-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz tresh #144625 üzenetére
Latom a tervezö csapat tagja voltal
"Nem azt mondtam hogy új korább nem lesz jó, 3-4 évig tuti nem lesz semmi vele. " SZoval akkor ha valaki 4 evre keres, nyugodt szivvel vegyen, mert 100%, hogy semmi nem lesz. Viszont szamitasaid szerint olyan 4,5 eves kora körül kezdödnek a bajok? Szoval 4,5 evre meg eppen vallalhato? 5 re mar nem? 6-ik ev bonto?
"De a motor fizikai paraméterei végett nem fogja azt tudni hogy 300ezret elfusson komolyabb hiba nélkül. "
Ha evi 5 ezret megy vele az ember? Gondolom akkor a tesztjeid es szamitasaid alapjan meghatarozott 4,5 eves koratol 20-25k km futas ellenere is sz@r lesz ugye? 6 evesen 30k val meg akkor is bonto?
"Az első genes TSi-k pont jó példák voltak azok is hullottak szép számmal"
Linkeled a hullott autokat? Nekünk is van a csaladban ilyen es azon kivül, hogy 60-70k km alatt cserelni kellett a lancot mas baja nincs. Ugy hogy javareszt varosban 1-2 km re van hasznalva, inditgatva....azota ezt is orvosoltak. Szoval hullasrol szo nincs. Beteg konstrukcio, mint mondjuk a skoda 1.2 tsi je, olyan van, meg lesz is mindig. Volt ilyen a passatnak is az 1-2 generacioval ezelötti dizele eszi az olajat mint az allat....2.0tdi motor....mikor konstrukcio a 2.0 tdi? hibas konstrukciok vannak, meg mindig lesznek is. Ugyanakkor egy teljes motorcsaladot latatlanba leirni, azert mert uj, huuu akkor tuti sz@r....mert szerintem az....ez szerintem teljesen ertelmetlen.
Na de remelem atment mit akartam a kis ironikus irasommal mondani ne itelkezzünk es keltsünk panikot elöre....plane, hogy egy 1.0 ecoboostot nem evi 60k km re vesznek. Ezek kis varosi autok....lehet elöbb szetrohad a kasztni, mint elerje a 300k kmt....meg az is lehet, hogy 10 ev mulva nem lehet benzint tankolni....
Peace
-
Declare
őstag
válasz BigBlackDog #144732 üzenetére
+1
Gyanus a dolog mindenkepp, de azert rendörsegen felnyomni valakit, mert nem adja meg az alvazszamot az necces.....aztan meg mit tud tenni a rendörseg? Kimennek, lehet letagad mindent....nem hiszem, hogy nekiallnak nyomozgatni, azert mert telefonon nem mondta meg egy idegennek az autoja alvazszamat, amit hirdetett.
-
Declare
őstag
válasz BigBlackDog #144862 üzenetére
1,2 TSI nel a Skodara kell vigyazni. Nem tudom melyik konstrukcio (gyanitom elsö generacios) egy romhalmaz volt egyik ismerösömnel. Ceges autokent kapta, 1,2 tsi Yetit es kb folyamatosan volt vele valami. 60k km körül mar nem volt olyan alkatresz, amit necsereltek volna ki es akkor is sz@r volt. Anno ahogy picit neten utanna neztem, nem egyedi az eset.... (tudom, vw t nezel, csak FYI)
-
Declare
őstag
válasz wiselamp #145403 üzenetére
Opel Zafirara is raneznek pedig a helyedben. Az 1.7 CDTI motor (valoszinüleg ugyan az, ami az Astraban is van) egy nagyon megbizhato motor, de az 1,9 cdti sem sokkal problemasabb. A turborol olvastam, hogy hamarabb megadja magat altalaban.
Ha meg benzines, akkor van zafirabol 1,8 szivobenzin, turbo nelkül, az megint egy jo hirben allo motor, 140 loval....ilyen kasztniba, mondjuk szerintem inkabb a dizel passzol, de ez hasznalat függö ugye.
-
Declare
őstag
válasz tresh #145430 üzenetére
azert a b5 passat az öregebb, raadasul egy utazo auto, amikkel az elmult evekben joesellyel 2x megkerültek a Földet. Tipikus külföldi ingazo, ceges, ismeretlen elöelettel külföldröl behozott tekert kategoria.
Ezek a golf/astra kategoriak ennyibe kerülnek, szerintem realis az ara....nekem inkabb a GT felirat a 102 loerövel böki a szemem.....azert amikor viritasz a GT sportline golfodba es körbeautoz egy 1.0 suzuki swift az szerintem eleg tré
-
Declare
őstag
válasz Pokskill #145482 üzenetére
Az 116i BMW t szerintem ne eröltesd. Nem emlekszem pontosan mik a gondok, de az a motor nem egy jo konstrukcio, raadasul minösegben is gyengusz es menetdinamikaban is.
En ilyen idösebb BMW/elsöauto/benzines temakörben e46 320i t neznek, csak azt inkabb 1,5-2M kerettel erdemes nezni. Ha ennyit hozza tudsz tenni, az pl vagány kis verda lenne, sor 6 motorral, hatso kerekkel
-
Declare
őstag
válasz MunezXBK #150956 üzenetére
Persze, minden nemet bemelegit, mielött beszall a kocsiba, hogy gyorsan tudja szurni az 1 est indulasnal, nehogy a stopperrel minden allo auto mellett allo rendör ravagjon egy 200 euros büntetest a szelvedöre....
Vannk ilyen 10-20 euros "büntetesi tetelek", föleg az ilyen umweltzonas helyeken, de ezek inkabb iranymutatasok....pl az is benne van, hogy a felesleges autokazasert 20 eurot kell fizetni, meg hasonlok....nem tudom milyen extrem körülmenyek között alkalmazzak ezt, ha alklmazzak egyaltalan.
Az aki telen beül a kocsiba es csikorgo kerekkel elindul, az nem a 10 euros böntetes miatt teszi, hanem mert sz@rik arra, mi van a ceges auto motorojaval....bar az ilyen erzeketlen, tudatlan valoszinüleg a sajatjaval is ugyan igy indul
(amugy allitolag 1-2 percnel valoban nem erdemes a dizelt sem melegiteni, csak esszel kell közlekedni, amig be nem melegszik)
(#150972) Luck Dragon környezetvedelem?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz kalmanchris #151247 üzenetére
Ö kopogtat a nav ajtajan
-
Declare
őstag
válasz #94529552 #151251 üzenetére
Nemetorszagban az autonak ket papirja van a Zulassungsbescheinigung Teil 1 es Teil 2. A Teil 1 az olyan mint otthon a kicsi forgalmi, a Teil 2 meg igazabol az autonak a "tulajdon levele". Akinek megvan mind a kettö, aze az auto
Ha jol tudom, ha valaki ellopja töled mind a kettö papirt, azzal beballaghat a hatosaghoz es a Teil2 re rairathatja a nevet es onnantol öve az auto...majd visszamegy, becsenged hozzad es közli, hogy bocsi de itt van a kettö papir, enyem az auto, szoval elkernem a garazskulcsot, mert vinnem a verdat
[ Szerkesztve ]
-
-
Declare
őstag
válasz focvis #151408 üzenetére
Ez inkabb az inteligenciaval függ össze....a tipikus proli szöveg ez a leugrom magyarba meg leugrom horvatba ....a magyarorszagi proli ugyan ugy ezt nyomja, mint a nemetorszagi Magyar proli vagy az angliai Magyar proli....
persze ha csak nyelvbotlas volt akkor meg van bocsatva
Jakab66[hun] Amugy nalad csak akkor lesz sportos a verda, ha huz mint az allat? Pl egy MX 5 Mazda ? Vagy egy Mini sport verzioban? Ezek nyilvan inkabb gokart jellegü autok, de nekem nagyon bejönnek...nyilvan amit irtal, hogy akar hosszu sok 100km es palyazas nem annyira opcio egy ilyennel, csak ötlet, hogy hatha erdemes lenne egy ilyen iranyba is elgondolkodni....mivel egy erös utazos bmw amugy is van a csaladba, passzolhatna könnyen egy gokart is melle (mondom ezt ugy, hogy abszolut nemet auto fan vagyok, de több mx 5 höz is volt szerencsem, köztük az uj RF hez is a 2 literes 160 lovas motorral es baromi nagy feelingje van ezeknek az autoknak....nem szakitja le a lépedet, ha lepadlozod, de ahogy lehet vele zikazni, amilyen kezes es direkt az egesz az szerintem allat
-
Declare
őstag
válasz Jakab66[hun] #151416 üzenetére
ez is biztos, h franko azert mas mint az mx5, erösebb, öregebb...nem volt ilyenhez szerencsem de amugy a leirt igenyeidhez valszeg jobban is passzol Meg ugye ez az uj MX5 RF ez egyelöre 30k euro környeken mozog hasznaltan is.
Bar mondom nekem nagyon bejött. Olyan erzes az egesz auto, mint egy igazi verbeli sportauto, csak kisebb teljesitmennyel. Nyers, közvetlen, 160 lo nem oriasi, de mindehhez nem sokkal több mint 1 tonna.(#151413) Sukta 95 kevesbe erzem annak
(#151414) [vilike] ott a pont....sajna a helyesiras nem erössegem, de igyekszem....ettöl meg az intelligenciam többi reszevel meg vagyok elegedve
(#151415) Xander_T igen, alltalaban mindenki a sajat szintjenek megfelelö tarsasagban mozog
-
Declare
őstag
Sziasztok!
Ki hogy rangsorolná a következő kocsikat? 25k euroig lenne érdekes, valami dízel kombi.Persze az is nagyon jó lenne, ha a 20k eurót lehetne megközelíteni....
A4 Audi hátul elég szűkös. Mivel a 3as BMW, V60 Volvo, Octavia kb egy méret az Audival, gondolom hátul hasonló a helyzet. Érdekes módon a Passatok majdhogynem drágább, mint az A4 . Viszont nagyobb.
Ezek a 2.0 dizelek a németekben jók?
A volvo D4/D5 öse milyen az automatával? maga a motor? Ellenvélemény/problémák?
A mazda ezzel a skyactive dízellel?
BMW 3 GT nagyon faja. Nem a legszebb, de talán a legpraktikusabb...viszont a legdrágább. Motorikusan én talán a legjobbra tenném.
Fenntartási költségek/megbízhatóság lenne érdekes.
Kíváncsi vagyok, ki hogy gondolkodik/hallott/gondol ezekről az autókról. (nyilván jönnek majd a köcsög béjemwések, meg köcsög audisok, de azért akkor is )
Köszi
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Köszi, mindenkinek! Unokatesómnak lenne, csak kint vennénk meg.
(#152725) molnarpeter: Erről a kigyulladásról nem hallottam. Régebben valóban volt egy két hibaforrás bennük, de ha azok javítva lettek, igazából minden rendben volt velük. Autómata megint csak első osztályú.
Ez a mazda rozsda azért szerintem már a múlté . Ráadásul 1-2 éves autóról beszélünk. Nekem rettentően bejön ez a 6os mazda. Ha a motor is jó, akkor a Superb után a legnagyobb.VAG 2.0 tdi ről én is így tudtam, pont erre voltam kíváncsi, h lemaradtam e valamiről, de akkor nem a 3.0 tdi is nagyon jó az A4 alatt, ha jól tudom, de az már azért húzós, meg felesleges is lenne.
(#152726) Gergőke88 ez az L&K octavia nem rossz, de nekem a sor végén áll. Külső, belső designban nagyon gagyinak érzem. Persze kb újat lehetne belőle venni és magyarországon lesz használva, ahol nem utolsó szempont, hogy nem szúrja ki az irigység a kerekedet parkolás közben.... viszont akkor már inkább a Superb.
Volvo külső design oké, de a belső az valóban vicc....viszont elég frankó ülések és ha jó a motor is, akkor az sem rossz.
(#152727) Integrale kombi kell, így az s60 nem játszik. BMW design, nekem mindent felülmúl, szóval ez egy szubjektív dolog .
(#152730) aero. igen, azt tudom, de az már más liga. Meg amint mondtam, tipikus magyarországi használat, semmi hatalmas km futás vagy ilyesmi. Drága is és felesleges is lenne szvsz. Én a benzin felé is szívesen elmozdítanám őket, de a dízelhez ragaszkodnak valamiért. Azért majd még rápróbálok a benzin vonalra
Ha még vannak ötleteitek, vélemény szívesen veszem. Majd most újra átnézem a dolgokat, aztán ha lesz konkrét, akkor jövök kérdezni. Így hogy ezt megerősítettétek, hogy a VAG 2.0 tdi faxa még mindig, szerintem Superb vagy Passat irányba erősítem akeresést Bár a D5 volvo sem rossz, ha a puritánsával meg tudnak békélni.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
(#152733) Integrale minőségben én az Octavianal érzek különbséget. A 3er, A4 audi, Passat, Superb egy kategória kb....nyilván a bmw/audi az apróságokban okosabb, ügyesebb (pl autómata), de ennyi.
(#152734) mdani01 sajna nem. Én ezzel az autókérdéssel zsákutcába futottam....amik tetszenek és elérhetők lennének, azok egyáltalán nem társulnak "wow" feelinggel....ahhoz képest meg drága. Pont a 3 er, ami klassz, de igazából a hátsókeréken kívül nem ad nekem egy 320 d nagyon semmi extrát....és kerül 5x annyiba, mint a mostanim. Most inkább kivárok, mi lesz ezekkel a hybridekkel, mondjuk 1 év múlva. A kis opelnek meg semmi baja, megy, jól fogyaszt, kis költségű.
(#152735) molnarpeter hát ez az, hogy nagyjából város meg országút, nagy ritkán 1-1 hoszabb táv. Nyilván én nem vennék dízelt, meg ezt el is mondom, de családon belül az ember óvatosabb aztán megveszik a benzint, lesz valami baja (mert ugye annak is lehet), aztán akkor majd lesz, hogy szar benzin nem is megy, meg sz@r is.....ráadásul ezekben az autókban nincs is nagyon normális benzin. 1,4 tsi vagy 1,8 tsi, de az 1,8 tsi már majdnem drágább, mint a 2.0tdi.
(#152736) iRico meglesem! Elég szomorú
(#152738) htomi85: Az megvan köszi. Családi autó, kisgyerkőccel, babakocsival 25k euróig kb. Szerencsére ők sem az átlag réteget képviselik, hogy maguk alá pisilnek egy fapad 316i től, mert bmw, hanem azt nézik mivel járnának jól, kényelmesen, hoszabb távon. A bmw 2-3 évesen férne bele a keretbe, az octavia meg kb újjonan. Hajlok rá, hogy a kettő közötti arany középutat kellene megtalálni, mondjuk egy passat/Superb/Mazda 6 személyében. Ezért jöttem kérdezni
-
Declare
őstag
BMW 1-1,2 M ért azért csak valami nagyon régi, vagy nagyon széthullott (kintről behozott, külsőleg felcsinosítottat) fogsz szvsz találni. Ha 1-1,2M ért megveszed és utánna szívesen locsolod rá a pénzt majd folyamatosan, akkor nézegess bmw t szerintem
Most csinálod a jogsit, felesleges szerintem túlpörgetni ezt az autó kérdést. Egy Golf/Focus/Astra H első körben szerintem teljesen elég, aztán később lépsz feljebb ha szeretnél. Astra H van nekm is, monduk dízel. Viszont 1-1,2M ból az 1,6 os H astra is határ eset (bár most egy ideje nem követtem az autó piactot, fél éve még inkább 1,5 körül voltak az értelmes benzines 1,6 H astrák).
Nézdd meg a mobile.de -n is, nem egy nagy durranás behozni egy autót és ha van időd és energiád erre, akkor spórolhatsz pár 100 ezer forintot ha ügyes vagy, meg akár egy jobb minőségű autót is szerezhetsz, mint amiket a hahun árulnak.
-
Declare
őstag
válasz Elektrosokk #152737 üzenetére
Megnéztem a videót....hát azért emiatt nem rohannék és adnám el a bmw-met . Ahogy mondják is....van 5 millió bmw az usaban és ebből ha kigyullad mondjuk 100 db az is 0,00002% . Meg azért a bmw is tipikusan az a kategória, amit szeretnek az emberek mókolni, csippelni, tuningolni. Tele van a youtube (amúgy egy csomó amerikai feltöltéssel) olyan videókkal, hogy kell beszerelni utólag az elektromos csomagtér motort meg stb.
Én sokkal inkább érzem ezt egy ilyen "most a dízel botrányt kihasználva, szúrjunk oda mégeggyet a Német autóiparnak" típusú hangulatkeltésnek. Ha a bmw k jellemzőan kigyulladnának itt ott néha napján, arról lehetne hallani pláne itt kint a Németeknél, ahol arányaiban megkockáztatom, több bmw jár az utakon, mint az USA ban.
-
Declare
őstag
válasz molnarpeter #152744 üzenetére
Jah igen, erre nem is reagáltam...köszi szépen a tippet, felvetem, mint opciót, csak az a baj, hogy 1-2 éveset szeretnének venni és ez a D6 max a 2013 év elejei évjárattal fér bele a keretbe, ami nem fog nekik tetszeni. Az ötlet viszont jó köszi!
Van is vele valami tapsztalatod, akár hallomásból vagy tesztekből olvasgatva vagy hasonló? Azért ezt a dízel hybridet nem nagyon találni más márkánál, ami érdekes/gyanús.
(#152745) Integrale nem így gondolom, de a véleményed köszi
-
Declare
őstag
1, Astra H / Astra H GTC / Ford Focus / VW Golf
Ezek mind egész jók, nagy varázslat nincs bennük, 1,6 / 1,8 as szivó motorral. Persze szentírás nincs. Itt is ki lehet fogni olyat, ami trehány gazdától származik, nem cserélt olajat, azt is valami vackot + otthon taknyolt benne mindent össze vissza.....én kb mindig úgy nézem, hogy ha rászűrök az autókra a kritériumom alapján és amik az első oldalon vannak azok gyanúsak. Én pl ismerem az autómat, tudom, hogy sokat költök rá és a korához képest jobb állapotban tartom, ezért ha eladnám, akkor biztos a korához/felszereltségéhez mérten drágán adnám...nem véletlen. Ha meg pont olcsón, akkor az azt jelentené, hogy egy kupac fos, csak vigye el valaki . Aztán van persze aki másképp gondolkodik és pont az olcsókra vadászik, amit szépen helyrepofoz.
2, attól függ hogy tartod karban. Alapvetően nem szabad elfelejteni, hogy a tankolás és a kötelező biztosításon kívül elég sok minden vna...pláne ilyen idősabb autónál. Itt már minden kérdés....fékek, futomű, lengéscsillapítók, kipufogó rendszer, alváz (rozsda), klíma, stb....ehhez jön az olyan, mint gumik (téli nyári), akkuumlátor....plussz apróságok, pl mosás, waxolás, télen is gyakrabban legalább egy alváz átveretése a só miatt stb.
Szóval elég nagy a merítés. Nekem H Astra GTC van 2008 as és azért költök rá, de ez jobbára olyan, hogy semmi baja, de nem is akarom megvárni, hogy baja legyen. 10k km enként olajcsere top kategóriás motorolajjal és szűrőkkel, prémium dízelt tankolok, kézzel mosom, vagy textil mosóban, waxolgatom, ha valami gyanús, vagy nem tuti, akkor nincs olyan, hogy jó az még, meg elmegy az még....csere...és nem a legolcsóbb kínai e-bayes sz@rral, hanem vagy ismert jó minőségű utángyártott, vagy gyári alkatrésszel, szakszervízben.
Nekem amik voltak eddig 3 évés 100k km alatt: gumik (téli, nyári ~150k huf), Akku (30k huf), xenon trafó (30k huf), sebváltó csapágy (200k), vezérlés csere (~150k huf), kipufogo dob, lengéscsillapítókkal (~60-70k huf talán ).
Szerintem első szervízre kalkulálj a vételáron túl (biztonságból mondjuk számolj egy új akku, új gumik, olaj, szűrők csréje, esetleg hűtőfolyadék, fékek cseréje....szerintem ha 350k hufot rászámolsz, akkor az legroszabb esetben is elég kell, hogy legyen. Egy ilyen 300k huf azért mindig legyen úgy, hogy bármikor ki tudd fizetni az autóra ha épp úgy alakul) de ez persze ilyen erősen szvsz hozzáállás. Dízel autóra 500k hufot mondanék ugyan erre . Komoly számok, rémísztőek lehetnek, de sajna a valóság az ilyen.
-
Declare
őstag
válasz Mágus2 #152751 üzenetére
Rámegyek akkor a Passat vonalra, én is arra hajlottam amúgy. Mondjuk a Superb-t nem tudtam hova tenni a Passathoz képest. Én azt gondoltam az egy picit a passat felett áll.A4 kombira van amúgy rágyógyúlva, azt egy S line os 3.0 tdi vel próbáltuk.....hát megnyerő az tény
Az a D6 os hybrid dízel volvoról nincs véleményed? Nyilván drágább, de érdekes technológia+szerintem kap rá az ember zöld rendszámot
Érdekes, unokatesómnak sem volt kényelmes a mazda.
-
Declare
őstag
válasz molnarpeter #152753 üzenetére
Köszi az infokat!
Közben dumáltunk... a volvoban a középkonzol miatt kényelmetlenül fér el, a bmw meg túl hivalkodó, a mazda meg nem kényelmes.
Szóval marad az A4 / Superb / Octavia / Passat. Meg egy újabb kritérium: automata.
A Skoda meg passat ugyan azzal a DSG vel van szerelve ugye? Ez az amire durván, ökölszabályként rá lehet mondani, hogy 200k km t viszonylag jól bírja ugye? Az Audi S-Tronic váltója milyen? A DSG hez képest? Ha elmegyek kipróbálni eggyet, mire kell figyelni ezeknél a váltóknál?
-
Declare
őstag
Idő közben felbukkant egy magyarországi opció is. Szerintetek ez milyen?
Én inkább kinti autót vennék, de mivel nem nekem lesz, ezért nyilván a Magyar egyszerűbb lenne....
-
Declare
őstag
válasz BigBlackDog #152998 üzenetére
én ezen át is siklottam, valszeg igazad van, köszi!
-
Declare
őstag
válasz TayRol #156845 üzenetére
Milyen okok miatt veszel uj autot? (marmint ha nem secret persze ) Kenyelem + gari? Mondjuk automataval egy fokkal ertehtöbb....csak nekem ez az uj auto vasarlas olyan szintü penzkidobas, hogy jujj.
En is voltam a VW nel is, meg az opelnel is egy fel eve, ugyancsak golf es K astra nezöben. Mondjuk nekem dizel volt anno a keresesi kriterium, komfort ülessel es leddel es hat mindket helyen ilyen 10 millios ajanlat lett a vege a beszelgetesnek, amin hangosan felkacaktam es ujra kihuztam az uj auto vasarlast a "megfontolando" nevü listamrol
Ezt most ne vedd ilyen piszkalodos, vagy hasonlo hsznek, csak tenyleg kivancsi vagyok a szempontjaidra.
-
Declare
őstag
válasz TayRol #156848 üzenetére
Hat 0-1 evesnel nagy csodat nem lehet tenni szvsz. Ha ugy all a kereskedes siman kaphatsz valami tuti ajanlatot egy uj autora. En magamnak 3 ev körülit neznek, ha neznek. Nalam viszont az automata nincs a kívansag listan es nem is ismerem a konstrukciokat. Azt tudom, hogy a BMW a 7 es automatajarol mindenhol rettentö jokat irnak, mind funkcionalitas, mind elettartam szempontjabol.
Az a vonal, amit neztel a K astra vs Golf nem rossz, ez az uj golf meg nagyon klassz is szvsz, szoval hajra. Az Astra olcsobb picit, AGR ülese mindent ver a kategoriaban, meg a LED lampaja is....de a golf kicsit komolyabb es nagyon tetszetös auto....szvsz
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Luck Dragon #157394 üzenetére
Igen es az Astraba a sajat levében fö meg a gyerköccel együtt nyaron.
Itt a kerdes, hogy hajlando e költeni a kenyelemre, komfortra es nem utolso sorban a biztonsagra. Azert egy 18 eves astra fiatalabb nem lesz, akarmi, akarmikor megadhatja magat rajta.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Luck Dragon #157396 üzenetére
De, csak kicsit összemosodott, amit irtam.
Egyik resze a HSZ emnek, hogy vesz egy ujabbat es ezert kap egy picit jobbat (biztonsagosabbat, komfortosabbat). A masik resze arra iranyult, hogy az Astrara rakölt 100 ezret es igy olyan lesz, mintha uj lenne. Hat azert ez sem ilyen. 18 eves autonal barmikor, barmi elszallhat.
Valahol olvastam, hogy valami automegszallott, vett valami regi, de faja autot es azt megcsinaltatta olyannak, hogy az valoban megbizhato legyen....ez viszont olyan müvelet volt, hogy a vezetekelest kicsereltek, tömiteseket stb....na az ugy igen....de nem is 100 ezret fizetett
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Luck Dragon #157398 üzenetére
Hat nyilvan ez a "kinek mi" kerdeskör
En klima nelkül nem autoznek....annak ellenere, hogy minimalban hasznalom en is a klimat, mert nem szeretem, de amikor 40 fokban nyaron a dugoban allsz a tüzö napon....hat a tököm. Most ez kinek mennyit er meg az megint persze egy mas kerdes. -
Declare
őstag
válasz footy #157642 üzenetére
Ha jol tudom nem az utasteret füti az altalaban, hanem a vizet. Nekem az Astraban legalabbis igy van szerintem. Kb 1 perc alatt meleget kezd el fujni es a viz hömerseklet is gyorsan emelkedik.
(#157641) kisza25 Szüleimnel az 1,4 szivo benzin pl joval hamarabb melegszik be mint az 1,4 turbo benzin.
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #157689 üzenetére
Valamikor nezegettem rola teszteket, meg youtube videokta es az maradt meg bennem, h faxa
El nem merültem a temaban szoval akkor megsem adom a tippet
-
Declare
őstag
válasz footy #157839 üzenetére
"szamomra egy mosogep erosebb dizajnban es tobb elmenyt ad mint egy Golf."
ezt eddig nem tudtam megfogalmazni, de asszem en is hasonlot erzek Bar azt is hozza kell tenni, hogy a G7 szerintem komoly elörelepes volt a G6 utan. Designeban is meg az opciokban is, meg minöseg erzetben is a belterben...egesz nagyfius lett. Rengeteg jo cucc kerhetö hozza, a facelift ota meg szvsz egesz dögös is lett.
A beepitett cuccok minösege kerdes....pl nalunk most jött 1-2 uj ceges passat nagy navival...hat azok minden 2-ik alkalommal lefagynak, lassuak, mint az allat es igazabol nem is tul jok.....ugye a technika adott, bele kell tenni, de nyilvan valahol olcsositani kell a komolyabb gepekhez kepest. Gyanitom ez is valahol a resze ennek az olcsositasnak.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Komi28 #157911 üzenetére
En 160k km el vettem 2008 as 1,7 es dizel astra H GTC t. 3,5 ev alatt beletettem kb 110k km t es a dizelessege miatt nem fizettem semmi szervizt. (attetelesen....a valto szar ebben a szeriaban...gyarilag gyenge minösegüek a csapagyak...)
Ezen kivül most szorakozik az EGR szelep, azt valszeg ki kell cserelni. 30-60 ezer huf mindennel asszem.
Atlag fogyi 5,5 liter es (mivel a nemeteknel) a gazolaj jelentösen olcsobb, mint a benzin (30-60Ft kb), igy asszem nincs kerdes, hogy eddig jol jartam e
Neked kell merlegelni....ha van jo szervizes ismerös, akiben megbizol + van ugy mindig zsebben, hogy ha beszivod, akkor mondjuk 2-300 ezret barmikor kifizetsz egy szervizre, akkor meg lehet kockaztatni a dizelt (mondjuk a Magyar üzemanyag arakat nem ismerem most).
Persze kifoghatsz valami sz@r hasznalt dizelt es akkor pech...egy szivo benzinnel mondjuk nincs akkora riziko[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz akela91 #159244 üzenetére
En nem a garazs/nem garazs miatt gondolkodnek az uj vs. hasznalt auto kerdesen, hanem az ertekvesztes miatt Egy uj mazda 3 -on sokkal többet fogsz bukni, mint egy 3 eves 6 os mazdan jo esellyel. A skyactive szivo benzines 6 os mazda szerintem egy kellöen nagy, komfortos es szep auto + megbizhatonak tünik abszolut.
Raadasul, ha hosszu tavon gondolkozol az autoban, akkor 5-6 ev mulva siman jo lehet a tagasabb auto. Nem egy hajo azert a mazda 6. En tuti megprobalnek kipecazni valami szep peldanyt belöle a mobile.de n mondjuk
-
Declare
őstag
válasz hülyegyerek #159259 üzenetére
5,5M irt. Necces, de ott mar ki lehet pecazni talan egyet
-
Declare
őstag
válasz kisza25 #159264 üzenetére
+ befizeted a cegauto adot minden evben
+ a lizing kamatait
+ eladaskor AFA-t is szerintem ha nettoban vette a ceg
+ ha eladja, akkor a cegnek keletkezik bevetele, ami megint csak megnövelheti a ceg befizetendö adojat
+ akkor a penz meg mindig csak a cegben van, amit onnan ha ki akar venni, akkor azutan is fizethet adotSzoval szerintem azert ez nem ilyen egyszerü, mert akkor mindenki uj autokat venne cegre es ebböl gazdagodna meg
(persze ettöl tagadhatatlanul vannak elönyei egy cegnek a lizingre megvett ceges autoval, föleg ha kis ertekü, nem nagy ertekveszetesü autokrol beszelünk...csak arra irtam, hogy "fater hopp megvette, fater hopp eladta, aztan faternak hopp ott a della kettö szám kivonasa, meg összeadasa utan a szamlajan )
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!