-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
szerintem inkább arra próbált célozni, hogy így az ár/érték aránya nem igazán van rendben a kocsinak, amikro ezért a pénzért vannak tényleg sokkal jobb vételek szerintem újonnan is, használtan meg főleg
de persze lehet, hogy tévedek.
tehetősebb rétegnek asszonykának amúgy szerintem is vehető, mert vannak olyanok akik ebből presztízs kérdést csinálnak, és ennyiért nem egy sokkal jobb accordot, hanem a bmwt veszik
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Integra
titán
sok évvel ezelőtt volt egy hasonló akciója a bmw-nek, csak a csóró piacokra (valami háromszor 6-os számjegy volt benne). ez sem kivétel, csóróknak csóró piacra, darabszám növelésre.
ez a nyugaton meg leszarják elég erős (németországban is élek, nem éppen a csóró környéken)...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nem, nyílvánvalóan nem, csak újra és újra meglep az emberi hülyeség.
bitpork:
a felső kategóriában van még azért prémium anyaghasználatban az utastérben, középen viszont már csak részben és alul már semmi. ezeket már viszont a jelvény adja el csak. de megveszik.
technikailag meg már rég nincsen az az előny meg, megbízhatóságban meg pláne nem.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Dare2Live
nagyúr
-
Szplöttyy
senior tag
Szerintem, ha "ugyanannyi" es belefer neked, akkor kar temazni rajta. Nem vagyok egy zseni ilyen teren, de szerintem sem kap akkora terhelest, de attol nem baj az, ha van hatul is egy kis adag tartalek benne.
Amugy(ezt ugy mindenkitol) sokan irtatok h jok az ebc fekek, de tartosak is? Nyilvan verseny korulmenyek kozott nem, de ugy normal hasznalatnal birjak addig mint a stock fek tarcsa/betet?
Szerk, igazabol a lenyeget hagytam ki; azt akartam irni, hogy szerintem feknel nincs olyan h tulzas.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
-
Hát ...majdnem. A rendszer nagyobb felütéseknél kitermel akár 24 bar nyomást is pillanatokra. Azért az nem gyerekjáték. A másik meg a légrugó lufijának a jellegéből adódik: a gumi hajlik és képes a szemetet be gyűrni ami ha nincs időről időre kitakarítva akkor kikezdi a gumit. Ez van.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
dabadab
titán
Na jo, de egy legrugo egeszen pontosan mitol lesz jobb, mint a Citroen hidrorendszere? Mert nekem ugy tunik, hogy semmivel, sot.
(#43514) bitpork: most lassan ugy 300k van benne, de meg nem kellett hozzanyulni, ill. kulonosebb nagygeneral sem kell neki, egyszeruen cserelni kell a lengescsillapitokat egy ido utan, de az ugy nagyjabol egy arban van a hagyomanyosokkal.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Xero
nagyúr
Bizony ez sok tényezős. Futómű keménység, geometria, gumi oldalfal, keménység.
Nekem pl a 205/45R16 és a 195/45R16 is kőkeményen csavargat, bármikor megmondom, hogy fej vagy írás volt az érme amin átmentünk. Viszont ugyan ilyen méretű gumi és felni (bár a gyári 6.5" széles 7" helyett) gyári rugókkal és gátlókkal közel sem ilyen drasztikus. -
qdak
addikt
nalam telo stab rud csinalta, nem huztuk meg joll, 1x azt hittem az uj telo, mivel az mar univerzalis, mind 2 oldalrajo, h beleer vmibe, de az a vacak volt, most mar jo
vidd el ilyen muszaki elotti probara, nekem ott mindent leirtak h mit csereljek.
[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
-
neduddki
nagyúr
HI!
megkovelte a rndes sok es draga olajat a hutovizet rendesen kellt volna cserelgeni fagyalloval es a azert a taposast annyira nem tett neki jo ha ezeket nem kapta meg, raadsull mitha ezekkel is trukkoltek volna reszterhelesen mint a v8asokal /azoknal 110fok/
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Szplöttyy
senior tag
Azert, ha kinyomtad a szemet mar par autonak(en igen mert gyoker boyracer vagyok ) akkor eszrevehetted hogy a papiron meghatarozott teljesitmeny csucs utan se kokad le csak ugy hipp hopp. Foleg egy amugyse annyira letvanyosan eros szivobenzin. Nekem az M13A pl 6500es 7000kozott lomhult be, pedig "joval" alatta volt a teljesitmeny max. De jobb benzinnel nem volt annyira erezheto. G13BA meg ford mero nelkul volt, de ott is epp csak revlimit elott(2esbe 105a revlimit es 95 folott egy picivel) kezdett lomhulni. De pl haver VTijet mikor meghajkurasztam az 1-2-3ba vegig revlimitig tolt. Ahogy szamomra meglepoen az 525TDS is vegig 5ezerig tolt, kitartott nyomassal, pedig tudtommal gyari volt a kipufogot leszamitva.
Smoke & Torque
-
Typhoon47
őstag
az a w140 volt. soha nem volt semmilyen gond az m73(se bmelyik más) magas hőtermelésével. persze a hátsó két henger be van tolva a tűzfalhoz, hogy elférjen egyáltalán a blokk, de egyáltalán nem annyira zsúfolt a motortér. 100fok fölött van az üzemije, de... jól meg volt az tervezve na : ) na persze KASZA mester mondogatja ezt a melegedés dumát mindig pwf.-en és én elhiszem tényleg, hogy sok bömöst szedett már szét/ rakott össze, de aki azon a véleményen van, hogy nem szereti az automata váltót e38ban mert azzal nem lehet olyan szép két gumicsíkot húzni az aszfalton a lámpánál.. attól talán nem annyira releváns " melegszik az m73 duma " : ))
"Education is important but big biceps are importanter"
-
-
nagyúr
Nem tudom, nem vartam kulonosebben semmit. Akkor ugy mondom, hogy amit kaptam, az szamomra - es most hangsulyozom, hogy szamomra - nem teszi indokoltta, hogy nagyon vagyjak erre a kocsira. Es mondom, hogy van a fejemben egy kepzeletbeli sav, aminek az aljan az 1.4-es benzines Golf van, amivel lejton felfele negy szemellyel vissza kell valtani kettesbe, a tetejen meg a 110 lovas motorom, alatta kicsivel a WRX STI. Namost ezen a savon nem olyan nagy elmozdulas egy 330xd, hogy azert hasznaltan, 4-5 evesen annyit akarjak fizetni, amibe ezek kerulnek. Foleg, hogy nem is tul nagy es nem is tul kenyelmes.
Azt hiszem, at fogom ezt a dolgot gondolni, lehet, hogy jobban megerne venni egy autopalyara valo kenyelmes rombolot, meg egy 10 eves MX-5-ot a hegyekbe, minthogy keresni egy sportos csaladi autot, ami igazabol se nem sportos, se nem kenyelmes.
Tudom, hogy ezek a dolgok mindenkinek trivialisak, de ez van, en most alakitom az igenyeimet.
Meg delelott beultunk abba a bizonyos meg nem nevezendo autoba, amit hetfon probalok, es belul minimum ket kategoriaval kellemesebb volt, mint az ugyanannyiba kerulo 3-as BMW. Na majd meglatjuk.
while (!sleep) sheep++;
-
DeFranco
nagyúr
Erste Joker, feleségem intézte, én csak ellenjegyeztem mint pénzügyminiszter. Kb. annyi, hogy minden hitelkártyás vásárlás után jár 1% visszatérítés, és 8-ból 3 kategóriát választhatsz, ahol 4% jár vissza, mi másik kettő mellett a benzint választottuk. Van valamennyi éves díja, amit az első évben elengednek, de utána is visszahozza az árát bőven. Én kb. ennyit foglalkoztam vele a konkrétumok szintjén (meg persze elolvastam az ÁSZF-et, stb.), egyebekben normál hitelkártya, a kereseted alapján kapsz egy hitelkeretet, amit felhasználhatsz, és amit a zárónap után X napra vissza kell fizetned, ha visszafizeted, mindenki boldog, ha nem, akkor rádvágnak 43%-os THM-re kamatot.
Nagy átverést nem láttam benne, ha esetleg valamiért késne a törlesztés, akkor buksz egy nagyot. Egyebekben nem vészes.
Ha ennél jobban érdekel, és van még kérdés, akkor utánakérdezek szívesen.
[ Szerkesztve ]
-
De hát ki van tőtve! Csak nem jelenik meg a rákőtött zsé. különben cca 800k
(#45089) blt.62: Simán lehet. Igaz nem személyótó, de Jumperrel volt hasonló bajom. Szagszerviz aszonta 450k csere. De volt egy elektronikai zseni aki 10%-ból megjavította. Oszt mönt utána 100k+ km-t még
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
ABE
őstag
Tényleges érték? Megbízhatóan eljutsz A-ból B-be, s közben mondjuk van elég helyed utasoknak, csomagoknak. Megy a légkondi vagy a fűtés, van szervó, ABS, 20-30e km-enként kell csak szervizbe menned, sötöbö. El vagyunk kényeztetve, egy Dacia már ciki, mert nem ölel körbe a műszerfal, sprődek a műanyagok, nem oldaltöméses az ülés, nincs változtatható műszerfal-világítás, kiskutyafüle. Nem azt mondom, hogy hibátlan autókat adnak, de az alapvető funkciójukat ellátják.
Az új/használt autó téma már megint más kérdés, tök felesleges belemenni, mert használt autó is csak akkor van, ha a sok hülye megveszi újonnan. Amúgy meg szopás lenne, nem? De ha már itt tartunk, a tuti kevés kilométeres, leigazolható használt "prémium" áránál jóval olcsóbban kapod a szintén leigazolható, alig használt Daciát.
Persze, kinek mi az érték és funkció, de én továbbra is azt mondom, hogy nem az a nehéz, hogy normál piaci áron csináljon egy gyártó kiváló autót, hanem az, ha a költségek alapos megnyirbálásával létrehoznak egy olyan autót, ami jó kompromisszum a használhatóság és a költségek tekintetében. Jelenleg nincs más márka Európában, ami azt az okos funkcionalitást nyújtaná, amit a Dacia.
-
(#45877) ReSeTer: akkor a 6.0 v12 amg-k nem forognak csak 4-5-t? Vagy az nem is prémium? Én csak arról beszélek hogy a bódé mozgatása számomra másodlagos a kényelmi funkciók mellett. Iszonyatos ívben fosok a motorra amíg annyit megtesz hogy kényelmes tempóban teszi a dolgát, erőlködés nélkül. Ennyi.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
ReSeTer
senior tag
Nemsokkal lentebb belinkeltem egy videót. Megjátszottam azt, hogy apámat folyosón megállítottam, és elindítottam a videót. Kérdeztem tőle: Mi ez? Személyautó/Furgon/Busz/Hajó/ stb
Hát nem személyautót mondott. És ez a lényeg, hogy 20 milkáért, ne furgon hangú autót adjanak.giigz: Írtam fentebb: ültem, pont 3.0-esben. Összehasonlítva egy benzinessel, nem akarnék többet hallani a dízelről. És ki adna ki úgy 20 milliót, hogy benne van a tudatában: Van simább és kulturáltabb járású motor? Miért legyen nekem rosszabb?
[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
a Z meglepoen hasznalhato a hetkoznapokban is, igaz en egy 350-nel ismerkedtem meg. gyakorlatilag gazpedal-allas (es picit fordulatszamtartomany) fuggvenye h egy jol hasznalhato autod van vagy egy magas vigyorfaktorral rendelkezo
attol meg h a gyari matrica a csomagtarton azt magyarazza el, hogy tegyel be ket golfzsakot szepen meg lehet pakolni. de az ikeas vasarlast mar erosen tervezni kell. -
-v-
addikt
pl.: Opel Insignia 2,0T
"Ha az orrban elszabadul az összes lóerő, nem sokáig tart egy tank. Budapesten elsőre 17, szelíden gurulva 14,9 litert mértünk. A tesztautó a 170 és 200 közötti sebességet 12,9 literből tartotta (volna, ha ennyivel mentünk volna, persze - a szerk), ami nem égbekiáltó. De az erős, csendes autóval idegszaggató 110-120 között poroszkálva is eltűnt 9,5 liter százon"
akkor downsizing is fakkje?
Nincsenek csodák..
Amúgy ez a szégyen: "Budapesten (...) szelíden gurulva 14,9 litert mértünk"
Épp az lenne ennek a lényege, ha nem nyomod beéri kevesebbel is... mondjuk az insignia jó nehéz is.. fos opel[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Hát nem feltétlen vagyok meggyőződve arról, hogy a downsizeing a jó út. A motorok egyre kifinomultabbak egyre bonyolultabbak az azonos teljesítményű és kategóriájú benzines autók fogyasztása mégsem csökkent számottevően. A benzines turbómotor is tud fantasztikusan jól fogyasztani csak arra kell figyelni, hogy soha ne nyomj még félgázt sem és a fordulatszámmérő mindig 2000rpm alatt maradjon.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen