Új hozzászólás Aktív témák
-
Attix82
őstag
válasz Diopapa #5840 üzenetére
Én mint eladó benne vagyok ebbe a körbe. A lényeg az, hogy törekedni kell a 15 napra. Viszont azért is van ez a törekedés szó mert a szervizesek, nagyker stb csak munkanapokon melóznak, így ha esetleg valaki akkor hozza be a terméket amikor éppen kezdődik egy 4 napos munkaszüneti nap, akkor már alapból meghosszabbodik a garanciális ügyintézés.
Viszont ha a bolt tudja bizonyítani, hogy Ő pedig 2-3 nappal rá már a szervizbe juttatta terméket és a szerviz vár az alkatrészre, akkor nem tudod a boltra verni a bajod ha esetleg 1 hónapig is elhúzódik.Mellesleg mostmár előírás is , hogy a Bolt tudja valamivel bizonyítani mikor is jutott el a szervizbe / nagykerbe az adott termék. Tehát nem ülhet rajta 2 hétig, és utána küldi el a megfelelő helyre.
A másik, hogy valóban a PTK a mérvadó, tök mind1 mit írsz alá. De viszont az egy alap előírás, pl 10k bruttó felett 1 év jótállás a kötelező....ennél ugye vannak eltérések de csak pozitív irányba lehet, de ott már a bolt kiírhat feltételeket amire már a PTK nem befolyásol.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mesterséges intelligencia topik
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- World of Tanks - MMO
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs