Új hozzászólás Aktív témák

  • Attix82

    őstag

    válasz Diopapa #5840 üzenetére

    Én mint eladó benne vagyok ebbe a körbe. A lényeg az, hogy törekedni kell a 15 napra. Viszont azért is van ez a törekedés szó mert a szervizesek, nagyker stb csak munkanapokon melóznak, így ha esetleg valaki akkor hozza be a terméket amikor éppen kezdődik egy 4 napos munkaszüneti nap, akkor már alapból meghosszabbodik a garanciális ügyintézés.
    Viszont ha a bolt tudja bizonyítani, hogy Ő pedig 2-3 nappal rá már a szervizbe juttatta terméket és a szerviz vár az alkatrészre, akkor nem tudod a boltra verni a bajod ha esetleg 1 hónapig is elhúzódik.

    Mellesleg mostmár előírás is , hogy a Bolt tudja valamivel bizonyítani mikor is jutott el a szervizbe / nagykerbe az adott termék. Tehát nem ülhet rajta 2 hétig, és utána küldi el a megfelelő helyre.

    A másik, hogy valóban a PTK a mérvadó, tök mind1 mit írsz alá. De viszont az egy alap előírás, pl 10k bruttó felett 1 év jótállás a kötelező....ennél ugye vannak eltérések de csak pozitív irányba lehet, de ott már a bolt kiírhat feltételeket amire már a PTK nem befolyásol.

Új hozzászólás Aktív témák