-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
#10726912
törölt tag
A dinamikus vezetés és az előzékenység nagyon is elfér egymás mellett. Németeknél sokszor találkoztam ezzel, ők egymással szemben, ha idegesen is, de előzékenyek, ha bebambulsz sem dudálnak le az útról. Ezzel szemben viszont vannak annyira b.zik, hogy bemenjen a kereszteződésbe, hiába nem fér át, mert dugó van, neki ződje van és megy és kész...másképp szenvedés a dájcsland. De messze jobb, mint a hazai balkán
-
zsolt19900
őstag
ezt mondjuk becsülöm én is....
bedobnék még egy-két hirdetést, ha esetleg van olyan aki szánna időt és egy kis energiát ha csak annyira is, hogy megnézze mennyire fedik a valóságot a képek, az kérem írjon itt vagy priviben, mert sajnos 1-2 autó annyira messze van tőlem, mint a fene és persze nem ingyen kérném ezt a segítséget
vw passat baz megyében Mezőcsáton
a konstrukciókat vagy úgy mondom, hogy a dízelezéssel tisztában vagyok, szeretem és nem is szeretnék benzines autót, ezekről így nagy vonalakban mik a vélemények?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
EQMontoya
veterán
Annyiért nem kapsz Boxster S-t, maximum fost.
Arról már nem is beszélve, hogy fogyasztásban is és fenntartásban is olcsóbb lesz az S2000. Pl 16 vs 18 colos felnit kell gumizni... És azért ott fogy a hátsó, nem 5 évente kell ám.
De a legfőbb különbség a céközönség. Az S2000 egy pengeéles dolog, a Porsche egy árnyalattal finomabb, biztonságosabb, komfortosabb. Nehezebb is, erősebb is, van bő 100kg meg 100Nm Boxster S és az S2000 között.Same rules apply!
-
8th
addikt
A frászt nem kéne . Az S2000 talán az egyetlen Honda az NSX-en kívül amire azt mondom, hogy ide vele. a többi autójuk rohadtul nem mozgat meg bennem semmit. Viszont annyi pénzből amibe egy jobb állapotú S2000 kerül elég sok jó autót meg lehet(ne) venni. Nálam a kulturált élhető beltér és a mindennapi funkcionalitás már fontosabb mint a kupé forma és a nyitható tető ezért én valószínűleg egy Audi S4 Avant-ba raknám be a seggem vagy valami más sportkombiba.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
jozefgucci1
addikt
Már hahus vagy bármilyen hirdetést is tilos berakni a fórumra. A múltkor kaptam egy figyelmeztetést mert csak bemásoltam egy vicces szöveget .
" Opel omega ... eladó ...vagy nem szopós borjúra cserélendő " . Ez a másik nagy hirdetős oldalon volt . Visszakérdeztem a kedves modit , hogy ugye nem gondolta komolyan , hogy ezt én hirdetem
Viszont ezzel az idegesítő hülye azért nem vagyok reklámmal csinálhatnának valamit mert minden frissítésnél felugrik 1-2 másodpercre már unalmas .
Defranco .: eddig nem kék voltál ? Grat az új archoz
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
DeFranco
nagyúr
itt is érvényes az aranyszabály, mi szerint természetesen nem szabad általánosítani, de elégedett szervízlátogatóról hallottam veled együtt kettő-háromról a negatív tapasztalat (közvetlen, tehát nem a haverommondta kategória) viszont ennek több tízszerese. akkora arányeltolódás van ami alapján már sajnos szinte érvényes is lehetne az általánosítás.
a maszek szerelőkkel sem jobb a helyzet sajnos, csak abból több van, könnyebb találni elérhető közelségben kielégítőt, ezért nem olyan rossz a hírük talán, de kb. ugyanez a fejvakarás meg uramezfeszesezés megy.
ettől függetlenül persze igazad van, ne általánosítsunk, teljesen jogos az észrevétel, de a szerelőkkel kapcsolatos itthoni helyzet siralmas. pont akkor, amikor egyébként igény is volna rá, mert mindenki használt csotrogányokkal rohangálna.
jó, olcsó húsnak híg a leve, de akkor sem kapod meg az elvárt minőséget, ha egyébként megfizeted.
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
340-es benzinnel mit vartal, es meg lesz tobb is....
De jo is volt amikor 449,9-ert tankoltam, sehol senki nem volt az utakon"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
8th
addikt
-
deicide
veterán
Úgy vagyok vele, hogy a napi 1-1.5 óra edzést - ha már a meló miatt mindenképpen sötétben kell - inkább hajnalban tudom le, mert akkor az út szélén futva/gyalogolva legalább forgalom nincs, mint esténként. Kb 2 hét alatt hozzá lehet szokni, nincs nagy trükk, 9-kor legkésőbb aludni kell.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
hdman
őstag
Ja végülis igazad van. Mehetnék 6ra vagy max fél 7re is dolgozni, de nekem az az elvem, hogy előbb megyek, előbb jövök. Nekem viszont ez a ritmus jobban fekszik, főleg fiatal gyerekes apukaként, többet tudok a Tökivel lenni, 9kor már ugyis alszik Hiába érsz haza 5kor, ha a gyerek 8kor bealszik, szart nem vagy a családoddal. És ha 4ig dolgozol, utána ha valamit intézni kell, máris tolodik a hazaérkezés, szintén értékes időt vesz el. Nyáron tovább fent vagyok (10ig ) akkor a munka is lightosabb.
Azért 4 óra nem túl sok, nekem 6-7 kell, hogy ne legyek fáradt.
Sopron city :)
-
GabN73
addikt
-
8th
addikt
Na meg az S2000-nek az autóbuzik meg vezetni szeretők között van kultusza, aki nem ért hozzá annak az "csak" egy Honda, és mint ilyen előre borítékolom hogy nem opció villantani a jagokhoz meg porschékhoz képest
Én épp ezért vennék egy régi léghűtéses 911-et. Még lefingott állapotában is nagyobbat lehet vele villantani mint egy tucat jaguárral vagy m3-al. Vagy lőnék valami 70-es évekbeli amcsi izomautót pl. faceliftes Corvette C3, Pontiac Trans AM. Villogni azok se rosszak.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Jó a Porke tényleg mission impossible de a másik kettőt simán megkapod 5millióból maximum nem a legnagyobb motorral és nem csilli villi restaurált állapotban. De azok se lefosott kilométerkövek.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
GabN73
addikt
Senki sem mondta hogy nem opció. Ezért is kérdeztem meg, hogy ti mit vennétek, hátha van olyan kocsi ami "feledésbe" merült.
Azért mert kényelmesen szeretne naponta 25-30 km-t levezetni városban, illetve ha van kis szabadideje és leugrana kocsikázni, és azt élvezni szeretné, nem értem hogy miért ne lenne "skilled driver". Az illető amúgy külföldön rallyzik, még ha nem is profi csapatban, de azért vannak elért eredményei. Az hogy ide került egy Cadillac - úristen már tuti hogy egy 80 éves nyuggeről van szó - nem tudom hogy miért zavaró. Tetszik neki, múltkor csüccsent 1-ben, kényelmesnek találta városban, hiába volt lomha.
Boxsterben is ült, kicsit kicsi volt neki, de néha napján azt az asszonynak is odaadná, ne csak egy Micrát hajtson... -
8th
addikt
F@xom... vegyen egy robogót meg egy fényképezőgépet. Robogó kényelmes a városban a fényképezőgép vakujával pedig kedvére villoghat. Problem?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Tothgera30
Ármester
Legalább levegős...
#100897 Ace owner: Ebay-en olcsóbban is akad .
#100899 [rvilike]: 5m-ből nem fog kapni tip-top 911-est. Ere költeni kell, bőven. De előszór örüljön hogy mechanikusan jó, élményautózásra jó lesz, a többi már alakul később, ha meg is akarja tartani.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
TaaT
veterán
-
molnarpeter
nagyúr
Magyarnándor-Becske között egész jól megcsinálták, azt is hozzávenném a surányi útvonalhoz (ha valaki errefelé jár, szóljon mit-mikor kell néznem az utakon ). A környéken még Sznte előtt van egy szintén frissen rendbetett szerpentin, csak előtte-utána kész tankcsapda az út némely részeken. A rétsági körforgalom és Bánk között is jót lehet gurulni.
[ Szerkesztve ]
-
a_tesz
Korrektor
82-es király, h a nincs busz, kamion, vagy motoros , Zirc-Bakonyszentlászló közti rész az igazán élvezetes, és ha erre jár, akkor Zirc-Mór-Bokod-Oroszlány is jó, a Mór-Oroszlány részen elég új az út is. Kiváló még a Tótvázsony-Pécsely-Dörgicse, ott is elég nagy részen új a burkolat. Zirc-Bakonybél is jó lenne, de ott sajna az út minősége elég rossz, bár kanyarból van elég
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Zola007
veterán
-
deicide
veterán
Sok volt a falu, ahol tisztelem a max 70-et, de azért nyomtam, ahol tudtam, picit ment is feljebb a fogyi. És ezúton is szeretnék köszönetet mondani a Csákvár-Oroszlány szakaszon szembejövő autóstársnak, hogy villantott és nem szálltam bele 2 kanyarral később 150 felett a 70-es táblánál strázsáló traffiba.
Az autó pedig tényleg imádja a nyújtott íveket, 150-180 környéke is bőven belefért a jól belátható enyhébb kanyarokban. Amit viszont nem szeret, az a szar út, volt egy meleg helyzet, ahol durván bele kellett fékeznem a kanyarba, mert fel volt gyűrődve az út, ez téli gumival 120-nál nem rajtam múlt, az biztos, hanem a technikán, hogy ott maradt az íven...A 710-es számú, Fűzfőt és Akarattyát elkerülő út pedig Mintha versenypálya lenne, tükörsima, nagyrészt egyenes, adta magát a 200+. Oda biztosan vissza kell még mennem. Priceless, ahogy átnézel a Passatos arcára, amikor kielőzöd 150-nél és elnyúlsz tőle
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
Akkor mázlim volt, azonos irányba csak az 1db Passatos ment, szembe is alig, de direkt korán indultam, hogy ne legyen nagy forgalom sehol. És a 110-es tábla miatt olyan nagy túllépés sem volt, tetszik a hely.
És egy kép, mert igazából Bakonycsernyére mentem művészi fotókat gyártani a vasról. Dávid és Góliát
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride