-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
Az a rendelet már nem hatályos, a 54/2014. (XII. 5.) BM rendelet hatályos. Mondjuk a lényegen nem változtat.
rip and tear, until it is done
-
#94529552
törölt tag
Negyedmillió mindenestül? Majd ha járok a beszerelő műhelynél, megkérdezem én is. Amúgy nem szeretem a gáz szagot, mert az van nekik, és a csomagtartóba rakott tartályt se, neked ezek biztos nem számítanak. Még a parkolás is lehet problémás, a szervizekbe se viheted bármelyikbe, szóval azért van gond vele. Ha használtan vennéd, akkor tuti, hogy millió km-t futott már.
lancerboy Erről beszéltünk, mindenre van példa, és az ellenkezőjére is. Hát, hogy egy Swift nekem nem volt felüdülés, amikor vezettem, az biztos. De másnak lehet élmény bármi, akár még egy ős Swift is.
-
Mr.Csizmás
félisten
ez tök jó lenne, de sehol nem látom, hogy meddig érvényes a műszaki
illetve a J-s rendszám is felvet kérdést, vagy feltámasztott újraműszakiztatott, vagy behozott autó.
mdani01-el ismerjük egymást
(#139602) B-L-A-C-K mi oka lehet, hogy nem írja be a hirdetésbe? mondjuk egy hét múlva lejár, ergo ma érvényes még.
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
BigBlackDog
veterán
És akkor most meg is nyugodtam, hogy nem én vagy a fsz, mikor vásárlás előtt 1-2 órán keresztül nézegetem az autót (minden egyes kapcsoló minden állásban történő kipróbálása, minden világítás ellenőrzése, összes azonosító vizsgálata, fényképezés, papírok leellenőrzése, motortér elemlámpával történő végigkutatása, illesztési hézagok lemérése, stb). Majd még megyünk vele egy próbakört is.
-
őstag
Mikor én vettem az autómat, kb 3 hete (Focus MK3 1.6 tdci) a tulajdonos mutatta a szerviz számlákat, assistance igazolást, forgalmit, törzskönyvet. Mondom minden ok, már csak egy személyi igazolványt és egy lakcímkártyát szeretnék látni. Rám nézett, elmosolyodott, (látni lehetett az arcán, hogy én ezt most komolyan gondolom?), majd megmutatta.
De erre a cikkre nem lehet mit írni.
-
Integrale
veterán
Itthon sosem volt sok Croma, mai napig latni beloluk, nem is egyet, maximum nem figyeled, mint auto jo volt, a beltere viszont szuper gagyi, cserebe nem rohadt, muszakilag pedig tartos volt.
Azzal gondolom tisztaban vagy, hogy mik a kovetelmenyek egy hajo es egy szemelyauto eseteben, senki sem irta, hogy a vilagon elsok voltak, mert nem, CR is volt teherautokban mar a 80-as evekben is, csak a tema nem ez volt. (Neked a kisarkitas nagyon megy).
Ennyi erovel minden lopas amit ma hasznalnak, mindenki mindekitol.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Pedig a Thema aztan tenyleg nem problemas, (Croma sem, tapasztalat), annak meg a bele is rendben van, egyik sem rohados, motorok is tartosak. Elektronikus nyavalyak adodhatnak, ez igaz, de egyik sem eget rengeto, na meg van minek elromlania, nem ugy, mint az akkori konkurensek jelentos reszeben.
164-bol es Saab 9000-bol is latsz a mai napig is, egy kutya az osszes.
80 as evek elejere igaz amit mondasz, bar az akkori modellek 70-es evek beli fejlesztesuek, de az akkori dolgok is durvan tultoltak, rohadni azt viszont nagyon tudtak. Mara viszont kioregedtek, ahogy az akkori autok szinten, aranyaiban szerintem hasonlo mennyiseg van ezekbol, sok Passat 3-at sem latni ha mar Croma, es E34 sem hemzseg ha mar Thema."Bad reklám is reklám too"
-
nesa
veterán
Nem kevered véletlen a CR rendszert a PD vel mert azt használtak régen hajókon meg kamionokon meg mozdonyokon, szerintem maga a CR rendszer nem lett volna megvalósítható az 50 és évekbe, de maga a PD meg talán a 30 as évekig is visszanyúlik ...
Szóval a PD vel a vw nem a spanyol viaszt találta fel csak a régi terveket újra gondolta.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
mycso
veterán
Nekem fekete (sötét grafit) a gyári felnim. Szerintem jól fest az autón.
De ezek szerint nem vagyok krém....Jah meg az előző autómon volt kipuff vég, fekete-polír alu, sötétítés, ültetés és mégsem vagyok bojrészer, illetve az autó sem volt lefingva.
Én már elengedem ezeket a sztereotípiákat.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
BigBlackDog
veterán
"Ezt a autót hajtani kell amíg megy és annyi."
Ok, ha csak ez a cél, akkor nem szóltam. Mondjuk hosszabb, külföldi útra én nem indulnék el egy kocsival, ha nem tudom róla szinte biztosan, hogy mindene -funkcionálisan- rendben van nagyjából (aztán lehet, hogy csak én értettem félre és nem havi gyakoriságúak a hosszabb utak). Csak a kérdése arra vonatkozott, hogy mit ajánlanánk neki, ha xy lenne a keret.
(Valamiért vagyok olyan fsz, hogy nem tudom egyszerű használati tárgyként tekinteni az autót, számomra valamennyire hobbi is. Emiatt nem csak A-B közötti eljutás eszközeként fogom fel, hanem ezen felül még fontosnak gondolom, hogy kellemes legyen beleülni, komfortos, élvezetes legyen menni vele. Ez megint csak az én felfogásom, kicsit racionálisabban is gondolkozhatnék, jogos. Egyébként én is úgy látom, hogy csak napi munkába járáshoz (A-ból B-be eljutáshoz), 10-30 perces utazásokra bőven elég, ha gurul biztosan, meg nem esik ki alólad.)
[ Szerkesztve ]
-
Wiz Khalifa
addikt
Én a jobb alatt nem azt értem hogy tényleg jobb. Nekem ez is megfelelne.
Csak hát a jobb nekem azt jelentené hogy nem fossa össze magát mindig.
A havi költség mindig más miatt tevődik össze. Most pl a jobb első elektromos ablak mechanikája cserés. Felfelé nem bírja felhúzni az ablakot csak félig kb. Aztán segítséggel felmegy teljesen.
Szóval mindig előjön valami ami miatt a havi 20k-t biztosan rá kell költenem.
Smoke some weed nigga!
-
Richard!
addikt
Nem fellengzősködtem, csak kíváncsi voltam a te álláspontodra... No offense
5-600k-ért csak hulladékok vannak. Van 1-2 kivétel, de ismerd be, hogy annyi pénzért csak fost lehet venni ezekből a járművekből. A normálisabb példányokért simán elkérnek 7-800 ezret.De mára inkább elnémulok...
[ Szerkesztve ]
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
Integrale
veterán
Goool adta el, de mas oka volt. Az egy gyakorlatilag problemamentes auto, alapveto kaebantartasokat igenyli, es nincs gondja. S40, Carisma ugyan ez.
Laguna 2 volt amit problema miatt adott el a tulaja, amit egyebkent szinten karbantartas hianya okozott, de az valoban nem egy jol sikerult modell.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
A padlólemez is megegyezik a két generációban (fogadok, hogy a tengelytáv is ugyan akkora), és a hátsó futómű is nagyon hasonló, mondhatni ua. Szerk: 2470 a kettes és 2471 a 3-as.
Linkeld légyszi, hogy hol írtam olyat, hogy benzines Alfát vegyen, majd linkelj olyat, amikor azt írtam, hogy ne vegyen. Előbbiből nem találsz, utóbbiból bőven.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Ühüm, akkor biztos azért hirdetnek úgy hátsó futóművet, hogy Golf MK2/MK3. És biztos azért passzol bele az MK3 műszerfala, mert tök más. A VWVortexen pedig azért írnak MK2 alá rakott MK3 futóműről (korai MK3 csak, későbbieken nagyobb a rugótányér, pár millivel szélesebb), mert az sem egyezik.
A padlólemeztől egyébként nem függ a futómű.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs