Új hozzászólás Aktív témák

  • CactuS

    Arcképgyáros

    válasz kisza25 #185259 üzenetére

    Azért kicsit ugrálsz az időben. Kinyomócsapágy a vasaló swiftet érintette, abból is csak az 1.3-as motorost - akinél időben kijött cserélték garanciában, pl: nálunk is -, kia/hyundai lánc szakadás, vezérlés átugrás csak az 1.6(?) benzineseknél volt jellemző, az is a korábbi generációnál (az, hogy karbantartás hiánya, nem figyeltek a csörgésre, stb. igazából mindegy, jellemző hibának nevezhető). Az ajtóban megálló víz kevésbé aggasztana, mint az olajfogyasztás, mert előbbit egy alkalom után lehet javítani, utóbbi picit nagyobb falat, mert drukkolhatsz, hogy a garancia lejárta előtt a határértéken túl egye az olajat, különben nem foglalkoznak vele.

    Dacia egy érdekes kérdés, nálunk Dokkerek futnak, a használók szeretik és gondunk sincs vele, igaz, hála az égnek nem 0.9 TCE, az egy nagyon rossz Renault konstrukció. :(

    Ha korábbra tekintünk, akkor felhozhatnánk a Lineát is, ami szvsz korának egyik legsz*rabb, ha nem a legsz*rabb autója, az eddigi egyetlen típus a majd 30 év alatt a cég történetében, amit azért adtunk el tömegesen, mert a bérlők kivétel nélkül visszaadták és inkább ráfizettek egy másik típusra. :D

    De a nagy fauvénél sem fenékig tejfel az élet, most épp a sokadig dízel golffal küzdünk, garanciában eddig kicseréltek 2 porlasztót az egyik autóban (170k körül van benne), az autó még mindig szar, de a többit már nem akarja a gyártó bevállalni és lassan pereskedni kell velük, hogy javítsák meg azt az olajzabáló sz*rt.

    Tudomásul kell venni sajnos, hogy a jelenlegi helyzetben nincsenek már olyan autók, amik tökéletesek. Gyorsan kell fejleszteni, egyre bonyolultabb dolgokat, nem csoda, hogy hiba csúszik a rendszerbe (lást új hybrid Puma).

    Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

Új hozzászólás Aktív témák