-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz MC Pite #264642 üzenetére
Mivel érintett vagyok a témában, ezért inkább hozzászólok végül.
- Nem pattog el ez sehol. (gyári erősített Bilstein (Revo Top felszereltség), multilink futómű, alacsony súlypont)
- Nem kérdés, az alját sokkal könnyebb odaverni. A minap nem figyeltem (én hibám), ismeretlen terepen bakhátas földútra keveredtem, építési munka folyt, átment fűnyíróba, az elejével toltam a friss földkupacokat -> csak magamat szidhatom, de túlélte.
- Tré vasúti átjárón, balfasz fekvőrendőrön ezzel nagyon óvatosan merek áthajtani. Az Abarthban tökre élveztem, hogy egy normál autóhoz képest sokkal lendületesebben lehetett átmenni a jól megépített fekvőrendőrökön. -
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #264772 üzenetére
Az en izlesemhez is jobban passzol az europai futomu hangolas.
Volt tobb Skodank en labrazast kaptam tole de kinek mi. Olcso kemeny muanyagok nem gaz, Subiban is az. De az az ules... azzal vallatni lehet es motorikusan is szar vt 2-bol 2.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
dj79
senior tag
válasz MC Pite #264772 üzenetére
Arra, hogy az 1.2t Toyota járása meglepően jó volt, pl rosszul vagyok a kia 1.0tgdi illetve a vw 1.0tsi hangjától,
A korábbi francia autóink közül a 307kombi hangolása volt megdöbbentően jó, de korántsem sírom vissza egyiket sem.
Qru: azért ez jól néz ki így leírva, a két japán autó mellett[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
veterán
válasz MC Pite #264892 üzenetére
AAWireless is megszakad néha (kb. heti 2 alkalommal) a Mazdaban, aztán gyorsan újraindul. Fix 2,4 GHz-re állítottam, meggyőződésem, hogy külső tényezők okozzák.
Úgy tűnik, a tekerentyűvel menet közben is lehet címet megadni. Ha álló helyzetben, pl. lámpánál elkezdem beírni, elindulás után engedi befejezni. Részemről elfogadható a teljes tiltás, ne a képernyőt matassa a sofőr. Viszont akkor működjön a magyar nyelvű diktálás.
-
barnam_
nagyúr
válasz MC Pite #264913 üzenetére
Én úgy emlékszem, hogy AA-n Waze-n be tudom mondani magyarul a címet, megérti. De egy ideje nem használtam hangutasítással, szóval passz.
Ami engem idegesít, hogy AA-n Waze-val menet közben nem enged legörgetni a kedvencek között (ha sok van), míg Carplay-el semmi gondja nincs ezzel. (Ugyanaz a profil viszonylag sok elmentett címmel.) -
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #264913 üzenetére
A német oldalon meglett (alapból a uk-re dobott, oda más reg kellett volna), 10€ 1 hónap, 100€ egy év. Utóbbit biztos nem veszem meg.
KisTücsök: Én festék boltban kevertetek, de gyanítom ott akad antracit is.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #264931 üzenetére
A kutyaszorbol impregnalt i3 meg a hiresen fos belsominosegu Tesla. Nincs tobb kerdesem.
Renóval nincs sok tapasztalatom, Thalia, Clio meg Fluance volt meg de azok also polcosak. Abbol nem kovetkeztetnek a felsobb polcosokra nyilvan.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #264966 üzenetére
Én csak annyit csináltam, hogy lehúztam a gyári lefújószelepről a turbó elé visszavezető csövet.
A T-Jeteknél ilyen egyszerű szelíd tüsszögést varázsolni, nem is kell utólagos blow-off valve (sőt csak a baj van vele), csupán egy kis szűrőt kell keríteni, meg a szívócsőbe visszavezetést ledugózni.
[link] és [link]
MultiAir esetén még ez sem kell, elég egy dircsiszürcsi, és máris van hangja.Én egyelőre csak teszteltem, meg kell rendelnem a cuccokat. Sajnos a szűrő, amim van, nem megy rá, csak 13 mm-es, ide meg ~25 kellene.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz MC Pite #265131 üzenetére
Légrugós Citroënben talán én is ülhettem, de gyerekkoromból már eléggé ködösek az emlékeim. Az első "modern" légrugós autó amit vezethettem egy Q7-es Audi volt még 2007-ben. Tesztautó volt, városon belül vezettem kb 20-30 percet, tisztán emlékszem rá, h elég nagy csalódás volt a komfortérzet. A próbakör előtt azt hittem, h egy ilyen autó átsiklik mindenen, de szinte ugyanúgy behozta az úthibákat mint az akkori Lexusom (IS 220d). Mondjuk akkor ezt részben a hatalmas felniknek és peres gumiknak tudtam be. Utána kimaradt jó pár év, többnyire csak utasként volt légrugóhoz szerencsém, a következő "komolyabb" teszt egy EQS volt, komfortérzetre szintén csalódás. Idén volt szerencsém egy légrugós Panamerát vezetni, a Mercinél jobbnak tűnt, de a tökéletestől még az is távol áll. Most a Q8-cal már mentem 2-3e kilométert, tetszik ahogy országúton/autópályán kirugózza az úthibákat, plusz, ahogy Dynamic módban leülteti az autót (szerpentinen tényleg személyautó közeli az élmény), de városban rossz minőségű úton alig érezni a jótékony hatását. Mondjuk nincs összehasonlítási alapom, a 22-es kerekeken légrugó nélkül lehet, h már eladtam volna az autót. Szerintem hiába a német mérnökök zsenialitása, hiába került az A8-be már 5-6 éve az úthibákat feltérképező kamerás rendszer, a hazai utak minőségére nincs igazán jó orvosság (és valószínűleg nem is lesz).
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #265373 üzenetére
Bubival rikán, a Jazz-el gyakran. Fogyi rendben, rendre a gyári érték alattit hozom de a gyári érték egy ordas nagy hazugság az igaz. Menni meg egyik sem megy de csak azért mert nem erősek (saját tömeg/lóerő arányuknak megfelelően mennek). Cserébe nem is kényesek de hát pont ezért vettem őket...
Majd egyszer ha nagyon ráérsz elviszem egy ilyen pucolásra hozzád.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MC Pite #265382 üzenetére
Golfban nincs ködlámpa - ha lenne, az is a fényszóróban volna amúgy a kék nyíllal jelzett helyen, így csak egy krómos kupak van ott a projektor nyílását takarni, érdekes megoldás (biztos olcsóbb, mint a hosszabb vezeték lett volna hagyományosan alulra ). Fiatban van, de még nem ellenőriztem őket, vadveszélyesebb szakaszokon szoktam is használni - erősebb izzó van hozzá itthon, egyik traktor munkalámpáiban olyat találtam, meg hozzá illő olvadt foncsort... ott cserélve lettek gyári értékűre inkább, pont volt annyi darab.
Viszont nemrég egyik traktoron cseréltünk fényszórókat, azokat tök jól sikerült beállítani, szóval következőnek a Golfot ellenőrizni kell majd, lehet egyszer a Fiat is sorra kerül - annak bontatlan az eleje, alapvetően nincs rá panaszom, ködlámpához alacsony volna a mostani rögtönzött beállító hely (pótkocsi lenyitott oldala legalább bátran lehet krétával jelölgetni). -
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #265382 üzenetére
Regebben jartam Munchenbe rendeszeresen, ott nekem is jobban evett hazafele mar. De ugye hatszel, erre lejt az ut, stb. Amugy klasszik normakorom nincs csak mondjuk a telek de oda meg nem fix sebesseggel megyek. Van amikor tempomat van amikor labbal megyek vegig.
Nincs kodlampam, fapadosak a verdak.
Cegesen vt anno de azon sosem hasznaltam. Jo talan 1x...[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz MC Pite #265382 üzenetére
Nem foglalkoztam sosem az első ködlámpával, szerintem a Ladán volt utoljára és ott se volt haszna. Én döntöm el, hogy megyek, hátsó látszódjon.
Olyan keveset mentem tejföl ködben, talán csak 3 alkalommal 22 év alatt. Általában 60-70-nel már tudok menni, az meg nekem elég ködben, jégen.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
veterán
válasz MC Pite #265419 üzenetére
Ránéztem a Golf ködlámpájára [link] , megesküdtem volna, hogy nem állítható, de aztán gyanús, hogy a sárga és zöld pöckök közül valamelyik ezt a célt szolgálja, csak bontsd le hozzá a fél lökhárítót. 🤷♂️
Tsebacsi: Tegnap délutáni spontán szervezés volt zegi cimborákkal, a tuti helyen már nem kaptunk szabad asztalt.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #265499 üzenetére
Matran at nekem tobb a fogyi, pedig lefele szinte vegig motorfekkel jovok. Igaz nehezen allom meg, hogy felfele oda-oda ne porkoljek a gepnek.
Multkor egy MX5 ment elottem az nagypapazott mert meg en is tudtam tartani vele a lepest (NC vt nem tudom milyen motorral).
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz MC Pite #265507 üzenetére
igazából nem megyek egész héten semerre autóval (mivel nincs ) de ha lenne sem nagyon használnám. esetleg, ha sikerülne parkolót intézni az irodába. de a távok: bolt nincs 2 km, shopping city süd 12 km ha több helyen költenénk pénzt, iroda 4 km.
hétvégente emellett kirándulás, aktívkodás 50-200 km távon egy irányba (ez mondjuk minden második héten), ezen kívül arra tippelek, hogy évi 5-6 hosszabb utat tennénk meg tirolba, horvátországba, dolomitokba. meg ugye alkalomadtán hazalátogatva mo-ra, győr, orl, ilyesmi.
többet gondolkodva rajta, erre kb. ugyanolyan jó a dízel, mint a phev
szerk: C5AC tetszik nagyon ma valamelyik kolléga hatására a leon cuprákat nézegettem, itt sokkal jobb belőlük a felhozatal, mint a golfokból. 508 sw-n is gondolkodom, ha már hajszállal a golfot rendeltem korábban e helyett lehet most megérné kipróbálni. túl nagy a szórás, 20-40k eur között nézek szinte bármit, de igazából 30-nál többet valószínűleg nem szívesen fizetnék ki.
van egy olyna érzésem, hogy elhúzódik ez a vásárlás, ha csak szembe nem jön valami tuti vétel egy tervezett osztrák roadtrip van nyárra, arra bérelek valamit. a hard deadline-nak a síszezont húztam meg magamnak.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Call of Duty: Mobile
- Politika
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen