-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
TheProb
veterán
válasz Integrale #35793 üzenetére
ööö, jó kérdés. De ott kilőve a telefon töltése, meg nem veszélyes oda nézegetni menet közben? Mondjuk lehet semmivel se veszélyesebb, mint a hűtőrácsok irányába kacsingatni.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
z123456789
addikt
válasz Integrale #35785 üzenetére
(#35785) Integrale
Ki a rák vesz 48"-os LCD TV-t? Hol lakik ez kutyaólban? Vagy elverte a pénzét a kocsira és csak erre maradt? Márkáról ne is beszéljünk! Mondjuk látszik, hogy híve a minőségi megoldásoknak.(#35798) Skillet
Ott a pont. Minimum...(#35801) gzbotii
Neeeee! -
brumi1024
veterán
válasz Integrale #36122 üzenetére
És akkor ehhez még tegyük hozzá, hogy az elhasznált akksik nem éppen a legkönnyebben újrahasznosítható hulladékok közé tartoznak.
Persze az ilyen cikkeket is lehetséges túlzásba vinni, ezt én nehezen tartom hihetőnek.
-
kalmanchris
tag
-
rbalint88
addikt
válasz Integrale #36416 üzenetére
Minden gyártónak vannak jól és kevésbé jól sikerült belterei. Pl. B6 A4 tök sallangmentes, egyszerű, de mégis jó beülni. Minden kézre esik, egyszerű, helyén van. 156FL tök más stílus, de abban is minden kézre áll elsőre. Ami szar, az a nyomógombos hangerőállítást, de azt mindenben utálom Ezt a tabletes klímára kifakadást nem értem, ha jó az automatika, akkor kb egyszer beállítod és jó. Én "sokat piszkálom", ez mondjuk azt jelenti, hogy néha kikapcsolom, hogy feleslegesen ne menjen lehúzott ablak mellett, aztán visszakapcsolom az auto gombbal
-
roberto211
őstag
válasz Integrale #36434 üzenetére
Így így.
Pumma: Általában nem a suzisok kezdik azt vettem észre de egyik se különb. 2honapja BKV val megyek ez kölcsön autó volt. De a másik meg az h attól mert bimmer nem biztos h nyerni is fog. Nem a márkajelzés hajtja az autót hanem a motor. Egy 316 vs 1.3 16v suzi harcnal meg elég nagy eséllyel a Suzi nyerne.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz Integrale #36843 üzenetére
Mivel ez a próbakörnél nem jött elő de utána egy órával előjött a hiba így gondolom én hogy az ő sara és a Szavatosággal élhetek. Nekem az is jó ha kijavíttatja az eladó a hibát a saját költségére de ne ott ahol eddig javíttatta mert ott gányolták szét ennyire.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
-
Skillet
addikt
válasz Integrale #37152 üzenetére
igaz. 6a10. Na erről nem tudtam. A 7gen galantban volt 6a12, enyémben 6a13... de a 6a10 (és a 6a11 is) nekem kimaradt.
1.6V6. De meredek
Nem tudom, ez mennyire volt népszerű (meg egyáltalán elérhető) nálunk, vagy akár bárhol máshol, lehet, hogy a japóknál volt fellelhető ez is?
Találtam belőle valami ikerturbóst is, mirage-ban volt. Pffff
Japók rendesen betegek.Viszont erről eszembejutott, hogy volt egy 4G92 1.6 mivec is, valami 170 lóval. Pedig a hondások nagyon szajkózzák mindig, hogy az 1.6vti parádésan egyedi, és nincs még egy gyártó, aki ennyi ccm-ből ennyi lovat hozott volna ki.
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Integrale #37156 üzenetére
szívókról volt szó elsősorban és kis köbcentis utcai változatokról. és persze artelnáló dugattyús, nem wankel.
így azért leszűkül a kör a fentiekre.
arányaiban pl az általad említett 1.3 115ló gyengébb, mint az 1.6vti. 8.8ló/100ccm : 10ló/100ccm
a 240ló már más tészta (12ló/100ccm), de azt a honda is összehozta utcaiban.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
#94529552
törölt tag
válasz Integrale #37370 üzenetére
Annyira biztos mint te, és legalább nem félreolvasom. Ez már egyenesen nevetséges, hogy beszólsz nekem, hogy ki nem tud érvelni, mert ezt írtad nekem: "Lehet jonni a tobbi gyarto is megbukott dumaval"
Akkor mutasd meg, hogy én hol írtam ezt????De továbbá azt sem értem, hogy miért udvarolsz itt kornélnak? Ha neki mondtad volna, az még érthető lenne, mert ő állt bele itt az értelmetlen vitába a többiekkel már 19:37 óta.
Ja hogy mert korábban vitánk volt azért most segítesz neki? Bravo, a visszavágásért, igaz, hogy értelmetlen volt. Szóval a lényeg, hogy elnézted, és mellé ment, talán neki írhattad volna az egészet:
Lehet jonni a tobbi gyarto is megbukott dumaval, ami jogos is, de akkor a VW javara ket strigulat is beirhatunk, egy a csalo szoft miatt, egy a tobbieknel alkalmazott Thermal window miatt. Mindehol tisztaba kell tenni ezt a kenyes teruletet, de az az igazsag, hogy az autozas meg igy is a legkisebb szelet.[ Szerkesztve ]
-
válasz Integrale #38021 üzenetére
De igen. Sajnos nem tudtam sokáig maradni, mert unokatesómnak segítettem egy régi 414-es Rovert lakatolni és mennem kellett. Az a Chevy Chevelle milyen jól nézett ki, ami ott volt. Ezek szerint te is kint voltál?
@focvis: Ez lenne az. Semmi extra, de így videoban hátha jobban átjönnek az arányai.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Integrale #38049 üzenetére
Nevetni fogsz, de faternak pont a 480-as volt anno az első kiszemelt, aztán meglátta ezt az akkori használtautó.hu-nak megfelelő újságban és megvette.
Volt vele szívás bőven az elmúlt 14 év alatt. Egyszer egy busz előzése közben adta meg magát az egyik gyújtótrafó, és átment 3 hengeresbe. Gondolhatod az arcomat, ahogy kirántották alólam a teljesítmény kb. felét előzés közben.
Folyamatos olajfolyások stb. Szóval eléggé pénztemető, de ettől függetlenül szeretem a kis rusnyaságot.
Elvileg lesznek még TC parkolóparádék idén, ha összejön összefuthatunk. Mivel voltál kint?
-
w333
félisten
válasz Integrale #38663 üzenetére
Szvsz. inkább valami minőségibb nyálat tegyél bele aztán 1800 km alatt szépen kikormolod az egészet ... ezekben az adalékokban én soha nem hittem !
Oké hogy kerozin van bennük, de lehet hogy több kárt okoznak mint hasznot !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
rbalint88
addikt
válasz Integrale #38663 üzenetére
Semmit. Hajtsd meg rendesen. Amit az kihoz, az jo, ami bent marad, az meg inkabb ne is menjen keresztul a motoron. Majd kovetkezo vezerlescserenel kell leszedni a szivosort es kitakaritani. De ha meg adagolos, akkor az se. (Dedra td?)
Injektortisztito szerintem nem sokat er, de artani se nagyon fog. Ha a lelkesnek jot tesz, megeri azt az ezer ftot[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Integrale #38740 üzenetére
Következő kommentjere már nem is reagálok, mert az előzőben már leírtam a véleményem 😉
Aha baj, hogy amikor a 400k-s (papírral együtt) corsara rakolt majd 300k-t (ha lesz annyi a gyerek mellett), akkor az opel lesz a szar.
Mondjuk pont engem azzak vádolni, hogy saját választásom igazolom, és afelé húzok, szerintem vicces, lásd a mostani Honda (UK) fikazasaim, miközben azt birtoklom, ki is offoltam magam a Honda topicbol, annyira belegazoltam egy két hondab#z* lelkébe 😂😂😂
Amikor splashem volt, azzal is minden bajom volt, billeg, dől, stb., Pedig az autó amúgy hibátlan volt 😃Mod: 300k egy felső közep kategóriás passat ellenfélnek szánt autóra egyáltalán nem sok, sőt...
Aki ilyen autót vesz, mindig legyen a zsebbe 500k, aztán ha nem kell, legalább el lehet szórni másra.Qtya: pont ezt mondom...
De hát ugye képzeletben minden könnyű.
Civicre egy szett gumma 100-120k, ezért gondolkozok negyevszakosban éppen.
Futóművem 2-300k-ban lesz, ha raszanom magam.
Mondjuk akkor hibátlan lesz[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest