-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz sutszi #176594 üzenetére
Mondom, ki van kormolva Ha a helyzet engedi, megnezi minden nap a revlimitert is 1x.
Egyszeruen gyenge fos, nincs mit szepiteni. Ha tele a fedelzet, nyomhatod akarmilyen fordulaton, akkor se megy, csak jobban zug. Hamar leszoksz rola es inkabb nem bantod, erezni, hogy nem kivanja.
Karottanak van egy ezer eves videoja, amiben ezt a benzin-dizel, nyomatek dolgot koruljarta. Szivo benzines normal motorizaltsag mellett sokkal erzekenyebb a terhelesre a kisebb nyomateka miatt. -
stickermajom
addikt
válasz sutszi #176867 üzenetére
1,2-es ideges, félelmetes 90 lóerővel. Kíváncsi vagyok a 850 kilóval mennyire raketta. Sima GL felszereltség, bőven elég neki azt mondta. Mondjuk fura a LED fényszóró és a hátul kurblis ablak, de annyi baj legyen..
Fogyasztást még nem tudom, bár hajóval jön Esztergomba, szóval gondolom nem kevés.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz sutszi #177099 üzenetére
Jottunk haza mi is, mondom raerunk este menni, menjen le a csucsforgalom. Aha, olyan cumiztunk mint a kisboci... Kerekharaszt utan nem sokkal acsorogtunk, de visszatoltani nem mert senki mert oda is kikuldtek egy rendort. Csak mondjuk ha leterelte volna a nepet a 3-asra lett is volna ertelme hogy ott vannak. De csak ultek a kocsiban ment a villogo es kozben rohogtek rajtunk.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz sutszi #178264 üzenetére
Végre fogyaztás... mert az emlúlt 2 hét az 0 lett.
De most pár napja megint van, és eddig a 200km-re 5.4l/100km jutott - de csak a csereautóval, Fiat 500 1.0, hybrid.
Vicceske autócska az S-max után. A garázsba beállva vele kb. egy táncparkett méretű hely maradt.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
#89309696
törölt tag
válasz sutszi #178842 üzenetére
A jogsiba saját magának kell intéznie a beírást utólag, csak ha az orvosi alkalmasságin derül ki akkor nem. Ha magánszemészetre ment, akkor nem is tud róla senki. Ha háziorvoson keresztül TB-s dologra csináltatta akkor tudnak róla, de akkor is neki kell intéznie nem érdekli őket van-e jogosítványa (csak akkor ha jogsi hosszabbításra megy), de mivel nem állandóra írták neki nem foglalkoznak vele valószínű akkor sem.
Az elvárás a táblán középen lévő piros vonalig elolvasás két szemmel az Úrvezetőinél, ha ezt tudja akkor semmit nem csinálnak, de saját magának elintézheti a jogsiba beírást. Én hanyagolnám, majd a következő újításnál beíratja, felesleges ezért külön új jogsit csináltatni pláne ilyen kis eltérésnél. Hordani meg azt hord amit akar ettől függetlenül, lehet az akár dioptriamentes divatszemüveg is. Értelem szerűen ha hordja jobban lát, egy egészséges szemre is lehet szemüveget csináltatni és picit jobban fog látni az is. Ez nem jelenti azt, hogy rossz a szeme most, de ha jobban érzi magát vele akkor hordja, aztán majd a következő orvosi alkalmasságinál beíratja.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz sutszi #179621 üzenetére
Igen a két sáv úgy néz ki, hogy vagy mész a külsőben 100-110-el vagy bemész a belsőbe ahol 150-160 a minimál tempó. 130 a legrosszabb, mert ugrálhatsz a 110-160 között ha előznél. Valamilyen szinten ez egy öngerjesztő dolog, mert már én sem megyek 130-al. Ha nem sietek andalgok 110-el, ha haladnék akkor meg beállok a belsőbe és felveszem az ottani tempót.
#nincsbennetarcsi
-
válasz sutszi #179770 üzenetére
Hogyhogy milyen minőségi szint??? Gyári. Vagy eredeti gyártói, vagy gyártó által jóváhagyott beszállító. Más szóba sem jöhet. Természetesen az árajánlaton, illetve a számlán is cikkszám, illetve szériaszám szerint részletezve a beépített, felhasznált alkatrészek, anyagok, régi anyagok átvételének, ártalmatlanításának költsége, munkadíj, és tételenként áfa.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
Biqci
aktív tag
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz sutszi #180144 üzenetére
Ez csak a peremvédő. Ha nem látszik alatta a fémszál, akkor csak esztétikai sérülés. Ha nagyon zavar, akkor gumiragasztóval - pl: amit kerékpárokhoz adnak - ragaszd vissza a kiálló darabot.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz sutszi #183742 üzenetére
Jah mar ha videki telepulesre bemegyek rogton ne is nyomom a belso levegokeringetest. Nesze neked jo videki levego...
Sok telepulesen ott tartanak, hogy kilopjak a szemetet a kukabol es azzal futenek.
De latod a hajozas, repules sincs szabalyozva erdemben.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
#89309696
törölt tag
válasz sutszi #185361 üzenetére
A kocsi súlya is sokat számít, meg az euro norma miatt a padlógáz az akkor padlógáz, ha Gréta úgy gondolja és a motorkarakterisztika is lehet unalmas.
Egy szívó amúgy is dögunalom a kis nyomorult 4 hengerével meg a hozzávaló giliszta 2-2.5 literével a mai 1400 kilós autókban, kivéve ha valami ütősebb V8 vagy kicked in yo'.[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz sutszi #185361 üzenetére
Ne gondold hogy túlzás. Mazda6 pókszeműből pl az 1.8 kb 140lovas keservesen ment, a 2.0 se nagyon jobb, a 2.3 már alakult, de az se kifejezetten jól ment. Mondom ezt úgy, hogy pl az autóink (aláírás) relatív jól mennek szvsz. (Hatos váltóval keveset éjt, vvt, plusz csipsz, a másik meg a 2750es nyomatékmaxtól eegy sose messzire, szeret hamar felpörögni).
Annyira rohadt hosszú a váltó a mazdában és közép helyett olyan magasra hangolták a nyomaték maximumot, hogy alig ment jobban mint az 1.4G Astra, ami a másik autó volt a konvojban, pedig azt se vádolják azzal hogy nagyon tüzes lenne.
Haverom 1.8 125 lovas 20V Leonja is álmos volt (váltó tuti hosszú, nyomaték is egyenletesen és későn jött) a Picassom hasonlóan ment, chip+hátsó dob csere után még simán jobban. Mikor ezeket és két új lambdaszondát is kapott, kezdett úgy menni a Leon ahogy 1.8 szívódnak illene (előtte 1.8 16V 117 lovas autók volt).[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz sutszi #185361 üzenetére
Hat ott a suly, a legellenallas, a homlokfelulet meg a malomkerek meretu nagy es nehez felnik. Egyik sem kedvez a menetdinamikanak plusz a leszedalt karakter az euro6 szabalyozas miatt.
Bubi kompakt abba eleg lenne a 2.5i motor de itt meg az awd szedalja le a menest. Mondjuk az sem veletlen, hogy az usaban ez vt az alapmotor, se 2.0i se 1.5i nem volt. Kepzelem azok hogy mehetnek...
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
válasz sutszi #185361 üzenetére
Ne aggódj, én sem értem. Ami most van 116 lovas TDI erősebb, mint a Wartburg és a Samara együtt véve, amiket fiatalon hajtottam és azokkal is odaértem mindenhova időben.
Ahogyan 640 kb elég mindenre, ugyanúgy elég 80 lóerő, de persze kell a 200 ló, mikor 170-190 lóerő felett egy tengelyen nem lehet az aszfaltra vinni az erőt.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
rbalint88
addikt
válasz sutszi #185373 üzenetére
A teljesitmenyadat csak egy szam, de a hangolas, adott fordulatszamhoz tartozo nyomatek, porgosseg stb sokkal tobbet mondanak egy motor hasznalhatosagarol, csak ezeket nem lehet beirni a katalogusba. Egyebkent biztos nem gyenge a 2.5i, inkabb azt mondanam, hogy az mozgatja a kategoriatol elvarhato dinamikaval az autot.
Sajnos a kibocsatasi normak es a jo katalogusadatok mellett sokszor elmarad a karakter jol megcsinalasa, ezert lehet ebben az autoban a 2.0 165 lovas motor gyenge erzetu. De pl a Splashben, meg a tobbi Suzukiban az 1.2 16vampir mind a 86 lova az nagyon elni akar, orommel porog fel es csapkodja a revlimitert, meg cibalja a kis kasztnit maga korul, tenyleg tiszta racse meg vatanen. Aztan persze komikusan lassu, a “nem meno” eros autokkal orrot turva mesz el mellette.
egyebkent a mi Audink is kelletlen volt, olyan volt a gyari program, de egy chip csodat tett vele - a nyers teljesitmeny alapvetoen eleg lett volna gyari allapotaban is, forgatva szepen ment, de hianyzott belole a rugalmassag, pici gyorsitashoz is vissza kellett pakolni. Hat most mar nem kell pedig nem lett agyig irva, 163 lorol kb 185-re, viszont a gyarilag 225Nm-re korlatozott nyomatek elszalad kb 280-ig es azt rohadtul erezni. Meg tenyleg sokkal porgosebb, jobban veszi a lapot minden tartomanyban. -
-v-
addikt
válasz sutszi #185373 üzenetére
Jó azért annyira nem kell ám temetni automatával is jobban megy mint egy kézi váltós E39 530d amit anno megjelenéskor össze vissza dicsértek mennyire klasszul megy [link] - persze ez szívó, nincs annyi nyomaték de az automata visszavált neked, a 40-140 11.9s az egy teljesen korrek érték, 100ra 8s, 160ra 20s .. nem vadállat de teljesen baráti.
-
tboldi
nagyúr
válasz sutszi #195960 üzenetére
2006-os, azaz 15.
De azért elgondolkodtató, hiszen ennyi idősen is majdhogynem hibátlan volt az eleje néhány bepöttyözött kavicsnyomot leszámítva. Az összes hézag tökéletes volt, lámpái gyárik és nem matt/karcos egyik sem, stb. 🤷♂️
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest