaval, nem kell kelteni a feszkot
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
Inkább túraautó, mint sportkocsi, persze. Azért ha kicsit lehúzod az ablakot, jobban bejön a fütyülés és durrogás, de a hangszigeteléssel nincs gond. Egyébként félreérthető, ahogy írjuk, érezni a sebességet, kanyaroknál is, ott a G hatás. Ami miatt sterilnek érezni, az az, hogy nincs billegés, bizonytalanság, ragad az útra és ha akarod, belül csend van.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
Egyszer majd összehozunk egy tesztvezetést, akkor megnézed, milyen ez igazából, mert szóban nehéz átadni.
De valóban rétegigényt elégít ki, a sportélményre váróknak kevés, a kényelmeseknek kicsi. Nekem viszont pont jó, annyira sportos, amennyire szeretem, de ha csak nagy sebességgel, nyugodtan szeretnék haladni többszáz km-t, arra is jó, ha félretesszük azt, hogy 4 személyre már szűkös. Ellenben hátul sem vészes ülni, van hely, csak a beszállás körülményes. Szóval tényleg kevesek szívét dobogtatja meg. Ellenben most is, ahogy Kőszegen a vásárt néztük és mentünk vissza a kocsihoz, épp fotózták.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
roberto211
őstag
Én meg tegnap utánozni akartam egy 6g hondást,(videóba láttam, mostani tuning találkozó vidibe) ,hogy égeti a gumiját mint állat(tboy is ismeri is a srácot ) .. Csak aztán nekem nem a gumim égett(megse mozdult) hanem a fékbetétet égettem sz@rrá mert kint nem szólt az egyik degenerált h nem a gumi füstöl hanem a betét, tehát lassan cserélhetem.. .. Olyan szag volt h elkellett jönnöm a helyről.
A k*rva anyját ennek a literes sz@rnak,hogy nem tudta megmozgatni elől a kereket.. Pedig még a technikát is jól csináltam.. MOndjuk lehet h túlságosan tapostam közbe a féket azért nem mozdult..
Azóta be se ültem,most haragszok rá. Ennek már mindegy mondjuk.. Viszont azóta mintha jobban fogna a fékem..
Nézegetek most hondakat..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
Nem,abszolút nem jól érted de lényegtelen már.
Mivel kerék nem forgott ezért egy helyben állt a (porvédő)gumi is nemde?! Mert szerintem igen..
Mivel kerék nem forgott ezért belegondolva a fékbetétem se éghetett meg(annyira), tehát igaza lesz qrunak kuplungom lehetett az ... De működik továbbra is innentől kezdve nem izgat. 1-2 hót kibír biztos..
Ha meg nem 15 rá kb egy kuplungszett..
#19911) Pumma : Háááát. Én nem tudom... Azért ezekre nem valami vastag porvédőgumit tesznek rá így gondolom a nagy hőtől könnyen megéghet.. De mindegy, kuplung volt akkor aztán kész.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Skillet
addikt
nekem ez most sok volt. kereket akartál égetni, de tapostad a féket? azt meg, hogyan is kell elképzelni kézifék nélkül? hány lábad van neked amúgy? az egészet nem értem...de ha azt akartad csinálni, amire gondolok, akkor kézifék beránt, kuplung egyes, parketta, aztán kuplungról leugrani. szerintem még a literes swift is elforog ettől.
de ehelyett, hogy te mit csináltál, azt most nem értem, esküszöm de iszonyat kíváncsi lennék rá.
de amúgy a kéziféket azért kellett volna használni, mert csak a hátsókat fékezi. az elsőkkel játszhatsz.
de ha a féket tapostad, az az elsőket is fékezte amúgy szerintem akkor talán nehéz vele kaparni... nem?awd-nél azért ez nem nagyon megy finoman szólva sem. csak vizes, havas úton sikerült eddig valamelyest kaparva indulni. nagyon más. leugrassz a kuplungról... aztán vagy kiugrik az autó, vagy sacc azt veszed észre, hogy a fordulatszámmérő fent, autó meg kb egy helyben áll kuplung meg utána nulla. szerencsére én idáig nem jutottam, de első pár hétben azért 1x-2x sikerült kuplungszagot produkálnom ez volt 4 éve. a kuplung még ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Mágus2
Közösségépítő
A nyomatéktól még a tér is meggörbülhet, de amúgy nem csak a féktárcsa tarcsa a meleget, hanem a kupung tárcsa is tarcsa.. .
Azt hittem ennyire amatőrök csak a filmekben vannak.
roberto tauj és figyelj. [link] 992ccm, 2 ütem, 2 kerék és 3 láb sem kell hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Ez már rég nem erről szól hanem a nettó szarrágásról és a kapzsiságról. Ha megcsapja az autójavítással foglalkozókat a pénz szaga tízből kilenc nem tud ellenállni és fejest ugrik a szürke-fekete gazdaságba. Aztán ha tökön ragadja őket a nav megy az ajvékolás meg a magyarázom a bizonyítványom, hogydetecciktudni muszáj volt mert csak így vagyok versenyképes a többi feketézővel szemben.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
rbalint88
addikt
nagyon off:
ezért mondom mindig azt, hogy nyomni kellene felfele a béreket, mert az árakban nem lenne már akkora hatása, mint az életszínvonal-emelkedésben. lassan ott tartunk, hogy minden annyiba kerül vagy drágább, mint nyugaton, csak a bérek nincsenek a közelében sem a kintinek. vicc az, hogy egy osztrák minimálbér 1000eur, amiből simán ki lehet jönni úgy, hogy normális kaját eszel, viszonylag normális helyen laksz és talán még egy olcsó kocsira is kifutja a pénzedből, amit olcsóbban tudsz tankolni, mint a kőgazdag magyarok. vicc, elég rossz vicc az, hogy itthon egy átlag diplomás nem kap annyit, mint kint egy utolsó segédmunkás, aki egész nap 3 gépies mozdulatot kell elvégezzen. ennek ellenére mindenre a költségcsökkentés az ultimáté megoldás itthon mindenre, ahelyett, hogy bevonnának tőkét és az elszegényítő spirál helyett ráállnánk a nyugati modellre. -
Typhoon47
őstag
Felesleges védeni a pékeket. Ha normális szaktudás, hozzáértés, diagnosztikai képesség, hw, sw lenne a szervizekben nyugodtan el lehetne érte kérni 2x ennyi pénzt, mint ahogy N. Tibi is teszi (az ő óradíja most lett pl. nettó 6400). A diószórós tisztítás pedig jelenleg monopolszolg. persze, hogy annyit kér el amennyit nem szégyel, ez itt nem releváns.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
8th
addikt
persze, meg lehet élni ha tisztességesen csinálod úgy is, de akkor meg meg is kell kérni az árát, nézd meg pl. mennyi egy diószórós szívó oldali tisztítás novoth tibinél .. megy rá a szájhúzás? Megy.
Mégis annyi munkája van, hogy nem tudja magát utolérni. Aki minőségi szolgáltatást nyújt az vastagon megkérheti az árát akkor is vissza fognak térni hozzá az ügyfelek.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
És pont erre a rétegre lehet építeni. Az engedjél már belőle főnök meg hozok bontottat azt szereld be fillérbaszókra akik 20forintért szíves örömest meghágnák a saját anyjukat azokra nem.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
trassher
addikt
Sajnos ez így igaz. Ha valaki mindent legálisan csinál akkor nem lesz olcsó, a magyarnak meg az kell. Legyen olcsó de a szerelőt felhívja vasárnap reggel 7-kor mert úgy gondolja hogy neki ez jár.
Ismerek ilyen szerelő családot ahol minden tényleg legális de ők már 2001-ben 60K-s munkadíjat mondtak egy e36 első-hátsó rugó + szilent cserére. Meg is mondták nekem legutóbb hogy "Mi hétvégén nem dolgozunk. Akkor mikor lennénk a családdal?"Redmi Note 7
-
TaaT
veterán
Kortól és nemtől függetlenül vannak emberek akikből ezt a manővert simán kinézem. Pl amit régebben valahova leírtam, várost átszelő főútvonal, diplomás doktornéni megáll a Gasztrával a sáv közepén, kiszáll, lezárja a kocsit, és a legnagyobb nyugodtsággal bemegy a ruhaboltba.
És igazad van, idehaza kb alanyi jogon jár a jogsi mindenkinek, csak ki kell perkálni az összeget az iskolában... És amíg nem okoz valami írtó nagy galibát meg is tarthatja, egy helyi sofőrtől a 2. (vagy 3., nem emlékszem pontosan) ittasan elkövetett halálos gyalogos gázolás után vették el a jogsit véglegesen anno.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
-
raczger
őstag
Szerencsére azért itt működik a zipzár elv (főként mióta ki is táblázták), tehát nem reménytelen, hogy máshol is működjön.
Az már egy másik kérdés, hogy ez a csomópont ebben a formában képtelen átengedni azt a forgalmat, amekkora itt szokott lenni, hétfőn pl csak itt fél órát vártam, mire a körforgalomhoz értem...www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Kornel
veterán
Most neztem, nincs.
Olajbetolto nyilas mellett volt kicsit olajos, de szerintem csak a korabbi "ugyes" kezek munkaja, mindenesetre megtoroltem ott, igy ha ismet olajos lesz arra, akkor lehet gyanakodni a szelepfedel tomitesre, bar azon kivul mindenhol por szaraz. Emelett alul se vettem eszre csopogest.
Ellenben van aki szerint nem gond, ha magas fordulaton, nagy terhelesen nemi olaj jut az egesterbe.
Mondjuk en inkabb kihagynam ezt, igy most valtok olajat .
Új hozzászólás Aktív témák
- eFootball
- Tudományos Pandémia Klub
- Milyen processzort vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xbox Series X|S
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen