-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Doki16 #145578 üzenetére
Ej, Outlander? Na arra kíváncsi leszek, hogy mit mondasz róla, milyen használni. Prius csoportban úgy néz ki, hogy aki P3ról váltott, az egy idő után mind visszatért inkább a P3 PlugInhez.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #145609 üzenetére
Ránéztem a V60-akra kíváncsiságból, 4,5-5M nem olcsó... Bár egy mezei Outback is annyi, akkor már inkább egy V60 Phev-et vennék. Az awd rendszere nem rosszabb, villannyal is tudsz menni és ha messzire mész fele annyit eszik és 2x olyan jól megy.
Persze csak elméleti síkon mozogva, mert a V60 se a garázsba nem férne be, se tölteni sem tudnám kb sehol.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz Doki16 #145609 üzenetére
Jól hangzik. Az Outlandert is szokás / muszáj gatyába rázni?
A Volvon már minden "szirszart" megcsináltattam, cseréltem, így a tulajdonszerzés járulékos költségei 668* ezernél álltak meg. Ami ezután következik, az már vagy szop@s lesz, vagy én használom el.
(* Az összeg tartalmaz 93 e. Ft kozmetikai jellegű tételt, az átírást, gumi cserét, mindent. Az új akksit ma beraktuk a melóhelyen, a régit felteszem a Jófogásra. Lesz még ~ 10 K polírozás, az talán kijön a régi akksi árából.)
@Boti: Evvan. 🤗
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Doki16 #145744 üzenetére
Hosszútávon azért a Mitsubishi elég szigorúan csökkenti a használható kapacitást, VW-t nem tudom, néhány év múlva érdekes lesz - mondjuk kis távra használva jóformán elhanyagolható i3-ra már csináltak valami hacket, hogy visszaálljon a hatótáv. Van amúgy valami GTE fb csoport?
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Doki16 #145760 üzenetére
A gond a BMU resettel az, hogy az akku tényleg romlik és törlöd ezeket az adatokat, aztán lehet az lesz a vége, mint a Priusoknál, hogy ugyan újratanulja a hibás cellákat a rendszer, de van, amikor már későn. Ahogy a villanyos fórumokon írják a mitsu pakkja egyébként az egyik legjobban avuló, karöltve a Leafekkel. Bár azok is fényévekre vannak azoktól a hülye jóslatoktól, mint amiket írtak anno a lobbisták.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
veterán
válasz Doki16 #145744 üzenetére
A Passattól nagyon szép hatótáv, valamiért az volt a fejemben, hogy az nagyon max. 30 km-t tud. Mi a környezetvédelmi besorolása; 5P vagy 5N?
Mivel tudom megnézni a Volvo akku-állapotát? Gyári sztenderd Volvo műszer kell hozzá?
Enyém a való bp-i világban 35 km-t tudhat. Igyekszem úgy kímélni, mint egy mobiltelefonba való lítium akksit, azaz a hétközi ingázáshoz mindennap csak 75-80%-ig töltöm és nem merítem 25% alá. Lehet, hogy ez tök felesleges óvatoskodás, mert a gyártó is figyelt erre, így a bruttó 11,2 kWh mellé csak nettó 8 kWh kihasználható akkukapacitás társul.
-
-
veterán
válasz Doki16 #146013 üzenetére
Szép vasak!
Már a turbószelep cseréje után, egyszer gangoltam aránylag kihalt autópályán egy Passat GTE-vel (talán kombi volt az is, nem égett bele a retinámba...); ő is tolta, én is; kb. fej-fej mellett ment a D6-tal a 160-200 közötti tartományban. Tetszik, cserélnék.
A D6 állóból induláskor durva, Power módban (elől a D5 húz, hátul a villany tol).
[ Szerkesztve ]
-
-
-
veterán
válasz Doki16 #146223 üzenetére
Tud, de csak szordínóban; tegnap reggel 6-7 C volt, tesztből feltekertem maximumra a fűtést, erre beröffentette a motort (kilőttem). 21 C-ra állítva, meglehetősen hűvös levegőt adott, alacsony ventilátor fordulaton.
Ezt írja a használati:
Általános információk a klímavezérlésről
Az autó elektronikus klímavezérléssel rendelkezik. A klímavezérlő rendszer hűti vagy fűti valamint szárítja az utastér levegőjét.
Amikor a klímavezérlő rendszer be van kapcsolva, akkor ajánlott teljesen kinyitni a műszerfal szellőzőnyílásait a lehető leghatékonyabb légkondicionálás eléréséhez.
Ha nem érkezik hő a hűtőfolyadéktól, akkor elsődlegesen az elektromos működtetésű fűtés működik. Hideg időben az autó üzemanyaggal működő fűtése is bekapcsolhat.
Vezetés közben a motorblokkfűtés, üzemanyaggal működő fűtés és az elektromos működtetésű fűtés működik hőforrásként. A hőforrás(ok) használata a fennálló feltételektől, például a környezeti hőmérséklettől függ.
Vezetés közben az autó automatikusan kapcsolja be a rendszereket az utastér komfortjának fenntartásához - kivéve PUREhajtásmódban , amikor a klímakomfort alacsonyabb prioritású, azaz az AC rendszer és bizonyos elektromos működtetésű források kikapcsolnak.
Az autó utasterének klímája előkészíthető (akklimatizálható) az indulás előtt, meleg és hideg időjárás esetén is.(A fenti szövegben lévő linkek itt nem működnek!)
-
veterán
válasz Doki16 #146226 üzenetére
Szordínóban = visszafogottan, gyengusz módon.
Ki kell tapasztalni; a Pure itt nagyon energiatakarékosra belőtt, majd megyek hibrid módban, ott talán jobban fűt elektromosan, és ha nem padlózom, továbbá vam benne elég villany, abban sem indul be a dízel.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Doki16 #146241 üzenetére
Jó, hogy szóba hoztad, ki tudtam kapcsolni
Mondjuk a kanyarfényt is ki lehet, annak nem sok értelmét látom kikapcsolniMás: tudom laptimingben leszerepelt, de nekem kéne egy ilyen kis gyösz [link]
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Doki16 #146248 üzenetére
Ja a kanyarfény tényleg hasznos, a hazakisérőt kb 5x használtam eddig, legutóbb mikor muterékat vittem éjjel 3kor buszhoz és az autóba be kellett pakolni. Amúgy éjjel érek haza akkor a teraszt pont megtudom vele annyira világítani, hogy lássak ajtótnyitni, vagy lámpát kapcsolni. Van egy mozgásérzékelős lámpa a beállónál, de akkor működik, ha olyan hangulata van, mindig elfelejtem beállítani
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tboldi
nagyúr
válasz Doki16 #146287 üzenetére
Az utóbbi években kb. minden gyártó ezt a “pici fék nagy felnivel” dolgot erőlteti. Múltkor egy új Micrán mosolyogtam, ugyanúgy nézett ki, mint a képen szereplő Colt.
Nálam ilyen: első, hátsó
És ez a legnagyobb kerék, ami a típusengedély szerint rámehet.szerk.: Amúgy méretarányban ez a gumi-felni-fék kombó a nyerő nálam, ha kisautóról van szó.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Doki16 #146868 üzenetére
Jelzés off sokszor a hibás övcsat miatt van szerintem. Azt mondjuk érdekes lenne tudni, hogy ezzel csak a műszerfal figyelése kapcsol ki, vagy a légzsák vezérlő is figyelmen kívül hagyja... Akkor már inkább lehúznám/rövidre zárnám a csatit, hogy nyíljon a lufi (persze bekötött öv muszáj). Mondjuk egyszer találtam visszavett autóban kamu övcsatot
[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
válasz Doki16 #147827 üzenetére
Ha azt nézed, hogy egy hajszárító is kb 1500-1600W, annyira nem meglepő szerintem. Legtöbb embernek itt van az autóban, gondolom ha nem érne semmit, akkor nem lenne. Kíváncsi vagyok nagyon mit fog alakítani holnap.
Itthon garázsban van az autó, szóval annyira nem vészes a dolog, de melóhelyen kint parkolok 8 órát, ott lesz igazán hasznos.
Neked azért kicsit más az állófűtés működés szempontjából mint ez, szóval nem csodálom, hogy többet kér. De te legalább be tudod kapcsolni akár egy mező közepén is.
Elvileg 6 légzsák van az autóban amúgy. A 2 rendes, 2 térd és 2 függöny.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
BigBlackDog
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest