-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #213111 üzenetére
Annyiból jobb is, mint a QV, hogy nincs benne MultiAir, és a 120 pacis T-Jettel ellentétben ezen már a nem repedős leömlő van gyárilag is. Csak a váltója lehet mumus, a hírhedt M32 van benne, viszont egyszer kell túlesni rajta, egy ilyesmi upgrade kittel* végérvényesen megszüntethető minden problémája.
A QV-ben C635-ös váltó van, jobban sikerült darab, a motorban csak a MultiAir jelent meglehetősen drága kockázatot. És nem az a kérdés, hogy kell-e cserélni, hanem hogy mikor és hányszor.** Illetve előfordul vellanyos lengéscsillapító is a lóherésekben, ne akard tudni az árát.
*Nem biztos, hogy pont ezzel, nem ellenőriztem a cikkszámokat.
**Volt egy debreceni 135 pacis MiTo, abban már 2x cserélték ezt az egységet, legutóbb valami 350k Ft körüli összegért. Volt a számláról kép a hirdetésben.[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #213120 üzenetére
Na, éppen ezért!
Nem véletlenül olcsóbb az olcsóbb.szerk.: Ha csak ennyit látsz, mint az alábbi képen (ez az enyém), attól ne ijedj meg, ott egy könnyen ki és visszapattintható műanyagelem van, mögötte találhatók a biztosítékok és az OBD csati.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
-
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #213126 üzenetére
Nem egészen fekete, Nero Etna, mint az enyém, inkább nagyon sötétbarna.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #213130 üzenetére
Nem ugyanaz a felszereltség, illetve az enyémen 4 dugattyús monoblock Brembo fék van, ezeken szerintem sima úszónyerges. Kisebb fékerő, de legalább olcsóbb, és amúgy is tudjuk, kiknek való.
szerk.: Jobban megnézve lehet, hogy mégis, csak ezüst mindkettőn, nem piros, mint nálam. 🤔
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
TrollBalint
addikt
válasz kisza25 #213233 üzenetére
Nem a végsebesség a lényeg, hanem ha pályán megyek 130-135-tel és előzni kell, akkor ne az legyen, hogy érezhető ideig tart, mire felgyorsul úgy az autó, hogy az előttem lévő, kb. 120-125-tel menő 2-3 autót meg tudjam előzni. És akár tudja ezt kis emelkedőn is.
Már csak azért sem tudok tartósan 150-nel menni, mert többnyire nem egyedül vezetek, hanem a feleségem mellettem ül és jelzi, ha már egy ideje nehéz a lábamhttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
imyourfriend
őstag
válasz kisza25 #213269 üzenetére
Ennyire kényelmesen kijön kint 95-100 tempomat falvakba meg beeresztve, az egésznek a titkát ott látom hogy nem kell fékezni, gyorsítani feleslegesen mint a balf*sz és ezzel már sokat fog az ember fogyasztásban. fb csoportban sokan csak nézik a számokat pedig mindig van hova fejlődni. Mondjuk mikor túrázni megyek Ausztriába sincs 140-150-es tempó 120-130-al evickélek amúgy is hajnali 2-kor szoktam indulni és rászámolok + fél órát majd reggel 6-tól túrázom, így nem etetem meg vele azt a pluszt.
-
TrollBalint
addikt
válasz kisza25 #213262 üzenetére
Az Insigniánál úgy vettem észre, hogy mindegy, hogy 5 v. 6. Általában nem váltok vissza, akkor azért nem is várok akkora lendületet, de ha visszaváltok sem feltétlen érzem, hogy nagyot nyernék vele. Ha meg még jobban visszaváltok, akkor meg már kevés neki. De pont ma fogunk autópályázni, ráadásul az M3-on, ott majd lehet megint gyorsulni, lassulni
Mindenesetre odajutottunk, hogy a jövő héten elmegyünk egy szalonba, ott megnézünk egy Kamiq-ot, ha lesz bent, meg egy-két Seatot, ha már ajánlották, meg egy helyen van a két szalon, meg azért megnézünk egy régebbi Superb-t is és meglátjuk melyikbe érezzük magunkat otthonosabban
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
őstag
-
őstag
válasz kisza25 #213302 üzenetére
Most én meg írjak kisregényt? Aki egy ilyen fórumban észosztó azt nagyjából tudja, hogy nagyságrendileg milyen árban mozognak. Miért is kellene amúgy az ár? A kérdés az volt dízel vagy benzinest vegyek? Leírtam minden infót. Amúgy is azt vártam volna, hogy aki ért hozzá vagy van tapasztalata leírja mit miért hogyan.
-
Kickass
őstag
válasz kisza25 #213342 üzenetére
Azért ez az ülés téma nagyon alkat függő. Persze vannak egyetemlegesen kényelmes ülések, de én a tipo ülését biztos nem nevezném kényelmesnek pl. a saját 3as oktávomból átülve. De én ugyanúgy nem mondanám kényelmesnek a W203, Ceed vagy a 7/8gen Accord ülését se. Sőt ismerősöm el van ájulva a saját W211ese ülésétől, szerintem az se kifejezetten jó.
-
veterán
válasz kisza25 #213346 üzenetére
en a kia proceedet szerettem, ezt a szintet hoztak kb a 3-as octavia alap ulesei is, de talan egy horvat utnal hamarabb ereztem kenyelmetlennek, mint a kiat, ami meglepo. a golf 8 ergo ulesei meg rohadt jok voltak, combtamasz, masszazs, abba barmikor visszaulnek.
btw koltsegcsokkentes celzattal visszaraktam a golfot is a listamra, es azon gondolkodom, hogy akar a kombi vonalat is el tudom engedni, sieleshez max veszek egy tetoboxot
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
polonic
félisten
válasz kisza25 #213521 üzenetére
Ebben elvileg bolgyóműves, hidrodinamikus nyomatékváltó van, 6 sebességgel. Pont azért tetszene ez.
Az 1.6 turbó motor mellé jöttek a duplakuplungosak, ha jól tudom.
Egyébként nem tudom, melyek a száraz kuplungos váltók és az olajosak ebből.Következő autónak én már biztos nem akarok manuális váltót. Elég volt a kuplung nyomkodásából és a kása kavarásából.
Egy mx5-be viszont lehet manuálisat kérnék. Bár nem biztos. Nekem már nem feltétlen ez adja a vezetési élményt. Meg mondjuk normálisan közlekedve nincs is nagyon vezetési élmény.
[ Szerkesztve ]
-
tener
csendes tag
válasz kisza25 #213523 üzenetére
Én amikor Optimákat kerestem, akkor ezt találtam, itt látható a váltó: https://www.zakarauto.hu/wp-content/uploads/2020/02/kia-optima-arlista.pdf
-
-
veterán
válasz kisza25 #213854 üzenetére
ezt ertem, de egy demagog bullshitnek tartom. mintha a hagyomanyos screenre, vagy screen nelkuli pioneer radiora nem kellett volna ranezni 10 eve amikor nem volt meg aa es carplay, meg a legtobb esetben multikormany sem.
marmint felreertes ne essek, nem azorgalmazom a figyelem eltereleset, alapvetoen en sem csinaltam, de ettol meg nem tartom realisnak, hogy mindig mindenki megall, ha uj cimet akar bepotyogni a wazeba.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
válasz kisza25 #213900 üzenetére
Ez akkor a gen9 lesz?
Zajra biztosan kell figyelni.
Ha 2013-as, akkor még lehet 2012-es gyártás is, ahol az alvázszám tizedik karaktere ne legyen C, mert az elvileg egy olajfogyis verzió.Tán Qru írta, hogy ez már a gen8 javított változata.
Nem hozzáértő, hanem olvasó mivoltom végett írom.
@#213901 nandow
Pont a te bejegyzésedet olvastam a Hodna totyikban[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
tobias88888
őstag
válasz kisza25 #214059 üzenetére
A piac nem, de én se láttam ezt a 15%os kompenzációt azoknál a típusoknál amit nézek. Kb ez a legpozitívabb cikk amit találtam, de ez is 2025ös visszatérést ír. A legtöbb helyen pár százalékos javulást várnak idénre és jövőre. Aztán meg jön az Euro 7, ami megint növeli az új autók árát és ezáltal a régiekét is.
Erősen kétlem, hogy meg tudná valaha közelíteni a 2020as árakat, elég ha csak az inflációt nézzük. A 2020 áprilisi 5 millió forint most 7 milliót jelent, defláció pedig kétlem hogy lesz, senkinek nem érdeke. -
TrollBalint
addikt
válasz kisza25 #214059 üzenetére
Továbbra se vásároltunk meg álmaink autóját, még keressük, ennek okán nézgetem rendszeresen a Hahu-t, elsősorban Octavia / Superb vonalon és mintha ott is láttam volna egy kis csökkentést, de megtorpanást mindenképpen. Elsősorban az újonnan felkerülő autóknál. Mindenesetre most én is elhúzom ezt a vásárlást, elsősorban nem ez miatt, ez csak egy plusz
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
palik
csendes tag
válasz kisza25 #214069 üzenetére
Én is erre gondoltam, hogy van amiben 300 ezer van és van a fabia csoportban aki újként vette és oktatott vele és 270 ezernél adta el. Mondjuk 15 ezrenként cserélte az olajat. Én olyat nézek amiben 120-130 ezer van és nyílván onnantól 10 ezrenként lecserélném az olajat. Csak érdekelne ,hogy kb mire számítsak ha mondjuk a motor bedöglik
Erre gondoltam -
Gombinyó
őstag
válasz kisza25 #214073 üzenetére
Az, kb 50 darab van belőle a flottában és mind ilyen, de állítólag a tsi-nél ez normális. Az összes ugyanígy csipegeti az olajat. Nem ehhez vagyok szokva pedig volt már pár autóm, francia, francia motoros ford, japán. Tartok backup autónak egy 18 éves jazzt, az semmit nem eszik a 0w20 olajból.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Nintendo Switch
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Steam Deck
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Itt az új LOGOUT!
- Futás, futópályák
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen