-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz TheProb #158505 üzenetére
pont ugyanannyit tudok én is, mint te. meg tudom nézni az alkatrészárakat. autónként eltérő, hogy mekkora munka cserélni és mik a járulékos dolgok. meg ugye az se mindegy, hogy a garázsoron hobbizó jóska bácsihoz viszed vagy a márkaszervizbe. valószínűleg ha eljutsz vele átvizsgálásra és jelzed a hibát, akkor a szerelő tud mondani egy közelítő összeget a cserére.
ja ezt az ezüstöt vsz el akarja adni gyorsan, azért ennyi. korrektnek tűnik és a panoráma tető amúgy is jó cucc. hívd fel, mik a hibái, ha nincs sok plusz a bordóhoz képest, akkor rá kell menni. tippre a vasárnapot már nem éli meg a hahun
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Tothgera30 #158728 üzenetére
A niva es a megbizhatosag szavak meg egy oldalon se emlithetok, nemhogy kontextusban olvass utana kicsit az orosz ipar csucstermekenek, mielott barkinek is ajanlod
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #159005 üzenetére
Nnnna, megvan mi lesz a kovetkezo topikauto csak ezt miert adja majd el mindenki szep sorban, mint a civicet? Btw igy, hogy Saint utanaolvasott es megosztotta velem a tudast, en is vennek (az asszonynak).
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #159101 üzenetére
Astra j, zafira c 1.4T (astra nem kisebb belul, mint az insignia)
Mennyi a keret? Az behatarolja a lehetosegeket azert
Asszonynak gondolkodtam az 1.4tsi passaton, de a tsi es a 7gangos dsg komboja miatt kiesik.(automatat akarunk majd)[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Szagaso96 #159406 üzenetére
mindennel együtt 300 = 200. átírás és egy első szerviz bőven 100k körül van.
ebben a kategóriában meg igazából ha az eladótól hazaérsz vele, az is nagy szó.
ha nem létszükséglet az autó, inkább gyűjtögess még egy kicsit, 500 körül +átírás és első szerviz mondjuk 150-200k) -
rbalint88
addikt
válasz Peterhappy #159995 üzenetére
zafirát kevésbé zárnám ki, mint a mazda 5-öt. legalább nem rohad és sokkal komolyabb szervizháttere is van, valamint valószínűleg olcsóbb a fenntartása, plusz töréskár esetén a bontós nem fog rád nagy boci szemekkel nézni, hanem rögtön adja, amit kérsz.
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #160108 üzenetére
Mit nem ertesz, ez kerlek beepitett korroziovedelem, ezek a friccek mindenre (IS!) gondolnak izgulsz itt, nem hogy megereszkedoen fejet hajtanal a nemet mernokok elorelatasa elott!
4 evesen, 15k km-rel sztem is gaz
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #160138 üzenetére
5-6-os GTI-t vezettel? Mindenhol azt irjak, hogy azok sokkal jobb vezetesi elmenyt adnak es ugye teny, hogy a tied a vegletekig stabil, ezert kicsit sterilebb. (18”-os kerekkel tenyleg sinauto lehet, de kivancsi vagyok a ps4-ekkel milyen lesz).
Egyebkent bedobnam a focus 2 st-t, 5hengeres turbo, eleg tartos, volvo eredetu motor brutal hanggal, kis csipszelessel 280lo gond nelkul kijon belole es mindenhol egekbe magasztaljak a futomuvet. Belterben inkabb g5, mint g6 szint, de elheto, kulturalt azert. Es azonos evjaratban fel-egymillaval olcsobb, mint a golf gti.
-
rbalint88
addikt
még szerencse, hogy az st2 a tuti abban van az öthengeres volvo motor.
-
-
rbalint88
addikt
válasz #94529552 #160249 üzenetére
pug206, 1.4 75 ló. autópályán 4 fővel, klímát kinyomva is 120 volt a max, amit emelkedőn tartani tudott, na itt választhatsz, hogy 90-nel csoszogsz a kamion mögött vagy mozgó forgalmi akadályt képezel és lerezesováznak a belső sávban. egyszerűen nem biztonságos.
inkább lehet egy erős autóval nyugodtan menni, mert van tartalék, ne stresszelsz rá minden helyzetre, hogy szarban maradsz a motorerő hiánya miatt. -
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #160279 üzenetére
nagggggyon kevés bele az a motor. automataváltó felújítása kb 500eFt, attól a méter nem lesz kevesebb benne, eladási érték szempontjából. plusz viszonylag öreg is, ezen nem lehet már nagyot nyerni sajnos.
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #160284 üzenetére
ahogy a becsnepper szokott fogalmazni: "örök darab: ha ezt egyszer megveszed, nem találsz még egy hülyét, akinek el tudod adni"
-
rbalint88
addikt
válasz enginev3.0 #160328 üzenetére
a rio nem rossz. ennek még kicsit dacias a beltere, de eléggé tartósak, egyik kolléga is egy ilyet nyúz, nem problémázik az autó.
-
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #160599 üzenetére
komolyan havi 800-2000 forint miatt nem vennél meg egy turbós autót 5 évnél többre? úgy, hogy nem vagy ostoba egysejtű, hogy hidegen padlózzad és 30ezres olajcsereintervallumot tarts? figyi, nekem a bizonytalan előéletű alfán (szarolasz) 300-nál kakkant meg a turbó chipelés után. hova ez a nagy beszarás?
-
rbalint88
addikt
válasz gzbotii #160827 üzenetére
Nekem 110 lovas t22fl volt. Zajos, gyenge, nem annyira takarekos. Kenyelmes utazo 110 volt vele, mert autopalyan ordit a motor. Mivel ez meg fixgeos turboval volt, ezert nagyon lomhan indult meg. Kettostomegu k draga hozza. Enyemben papiron 296 volt eladaskor, ette az olajat es folyt is belole, kuka volt a turbo, a teljes futomu es a valtoban is doglodott a nyelestengelycsapagy. Inkabb eladtam rekordgyorsan (hahus hirdetes elesedesetol ket ora alatt ala volt irva az adasveteli) olcson, a hibakat elmondva.
Új hozzászólás Aktív témák
- Macska topik
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- BestBuy ruhás topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Építő/felújító topik
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- DUNE médialejátszók topicja
- Diablo IV
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen