-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz Szplöttyy #21369 üzenetére
Érted, de 70-es táblánál mennek ketten 60-al egymás mellett, ugyanolyan sebességgel... a két sávos úton, előttük senki. De úgy általában, autópályán is gyökerek a magyarok, de ott azért már valamennyire sikerül lehúzódni, csak mintha nem nagyon vágnák az emberek, hogy ez városban is érvényes, meg minden több sávos úton.. (persze kivéve ha nagy a forgalom)
Én meg tudok ettől őrülni. -
-v-
addikt
Hát, én azért az 1l/1000km-t se mondanám elfogadhatónak (habár a legtöbb gyártó szerint ennyi még épp belefér ...) - persze kivéve ha opel ecotec
Sűrűbb olajnak csak akkor van értelme, ha már tényleg annyira kopott a motor.. de ha meg tényleg azért eszik 1l/500km olajat, mert annyira kopott a motor, akkor az tényleg motorgenerál.. -
-v-
addikt
válasz h1ght3chzor #21796 üzenetére
Ha tényleg ilyen über állapotban lenne, mint ahogy írja, a lejárt műszaki ellenére is sokkal többet érne ...
-
-v-
addikt
És ez a Genertel ez milyen?
-
-v-
addikt
válasz grabber #22078 üzenetére
Ehh.. én nem tudom, kell-e 182 lóerő és 6.9-es 0-100 egy fiestába..
Az előző focus st alig volt gyorsabb. Persze most már a fiesta lassan akkora lesz, mint egy focus volt régen, olyan nehéz, meg annyiba kerül.
Nem tetszik, hogy lassan minden autónak a nyakamig ér az övvonala, és undorító felpuffadt design-ű mindegyik. Akkora bálna az új 5-ös bmw is, a mostani (nem a linkelt, de az is) mondeo is, stb. Nyomasztóak, tank-/bunkerszerűek, kívülről belülről egyaránt.. Nekem a régi, bangle előtti 7-es, vagy egy xedos 9-es egy szép felnivel, az igen, azok adják.. ma meg.. G*ci nehézi is persze minden autó, egy szaros opel astra 1450 kiló, egy X5-ösről meg ne is beszéljünk, láttuk nemrég milyen az, ha egy ilyen súlyú autó egy kisebbel találkozik. Cserébe fölöslegesen sok lóerő is van mindegyikben, nyilván a súly miatt is több kell, de azért gyorsabb is legyen persze, mint az előző modell .. -
-v-
addikt
válasz malloc #22148 üzenetére
"3 év alatt nem kell javításokra költenem még ugyanennyit"
Hát, 3 év alatt 600e az nem olyan sok ám, annyi szerintem elmegy. Eleve megveszed vezérlés, olajok, szűrők stb. ott marad egy 100-as.. ha befigyel egy kuplungcsere, vagy venni kell rá egy garnitúra új gumit, kötelező olajcserék stb, plusz ha valami nem várt javítás, meghibásodás van - ennyiért amit kapsz az régi autó, ha vmi élvezetesebbet keresel jó eséllyel hajtva is volt, tehát az hogy befigyel nem várt kiadás az kb. borítékolható.
-
-v-
addikt
válasz malloc #22174 üzenetére
G astrat szinte biztos nem talalsz 600-ert ertelmeset.
F-eset igen, es hasonlokat, de az erosen utkozik a 4-5 evig nem cserelned le kriteriummal.
En - de ez csak az en velemenyem - vhol a focus I, astra g stb. kornyeken erzem azt, hogy az meg egy sok evig megbizhato, vallalhato auto marad. Ezeknel gagyibakkal meg regebbiekkel nem biztos azert, hogy elvan 4-5 evig az ember.. ezek meg inkabb 800-1m kornyeken vannak - mar amiket erdemes megvenni.
A tobbi linkelt tipust nemtom. -
-v-
addikt
válasz Szplöttyy #22193 üzenetére
Ez is forog 7 ezerig És a hangja is király szerintem. Ok, nem 3 literes, és igazatok van, piros lámpánál még egy 2 literes dízel is otthagyja valószínű nyomatékból.
Ennek ellenére ha megnézzük, az mx-5 is egy kifejezetten gyengusz autó, még annyit se megy, mint a GT86, mégis az A megfizethető élményautó nagyon sok ember szerint. Kicsi, könnyű, közvetlen, hátsókerekes stb.
Szerintem meg pont az a wannabe autó (ez csak az én véleményem), ami városba való villogásra, hogy de jó, lámpánál legyorsulom vele a mittudoménmit is.. csak ha meg kimegyek vele a mátrába vagy az alpokba, vagy pályára, ott dől el igazán, mekkora élményt ad vezetés közben. Sajnos nem vezettem GT86-ot, de én elhiszem a karottának, hogy ez tényleg egy fasza autó Egyébként úgy látom, eléggé ketté osztja az emberkéket ez az ótó. -
-v-
addikt
"Opel Corsa szétalázná a 9milliós csilli-villi sportkocsimat"
Látod, ez engem pont nem érdekel, melyik autó aláz meg, és melyik nem.
"Már az elején sem a gyorsulásról volt szó, a tesztpályán elért köridőkről"
Engem ez sem érdekel. Engem az érdekel, meddig ér a szám, amíg körbeérek, nem az, hogy mennyi idő alatt.
"hogy leverje a konkurenciát"
Nem arra készült.
Teljesen egyértelmű, neked egy mai hothatch való, a GT86 pedig nem hot hatch-nek készült egyáltalán, tényleg más a célközönség. -
-v-
addikt
válasz Szplöttyy #22284 üzenetére
"A sport és az élményautó nem ugyanaz!"
Nem ám. De a hot hatch és az élményautó sem.
Ti egészen nyugodtan vegyétek a corsát meg ezeket, én a gt86-nál maradnék.
Aztán majd nyugodtan hagyjatok ott a piros lámpánál.
Árról annyit, 8.1 milla újonnan a 2.0 mx-5 -ös.. szerntem annyival tud többet a toyo, amennyivel drágább.
Az meg, hogy használtan mi mindent lehet venni ennyiért, más kérdés.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Balupapa #22348 üzenetére
Ez csak azt bizonyítja, milyen fölöslegesen jól megy manapság egy 320d is.
Ennyi erővel akkor a focus st is egy kula, mert egy szaros 125d odaveri. Nem?
Régen a porschék gyorsultak 6 mp alatt 100-ra, mégis sportkocsi volt. Nekem most is kéne egy régi 911-es. Nekem kifejezetten tetszik a toyo hozzáállása, hogy a mai trendekkel ellentétben nem a lóerőkre meg számokra, hanem a vezetési élményre és más dolgokra mentek rá. Ma már egy szaros 1.6 turbó focus is 180 ló, mégis a 2-eset volt jobb vezetni, annál meg még jobb vezetni az I-eset.
Fölösleges fikázni ezt az autót, akinek erősebb kell olcsóbban, épp elég hothatch közül választhat, de mint látjuk bmw-ből is sok félét, ami gyorsabb.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz SyntaxeError #22398 üzenetére
"700-800-ért valami a felsoroltak közül (...) a kötelező szervizeken kívül nagyobb hiba költség ne legyen"
Húha, van baj Nagybátyád nagyon el van tájolva.
-
-v-
addikt
Ja, hogy annyira nem is baleset volt...
-
-v-
addikt
Én erre dízelt mondanék. Ennyi futásnál az már megéri, fogyi jó lesz, és menni is megy.
Pl. egy 1.6 hdi 110le 308-as kombi.. bratyónak amíg az volt a céges autó, nagyon sokat jártunk vele Ausztriába, Franciaországba stb. 6 sebesség miatt keveset forog pályán, csendes, fogyasztás 5.5 l, szerintem kurva kényelmes és nagy is. Menni se megy rosszul, van nyomaték bőven, kellemes nagyon. Baj sose volt vele a ~ 150k km alatt... szerintem tökéletes utazóautó hosszútávra.
Ez ellen szól, hogy dízel rizikós használtan, pláne ez az 1.6 hdi tud problémás lenni, ha hajtották vagy nem cseréltek elég sűrűn olajat stb. De egy garantált mondjuk 70k km-es,
ismert előéletű példányt ha sikerül találni, én meg merném venni.
Én a helyedben tuti vmi 6 sebességes 1.6 - 2.0 dízel kompaktot vennék ilyen használatra. -
-v-
addikt
A 6 sebességes kérdést nem értem Azt jelenti, hogy nem 5, hanem 6 sebesség van
Most meg nem mondom 130-nál mennyit forog hatodikban, de biztos van fent youtube videó, amin látszik. Keveset.Az 1.6 hdi-nél a sűrű olajcsere a problémamentes üzemelés titka.
Ha svájcban veszel autót, ott szerintem tuti találsz egy kevés km-es szép, megkíméltet.
Utána pedig ahogy te használni fogod, az kifejezetten jó neki, mert kevés a hidegindítás (ami jót tesz az olaj élettartamának), kettőstömegűt is kíméli, hogy autópályán kevés a váltogatás stb.. ha figyelsz rá, hogy ne nyomd, amíg hideg, meg hosszú pályás menetek után picit hagyod járni, hogy lehűljön a turbó, meg cserélsz benne olajat a gyári ajánlott periódusnál 2x sűrűbben, akkor sztem problémamentes lesz az élet vele.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #23179 üzenetére
308-as 50-nél 3.-ban ~2100-at forog. Nem gond akkor, ha följebb is váltok, ugye?
Kicsit túl általánosnak éreztem ezt a "városba 3. való" kijelentést, bocs.
Személy szerint hülyét kapok az olyan sofőröktől, akik pörgetik 3.ban meg 4.ben, mert ők városban bizony nem váltanak följebb, aztán csodálkoznak, hogy milyen fogyik jönnek ki.
Egészen nyugodtan lehet ötödikbe, hatodikba rakni, ha egyenletes sebességű haladásról/csorgásról van szó, semmi sem terhelődik, semminek sem tesz rosszat, ellenben halkabb és kevesebbet fogyaszt. Ha meg gyorsítani akarok, szépen visszaváltok, mert a túl alacsony fordulatról erőltetés semminek sem tesz jót - nyilván erre akartál utalni, meg gondolom arra, hogy a modern dízelek ugyan nagyon alacsonyról húznak, és nagyon csalóka is, mert nem érezzük, hogy erőltetődik a motor, részben pont a kettőstömegű miatt, nincsenek rezgések, remegések, cserébe ezek nem tesznek jót a lendkerék élettartamának. -
-v-
addikt
válasz Mágus2 #23183 üzenetére
Lehet én is ezért tudok annyit hatodikban autózni, mert faszán betartom a sebességkorlátokat
Egyébként ugyanezzel az 1.6 hdi-vel vezettem 307-est is, annak csak 5-ös a váltója, na ott tényleg hosszúak a fokozatok, ott tényleg nem lehet 50-nél ötödiket nyomni annyira.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz bitpork #23431 üzenetére
De nem érted. Ez oké, hogy te meg akarod fullosra csináltatni magadnak, 40-50k-t költesz rá hetente, és ha kész lesz pöpec autó lesz. De te ezt így is tervezted, tudtad hogy költeni kell rá (még így is, hogy vigyáztak rá, és kifogtál egy jó darabot - ez tényleg nem könnyű, azért amiket Integra írt, tényleg jellemzőek a használtautópiacra, és ezt nem én mondom).
Te a realitásban élsz, viszont az, aki arra számít, hogy 2-3 millióért tud venni egy A6-ot, amire nem kell még csillió forintot elkölteni, ahhoz hogy az egy jó, és megbízható autó legyen, az nem igazán abban él. Szerintem. Kicsit elbeszéltetek egymás mellett. -
-v-
addikt
válasz KonzolKartel #23709 üzenetére
Meretet es uzemanyag tipust nem mondtad.
En ennyi penzert amit vennek: elso generacios mazda 3 2.0 benya, focus 2-es 2.0 benya, focus I st170 de az keves van itthon, elozo mondeobol 2.5 V6 (vagy 3.0 de az is nagyon keves van), de 2-ert vannak st220-asak is, kerdes abbol lehet-e ertelmes peldanyt kifogni, aztan mazda 6 2.3 benya... ha kulfoldrol behozott is jatszik, tuti lonek egy szep, keves kilometeres 2.5 xedos 9-est.. vagy akar a 2.3-mas millert, de abbol csak automata volt.
Ez persze full az en izlesem, szal tanacskent nem sokra mesz vele -
-v-
addikt
válasz Tökmindegy #23794 üzenetére
És mennyivel drágább?
-
-v-
addikt
válasz Tökmindegy #23797 üzenetére
Na majd kipróbálom. Bár sima 95-össel is jól megy a szekér
-
-v-
addikt
"biztonsága már nem lenne a régi"
Az attól függ, mik sérültek. Nyilván egy komolyabb karambolos autót nem szabad megvenni.
Ha 1-2 külső elem javítva/fényezve lett, és normálisan meg lett csinálva, akkor nem gáz. Már ha bevallják és tudsz róla, ha el van sumákolva ez vagy az, és kiderül, én már hagynám is ott az autót. Ki tudja még mi mindent hallgatnak el..De valaki linkelt itt valami szép focust nem régen, azt nem nézted meg?
Ja igen, ez az.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Mr.Csizmás #23974 üzenetére
E39 540i kéziváltós.
Új hozzászólás Aktív témák
- KábelszatNet-2002 Kft.
- Ukrajnai háború
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Új HMD modell bukant fel
- Motoros topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- World of Warships
- További aktív témák...
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs