-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisza25
félisten
válasz kisza25 #184921 üzenetére
Helyesbitek, ami fellelhető 1,4 szívó ceed az 5M Ft és
Rendelni már csak 1.0 t-gdi 100 lovas 4,85M-től
Az 1.0 t-gdi 120 ló csak bronz felszereltségtől van 5,35M
És az 1,4 t-gdi 140 ló (ami úgy megy, mint a tipo 1,4 T 120ló) 6,27M Ft csak gold felszereltségtől kapható
Szóval 3,79M Ft vs 4,85M Ft az alapár így vesd össze a belsejét
Tipo mirror 1,4T 120 lovat kapsz egy alap 1.0 t-gdi 100ló kia ceed árából.
El lehet dönteni neked melyik a fontosabbEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz kisza25 #185000 üzenetére
Sportage-be az az 1.6 finoman szólva is harmatos, egyszerűen azokhoz a pacskerokhoz, akkora pofához, emelt hasmagassághoz az kicsit kevés.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
_adaml21_
őstag
válasz kisza25 #185011 üzenetére
Voltam benn az elmúlt hetekben a Pappasnál Kia ceedet tesztvezetni. Az értékesítő akkor elmondta nekem, hogy az éves áremelkedés mellett a Kia mesterségesen fogja visszatartani a nagyobb teljesítményű modelleket (1.4 TGDI=<), hogy így tartsák valahogy kordában a büntit, és tereljék a türelmetlenebb ügyfeleket az 1.0 turbó felé. Az 1.4 TGDI ceedre most 6-7 hónap várakozási időt mondanak.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz kisza25 #185097 üzenetére
"minnél nagyobb a fordulat, annál nagyobb az olaj nyomás"
Nincs komoly difi 2000-3000-4000közt. pl 1/2szfes yarisnál 800as fordulatnál már maximális olajnyomás van legalábbis ott már egyértelműen nyit a túlnyomás szelepe onnan végig 7000rpmig ~6bar.
"nem szabad alacsony fordulaton padlózni,mert kicsi az olaj nyomás"
Olaj nyomást hagyd ki az már nagyon alacsony rpmnél maxon van, hideg olajnál főleg. A térfogatáramlás a kulcs ami alacsony lehet hideg olajnál az a fontos a kulcsszó nem a nyomás. Nem a nyomás védi meg a motort hanem a megfelelő térfogatáramlás. pl kedvéért raksz bele 20W50et a nyomásod az előírt lesz a motor mégis tönkre fog menni ha padlozod akár 1000 akár 3000nél mert a térfogatáramlás elégtelen. És 3000nél mégkárosabb mint 1000nél.
Gyakorlat röviden: Hidegen nem padlózunk. Se 1000nél, se 3000nél. A 3000es padló pedig mégrosszabb mint az 1000es. Legyen meg az 1000+os fordulat, hogy 101% meglegyen a maximális olajnyomás és 3000fölött se legyen mert nagyobb fordulatnál nehogy ne legyen meg a megfelelő térfogatáram (annak ellenére, hogy a megfelelő olajnyomás már megvan)
Persze ha a mérnök tökéletesen megtervezte, gyártás is hibátlan elvileg egyiktől se kéne félni... pl alap, hogy amíg hideg a motor nem enegedi elektronika 1000 alá a fordulatot....[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
b4zsi-
őstag
válasz kisza25 #185204 üzenetére
Így már értem. Úgy értelmeztem, hogy a többi Tipo felhasználóval hasonlítod a fogyasztást és nem a korábbi autóiddal.
dudi6
Édesapám 2 éve vette meg az 1.4-es Suzuki S-Crosst és a fogyasztása beállt neki kb 6,5 literre, amivel elégedett. Ő egy 2006-os Zafira B-ből ült át és nyilván kompromisszumokat figyelembe vette, de szereti ezt az autót és az éves szerviz költsége meg kifejezetten tetszik Neki. (1. év - 30 000 Ft, 2. év szerviz 40 000 Ft).[ Szerkesztve ]
-
SpaceKombajn
aktív tag
válasz kisza25 #185195 üzenetére
Nyilván nem mindenki, sőt nem is a többség, de akad aki egyből adja el és nem azonos kategóriát vesz mint amivel vette (legyen az nyári, téli vagy 4 évszakos) vagy egyből adja el a gyári felnit is vagy a következő évzsak váltáskor.
Nem keverem a használt prémium vásárlókkal, mert ők semmilyen gumit nem vesznek rá.
Az autós és a gumis topikok törzsközönsége nem ilyen ,de azért voltak hasonló kérdések ezekben a topikokban.
spacetime
-
tutis
őstag
válasz kisza25 #185256 üzenetére
akkor nem ugyanazokat a FB csoportokat követjük Az új tiponal pl rengeteg apró idegesítő hiba van, ami legtöbbüknek bár gariban orvosolják, de azért mégiscsak hiba.
a teljesség igénye nélkül amiket többször is olvastam, visszatérő gondok (lámpa beázás, stabpálca elfáradás pár 10ezer km-nél, klíma venti cicergés, kédergumi hiánya ajtó alsó részen illletve nyikorgása) és még sorolhatnám azokat a hibákat amik valószínüleg az olcsó kivitelezés átka. Persze ez bármelyik autónál előfordul. motorikusan meg az olajfogyasztás ami aggasztó szokott lenni. Na de hibátlan autó nincs, ezekkel simán együtt lehet élni, főleg ha sikerül gariztatni.[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz kisza25 #185259 üzenetére
Azért kicsit ugrálsz az időben. Kinyomócsapágy a vasaló swiftet érintette, abból is csak az 1.3-as motorost - akinél időben kijött cserélték garanciában, pl: nálunk is -, kia/hyundai lánc szakadás, vezérlés átugrás csak az 1.6(?) benzineseknél volt jellemző, az is a korábbi generációnál (az, hogy karbantartás hiánya, nem figyeltek a csörgésre, stb. igazából mindegy, jellemző hibának nevezhető). Az ajtóban megálló víz kevésbé aggasztana, mint az olajfogyasztás, mert előbbit egy alkalom után lehet javítani, utóbbi picit nagyobb falat, mert drukkolhatsz, hogy a garancia lejárta előtt a határértéken túl egye az olajat, különben nem foglalkoznak vele.
Dacia egy érdekes kérdés, nálunk Dokkerek futnak, a használók szeretik és gondunk sincs vele, igaz, hála az égnek nem 0.9 TCE, az egy nagyon rossz Renault konstrukció.
Ha korábbra tekintünk, akkor felhozhatnánk a Lineát is, ami szvsz korának egyik legsz*rabb, ha nem a legsz*rabb autója, az eddigi egyetlen típus a majd 30 év alatt a cég történetében, amit azért adtunk el tömegesen, mert a bérlők kivétel nélkül visszaadták és inkább ráfizettek egy másik típusra.
De a nagy fauvénél sem fenékig tejfel az élet, most épp a sokadig dízel golffal küzdünk, garanciában eddig kicseréltek 2 porlasztót az egyik autóban (170k körül van benne), az autó még mindig szar, de a többit már nem akarja a gyártó bevállalni és lassan pereskedni kell velük, hogy javítsák meg azt az olajzabáló sz*rt.
Tudomásul kell venni sajnos, hogy a jelenlegi helyzetben nincsenek már olyan autók, amik tökéletesek. Gyorsan kell fejleszteni, egyre bonyolultabb dolgokat, nem csoda, hogy hiba csúszik a rendszerbe (lást új hybrid Puma).
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
vzsryl
nagyúr
válasz kisza25 #185265 üzenetére
Újabb autóknál gyárilag van megadva olajfogyasztás, szóval az nem szabad probléma legyen, hacsak nem haladja meg durván az előírtat.
Egyébként édesapám rendszeresen nézi az 1.3-as vasaló stiftben az nívópálcát, és 10k km-enként cserélteti. Sosem kellett rátöltenie, egy mm-t sem mozdult az olajszint két csere között. Azt hiszem most 160-170k km környékén áll a verda.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #185322 üzenetére
Úgy emlékszem, nem állítottam az ellenkezőjét, sőt, igazából semmit sem. Bálint hsz-ára adtam egy komolytalan választ, és ennyi, szóba sem hoztam és nem is vonom kétségbe, hogy ma már 0-t kapna.
szerk.: Captain Obvious
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz kisza25 #185419 üzenetére
Konkrétabbat nem tudok mondani, mert nem próbálgattam őket sorra, de azt tudom, hogy ez az 1.8-as Ecotec motor érezhetően erősebb az 1.6-osnál, és nem fogyaszt sokkal többet, sőt kifejezetten kellemes a fogyasztása a megfelelő kasztniban. A Cruze egy kompakt autó, aminek nem túl nagy a tömege (kevesebb a J Astránál), tehát az 1.8-as határozottan tudja mozgatni.
Tudomásom szerint a Mitsubishi Lancerben található 1.8-as olyan, hogy a nagyobb fogyasztáson kívül másban nem tud jeleskedni az 1.6-oshoz és 1.5-öshöz képest. Opelnél erről nincs szó.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
nagyúr
-
nagyúr
-
Biqci
aktív tag
válasz kisza25 #185702 üzenetére
Ez se semmi egy élettörténet Egy cimborám járt úgy, kb. 16-17 éve, hogy kiment az Usa-ba a feleségével pénzt keresni, de előtte eladták a lakásukat mert nem volt elég induló tőke. Egy év alatt félreraktak egy csomó pénzt és mikor visszajöttek, tudtak venni egy ugyanolyat, mint amit eladtak. Miskolci a sztori, pont akkor indultak meg felfelé a városban az ingatlan árak
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Dare2Live
nagyúr
válasz kisza25 #185702 üzenetére
Erről ismerős jutott eszembe hogy nagyon sokat dolgozik, sporol ahogy bír van már 10misije bankban és félrerakott az elmúlt évben 4millió ftt. De a lakás amit meg akart venni az ára 6millióval lett drágább. A kérdése annyi lenne számoljuk már ki neki, hogy ha minden évben uez történik mikor lesz elég pénze, hogy megvegye a lakást?
363as eurot láttátok? Most nem tudom mi van a piacon kereslet vonalon az tuti, hogy 2hete már nem jön be semmi import, de ha 1-2-3hónap múlva beindul az import nem lesznek a használt autók olcsobbak... és gondolom új autónál importőrök se fogják benyelni ezt a difit.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz kisza25 #185707 üzenetére
Egy ideig akkor még nem emelkednek az árak. Idő kell míg a 2.autó, flotta autó... kifut és majd utána jön a drágulás. Persze importőrök nem fognak szórakozni árat fognak emelni.
De kiszámíthatatlan. Nem tudom még 1hónapig tart ez az őrület vagy 6ig. Vagy mutálódik ez a szar és 2*is el lehet kapni és mindmeghalunk és már mindenki eladta az egy autóját is...
Nekem ami most durva az a sebesség. Megéltem 2008at akkor első hónapokban ment tovább a gyártás aztán eltűnt egy műszak, majd mégegy kb 6-7hó alatt eltűnt a rendelésállomány 70%a.
Most 2hét alatt tünt el a rendelésállomány 80%. 3hete még embert akartak felvenni. Most mindenkit akit lehetett kölcsönzött, ukrán, próbaidős elküldve és ez nem volt elég, nyári leállás előrehozva vagy szabadságokat kötelezően kiadták.
Én IT vonalon dolgozok pl egy nagy német autóipar beszállító szerver-infrastuktúra rendszergazdája vagyok. Elvileg több éves szerződésünk van de ha ez az egész elhúzódik én se leszek vidám nálunk is be fog indulni a kasza. Az pedig bárkire lesújthat.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
őstag
válasz kisza25 #185712 üzenetére
"Nem hiszem, hogy tobb 100M Ft-nyi autó kp-ből állna a kereskedésekben. Hiába a moratórium a kamat ketyeg."
nem igazán van arra egy márkakereskedésnek szüksége hogy hitelből új autó készletet tartson, nem is bevett dolog ez tudomásom szerint
inkább a beszámított használatautók lehetnek azok, amikben pénz állcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz kisza25 #185715 üzenetére
azokra ők is csak foglalót fizettek, majd akkor fizetik ki az importőrnek a teljes árat ha van vevő és akkor kapják meg a forgalombahelyezéshez szükséges iratokat
elszállt euro árfolyam mellett forintban nem fgosz alacsonyabb árat kapni szvsz
de ki tudja, hátha, azzal hogy próbálkozol nem vesztessz semmitcryptot minden termékemért elfogadom
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!