-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Most hülyének nézel? A jól beállított nem fogja zabálni, de ahhoz minden éven tavasszal állítani kellene, ekkor nem is rohad be, akinek 1x beállították 5 éve, és valami kiverődik(erre mérget is vehetsz,ezeken a szép utakon), akkor a cserénél mindent cserélni kell.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
A kerékpárosok, bringások ide c. topikban tudnak segíteni, annó nekem is segítettek, így lett is egy jó kis TransMission 1000D-m.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
-
MunezXBK
nagyúr
Komplett kuplung nincs 1 éves, írtam is a topikban, hogy az egytömegűhöz való tárcsa volt benne. Első futómű komplett új volt, amikor vettem. Futóműveshez én vittem már el.
Kettőstömegű valószínű már cserélve volt, turbo meg nem kotlik meg csak úgy.
Ja...minden mutatványt fotókkal dokumentáltam.
Egyéb okos kérdés?
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Nem azt mondtam, hogy semmit, csak hogy fenntartásokkal kezelem, mégpedig a következő okból:
Mindenki kezd úgy lenni vele, hogy nagy szakértő a kütyüdoki/olajdoki/nepperdoki/gumidoki/brinkmanndoki, és amit írnak, az evidencia és hivatkozási alap. Hogyne, hiszen a TC-n is szakértenek, mindenki úgy van vele, hogy akkor biztos nagyon okosak, sőt legjobbak a szakmájukban.
Igen, lehet hogy nagyon okosak, de legalább ugyanekkora valószínűséggel lehet az is, hogy nem olyan nagyon okosak (vagy legalább is nem írják le ingyen a nagyon okosat) csak jóban vannak a TC-sekkel, vagy adnak naagy kedvezményt az OT merci meg a Hangyász meg a Tehén alkatrészekre-kellékekre, cserébe jól megszakértenek.
Aminek következtében úgy is mindenki először hozzájuk megy, az ő honlapjukat nézi meg először, ha kell valami, hiszen ők értenek hozzá, bemondta az internet, és annyiért adnak mindent amennyiért akarnak.
De lehet csak én vagyok a hülye és van négy altruista szabadságharcosunk.
Mindenesetre én ezt úgy kezelem, hogy ők ott alapvetően magukat, meg a szolgáltatásukat reklámozzák, és ha már névvel-arccal vállalják a véleményüket, akkor nagy hülyeséget azért nem írnak.
Ne legyen félreértés, nem gondolom hogy értek bármelyikük területéhez is, azt meg főleg nem, hogy okosabb vagyok náluk, csak nem veszem szentírásnak amit írnak csak azért, mert a " *doki is megmondta". Így értettem a "semmit nem hiszeket". Nem azt mondom, hogy nettó hazudnak, csak nem hiszem el kérdés nélkül hogy az a megkérdőjelezhetetlen szentírás, amit leírnak.
Ettől még persze nagyon hasznos amit csinálnak, és nagyon jó, hogy van egy ilyen, csak szerintem érdemes látni azt is, hogy miért csinálják.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Sajálom, hogy elbeszélünk egymás mellett. A lényeg a a karbantartáson van. Mindenki látott már lerobbant autót, elromlott motort, sokat futott jó állapotút, keveset futott, lelakott cukorfalatot. Az a kérdés mit kell elhinni, és mit kell fenntartásokkal kezelni.
Az, hogy a becsületesnepper látott egy 170 000-et futott autót elkopott vezérműtengellyel, még nem jelent semmit. Az, hogy mennyire volt valós annak az autónak a futása és szervizkönyve, megint csak kérdéses, ennek ellenére akár az is lehet hogy annyi volt benne és elkopott. Én is láttam csápos emelőn Q7-et 50 000km-vel az órájában, épp a 3. motort tették be a fiúk. Csak a hátterét soha nem mondják hozzá. A Q7 esetében a váltó hibája okozta a 2 motor halálát, csak eddig tartott, mire rájöttek.
Van egy pár dolog, amire ha vigyázol, akkor a 2.5 V6 TDI is levisz a térképről és vissza is hoz. Ezeknek nem néztél utána, csak elkönyvelted, hogy szar... Ha érdekel, szívesen elmagyarázom a betegségeit, meg azt is elmondom, hogy mindegyiket meg lehet előzni.Járj, nyitott szemmel, olvass sokat, de próbáld meg megkeresni a dolgok hátterét is.
-
Mágus2
Közösségépítő
OK, akkor még 1x.
Csak ebben nincs: "Ezeknek nem néztél utána, csak elkönyvelted, hogy szar..."
Ha ebben nincs igazam, akkor miért szar a híre ezeknek a motoroknak? Ha utána néztél, akkor tudod a választ. Az nekem nem válasz, hogy mer' mindenhol szidják. Teljesen elfogulatlan vagyok, mert nincs ilyen autóm.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
No, akkor még mindig nem érted mire megy ki a játék. Nem azzal van bajom, hogy azt írtad, szar a híre, hanem annak ellenére terjeszted a szar hírt, hogy tudnád miről beszélsz. Ez zavar.
Ha valaki elolvassa a hozzászólásodat, hogy a 2.5 a vw legrosszabb motorja, tényként fogja kezelni, mint ahogy Te is tetted, az alapján, amit a neten olvastál. Ezt nem támasztja alá Nálad sem személyes tapasztalat, sem mélyebb kutatómunka. Az csak egy szélsőséges példa volt, hogy képen sem láttál ilyen motort, arra voltam kíváncsi, van-e tapasztalatod. Azt gondoltam nem fogsz ezen a képes hasonlaton lovagolni és érdemben elcsevegünk.Classicus eset...
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
azt hittem 6.0 W12-eseket nézel
bitpork nem gondolkozol egy ilyenen?
[ Szerkesztve ]
-
-
Általában szeretem magam tartani a minden eshetőségre felkészült állapothoz. Aki motorral van azt max lassítással engedem el és indexelek neki, de nem szeretek lehúzódni, mert ki tudja h mikor ront ki egy részeg majom v egy gyenge idegzetű vadállat.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
!Overdose!
őstag
-
DeFranco
nagyúr
Aha, ha eladó vagyok tudod ám mikor írja át addig amíg nem perkálta le a vételárat ...
Meg tudod ki megy el vele szopni az okmányirodába ...
Eredetvizsgára is faszom mászkáljon, amíg nincs papír aláírva...Lenry eladó vagy vevő? Vevő. Azt tanácsolom neki, ami az ő érdekeit legjobban szolgálja.
Engem meg mint vevőt pont nem érdekel, hogy az eladónak mihez van kedve, jó árat fizetek az autóért, jó pénzzel fizetek, lesz szíves felemelni a seggét és együttműködni az eladásban.
Az eredetvizsgát én fizettem, ez alap, annyi volt a dolga, hogy 20 percig ott várt, amíg megnézték meg lepapírozták. Saját szakállra az autót elvinni tőle nem fogom, hogy aztán meg menjen a hiszti, hogy mit csesztem el rajta, meg az a karc nem volt ott, meg hiányzik a sporttáska a csomagtartóból.
Ez se stimmel:
- papír megír
- biztosítás megköt
Abban a percben, hogy aláírtad, tiéd az autó, a régi kötelező már nem érvényes, és az újnak már akkortól érvényesnek kell lennie .. persze ha ott van neted és meg is kötöd, az más.Erre találták ki a fedezetlenségi díjat, én a saját hatáskörömben úgy döntöttem, hogy bevállalom azt a 2 nap (880 Ft) fedezetlenségi díjat, ahelyett, hogy potyára fizessek ki esetleg fél évet, aztán meg kuncsorogjam vissza, ha valami nem stimmel, és nem megy az adásvétel tovább, a levelezés többe van.
Az okmányirodába meg jöjjön csak szopni, és addig tőlem pénzt (az előleg fölött) nem lát, ha földhöz veri magát akkor sem, és örüljön, ha nem kötbérezem telibe, így is szívás volt vele, így sem voltak rendben a papírok, viszont így érdekében állt ugrani mint a nikkelbolha, egyébként meg szívhattam volna vele heteket, mire a papír előkerül, ha egyáltalán előkerül, a pénzem meg már nála van. Francokat. Mehettem volna az egyébként rég megszűnt bank utódbankjához kuncsorogni egy négy éves nem a nevemre szóló törlési papírért... szerinted?
Egyszer elvittük szerelőhöz a kocsit átnézetni, visszafelé úton beugrottunk eredvizsgázni, visszaérkezve a címre megírtuk a szerződést, letettünk az előleget. Ez volt bruttó három óra.
Másodszor találkoztunk az okmányirodában a hat órási időpont előtt 5 perccel, bementünk, és 15 perc alatt végeztünk volna, ha megvan a papír, így hogy haza kellett érte menni, feltúrni a lakást, meg vissza és soron kívül be- és átír, így volt bruttó kettő óra.Ha ezt az öt órát nem hajlandó rászánni, akkor hirdesse még pár hónapig. Én vagyok a vevő, nekem van pénzem, én mondom meg, hogy milyen feltételekkel vagyok hajlandó milliós összegeket (gyakorlatilag bemondásra) kifizetni valakinek.
@Lenry: mindent lehet, ez az én verzióm, ahogy én csináltam, de én közismerten paranoid vagyok... mindenesetre volt már itt a fórumon is baja valakinek abból (remélem jól emlékszem, de már nem merek állítani semmit lassan ), hogy "majd a kereskedő átiratja" aztán valahogy nem teljesen iratódott át, elfelejtődött befizetődni illeték, meg ismerősi körben volt olyan is, hogy a vételár kifizetése után másfél héttel tudták meg az okmányirodában, hogy ez a kocsi bizony NAV által foglalva van...
szerintem simán elintézhető, eredetvizsgára időpont sem kell, ha épp van hely, fél óra alatt megcsinálják, okmányirodába meg időpontot kell foglalni, és akkor az is megvan 15 perc alatt, ha kis szerencséd van. 2-3 óra alatt lezavarható a kettő ideális esetben
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- iPhone topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Linux kezdőknek
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Alfa Romeo 159 1.9 JTD 8V 118Le 2009 évj.
- HPI WR8 3.0 2001 WRC Subaru Impreza / 2 akksival, töltővel, táskával
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen