Új hozzászólás Aktív témák
-
mezis
nagyúr
válasz Vismajor01 #57003 üzenetére
Igen, minden lakó érdeke a töltőhely szabadon hagyása. Kevesebb káros anyagot fog szívni, ha nem akadályozza az e-autók terjedését. Következetesen, keményen kellene fellépni a renitensekkel. Pl. "lopóautó". 24/7-ben.
mezis
-
szebe
őstag
A lopóautót támogatnám, de minden esetben (nem csak az e-autós témában). Egyik kedvenc yt csatim pl azt mutatja, ahogy usában egy "random" üzlet elől percek alatt elviszik, bejelentés nélkül a kocsikat: [link]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Vismajor01
addikt
Mondjuk linkelt videón nem teljesen értem milyen jogon szállitja el-Nincs közútkezelői tábla a parkolás tiltására illetve kiegészitőtábla az autóelszállitásról. Csak ilyen szöveges táblákat látok 4-es betűmérettel ami tuti nem közütkezelői hanem magán, szal akkor mi szerint van rendesen tájékoztatva a vezető? Ennél itt magyarországon 100% egyértelműbben kivan táblázva/levan festve etc az összes olyan ahonann elvontatnak ha oda állsz. Itt meg áll csomó autó amik között van szabad hely...Autós szempontjából nem látjuk lehet pont a falon előtte van nagy megállás kivéve engedéllyel nem tudom.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
szebe
őstag
válasz Vismajor01 #57006 üzenetére
Bármelyik videó leírásában ott a FAQ, leírja rendesen, mi miért.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Szada85
aktív tag
No, lassan minden napra jut egy Usain Lakatos... [eltiltott-sofor-karambolozott-majd-elfutott-volna]
-
Szada85
aktív tag
válasz tyielow #57010 üzenetére
Gyorsan süllyed a színvonal sajnos sokfelé, ez igaz.
Ez tegnapi hír, a magyar oldalak is lehozták, egy egyszerü igazoltatásnak indult, két halott rendörrel végzödött.
[Elfogták a német rendörök feltételezett gyilkosát - német videó] -
Szada85
aktív tag
válasz ElektrikusDE #57014 üzenetére
Köszi a korrekciót, pedig semmilyen elöfizus oldalon nem voltam, de azóta priváttá lett téve.
-
patomi
őstag
Beteg f@sz [link] volt itt minden. Ballábas fékezés, meg egy kis puff-puff.
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
félisten
Börtön járhat a 400 km/h-s bugattis száguldásért
az Autobahn érintett szakaszán valóban nincs sebességkorlátozás, a szándékos közúti veszélyeztetés ott is büntetendő. Márpedig ekkora tempóval aligha lehet folyamatosan kontroll alatt tartani egy járművet olyan helyen, ahol mások is közlekednek.
Induljanak onnan, hogy határozzák meg melyik autóval , milyen időjárási körülmények között és milyen sebesség felett számít valami közúti veszélyeztetésnek egy sebességkorlátozás nélküli úton. Amíg ezt nem tudják meghatározni, addig nincs miről beszélni. -
Szada85
aktív tag
válasz Reggie0 #57023 üzenetére
Gondolom a legtöbben azért olvastatok már a témáról, a német pályákon a "korlátlanság" ugyan létezik, de ettöl még "a javasolt sebesség" ott is 130 km/h.
Itt sem a gyorshajtás maga a "kiváltó ok", hanem a nemrég hozott - valamennyire szintén gumiszabálynak mondható - jogszabályra (§ 315d StGB) hivatkoznak, ami az "utcai versenyzést" kívánja szankcionálni.
Itt most arra próbálják elkanyarítani a sztorit, hogy a Bugattis figura "magával, a saját limiteivel versenyzett", és ez, mint ilyen büntetendö a szabály egyik bekezdése szerint.
Az egész jogi hercehurca az ehhez hasonló esetek "megszaporodása" miatt kezdödött:
[Lamborghini_Unfall_A66]Itt is a gazdag ficsúrok játszadoztak a forgalmas autópályán az A66-oson, amikor a Lambós srác túltolta, telibevert egy vétlen autóst, aki bennégett a saját autójában, a Lambós pedig elmenekült a helyszínröl.
Más kérdés, hogy ilyen alapon akkor a meganyni egyéb német/holland csatorna (Gercollector, AutoTopNL, stb.) mikor lesz elövéve, hiszen az Ö videóik nagy része is erröl szól, 2-300km/h körül/feletti végsebességet próbálgatni a német szakaszokon.
-
félisten
válasz Szada85 #57027 üzenetére
a Bugattis figura "magával, a saját limiteivel versenyzett",
Hát ez az, mitől lesz valami versenyzés, illetve mitől nem az? Mármint ha egyedül vagyok a pályán, aki 350-el hajt.
Épp az általad is említett oldal jutott eszembe. Ők is gyakorlatilag minden autót kicsutkáznak a pályán és annak tényleg csak az a lényege, hogy mit tud a kocsi, tehát nem siet valahova mondjuk, hanem a cél csakis az, hogy mit tud kihozni az autóból.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
Szada85
aktív tag
Azért írtam így, mert a paragrafusban is így van megfogalmazva:
" [§315d - Verbotene Kraftfahrzeugrennen]:
(1) Wer im Straßenverkehr...
...3.sich als Kraftfahrzeugführer mit nicht angepasster Geschwindigkeit und grob verkehrswidrig und rücksichtslos fortbewegt, um eine höchstmögliche Geschwindigkeit zu erreichen,"
Nyilván elég gumicsont szabály, meg a megfogalmazása is, de keménykalaposként lehet kapálózni, hogy a 3-as pontot kimaxolta.De szerintem is túl van ez az egész fújva már.
-
őstag
válasz lezso6 #57034 üzenetére
Hát ők oldják meg kulturáltan, mert ez a csatorna amit követek, ez sosem a közúton teszteli, ill. hasonlítja össze a monstrumok limitjeit. Ha akarod, akkor lehet szerintem...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
félisten
90-es táblánál 183 km/h-val repesztve jobbról előzött meg egy szirénázó mentőautót, szerencsétlenségére azonban a rendőrök rögtön le is kapcsolták – írja a police.hu .
Mondjuk a cikk sem fogalmaz pontosan, mert a videón csak a fényt látni, viszont írnak szirénázást, akkor pedig megkülönböztető jelzéseit.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Pont erre gondoltam a cikk kapcsan. Egyaltalan nem tunik szirenazonak az a mentoauto, csak villog(a kornyezo autok viselkedese alapjan). A palyan nagyon sokszor csak villogoval mennek, hang nelkul, azokat en is megelozom.
Mondjuk az elozes is tamadhato, hiszen jobbratartasi kotelezettseget nem tartotta be a mento.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Csabex #57035 üzenetére
De hát tök kulturáltan megoldják. Amit meg linkeltél az más típusú csatorna, ami ott megy azt nyilván tilos közúton megcsinálni, meg onnan azért elég messze van a német autópálya.
Én alapvetően arra gondoltam, hogy sok csatorna van, ahol a német autópályán mennek 300+ felett, s azokra nincs panasz, de a bugattis vérpistulásra meg igen. Demijjé?
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
félisten
válasz Reggie0 #57038 üzenetére
Így van, ha csak a fényjelzését használta, akkor neki is be kellett volna tartania a jobbratartási kötelezettségét. Lehet sokaknak csak szőrszálhasogatásnak tűnik, hogy jelzést, vagy jelzéseit, de nagyon nem mindegy, mert teljesen más szabályok vonatkoznak rá és a körülötte közlekedőknek is másként kell viselkednie vele szemben.
Az előzés szerintem mindenhogyan problémás, hiszen itt nem arról volt szó, hogy haladt mindkettő a sávjában és úgy ment el mellette, hiszen az nem minősült volna előzésnek. Itt szándékosan amiatt váltott sávot, hogy a mentőt megelőzze. Ez így véleményem szerint teljesen szabálytalan.
-
félisten
válasz Szada85 #57031 üzenetére
Köszönöm a linket!
Csak google fordítóztam, azonban nekem úgy tűnik, hogy ebben a paragrafusban nincs olyan, ami illene a bugattisra. A 3. bekezdés olyasmit jelenthet , hogy például nagy sebességgel cikázik az autók között, a gyorsabb előre jutás érdekében. Ezt nálunk is tiltják.
-
Szada85
aktív tag
"..nicht angepasster Geschwindigkeit und grob verkehrswidrig und rücksichtslos fortbewegt, um eine höchstmögliche Geschwindigkeit zu erreichen,"
Ezért is írtam én is, hogy úgy csürik-csavarják az egész szövegezés értelmezését, ahogy akarják, a fenti mondat vége nagyon leegyszerüsítve a "mindent és mindenkit lesz*r, csakhogy a lehetö legnagyobb sebességet elérje" ráhúzható kb. akármire, szerintem itt is ezt próbálja most az ügyészség, de kíváncsi leszek, egy ügyesebb ügyvéddel mennyire tudja a Bugattis kifordítani a dolgot.Mert ilyen alapon akkor tényleg az összes Vmax-os csatorna is el lehet elöbb-utóbb meszelve, nem beszélve, hogy tele a net 100-200km/h mérésekkel is, amiknél ha nagyon akarják, szintén ráhúzható a "versenyzés" dolog.
De elég megnézni a nagyobb német autós portálokat, vagy azok moderátorait, Matthias Malmedie pl., Ö is rendszeresen b*szatja a német pályán is a mindenféle tesztautókkal, miközben vlog készül, így tényleg csak hunyorgás kérdése, hogy épp kire szálljanak rá.
De írhatnám a nemrégiben történt esetet az egyik szintén korábbi TV autós müsor moderátora, azóta saját "tuning céget" alapított srácról, Jean Pierre Kraemer-röl (JP Performance), az egyik frissebb videójában más épített autók tulajait látogatta meg, majd elvitte az egyik srácot egy körre egy Taycan Turbo S-sel, és benne maradt a videóban, ahogy lakott területen belül ~140km/h-ra gyorsulnak, a hírek szerint 1200€ és 3 hónap eltiltással jutalmazták érte.
Nem véletlen, hogy egyre több autós csatorna blörözi ki a müszerfalat a videóikban, ha olyan sebességgel mennek.
-
félisten
válasz Szada85 #57044 üzenetére
Igen ez így teljesen értelmetlen amit csinálnak.
Aki még nem látta esetleg a videót: [Bugatti Chiron on Autobahn - 417 KPH (GPS) On-Board CAM | POV GoPro]
Nyilván bele lehet kötni, hogy mi van ha elveszti az uralmát stb, de ez megtörténhet 250-nél is. Ezen kívül például az autotopnl-es csatornán gyakran a sima 2 sávos pályán csutkáznak autókat. Itt viszont választottak egy 3 sávos szakaszt, kicsi a forgalom és látható, hogy felkészültek, mert a bukkanónál direkt elvette a gázt, szóval biztosan ismerték az útszakaszt, nem ész nélkül estek neki.
[ Szerkesztve ]
-
mezis
nagyúr
Nem utaztam még szirénázó autóban, de meg tudom érteni azt, hogy csak a villogót kapcsolják be. Én ugyanúgy kezelem, mintha szirénázna is.
Bugatti: "... a Bugatti vezetői is megszólaltak az esettel kapcsolatban. Teljesen elhatárolódnak Passer cselekedetétől..." Azért nem volt ez rossz reklám!
mezis
-
őstag
válasz lezso6 #57041 üzenetére
Ez is igaz, de mégsem egy üres kifutó Bár ha jobban belegondolok, akkor tök mind1 hol hagyja ott a fogát, az autópályán vagy egy ilyen kifutón.
Onnan persze h messzi, de a mentalitás is Szerintem van valami visszataszító a Bugatti-ban egyes emberek számára és lehet azért. Talán az ára a visszataszító?"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hálózatokról alaposan
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen okostelefont vegyek?
- Formula-1
- Politika
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...