-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz CactuS #169728 üzenetére
én is megküzdöttem velük, a kia pro ceed-et felraktam 2,35M Ft-ért (ez kb a kínálat teteje volt akkor 2016-ban) küldtek sms-t, felhívtam őket, bemondtak egy 2,15M Ft-ot (ha jól emlékszek) annyiért simán oda adtam volna, igazából 2M Ft volt a cél mikor felraktam a hirdetést.
Mentem Fehérvárra, várattak, megnézték, kipróbálták, hiba nem volt, annyit tudott mondani, hogy alacsony a felszereltség, meg ugye 3 ajtós. Irodába bement, hogy telefonál, 30 perc 1,65M Ft blablabla. Haverral felpattantunk, neki állt csitítani, várjatok még pár telefon, megint 30 perc (vágtuk, hogy csak puhítás) ki jött 1,9M Ft, ok köszönjük, nem, minimum 2M szia!
Eljöttünk, kb 15perc ok a 2M Ft.
Vissza vittem és ott hagytam 2M Ft kp-ért, lehet volt benne 100eFt, max 200eFt, de vidéken lakok, nehezebb eladni, na meg a sok mennyit engedsz a feléből telefon. Mondjuk azóta privátban eladtam még 3db autót, de nem szeretem.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
#89309696
törölt tag
válasz CactuS #169742 üzenetére
És az ilyen tehetséges embereket megtartja a cég? Még itt falun is repülnek, pedig itt aztán minden jöttment alkoholista el van nézve.
Twingoba ugyanaz az őskövület K4M 1.6-os blokk van csak más veztengellyel, esetleg könnyebb dugókkal, nehogymár kitalálja valaki egy random noname külföldi fórumon, hogy nem jó neki a 95-ös, amivel az összes többi K4M blokk elmegy 20 éve. Nem kell minden hülyeséget elhinni amit a fanatikusok leírnak. Ettől függetlenül én is 100-ast tennék bele, de nem mások alátámaszthatatlan, megálmodott tapasztalatai miatt.
-
lazac_
tag
válasz CactuS #169822 üzenetére
Februárban vizsgázott a kocsim, A oszloptól B-ig 84%-os, utána pedig 21%-os fólia van (műbizonylat szerint), a munkafelvevő hölgy kérdezte csak kikerekedett szemmel, hogy miért nincs a forgalmiba beírva, én pedig nyugtáztam egy "nem tudtam, hogy be kell"-lel, ennyiben is maradtunk, minden további nélkül átment, pedig a hátsó féklámpának pl. nincs kivágva hely...
-
válasz CactuS #169816 üzenetére
Ezt amúgy én is így tudom, hogy első B oszlop előtti oldal ablakokra nem létezik olyan fólia ami teljesíti a 70%os előírást, mert már egy átlátszó fóliával is kevesebb az érték. Egyszer egy rövid ideig volt valami olyan fólia amire kiadtak pár műbizonylatot így, de hamar megszüntették a dolgot, mert kiderült, hogy mégsem legális a dolog.
Amúgy nekem vidéken abba belekötött a túlbuzgó(mócsing) vizsgabiztos, hogy a B oszloptól hátrafelé a fóliákon kívülről nem látszik a fólia száma. Mondom neki, hogy igen, ezt valamikor 2012 körül vezették be, de emiatt nem kell újra fóliáztatni a kocsit, mert a régebbieken jó így is, belülről látszik, műbizonylat is volt róla. Azt mondta ő így nem engedi át. Átvittem másik helyre (ismerős nélkül) ami egy márkaszerviz hivatalos vizsgaállomása volt, ott meg nem is volt kérdés, simán átment... Ez volt 4 éve. Azóta már kétszer levizsgázott, soha nem volt probléma.
-
-
Ádám16
addikt
válasz CactuS #169951 üzenetére
Az tuti, rendesen elrontották a farát.
Bár az alapkoncepciót se tarom szépnek, de az új csíklámpa felhúzva ezekkel az arányokkal bűnszar.Általában jobban tetszenek az újabb modellek, de az X6-nál az első széria a legszebb mai napig szerintem.
Az új E Merci se adja ki sajnos nekem.[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
válasz CactuS #169976 üzenetére
Persze simán megszoknám, de annyira nem szeretném... Nekem jobban bejönnek a kiszámítható dolgok. Mondjuk az is furcsa volt, h egy nagyobb fékezésnél simám megúszott az autó. Ilyet még egyik német (izom)autónál sem tapasztaltam eddig. Meg is beszéltük haverommal, h az ő autója egy vadállat (musztáng - nyilván ), az enyém meg egy "precíziós műszer" (vagy svájci óra, ahogy ő mondta).
MunezXBK: Van azért ott is, csak sokkal ritkább. Teljesen más az emberek mentalitása, de ezt nyilván Te is tudod. Nem véletlenül mondják azt, h minél keletebbre mész, annál alacsonyabb a közlekedési kultúra színvonala.
[ Szerkesztve ]
-
Szoszo94
őstag
válasz CactuS #170151 üzenetére
Gondoltam, csak uyge az Audit is a feltűnő színe miatt akarja cserélni, emiatt szúrtam picit oda Semmi rossz szándék
Egyébként tényleg ebben a színben a legszebb, bár a sötétkék is jól áll ennek az autónakLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
-
nagyúr
válasz CactuS #170430 üzenetére
Jaja, olvastam pár napja. Szerintem is kevés amit kapott, de ne legyünk telhetetlenek! Én annak is örülök, h egyre gyakrabban van következménye egy ilyen idióta ámokfutásának.
"...nem tudom lehetséges-e, de jó lenne ha másodfokon súlyosabb ítéletet kapna." - simán van rá esély! Ez igazából csak az adott bírón múlik.
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz CactuS #170430 üzenetére
az a gyanum, az autósok közül kb minimum 10% vezet úgy, hogy bevonták a jogositványát / eltiltották a vezetéstöl. Nálunk sorra buknak le, a covid miatt szigorúbb ellenőrzések miatt. Az lenne a minimum az ilyentől komolyan a kocsit elvenni, vagy letöltendő börtönbüntetés.
"játék-igazolványt lengetett ki az ablakon" - ezért nem is vonják felelősségre csak a veszélyeztetés miatt?
Nálunk sk-ban a gyorshajtásért csak pénzbirság van, nincs büntetőpont mint MO-n. Legutóbbi cikkben olyasmit irtak egy év alatt 76 gyorshajtása volt egy férfinak.[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz CactuS #170440 üzenetére
én még azt se bánnám, ha minden városba be és ki vezető uton lenne egy arcfelismerő kamera beazanositaná ki vezeti a kocsit és lekérdezné a rendszerben vezethet-e eggyáltalán autót, esetleg a finn módszer hogy minden áthaladó autóst szondáztatni. Ja és majd most jönnek hogy ez mennyi emberi jogot megsért hogy kamerával ellenőrizni az embereket stb stb.. akinek nincs vaj a füle mögött annak nincs félnivalója se. A reptéren is megfigyelik az embereket ott milliók fordulnak meg napi szinten, akkor meg?
-
-
MasterMark
titán
válasz CactuS #170478 üzenetére
Annak a táblának nincs értelme egyébként sem.
12. § (1) Az elsőbbséget szabályozó jelzőtáblák:
a) * „Elsőbbségadás kötelező” (9. ábra); a tábla azt jelzi, hogy az útkereszteződésben elsőbbséget kell adni a keresztező (betorkolló) úton - illetőleg, ha a jelzőtábla alatt az útkereszteződés alaprajzi vázlatát feltüntető kiegészítő tábla van, az ezen vastag vonallal jelzett úton (10. ábra) - érkező jármű részére. Ha a kiegészítő táblán a kerékpár-közlekedésre utaló jelzés van (10/a. ábra), abban az esetben az úttest kerékpár-közlekedés céljára burkolati jellel kijelölt részén áthaladó kerékpáros részére elsőbbséget kell adni.
Olyan nincs, hogy a másik sávból jövőknek elsőbbséget kell adni.
Mondjuk annak a kötelező haladási iránynak sincs értelme.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
6030D
Ármester
válasz CactuS #170480 üzenetére
Be kell küldeni a KreszProf.-nak, majd lesz belőle cikk.
Tippre valami olyat tudok elképzelni, hogy ahonnan érkezel, adj elsőbbséget a körforgalom felől gyorsuló, majd jobbra húzódó kamionnak. Tehát ne vonatozzon el 70-80-90-nel a sor a külsőben, amíg a kamion pakolgatja a sebességet megrakva a belsőben. Amúgy passz.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #170502 üzenetére
Csak utasként ültem benne, 330 fölé lett húzva kicsivel (pontos számra nem emlékszem, 336 rémlik). Jól megy egyenesben, kanyarodni viszont nem lehet vele. Amúgy az ESP elég hülye biztos benne azt mondja a tulaj. Egy E38 750i-t váltott (azt egy gyűjtő vette meg, mert tényleg patika állapotban volt) én biztos nem cseréltem volna le, pedig tudod hogy nem bukom a BMW-kre.
#nincsbennetarcsi
-
válasz CactuS #170496 üzenetére
A szűk, és túlzsúfolt európai kisvároskáknak pont egy Ford Explorerre van szükségük, tényleg. Jó kis gyereket oviba hordós autó lesz ez is a szegénynegyedekben.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs