-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz newpower #124246 üzenetére
Ha ez megnyugtat, uj autonal is bele lehet szaladni ilyesmibe. Trailerrol is lecsuszik az auto, vagy felparkolasnal meghuzzak, stb. A legjobb az egeszben az hogy ilyenkor altalaban szallito ceg csinaltatja meg nem a szakszerviz. Ok pedig nyilvan a legolcsobb megoldast keresik.
Ha az autod kesik par hetet az elore megadott rendelesi idohoz kepest, akkor atvetelre vigyel magaddal retegvastagsagmerot -
footy
addikt
válasz Tsebacsi #124304 üzenetére
Hat nem tudom, nekem elegge csalodas volt az RS(diesel) Octavia. En kicsit tobb tuzijatokot vartam ami a teljesitmenyt illeti es nekem a futomu is tul kemenynek tunt. A belseje pedig szukosnek/lehangolonak hat a fekete karpitozas miatt. A kozepkonzol zongoralakkja pedig egyszeruen csak gaz.
(#124315) hdman
A DSG-t megolod hamar boyracer modban. A valto alapbol alacsonyan tartja a fordulatot amit nem szeret a lendkerek es ha melle jon meg az 1bites hasznalat, akkor nem sokaig lehet elvezni az automata kenyelmet. -
footy
addikt
válasz hobizoli #124631 üzenetére
Van abban igazsag amit mondasz, de nem volt minden PD motor szar, meg nem is minden CR az.
A fritzeknek az a nagy elonyuk,(az adagolos TDI altal felepitett megbizhatosagi kepen tul) hogy szinte mindenkinek kinalnak modellt es akarmilyen szar a technika (2.0PD stb.) azert az elso tulajdonost meg akkor is kiszolgalja. Ezzel szemben a digoknak hiaba van jo diesel motorjuk, hogyha nincs auto amibe beepitik.
Ha a passatra keresel olasz alternativat, gyakorlatilag nem talalsz, a 159-et meg reg leallitottak es a Giulia meg sehol, de amugyis egy nehez, mar megjelenesekor kisse elavult platformra epult. A golfra se nagyon talalsz alternativat mert a bravot is leallitottak mar a Giulietta pedig nincs kombiban meg nem is tul olcso es eleg regi platformra(bravo enyhen modositott?) epul.(#124635) lenko
Nekem meg 4. VW-m van es meg mindig nem latom, hogy mi az oka a hype-nak. Egyebkent is minden gyartonak vannak jo es kevesbe jol sikerult modelljei. Ez alol a VW sem kivetel.Attol mert egy kalap szarra VW-t irnak nem lesz jo, ugyanugy szar marad.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Declare #124640 üzenetére
Ha nemetkent mindenkeppen nemet autot akarsz venni azzal nincs is baj, az max lokal patriotizmus.
De ha magyarkent teszed ezt az siman bigottsag.
Az is ok, hogy az europai gazdasagot akarod erositeni, de akkor sem muszaj nemetet venni, vehetsz franciat, svedet is vagy olaszt. Sot tovabbmegyek, a koreai Kia Ceed-et is europaban terveztek europai emberek es raadasul meg europaban is gyartjak.
A lenyeg az hogy rengeteg jo ar/ertek aranyu (foleg hasznalt) autot kihagy az ember ha csak nemetre szukit es attol mert valki nemetet vesz nem vesz automatikusan kiemelkedo minosegu es megbizhatosagu autot. (Vannak jobban es kevesbe jol sikerult modellek ugyanugy mint az osszes tobbi markanal)ui.: En minden markanak tudnek olyan modelljet mondani ami tetszik
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Declare #124675 üzenetére
na de miert van nalunk sok nemet?
Azért mert magyarországon az emberek szemében a VW valamiért státusz szimbólum és mert a nepperek ezt tudják olcsón behozni.Ar/ertek arany meg egy dolog. Soha nem ez erdekelt. Egy 3 as bmw pl ar ertek aranyban tök sz.r egy jettahoz kepest....es? ha nekem pont azok a kis finomsagok kellenek, amit a 3 as bmw ad, abszolut nem erdekel, hogy egy jetta is elvisz A-B be es ugyanannyit pakolhatok a csomagtartojaba
Akkor neked 3-as BMW-d van?Amúgy a 3-as BMW-nek szerintem pont nem szar az ár/érték aránya, mert nagyon jó a zajszigetelése és a vezetési élménye ami sok embernél(nálam is) ugyanúgy hozzáadott érték mint az alacsony fogyasztás.
A BMW-nél szerintem a probléma inkább az hogy a motorok fele konstrukcióhibás és az alkatrészek rövid élettartamra vannak tervezve. (Én ezért nem vettem végül)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Tothgera30 #124753 üzenetére
Ezekkel a Bluetooth-os cuccokkal nem sokra mész, a teljes hibát nem tudod kiolvasni velük. Típusspecifikus eszközt kell venni, pl VW-hez VCDS-t.
-
footy
addikt
válasz Flashback #125269 üzenetére
A futomu nagyreszt kopo cuccokbol epul fel, szal ez inkabb elhanyagoltsag mint a tipus gyengesege.
A Honda valtoi a legjobbak az azert megint nem az atlag, szoval nem tul jo hasonlitasi alap.
Probalj ki valami renault, peugeot vagy opelt foleg 2005 elottrol, majd akkor megtudod mi a szar valto
En most is tartom, hogy a Punto (foleg a 2-es) egy nagyon jo ar/ertek aranyu auto.(#125270) [rvilike]
Neked nem valami e36 M3 kene?[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz bajnokpityu #125316 üzenetére
1 eset
Jah, az index forum is tele van ilyen "1 esettel"
Meg az autobild is csak viccbol irta meg.valóságban meg jó előre szól a kocsi, először hangos indításnál, aztán hibakód, majd sokára szakad. és csak az 1.2 és 1.4essel volt ilyen, a nagyobbakban még nem szakadt el lánc.
Attol, hogy szol elore a kocsi, meg ugyanugy cseres. A teny az hogy a tobbi gyarto tudja helyesen meretezni a lancot, a VW-nal (es sok BMW-nel is) pedig egy hoki kempinglancot raktak be az 1.2/1.4TSI-hez...[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Amugy a b5.5-ben ritka a 2.0PD es nem is ugyanaz mint amit a B6 kapott.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz gaborbol #125542 üzenetére
Szerintem azert nem, mert senkinek nincs igazan tapasztalata a camry-vel, en vennem meg elolvastam par cikket, szinte mindenhol dicsertek, de ennyi, tapasztalat nincs vele. A toyota forumon is dicserik akinek van meg eleg sok oroszt es ukran lattam camryvel, szoval a ridegtartast birjak.
-
footy
addikt
válasz Tsebacsi #125582 üzenetére
En nem vagyok egy bmwfan, de a 4-es Grancoupe nagyon bejon.
Viszont amit furcsa hogy a japanok leszoknak a liftback-rol(nem ertem miert ) a bmw-nel pedig most kapnak ra.
-
footy
addikt
válasz bitpork #125585 üzenetére
Miert? A sedan forma nekem mostanaban jobban tetszik(es jobb az alaktenyezo is) szoval ennel adott ez is meg a jo pakolhatosag is.
Nem ertem ezt az ajtok szama es premiumsag kozotti osszefuggest. Ilyen alapon akkor az allroad sem premium mert 5 ajtaja van. Vagy mondjuk egy Q7? Ott meg ulesbol is lehet 7(#125586) Qru
Na az mondjuk tenyleg gaz...[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz bitpork #125711 üzenetére
Ha van benne kettőstömegű, és használtan veszed, akkor semmire nincs biztosítékod. Lehet ugyan szidni ezt a megoldást, de azt is ismerjük el, hogy valóban jó kényelmi faktor.
Nekem mostaniban nincsen kettőstömegű(az előző kettőben volt) és semmilyen hátrányát sem érzem. Sőt jobb a gázreakció is. Eddig azon a véleményen voltam hogy kell a ketőtstömegű (mert az 1-es Ceedben kicsi érzik a hiánya) de 20ezer km-t nyomtam már a Golfba és egyre inkább azon a véleményen vagyok hogy a kettőstömegű csak lehúzásnak van benne az autókban. (A ceed1 FL-ben sem hiányolja már az ember)
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz bitpork #125714 üzenetére
Figy a Golf6 1.6 CR TDI-ből van kettőstömegűvel én anélkül szerelt változat is. Próbáltam minkedttőt., sőt az enyémről is azt hittem hogy van benne kettőstömegű amíg szét nem lett szedve. A Kettőstömegű előnyét pont abban a fordulati tartományban érzed (1500 alatt) ami amúgy sem tesz jót neki szóval így eléggé értelmetlen a dolog.
(#125718) kornelka
A Panda jó gép, nem kell mélyre huppanni beszállásnál. Kicsit olcsó a belseje, de az árát simán éri. Az 1.2-vel is élhető amúgy.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz bitpork #125724 üzenetére
Jah és az a dúrva hogy a DSG is 1100-1200-on kínlasztja a motort.
(#125760) rwin5
+ (#125759) kornelka
Én itt leírtam a tapasztalataimat a leonról. 2-es leont még egyszer biztosan nem vennék, 1-es vagy 3-ast szinte bármikor.(#125777) Morris
Nem tudod mi a jó[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Flashback #125800 üzenetére
Ha nem akarsz rollert, akkor a Toyota 2.2D-t felejtsd el. En dobnam az Epica-t is, mert abban tan valami sajat fejlesztesu diesel van es az alkatreszellatottsaga amugy sem a legjobb, foleg ha a kasznihoz kell valami.
Ha olcson fenntarthato auto kell akkor a BMW-t is passzolnam, a B200-zal egyutt.(ez utobbi nem is kulonosen csendes, az a C-Klassenel kezdodik).
A quashqai nekem eleg csendesnek remlik, es most rakeresve az ADAC is azt mondja. Ezt viszont csak 2.0DCi-vel mernem megvenni, ha egyaltalan
A Civic-nek szerintem kemeny a futomuve, de lehet neked bejon, a 2.2CDTi viszont megbizhato konstrukcio kellemes karakterrel. Szoval ezek kozul szerintem az Accord lehet a legjobb valasztas.
Esetleg erdekes lehet meg a Hyundai Sonata es Kia Magentis paros(2.0 CRDI) FL valtozatai, bar az alkatreszellatottsaga nem olyan mint egy golf-e, de a motor eleg sok tipusban jelen van, talan csak a kaorsszeria alkatreszeket problemas beszerezni.Amugy a magas epites palyan kb 1L pluszt jelent, szoval ha nem olyan helyen laksz ami miatt muszaj, akkor inkabb hanyagold.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Mit kezdejk a km óra állással? Ha ennyi idő alatt napi használatban(hirdető írja) csak 82 ezer ment bele, az azt jelenti hogy városban használták az autót, tehát olyan mintha autópályán futott volna 4-500-at.
Arról nem is beszélve hogy ez egy Golf kicsit jobb anyagokból összerakva. Az Audi az A4-nél kezdődik, úgy mint a BMW a 3-asnál a Merci pedig a C-Klassenal. Pont.
Ha szerinted jó üzlet 2,7M adni egy 10 éves prémium golfért hát lelked rajta, de szerintem egy vicc.ui: Szervízkönyvet 15-ért bármikor pecsételnek neked a vidéki márkakereskedésekben.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Declare #126062 üzenetére
Az A4 a passattal rokon, komolyabb a futóműve, sokkal jobb a zajszigetelése mint az A3-nak. Az ilyen plusz dolgoktól lesz egy autó prémium. Az A3-ban csak habosabb a műanyag a golfhoz képest, szerintem ezért nem éri meg a felárat. Az A4-ből nem csak limuzin van hanem kombi (avant) is.
(#126063) kornelka
az 1.4 meg ki tudja, hogy megbizhato lesz-e?
Már miért ne lenne megbízható? Azért mert a TSi első 2 szériája fostos volt? Nem abból kell kiindulni, a Fiatnál is meg tudták csinálni megbízhatóra, de a 3. gen TSI-vel sincs gond. Meg a suzuki amúgy sem az elromlós fajta. (Úgy értem, hogy inkább nélkülözik az igényesebb megoldásokat a megbízhatóság javára.)
Nem lepődnék meg ha 2tömegű sem lenne berakva a turbo motor elé.
Szerintem amúgy kicsit túlparázod ezt a turbó témát. Én nem mondanék le a nyomatékról egy olyan alkatrész miatt amit 60-80ért már fel lehet újítani. -
footy
addikt
-
footy
addikt
válasz Mágus2 #126073 üzenetére
Nézd meg az előzményeket, én erre válaszoltam:
[IAz a4 et is nezegettük anno, de nem kellett, mert nem kellett limuzin. Kiprobaltuk, beleültünk, mentünk mindkettövel tesztvezetest stb es minden ugyan olyan volt az A4 en....az A3 a sportfutomüvel sokkal frankobb voltNem olvasom a fórumot, kötekedni jöttem.
Én meg csak kontrázni vagyok itt[ Szerkesztve ]
-
-
footy
addikt
válasz Tothgera30 #126099 üzenetére
SUV vasarlas elott erdemes lehet meg megnezni milyen gumik kellenek ra, mert konnyen meglepetes erheti az embert. Altalaban valami elcseszett dimenzio kell es/vagy nagyteherbirasu abroncs. Persze ha valaki mindenkepp suvot akar ez nem fogja eltantoritani, de erdemes szamolni vele.
(#126106) Flashback
Ha palyazol a tempomaton ke koss komprumisszumot.
A mazda 6-ot mondanam meg ami 6-os valtoval mar csendesebb mint a PFL. Bar szerintem meg ott is jelen van a motorhang. Toyota avensis 1.8? Audi A4 1.8 (akar turbo nelkuli)?A Lada hogy kerul erre a listara?
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Flashback #126114 üzenetére
Én nem merném megvenni. A Ladának már volt pár visszatérési kísérlete de mind kudarcba fulladt. - Nem véletlenül-
Legjobb esetben is egy Dacia minőséget kapsz 1-2 generációval ezelőtti renault technikával. Ezen továbbhaladva, nézd meg mennyibe kerül most egy 5-10 éves megane.
Te pénzed, de szerintem el lehet okosabban is költeni.(#126117) Integrale
+1
Én már elengedtem a témát, mert nincs értelme beszélni róla, ha nem érzi hát nem érzi.(#126118) greyslay
Annyiért épkézláb A2-t nem kapsz. Ami volt az országban épkézláb már elvitték a németek.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz parandroid #126399 üzenetére
A mazdaknak nagyon jo ulese van es nem kell erte semmi extra csomagot megvenni (mint a germanoknal). En a mai napig a 6-os Mazdam uleset tartom a legjobbnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest