-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Nekem is ótómata undorom volt de ez a dsg egészen megszerethető konstrukció. Nem olyan kifinomult mint egy mechanikus szerkezet, egyedül azt a kb 2 sec-es késlekedést kell belekalkulálni ami a gázpedál lenyomása és a gyorsulás között eltelik ha lepadlózol.
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
Egyetértek, a Compact nekem sem adja, egy coupe 3-as vagy akár a 4 ajtós szedán mérföldekkel arányosabb, szebb.
A legrusnyább része a feneke, iszonyú aránytalan, hamar véget is ér, egyszerűen el lett rajzolva.."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
jerry311
nagyúr
Ez inkább a Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat? topicba való.
-
-
runner 125
nagyúr
Fake.
Teljesen egyértelmű h trükkfelvétel, egyébként nem új keletű a vidi, pár éve már találkoztam vele.mod.
A fentebbi netharcos története viszont tetszett.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
TaaT
veterán
Árgépen 15-ről indul a JVC
[rvilike]: igazából az ültetés b@sz oda a komfortnak igazán, legalábbis ez a tapasztalat amikor átülök haver gyári négyesgolfjába amin most ugyanakkora kerék van mint az enyémen.
Mondjuk ha fel kéne költöznöm Pestre akkor elgondolkoznék egy ilyen átalakításon.
Give them hell Ukraine!
-
runner 125
nagyúr
Like.
TaaT
LOL.
A vitába én is beszálltam volna.
Elhiszem h az év motoros Ford 1 literből 150 lovat kohol, de egy M3 e46 teljesen más világ. Ha, van köztük 10 év különbség, ha nincs, összehasonlíthatatlanok.
..az ilyennek nem is való M3, vegyen gyári pöckölt Fiesta-t.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Kornel
veterán
teljes mértékben egyetértek.
annyival kiegészíteném, hogy a magyar se kutya, de amit ezek művelnek
M0-ás sztori is ismerős, csak én pont mellette voltam egy ilyennek, úgy jött az én sávomba át, még jó, hogy volt mellettem hely, nem a kétsávos betonkorlátok közti szakasz volt. kétkorongoznak/kétkártyáznak, mennek letolnak, elaludnak... ideje lenne kiszűrni az ilyeneket az utakról. -
#27813376
törölt tag
Nem tudni ki volt a hibás, szóval erről kár okfejtegetni. Nekem volt furgonom ami ment kétszázat, nem kellett hozzá lejtő.
És mielőtt valaki kérdezné, egy háromezres chiptuningos Jumper mikrobusz közel kétszáz lóerővel.Hogy ez itt mennyivel ment, bevágott-e elé a kamion, csak találgatni lehet. Honnan tudod, hogy nem-e aludt meg a furgon sofőrje? A Románoktól való halálfélelmet meg hagyjuk. Nyilván nem értek egyet azzal, hogy lakott területen belül tolják neki. De ez semmiképp sem támasztja alá az álláspontjaitokat, miszerint nem tudnak vezetni... Olyanok írják ezeket akikben csöppnyi előzékenység nincs. Értelmetlen erről vitázni, ha egy úgy állítjátok az igazatokat a közlekedéssel kapcsolatban, hogy szerintetek magától értetődő, nem engeditek el aki haladni akar. Legyen az normális sofőr, vagy agresszív barom. A lényeg ugyanaz.(#72901) kornelka
Ez szinte minde kamionra igaz. Nem csak a Román alszik el. Európában kb. kétmillió Román él, ezért sokat látni az utakon belőlük, így több baleset részesei tudnak lenni mint mondjuk a Lengyelek. Illetve Románia használtautópiaca szinte mind import, valamint a lomosok tartják el a Románok nagy részét, ezek mind rajtunk keresztül járnak át. Elhiszem, hogy elegetek van belőlük. Vezetgetni kell náluk kint napokat, és átértékelődik az itthoni "kultúra".
[ Szerkesztve ]
-
#27813376
törölt tag
Mert a magyar bunkók nem tolnak le. Nem állnak be mögéd egy méterre. Pont tegnap éjjel talált be egy ilyen barom. Meg nem előzött, csak tolt. Magyar volt. Én meg feltartotam szépen nyugodtan, elég álmos voltam már.
(#72915) runner 125
"Nyilván nem értek egyet azzal, hogy lakott területen belül tolják neki."
Tehát: nem értek vele egyet hogy tolja = nem helyeslem. Remélem világos.(#72917) bitpork
Megbeszélve. Elhiszem, hogy sok hülyével találkoztál már, sajnos vannak mindenfelől.(#72918) Vladi
Nem érdekel a véleményed, magasról teszek rá.Mindenkihez: Köszi a privátokat, látom mégsem csak én látom másképp....
-
-v-
addikt
Ezen én is röhögtem, és akkora butaság... olyan fika egy ekkora kasztnihoz egy 1.8-as szívó, hogy az nem igaz .. beleül pár ember aztán szevasz tavasz.. 130-as tempó aha, ahhoz fel kell hajtani az autopályára, és az 1.8-assal már ott gondok lesznek, az autopálya felhajtón forgathatod ki a belét hogy történjen valami.. sokkal kulturáltabb bele egy dízel, ami dinamikusan megy több emberrel is.
Alapvetően egyetértek ezzel, hogy a sebességhatárok betartásához nem kell túl sok lóerő, viszont a súlyhoz meg a dinamikus gyorsításhoz igen. Arról nem is beszélve, egy középkategóriás autóhoz kevésbé az illik, hogy 5k fölé forgasd a motort ... akkor már valami 4-nél több henger legyen, ahol szép a hangja stb.
Ez a kitaposom a belét hogy menjen dolog egy vectrában szerintem kiábrándító. -
Dany007
veterán
Törne le a keze aki felvette. Hogy nem tudja rajta tartani normálisan.
Heh, már akkor el kellett volna húzni az autóval mikor kiment az elefánt a bal oldalra a fűbe azt viszlát. Nem megvárni amíg visszamegy és rábólint... Azért kemény. : ) Mint kisgyerek a medicin labát... -
footy
addikt
800k-bol nem nagyon lehet CR-t venni, csak valami adagolosat,esetleg PD-t.
Itt a hangsuly inkabb azon van, ha egy evben valaki 5000km-t megy es beleugrik valamibe, akkor az a 100e mar az elejen elmegy es legalabb 2,5evig kell meg hasznalnia az autot, hogy visszajojjon a kulonbseg.
A masik dolog, hogy dieselt az vesz/vett aki sokat megy, ezekben az autokban sokkal tobb km van mint a benzines tarsaikban. Igen tudom hogy nem km-t veszunk, de ez a szabaly egy ido utan megdol, mert egy tizenX eves diesel autoban egy benzines futasanak tobbszorose is benne lehet. (altalaban benne is van)
Ami nem feltetlenul a motoron mutatkozik meg, hanem a valton, a futomu egyes alkatreszein, vagy a belteren. A belteren most nyilvan nem a pohartartora gondolok, hanem pl kormany vagy ules. Elsore persze nem hangzik veszesnek az ules tema, de en ultem pl 300e-t futott leonban es mikor orankent meg kell allni, mert nem birsz ulni, annyira szar mar az ules, az nem kiraly. Persze ezt sem nagy penz bontobol vagy angliabol hozatni, mert egy ulesszett megvan 50-bol egy valto se sokkal dragabb a futomu alkatreszek sem arany arban mennek (bar mikor a 4 lengokart egyszerre kell kifizetni az sem esik jol az embernek), de ez mind-mind penz es utannajaras.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
én felraktam októberben... de eddig kn. elmentem volna a nyárival is, sőt, itt pesten most sincs egy cm hó se, szerintem nem is lesz. szóval aki lesz*rja, az eddig simán eljárt nyárival, főleg városban.
(#74141) TaaT: ez elég jól néz ki, de fogalmam sincs, hogy milyen erős, és milyen nehéz...
[ Szerkesztve ]
-
Nincs azzal baj ha vki csak újságíró. Jókat szoktam vidulni az írásain, mert a stílusa jó. Más kérdés h stílussal a tudást nem lehet pótolni.
Én sem értek az autókhoz, de legalább nem is állítom magamról ennek ellenkezőjét Ahogy mondani szoktam én önhatalmúlag vagyok hülye, más meg nem tehet rólahttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Typhoon47
őstag
Persze, olyan mint egy gyerek. Égéstér valóban élvezhetetlen emiatt, mert nem véletlenül mindig eléri h neki legyen egy mikrofonja amibe 1,2 centiről ordíthat.
Bazsó meg egy 2 (bsc) diplomás jóval komolyabb, értelmesebb ember.. nem véletlen, hogy elég szép karriert futott az indexnél."Education is important but big biceps are importanter"
-
hobizoli
nagyúr
en amugy tovabbra sem ertem, hogy a hangyasz projektnek amugy mi a celja... szivo motort tunnerolni csilliokert, aztan szarabb, vagy max olyan, mint gyarilag volt
kovibelso az van,.de ha szivo a motor, akkor megis mi a tosznak, de ugyanannyiba kerul bele a magasabb CR-s kovidugo meg a H-beam 4340-s CrMo hajtokar, mintha 500lovas turbos lenne a cel, ahol azert mar van ertelme is
hengerenkenti pillango is aaaaallati fontos lehetett, de egy igazi szopofaktor a köbönvan mar 300lo a motor amugy azota? mert az 280-t gyarilag is tudott
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs