Új hozzászólás Aktív témák
-
djculture
félisten
A PSZÁF az Allianz Önkéntes és Magánnyugdíjpénztárt, a Budapest Magánnyugdíjpénztárt, az ING Önkéntes és Magánnyugdíjpénztárt és az OTP Magánnyugdíjpénztárt kötelezte arra, hogy 15 napon belül számítsák újra a reálhozamok összegét azon tagjaiknál, akik korábban más pénztárakból léptek át, ám róluk az átadó pénztárak a hozamgarantált tőke feletti összeg (reálhozam) számításához annak idején nulla forint tagdíjról szolgáltattak információt.
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
nyogo83
senior tag
OTP mnyup, azt hiszem növekedési portfolióban voltam 4 évig
Még nem kaptam kézhez (U.. betü, gondolom utolsóként fogom) de a honlapjukon megnéztem, elméletileg 97.600 Ft.
Egyébként erről az egész kifizetősdis dologról ez jut eszembe :
http://www.youtube.com/watch?v=ZL2IGT2Pr10 -
kételkedem
addikt
válasz juliabrilke #4450 üzenetére
Én is ma kaptam meg az ING-től, a postás hozta. Szerintem nem névsor szerint megy, mert én a D betűnél vagyok!
Az összeg megegyezik a honlapjukon lekérdezettel.
Ha igazad van, megengedheted magadnak, hogy megőrizd a nyugalmadat! °°XLIII°° "Isten, áldd meg a magyart" Kölcsey 1823
-
nagyúr
ami azt illeti, örülhettek a reálhozamnak, az elmúlt pár hétben bekövetkezett 20%-os tőzsdei esés tükrében...
Az otp ma reggel az államcsődös kósa-beszólást idéző mélységekben járt...De a 23500-ért vett állami mol-pakett is jó biznisz volta a mai 18 ezres ár fényében....
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
kételkedem
addikt
válasz fokukac #4458 üzenetére
Az a rémisztő, hogy igazad van! Ez a mostani tőzsdei zuhanás rendesen odavágott volna a manyup pénztáraknál levő papíroknak! ( Illetve rendesen oda is vág, hiszen voltak néhányan, akik maradtak.)
Ha igazad van, megengedheted magadnak, hogy megőrizd a nyugalmadat! °°XLIII°° "Isten, áldd meg a magyart" Kölcsey 1823
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz kételkedem #4459 üzenetére
Az jár a legjobban, aki a visszakapott pénzt leköti Svájcban..
⭐ Stella
-
amargo
addikt
válasz kételkedem #4457 üzenetére
kb 23 csoportba vannak osztva az emberek - x logika alapján - , máig a 14-es csoport pénzének az átutalásáig jutottak el. Jövőhétre elmegy a maradék is. Aki a postástól várja + 15 nap.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
kételkedem
addikt
válasz radi8tor #4460 üzenetére
Az jár legjobban, aki a megkapott reálhozamból aranyat vesz. Röhej, hogy 2011-ben csak az a sárga fém marad érték, ami már az ókorban is annak számított! Az értékpapírok és a devizák ugrálnak össze-vissza, az arany pedig csak megy fel és még feljebb. Ráadásul ez a tendencia biztosan nem fordul meg őszig, sőt lehet még az után is kitart. Egyszer biztosan kipukkan ez a lufi is, de egyelőre nem látni a végét.
Ha igazad van, megengedheted magadnak, hogy megőrizd a nyugalmadat! °°XLIII°° "Isten, áldd meg a magyart" Kölcsey 1823
-
hobizoli
nagyúr
válasz kételkedem #4462 üzenetére
Nemtom, de mintha lett volna mar ennel sokkal occsobb is az arany...
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz radi8tor #4464 üzenetére
Nyilvan vhonnan dragul vmerre, de nem volt mindig ennyire draga. Szoval aki aranyat vesz lehet meg fog lepodni, mert minden sorozat egyszer megszakad, megfordul a trend... egy ev alatt dragult lassan 1.3x-ra, ez jonak hangzik elsore, ha egy betetkamathoz kepest nezem, de pl OTP 2009 tavaszan par honap alatt dragult ~3.5x-ra. Azzal maris sokkal jobban lehetett jarni, es kb fele ido alatt
több drón kell ;P
-
AMD Power
titán
Ma meghozta nekem is a postás... 15% kevesebbet kaptam mi amennyit mondtak nekem.
-
Tom5
addikt
Aegon tegnap utalt. V-betűs vagyok. Annyit amennyit kiadott az oldal...
-
juliabrilke
addikt
OTP-nek írtam emailt.
Annyit írtak, hogy hétfőn utalnak nekem, számlaszámomat és lakcím módosításomat megkapták.
-
Zodicus
senior tag
válasz juliabrilke #4475 üzenetére
Én is vártam egész héten, de még semmi
-
-
lajafix
addikt
válasz fokukac #4477 üzenetére
akkor emlékeztetőül @:
"Korábban az állam volt már résztulajdonosa a sztrádának; 2004-ben megvette az osztrák Strabag és a francia Bouygois alkotta AKA 40 százalékát. Négy év múlva kiszállt a cégből, eladta a részét a Raiffeisen PPP IB GmbH-nak. Az állam 2030-ig évente 25 milliárd forint rendelkezésre állási díjat fizet az AKA-nak."
#4479: nősülj meg, majd az asszony sírba tesz és az özvegyit élvezi 120 éves koráig.
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
na ezt a kiszámíthatóságot én máshogy nevezném: őrültségnek. 30% hiánnyal üzemel az állami nyugdíjkassza, fenntartásáért az állam beáldozta az EÜt(lásd eü járulékok nyugdíjjárulékká alakítása 2007 és 06ban) az oktatást(iskolabezárások, normatíva elinflálás) pusztán szavazatvásárlásért, közben a GDP 12%át költjük nyugdíjra a 10 évvel ezelőtti 7-8%kal szemben.
Rock'n Roll
-
hobizoli
nagyúr
válasz lajafix #4486 üzenetére
Ennyi erovel "regi" M0 se kellett volna 20 eve, de most meg menj korbe rajta mar 10 eve is tudtak hogy gond lesz vele, mara akkora forgalom van rajta, hogy megbenulsz, de vegig is van a kijaroknal ceges telephelyekkel, foleg a deli reszen. Azelott meg egy nagy pusztasag volt ott is, am mostanra beepult.
De ezekre jonnek a cegek, mert van rendes infrastruktura, es nem szekerutakon kell szallitani. Nezd meg Nemetorszagot is plDe pl M7-n is mentem mar le parszor osszel meg telen is, hat azon sincs vmi fuha nagy forgalom akkor, Siofok utan mar erezhetoen leesik a forgalom sot, pl Fonyod utan km-ken at mentem rajta tok egyedul, nappal, egesz Balatonszentgyorgyig ahol letertem rola 4 autoval talalkoztam kb. Mennyi az onnan, 30km? Az M7 is inkabb csak nyaron "fut", a Balaton miatt.
több drón kell ;P
-
lajafix
addikt
válasz hobizoli #4487 üzenetére
hz, az m0 megnyitásától kezdve komoly forgalmat nyom le, érted használva van. Ugyanis amiről próbállak felvilágosítani az nem a fejlesztések elhagyása HANEM A KORLÁTOS FORRÁSOK MINÉL RACIONÁLISABB FELHASZNÁLÁSA!!!
az m7 kivetelezése a másik pénzpocséklás az m5 és az m6 után, valóban még nem volt téma.
mond meg nekem akkor hogy kecskemét után az m5 mellé, dunaújváros után az m6 mellé vagy az m7 mellé siófok után milyen komoly cégek költöztek az utóbbi 5 évben. ua te a hátulgombolósok übergagyi autópálya fétisét nyomod itt megint.Rock'n Roll
-
nagyúr
válasz lajafix #4488 üzenetére
semmilyen komoly cég nem költözött, nyilván.
viszony elképesztő, ami az M5-ösön van, ma jöttem Szegedre, és minden alkalommal olyan érzésem van, hogy basszus, a román-bolgár-török vendégmunkásoknak és kamionoknak építettünk autópályát százmilliárdokért. Ha a járművek negyede magyar, akkor lehet, hogy sokat mondtam... A többi meg mind román. Elképesztő, mit művelnek, piknikeznek a leállósávban, jobbról előznek, ma pedig csoportos tolatással találkoztam. nade mindegy.
ui. amúgy azért kéne vizsgálóbizottság, hogy azt a völgyhidat, meg alagutat az alföld alá ki tervezte be, és miért vn még szabadlábon. : )
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
hobizoli
nagyúr
válasz lajafix #4488 üzenetére
Szerinted az lenne normalis, hogy Bp es 130km-s korzteben van autopalya aztan hello, menjen mindeki 1 szamjegyu utakon es qrja szet azt a kamio, mert 130km-l odebb mar nincs elet?
A bolgar-roman stb azok mennek tovabb is, ennyi erovel ausztria is mondhatna hogy vazzeg, ezeknek epitettuk fel a palyat? Nem elsosorban, de nem lehet betiltani sem hasznalatat, sot, jobb ha ott mennek, es nem kozuton meg varosokon at, nezd meg szegeden is mi lett, amikor kesz lett az elkerulo. Reg meg kellett volna mar csinalniuk.
Mielott beirnad, a MÁV-s vasuti moka meg alapbol buko, "arra" a meseben jaro, egyszer volt hol nem volt tipusu menetrendre nem lehet logisztikailag felkeszulni.Hozzank szallitanak Nemetorszagbol nyersanyagot es max 2 nap alatt itt vannak vele, latoma CMR-ns papaion mikor raktak fel, meg nyilbvan azt is mikor ert ide.
Vasuton csak fel nap lenne felrakni a kamionokat meg eleve egy szerelvenynyit osszegyujteni is ido. Fel nap alatt egy kamion kier Passau-ba, amikor a MAV-s meg mindig Bp-n all, es mire az csak kierne, az kozuti mar vissza is jott.több drón kell ;P
-
lajafix
addikt
válasz hobizoli #4490 üzenetére
HZ ha nem érdekel téged a racionalitás, akkor fizesd. Javaslom hozzá az egykulcsos mindenkire vonatkozó 50%os adót és a 40%os ÁFÁT... nyomhatod a szöveget sokáig de akkor is úgy van hogy a fejlesztéseknek racionálisnak kell lenniük, különösen egy anyagiakban szegény, de álmodozókban bőven ellátott országban. Hihetetlen 20 évente csődbe megyünk de nem esik le az 1x1.
"ausztria is mondhatna hogy vazzeg, ezeknek epitettuk fel a palyat?"
Mondják és tesznek is ellene: lásd a 86os utat, amit azért használnak mert az osztrák tranzit drágább. S nem láttam még bécs és hegyeshalom között alagutakat se, se völgyhidakat. s nekem úgy tűnik, hogy AU gazdagabb nálunk, nyomják is a 3 sávosítást csomó helyen.
DE lehetne persze mondani azt is hogy OK fejlesszük az országot, legyen az a prioritás. De ez esetben abba kellene hagyni az állam szociális szavazatvásárlását, pl amit erdőkének is leírtam ma. Mert a 2 együtt nem megy, ez itt egy csóró balkáni ország, nem gazdag, többszáz éves vagyonfelhalmozó kapitalizmussal rendelkező nyugati ország. Ez az amit itt hajlamosak sokan elfelejteni.Az is furcsa álláspont hogy a kamionok azért ne menjenek vasúton és építsünk APt, mert a MÁV hülye. Ez esetben a MÁVot kell fenékbe rugni, a vasúti pályákat így is rendbe kell szedni és a vasútra van EU tám.
kukac: ez az érzésed már akkor meglehetett ha láttad a szlovák kamionok tömegét az elmúlt évtizedben az M3 bevezetőn az m0 keleti rész elkészültéig.
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz fokukac #4489 üzenetére
viszony elképesztő, ami az M5-ösön van, ma jöttem Szegedre, és minden alkalommal olyan érzésem van, hogy basszus, a román-bolgár-török vendégmunkásoknak és kamionoknak építettünk autópályát százmilliárdokért.
Teljesen jól látod. A nálunk jóval fejlettebb közlekedés szervezési képességekkel rendelkező Csehországban 2007-ben vezették be a teherszállító járművekre vonatkozó elektronikus útdíj rendszert. Ennek eredményeként a tranzitforgalomban közlekedő járműveket is használatarányosan a valós költséggekkel meg tudják adóztatni, míg nálunk a Magyar adófizetők dobják össze ugyanezeket a forrásokat. Az útdíj rendszer bevezetésének kettős hatása van:
-megnövelte a vasúti áruszállítás részesedését, a vasúti pályák kihasználtságát, így kisebb veszteséget kell az adófizetőknek finanszírozni (nem időkritikus áruk esetén versenyképesebb lett a vasút)
-2010-ben kb. 55milliárdFT nyereséget hozott a rendszer (ezt szintén nem a Cseh adófizetőknek kellett összehozni)
-a helyi szállítóvállalkozásokat pedig különböző módokon tudják kompenzálni, pl. üzemanyagár támogatás, ami nálunk is működikSzlovákiában is üzemel már ugyanez a rendszer.
Magyarországon állítólag majd lesz hamarosan.
-
fordfairlane
veterán
válasz fokukac #4489 üzenetére
viszony elképesztő, ami az M5-ösön van, ma jöttem Szegedre, és minden alkalommal olyan érzésem van, hogy basszus, a román-bolgár-török vendégmunkásoknak és kamionoknak építettünk autópályát százmilliárdokért.
Egyébként nem ez volt a cél, tranzitországgá válni, és ebből húzni valahogy hasznot? A vidékfejlesztésnek számos más, költséghatékonyabb módja is lett volna szerintem.
x gon' give it to ya
-
dellfanboy
őstag
az önkéntes magán pénztárak, ugye életben maradtak? ha ott volt lovém akkor az ott marad? vagy mikor kaphatom meg mikor nyugdíjas leszek?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
erdoke
titán
válasz dellfanboy #4494 üzenetére
Az önkéntes MNYP-i rendszer működésében nem változott, de most őket hívják második pillérnek.
BTW, megjött közben a Budapest MNYP elszámoló levele is, és úgy tűnik, én nem buktam tavaly év vége óta, bár lényegében nem is nyertem. Kb. annyival nőtt az egyenlegem, amennyi az infláció lehetett az év első 5 hónapjában (bő 2 %). Magyarul a reálhozamom majdnem pontosan ugyanennyi lett volna, ha év végével zárják le az egyenleget.
A legjobb aláírás a héten
-
addikt
Az én életem, az én pénzem
A kormányzati kommunikáció elhallgatja, hogy a volt pénztártagok közül, akik kifizetésben nem részesültek, 40 százaléknak semmilyen befizetése nem volt.
Selmeczi "hibás adatokból vont le téves következtetést".
http://www.napi.hu/magyar_gazdasag/a_stabilitas:tevesek_selmeczi_kovetkeztetesei.492033.htmlJavíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
erdoke
titán
válasz Thunderzolee #4499 üzenetére
Nem tartom elképzelhetőnek, hogy a most reálhozamot nem kapók 40 %-ának nem volt semmilyen befizetése. Ennyi cég nem lehetett adócsaló. Bár 13 éve rövid ideig én is dolgoztam olyan cégnél, ami mindent befizetett utánam, csak a MNYP-i tagdíjat nem. Évekkel később küldött egy levelet a pénztár nekem (!), hogy ezt mikor fogják befizetni...
A legjobb aláírás a héten
Új hozzászólás Aktív témák
- Programozás topic
- Robotporszívók
- iPhone topik
- Black Myth: Wukong
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- MIUI / HyperOS topik
- Honor 90 - modellalkat
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Videós, mozgóképes topik
- További aktív témák...
- Bontatlan HONOR Pad 8 Tablet, 6/128GB
- Alpine HDA-V90 status, 5 csatornás erősítő
- Intel Core i5-4690K LGA1150 Processzor
- Eladó rendszerhűtő ventilátorok egyben is, külön is / 120-140 mm / Akasa, Cooltek, Be quiet
- Delock 18136 - 3,5" to 5,25" bővítő, beépítő keret / csavarokkal, dobozával, mindennel együtt.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen