-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz vendingo #66301 üzenetére
És akkor mi zárja ki a c-maxot? Ha már letettél a dízelről.. elöl hátul normális helykínálat, 460-1620 l csomagtartó .. kevés km, ismert előélet, patent állapot 1.5m-ért.. Ha ennyire sürgősen akarnál jó autót venni, akkor ez minimum a "megfontolandó, átgondolom" kategória kéne legyen szvsz, nem pedig a "ki van zárva".
De nekem mindegy, ez volt az utolsó hozzászólásom a témában, mert kezd ez is unalmas lenni, mint giigz gumi nyűgje -
-v-
addikt
Ha ez alapján a gumis nyűgöd alapján kéne hogy megítéljelek, én azt mondanám teljesen szellemi fogyatékos vagy Elmész, felütöd az elmúlt 5 téli gumi tesztet, megnézed mik az értelmes gumik. Utána elmész megnézed, ezek mennyibe kerülnek, és neked melyik fér bele. ÉS ENNYI, VÉGE!
Az meg, hogy mikor öregszik el, főleg attól függ, hogyan tárolod ... -
-v-
addikt
válasz DeFranco #66354 üzenetére
Na ezt értem én, de ...
"a legjobb döntést akarom hozni"
Ok, van két szempont, az ár és a minőség. Tehát amit mondtam, megnézed melyik gumi mit tud (= tesztek), és melyik mennyibe kerül. Ennyi. Aztán mész és megveszed a legjobbat, ami árban belefér neked.
Milyen más szempont van még? Most ha valaki ez alapján nem tud dönteni ma, akkor holnap se fog tudni. Meg most ebben mit lehet segíteni? Én is ugyanazt a tesztet tudom megnézni.(#66358) giigz : na ha gumiból is a legjobb kell, mész és megveszed a tesztgyőztes contit, és béke lesz végre
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #66359 üzenetére
Az van, ha megveszel egy gumit, ami tisztességesen szerepel a teszteken, akkor azzal boldog és elégedett leszel, ennyi. Nem fogod érezni menet közben, hogy tyűű ez de szarul tapad szárazon, de mellényúltam ...
Mellesleg nézd már meg egy tesco parkolóban, az átlag milyen gumikkal nyomul. Egy márkás, zsír új téli gumiból bármit vehetsz, ami jól szerepel a teszteken, nem jársz rosszul vele, ennyi. Kint a hungaroringen a vezetéstechnikai centrumban is ezt mondta a fazon, bármelyik nagy gyártónak a minőségi gumiját megveheted, ami teszteken is bizonyított. Ők ott tesztelni is szokták a gumikat.
Ez csak ilyen lélektani faszság, hogy azt mondhasd, hűű én aztán milyen jó döntést hoztam.. már bocs.
Komolyan mondom ennyit rugózni a témán .... -
-v-
addikt
Na megcsináltam végre a hátsó ködlámpámat .. jön a szutyker idő, fő a biztonság
-
-v-
addikt
válasz bitpork #66408 üzenetére
Bátyám céges octaviájában is volt már porlasztócsúcs vagy adagoló vagy mi a faszom cserélve, pedig 120k se volt benne ...igaz, akkor még nem ő hajtotta. Nem tudom előző kollégája széttaposta-e, nem hiszem, mert nagyon tip top az autó, és tök hosszútávokon van használva, csak pálya és országút, ami kiváló a dízelnek. Na, azóta most rángat megint néha, 172k van benne ... pedig bátyám aztán nem bántja. Márkaszervizben persze vonogatják a vállukat, nincs hibakód, akkor nem tudják. Mondjuk céges, ki nem szarja le, de magánautónak azért ez a felhő sose kéne a fejem fölé.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Figyuzzatok ... olyat nem tudna valaki linkelni, hogy fal előtt hogy kell belőni a fényszórót? Xenont ... Nagyjából hol kéne hogy legyen a "vágás", szóval ahonnantól jobbra hosszabb a csóva, hogy még ne vakítsa a szembejövőt? Illetve milyen magasan lehet max. tompítottnál?
Értitek, valami ilyesmi dolog ... milyen messze álljak a faltól, és akkor milyen magasan legyen stb. -
-v-
addikt
Ez a 330i gyühetne
-
-v-
addikt
Hát ennyire sikerült beállítanom:
1 2
Amúgy szervizbe azért nem akartam vinni emiatt, mert a jobboldali állítócsavarjai szét vannak barmolva .. emiatt csak ilyen gyorsszorítós mókolós megoldással lehet rögzíteni, plusz szemmel láthatólag ezek a projektorok se 100-asak, finoman szólva...bár még mindig sokkal jobbak, mint az előzőek.. úgyhogy picit ennek megfelelően próbáltam állítani (a jobb oldali a szarabb, azt jobban jobbra állítottam direkt, hogy lássam jobban az út szélét, táblákat stb, mert oda nem nagyon jut fény ... ). Remélhetőleg nem fognak rám villogni, nem tűnik szemre rossznak annyira... szerintetek? Mondjuk a jobboldalit ki nem szedem újra, most belőttem fixre, max a baloldalit tudom lejjebb/jobbrább venni picit, ha villognak .. -
-v-
addikt
-
-v-
addikt
válasz vendingo #66579 üzenetére
"Normális márka legyen, ne dévó, fiát, szitroen"
"de a többi német teljesen kizárva."
"Fordokat már én is nézegettem, de nem az én világom"
"Az oktáviák nem nagyon tetszenek, mindegyikről a taxik jutnak eszembe"
"a mazda nem az esetem"Így azért nehéz lesz autót venni Na de akkor, a Peugeot-ot nem látom a listában:
mi a baj a 308-assal amit linkeltem? -
-v-
addikt
válasz vendingo #66593 üzenetére
"vagy kicsik voltak"
Egyik H astra kicsi, másik meg nem?
"vagy okádék belterük volt"
Azt látod képről
"bejártam egy rakat kereskedést a környékünkön"
a) próbáld magánszemélytől inkább b) ne csak a környékeden nézz, lehet utazni kell az autóért. Mily' meglepő.
"meg azért nézek ennyi típust"
Úgy érted gyakorlatilag 1-2n kívül kizártál mindent. És akkor mégis mit vársz? 1-2 típusra szűkítetted a keresést, elég meghatározott feltételekkel, persze rögtön kéne, és utazni se kelljen érte, tehát házhoz jöjjön.
Szerintem vegyél 600-ért valami fost, a pénzed is megmarad, meg az idegeid is.. -
-v-
addikt
-
-
-v-
addikt
válasz kiss.dani #66862 üzenetére
Én úgy látom neked benzines turbó kell A helyedben abban gondolkodnék.
Viszont amiket akartam mondani, azok nincsenek 2m-ért ...
De seat leon 1.8T-k vannak Erről tomcsit itt jól meg is tudod interjúvolni ..
Meg én ezt a megane-t is megnézném -
-v-
addikt
válasz szőröscica #66938 üzenetére
Az a baj, ami meg ilyen extrabb szin, az marha kenyes .... en is lemosom, masnapra tiszta szar ... ok, valami jo wax segit, de ha olyan helyen parkolsz, ahol por van stb ....
-
-v-
addikt
Ah, kicserélték a motor és váltótartó bakjaimat, lett egy új autóm
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #67112 üzenetére
Hát nem tudom, csomó gyártó meg rohadtul nem adja meg, mennyi kell bele. Legalábbis good year-nél lófaxt se találtam tavasszal amikor néztem.
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #67117 üzenetére
Ez teljesen balfasz értékeket ír ez a kereső
Amúgy az előző Yokohamával jó volt a gyári érték, GY-t meg többre kell fújnom .. -
-v-
addikt
válasz szőröscica #67121 üzenetére
Nekem 2.2 - 2.0 a gyári. Az előző Yokohamával működött is kb. a 2.2, a Goodyear-be 2.4 kell ... sokkal puhább az oldalfala, azért. A yoko se volt xl-es súlyindexű emlékeim szerint. Szóval én amondó vagyok, kb. a gyári a mérvadó, de akörül az érték körül meg kísérletezős. Úgyhogy emiatt szerintem lenne értelme, meg logikus lenne, hogy a gumigyártók az egyes gumikhoz meg autótípusokhoz megadják a nyomást ...
De ez a vredestein azért érdekes, a gyári méretemhez legközelebbi mérethez a 2.2 - 2.0 helyett 2.6 - 2.9 -et ír Eleve terheletlenül előre kell több, mert 60-40 az autó súlyeloszlása .. kb. max terhelésen kell bele ennyi meg ilyen eloszlásban.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Garantált 119e km, szervizkönyv
Megnézném, az tényleg valós-e 21 éves autóban 119e Mondjuk első tulaj ..
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen