-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qtya123
őstag
válasz szőröscica #204039 üzenetére
Nincs sajnos, a garázs tervben van, de kihalásos alapon megy.
-
vzsryl
nagyúr
válasz szőröscica #204463 üzenetére
Egy jó MK4-es 2.0 vagy 2.2 TDCI-vel, de félő, hogy már ehhez nem lenne elég a keret, max. egy betegágyhoz.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Paxker315
addikt
válasz szőröscica #204984 üzenetére
Kinek mi. Én ha tehetem,1-1.5 órától többet nagyon nem szívesen autozok, csak rendkívül nyomós indokkal ilyen távra nem rossz a távolsági busz sem, szigorúan ddAVP orrspray kíséretével. bár a tömeg és zsibogas már eleve kizárja, hogy érdemi pihenés, feltöltődés legyen, jobban szeretem ha kihalt, üres időszak van elbolyongni, csodálkozni, érezni, látni. Szoliter
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
szabonagyur
félisten
válasz szőröscica #204984 üzenetére
Ha valaki szeret vezetni, meg akik vele mennek utazni akkor kb. nincs távolság.
De aki csak kényszerből megy autóval ott persze, hogy egy Nyíregyháza-Nagykanizsa távolság is szenvedés.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Tothgera30
Ármester
válasz szőröscica #204984 üzenetére
Oh, és egy külön állatfaj vagyok akinek minden kényelmetlen, kicsi a hely, zsibbad a lába, és társai. Eddig leghosszabb repülőutam cca. 3,5 óra volt. De olyan 2 órás távolságot tudok elviselni, hogy aki velem utazik ne végezzen ki az állandó nyavalygás miatt. Autóban 1,5-2 óra (főleg autópályás) vezetés után alszom el, meg kell állnom tornázni, enni, pisilni, pihenni, sötöbö.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Vismajor01
addikt
válasz szőröscica #204991 üzenetére
Nalunk max arra fokmero h en mennyire szeretem a felesegem. Dolgoztam penteken, hazamentem es bepakoltam a borondoket aztan azokat a kocsiba. Felesegem lefekudt aludni mar 9kor. Hajnal 1kor felkeltettem h indulas. Aztan befekudt a kocsiba es aludt tovabb Münchenig :D reggel 8kor tudtam felkelteni. Akkor atvette 1 orara a volánt, az osztrak határig. Ott megint atvettem en es en vezettem meg 3 orat a svajci szallasig. Nem voltam faradt
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #204984 üzenetére
Pont ezt akartam irni, nem turnusvaltaskor kell menni es nincs dugo.
Btw voltam Frankfurtban 1.1-es Puntoval (no tempomat), en birom ezeket ha a sajat tempoban mehetek.#nincsbennetarcsi
-
vzsryl
nagyúr
válasz szőröscica #205128 üzenetére
Megbízhatóak, csak a hatalmas tömeg miatt nagy gázzal és fogyasztással lehet őket használni. Városban ez bőven 10L feletti fogyasztást fog eredményezni.
#205129 Qru : 1.8 TSI-vel nem csodálom, hogy befürödtél, a másiknál meg szerencsétlen voltál. Ugyanaz a VW technika, mint a Passat, csak nem annyira finom a körítés.
Egyébként ezt már múltkor is írtad, de most az arany színű Golfos témára reagáltad ezt.#205132 : Rokonom 2012-es 6-os Mazdája még nem korrodált (magyarországi autó), de nem szeretnék vele durranni. Múltkor becsuktam a hátsó ajtót, és olyan volt, mint a G Astra-mé, mintha egy pléh darabot csaptam volna oda. A Superb hátsó ajtajai nagyobbak, de szerintem kb 3x több anyag van bennük.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Tothgera30
Ármester
válasz szőröscica #205128 üzenetére
Az 1.6 szuper. Az 1.4 szerintem kicsi abba a bódéba.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
szabonagyur
félisten
-
footy
addikt
válasz szőröscica #205332 üzenetére
Az Astraban szerintem nem a motorral van a gond hanem a gazpedal karakterisztikaja olyan hogy ha nem taposod meg lenduletesen, akkor nem "adja ra a tuzet".
Szoval ha rendesen odalepsz, akkor megvan abban az ero(meg a 125lovasban is). -
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #205332 üzenetére
Probald ki egy limos merciben, abban nagyon buta. focvis megkerdezte, hogy ez dizel?
-
nesa
veterán
válasz szőröscica #205499 üzenetére
A 725tds el baj van, tegnap elvitték, volt még szem előtt egy OT előminősített audi 100 2.5tdi de azt is elvitték.
725Tds automatája mennyire problémás?
(#205498) molnarpeter
honnan derül ki melyik TDI ben van dpf van valami évjárat ami vízválasztó?
Csak a DPF es verziókban vacak a veztengely?
-
nesa
veterán
válasz szőröscica #205636 üzenetére
Én is de nincs autó egy darab se ami érdekelne, így már olyat kell néznem ami kicsit sem érdekel.
Van még 1db e39 525 tds de az nekem nem annyira bmw(#205634) molnarpeter
Váltóhiba nélkül is van elég gondomVan még egy megane scenic 1.9DTI RXT .
Sok a sz@rkupac, tegnap próbáltam egy autót de már az első 5 méteren elengedtem, mondtam a tulajnak adja le a bontóba , megsértődött. de az utánam jövő vevő meg áradozott milyen fasza, megkérdeztem mivel jöttél uazal?
-
nesa
veterán
válasz szőröscica #205642 üzenetére
Akkor a TDS hajtáslánc 1-1 ugyan az mint az omega? az 525Tds az manual.
2002 sharan 85kw PD de automatával mennyire fázós?
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz szőröscica #205644 üzenetére
Szerintem semmi gond a tds el nem hengerfejesedik az ha úgy van használva ahogy egy kamrás TD használni kell, de sok hülye beleül és úgy rúgja mintha 530D lenne vagy TDI , nem is ismerik a technikát, pedig a kamrás a legjobb dízel ha van aki tudja használni.
-
nesa
veterán
válasz szőröscica #205646 üzenetére
Miután a szerelők kihaltak a legfiatalabb akibe bízok az is már 70+, olyan autó kell amit otthon is lehet szegelni.
Ezek az új típusú szerelők nekem már nem jönnek be.
-
N.Szil
tag
válasz szőröscica #205652 üzenetére
Ha viccnek szánom akkor a bikuci.hu-ra írtam volna.
-
Qru
MODERÁTOR
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #205787 üzenetére
X6M Competition?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #205787 üzenetére
Ahogy számolgattam, marad még egy jó darabig az SDI, nagyon max egy PHEV ha bejön mellé, azzal lehetne hasonló km költségeket csinálni, csak jóval nagyobb tőke és kockázat mellett (vidék, ohne casco), meg akkor az olcsó szerelő és DIY karbantartás is csökken, de lehet a mostani ingyen napelem program mondjuk tudna billenteni a mérlegen
-
Doki16
addikt
válasz szőröscica #206063 üzenetére
Ingyen töltöttem lidlnel. Az már más kérdés, hogy be is mentem és otthagytam nem kevés pénzt Amúgy 12.4 kwh volt a fogyi. Dunaújváros Pécs Dunaújváros táv volt a nagy része. De ha otthon lenne töltve akkor is kijönne 300 km 1500 ftbol. Így olcsónak hangzik de ehhez kellett egy drága autó megvétele. Tehát valójában mégsem olcsó :)
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #206068 üzenetére
Tehát SDI, topik zárható.
-
Doki16
addikt
válasz szőröscica #206068 üzenetére
Egészen konkrétan amióta megvettük a kocsit azóta csak felfele megy az ára. Persze ez egyáltalán nem általános, de most pont szerencsésen jött ki a dolog. Mi még akkor vettük amikor a legalacsonyabb ára volt a ioniqnak. Eladni nem fogjuk tehát nem lesz valós profit, de jó érzés a léleknek, hogy jó áron sikerült hozzájutni :)
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
vzsryl
nagyúr
válasz szőröscica #206080 üzenetére
Meg jóval kevesebbet eszik.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
barnam_
nagyúr
válasz szőröscica #206080 üzenetére
Konkrét modell nincs egyelőre, vagyis sok van elmentve a parkolóba, de ez a két modell amiből van merítés. Nem tudom, hogy a zeperf-es teljesítménygörbe mennyire fedi a valóságot, de ez alapján a dízel valóban kellemesebb, legalábbis nincs akkora turbó lyuk mint a benzinesnél.
#206082 [vilike]: 1.6T-ből kevés az AT, a 2.0 200 ló csak faceliftben van (kereten kívül).
#206085 footy: ritka mint a fehér holló 1db van 25e-ig: [link] (viszont minden boxot kipipál, de az ország másik felén vagyok)
A dízel nyűgök (részecskeszűrő, esetleges kitiltás, nehezebb eladás, stb.) miatt gondolkoztam el a benzines változaton. -
vzsryl
nagyúr
válasz szőröscica #206087 üzenetére
Azzal nem árt tisztában lenni, hogy az említett Opel motor nem annyira problémamentes, mint egy VW CRTDI vagy PSA HDI. De az egyértelmű, hogy a fogyasztásával bőven meg lehet spórolni 1-1 drágább alkatrész árát.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
footy
addikt
válasz szőröscica #206087 üzenetére
Nekem A Insigniam volt 2.0CDTI-vel es kiment benne mindket homerseklet szenzor. (reszecskeszuro ellott es utan is) A fenti moka 250+250 euro volt. Aztan az izzito gyertyakat is mindet cserelni kellett(igaz nem egyszerre, hanem 1,5 even belul egyesevel), ami a regebbi dizeleknel nem nagy tetel de az ujabbaknal(az enyemben is az volt) a nyomaserzekelo miatt jelentos tetel. (nalam 120 euro volt darabja+munkadijj)
A 170lovas CDTInel meg ott van a NOx szenzor ami magaban kb 500 euros tetel.
KB 1600-1800 euronal jarunk amik nincsenek benne a benzinesben.
Meg a 2 euros benzinaron is 900L! benzin es akkor meg a szervizben elpocsekolt idot nem szamoltam.
Evi 30ezer alatt en biztos nem vennek dizelt.#206088barnam_
Ki kell varni, en tuti nem vennek meg olyan autot amibe utana nem szivesen ulok/szivas van vele.
Nem azt mondom hogy automatikusan szivas a dizel, de azert tobletkoltseggel szamolni kell.[ Szerkesztve ]
-
Csaby25
senior tag
válasz szőröscica #206321 üzenetére
Bocs, de nem értem.
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
senior tag
válasz szőröscica #206321 üzenetére
, ha ez fapados, akkor milyen az amelyiknek csak elől van elektromos ablak illetve manuális klímája van?
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
tboldi
nagyúr
válasz szőröscica #212241 üzenetére
-
lacex
tag
válasz szőröscica #212302 üzenetére
Oké ezt elhiszem. De akkor mi marad? Francia nem jön be. VW konszern benzinmotorok több olajat fogyasztanak mint üzemanyagot. Ez a bajom hogy nincs választék ennyi pénzert.. Subaru Legacy? Honda Accord?
Nem vártam semmit, mégis csalódtam.
-
TrollBalint
addikt
válasz szőröscica #213453 üzenetére
Hát nem tudom mennyire nyűgősek, de úgy tudom a korábbiak, amiben láncos volt a vezérlés, ott voltak gondok. Ez már szíjas.
Bandus: Oh... hát ezt szomorúan hallom, de majd megnézzük akkor a többit, hogy milyen
Viszont, mivel elég kicsi a manuális kínálat, egyre elképzelhetőbbnek tartom, hogy az automata irányába is nézelődünk. Ha olajos, márpedig úgy sejtem, hogy ezek olajos DSG-sek már, akkor honnan tudom meg, hogy volt-e időben cserélve az olaj? (Tegyük fel nem hiszek a szervízkönyvnek) Van-e valami látható /hallgató jele, hogy ezt bizony nem érdemes megvenni? Vagy ez úgy van, ha 1-2x nem cserélték időben, de utána igen, akkor még semmi gond, és kiszolgál sok ezer km-t?
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #213479 üzenetére
Elvetemült vok, én a villanyos kulcsos kocsi helyett is inkább a manuális PD TDI-t vittem. A kocsikadós csóka úgy nézett rám, mint egy ufóra kb.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
JackFeryll
őstag
válasz szőröscica #213479 üzenetére
Nehéz lábú, későn váltó embereknek jelentős fogyasztás növekedést okozhat a kézi
-
hdanesz
senior tag
válasz szőröscica #214624 üzenetére
Köszi szépen! A terepképesség annyira nem lényeges. A ki- és beszállás, illetve a magasabb vezetési pozíció miatt érdekes a magasabb autó.
-
hdanesz
senior tag
válasz szőröscica #214627 üzenetére
És az automaták mennyire vészesek? Meg ahogy látom vannak 2.2 dízelek is X-Trail-ben.
@DrDobos: Van némi árnyékoló amit el lehet húzni, de az tuti, hogy melegebb és sütögetősebb mint a lemeztető.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #214846 üzenetére
Ezt kérdeztem én is. De akkor mycso megerősítette, hogy nem az.
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #214846 üzenetére
Hat amikor egyszer felvettem focvis-t egy olyan motorral szerelt limos Merci CLA-val, azt kerdezte, hogy ez dizel? A valto abban se jo, meg az edc valtokrol alapbol sehonnan nem hallani hozsannazast, hogy milyen szepen-okosan valtananak. Mondjuk a szethullasrol se nagyon olvasni, vajon ezek olajos duplakuplungosok? Mert akkor lehet is benne fantazia…
Baratainknak volt Arkana fel-egy evig, haaat, egy felfujt Clio, rendes autonyi penzert. En is inkabb a Captur-t valasztanam helyette, mert az nem akar tobbnek tunni annal, ami.
diegho: a mostani Kia/Hyundait nem feltetlenul tennem elobbre a mostani Renaultnal. Taigo szerintem borzaszto, tavaly amikor kijott neztuk, nekem nagyon nem all ossze, latszik rajta, hogy Del-Amerikanak keszult, valahogy olyan low budget a dizajn ellenben a T-Cross nekem volt hasonlo kellemes meglepetes helykinalatban, mint neked a Captur, csak ennek sajnos eleg kopogos a beltere. Kamiq se rossz, egy ismeros azt valasztott most cegesnek, merthogy szerinte tobb hely volt benne, mint a Karoqban.
Pugban a 3 henger hangja engem zavart kicsit, amugy eleg jo volt a 3008 (limos), az e208 viszont orias csalodas, meg belterben a platformtars Corsa is, pedig egy GS-linet neztunk meg, ami a teteje. 2008-ra kivancsi lennek, de az nincs limonal -
hdanesz
senior tag
válasz szőröscica #214879 üzenetére
Köszi! Holnap a próbaúton kiderül.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #214879 üzenetére
Amúgy tényleg, régen egy Passat 1.9 TD 75, vagy TDI 90 esetleg 110 lóerővel full átlagos volt, most meg 120 a gyenge Autópályára elég lassan az alap motor is.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #215032 üzenetére
Ezt csak megerősíteni tudom. Bubi is 2,5i igaz csak 170 ló de cserébe nem nehéz, 1390 kg. Na most ezzel a 125 lovas 1,4 tsi megvan de a 150 lovas 1,5 tsi már necces de inkább nincs meg mint igen. A TDI meg simán lenyom.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #215039 üzenetére
Ez abszolút így van. Amikor a vétel előtt a tesztkörön 4400 rpm-nél leugrottam a kuplungról aztán az awd miatt fogta magát és nyekkenés nélkül kilőtt ott helyben elmentem kb... de erre hányszor van szükség a hétköznapokban? Kb 0. Ellenben egy normális országúti előzéshez 3-asba vissza kell kapcsolni 5-ből és várni a lehetőséget, hogy kiugorhassak. Miközben meg üvölt a motor 4000+ rpm-en. Na itt a rugalmasságra/tarcsira viszont jóval gyakrabban lenne szükség...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz szőröscica #215192 üzenetére
jó azért az NX-ben meg az Amperában a bégetés egészen máshogy néz ám ki
illetve ebben van "sport" fokozat, amibe ha át tolod a váltót, akkor lehet vele "váltani" azaz szimulálja a sebesség fokozatokat, rajzol eléd fordulatszám mérőt és a kormány mögötti fülekkel váltogathatsz
de én nem használom, mert az autó olyan, hogy beülsz és leszedálja az érzékeid, semmi ingerenciád nincs, hogy taposd neki.[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
AssAssynn
őstag
válasz szőröscica #215902 üzenetére
Családi autó kell. Vannak gyerekeim, és még esélyes, hogy lesz több is. Két autót meg nem akarok fenntartani. Ráadásul a hátsó sorban az asszony vezetésével mindig evés-ivás, és mindennek az össze-retkezése megy, ezért nem akarok "jó" autót, mert sajnálnám, hogy azt cseszik szét.
Jelenleg Citroen Xsara Picasso-kat nézek 1.6 benzinmotorral. Gázos lenne az igazi, de olyanból nem találok jót (sőt, nem is nagyon van belőle)."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #215936 üzenetére
Közlekedő edénynek jó a 100/101 lovas 1.6 is, 1.8-2.0 esetén meg felújítottat lenne érdemesebb keresni.
-
menyhartlevi
aktív tag
válasz szőröscica #215936 üzenetére
Igen, csak abból sajnos nem túl sok van eladó. Meg drágább is, mint amennyit rá tudnék jelenleg szánni.
#215937molnarpeter: Akkor jól emlékeztem, hogy az 1.6-os az ajánlottabb.
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz szőröscica #216056 üzenetére
Sztem ez alap, hogy körbejárjuk, kipróbáljuk a tipust mielőtt pénzt adunk érte.
-
33as
senior tag
válasz szőröscica #216056 üzenetére
Szia, persze ez alap ki kell próbálni vásárlás előtt, de hidd el sokak azt örömmel elviselik ha 200-300e km alatt csak egy indító aksit kell cserélni vagy kettőt pluszban a kötelezőkön kívűl!
A "bégetés" sem annyira releváns már a negyedi generációs hibrideknél, mint ez előző geneknél!
Az ötödig generációsaknál meg szinte csak padló gáznál lehet egy picit hallani!MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , Apple TV , Pixel 7a , Pocket 3 és Action 2 , Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot
-
vzsryl
nagyúr
válasz szőröscica #216251 üzenetére
Ennyiért sajnos csak pár darab szálkás Tivoli van. Csúnyán elszálltak az újautó árak. Én inkább egy fullos, használtat lőnék, ami hosszabb úton is kényelmes, csendes.
A káskáj egy tipikus papaverda, és abból egy mk2-es, széria végi, jól felszerelt példány simán kijön az 1.3-as, 140 lovas motorral.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Mesterséges intelligencia topik
- RAM topik
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen